Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 51 52 53 54 55

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 11 september 2020 om 15:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Scorendemiddenvelderaub schreef op 11 september 2020 om 15:30:

Psv is met 2 spelers bezig,jerome Onguene,centrale verdediger van rbs en een middenvelder Yannick Gerhardt.
Weet iemand iets over deze spelers?



Bron?
En dan niet een reactie op twitter van een nobody en niet het flightradar topic op het kopie forum graag.



Op zich qua profiel geen onlogische namen. Wat kwaliteit betreft geen idee. Zou jammer zijn als Texel geen kans krijgt

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

abroad schreef op 12 september 2020 om 15:54:

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 11 september 2020 om 15:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Scorendemiddenvelderaub schreef op 11 september 2020 om 15:30:

Psv is met 2 spelers bezig,jerome Onguene,centrale verdediger van rbs en een middenvelder Yannick Gerhardt.
Weet iemand iets over deze spelers?



Bron?
En dan niet een reactie op twitter van een nobody en niet het flightradar topic op het kopie forum graag.



Op zich qua profiel geen onlogische namen. Wat kwaliteit betreft geen idee. Zou jammer zijn als Texel geen kans krijgt


Wie is texel?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Scorendemiddenvelderaub schreef op 12 september 2020 om 17:03:

open/sluit de onderstaande quote:

abroad schreef op 12 september 2020 om 15:54:

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 11 september 2020 om 15:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Scorendemiddenvelderaub schreef op 11 september 2020 om 15:30:

Psv is met 2 spelers bezig,jerome Onguene,centrale verdediger van rbs en een middenvelder Yannick Gerhardt.
Weet iemand iets over deze spelers?



Bron?
En dan niet een reactie op twitter van een nobody en niet het flightradar topic op het kopie forum graag.



Op zich qua profiel geen onlogische namen. Wat kwaliteit betreft geen idee. Zou jammer zijn als Texel geen kans krijgt


Wie is texel?



Ha . Teze

 

+1/-0

Na 8 weken voorbereiding;

- Een keeper die 1 wedstrijd mee heeft gedaan
- Een speler die vorig jaar back-up rechtsback was als RCV
- Een speler die vorig jaar 10 keer door de mand is gevallen als LCV
- Een nieuwe linksback die maar 1 wedstrijd mee heeft gedaan
- Een ex huurspeler die na 5 wedstrijden linksback en 1 wedstrijd linkshalf nu rechtsbuiten speelt
- Een spits die een vertrekwens heeft toch opstellen
- Ihattaren niet eens in de basis, wat onze grootste talent en cashcow zou moeten zijn

Ik weet niet hoe het met jullie is, maar als dit beleid is van onze club dan moet ik toegeven dat ik er echt helemaal niets meer van begrijp. Het is gelukkig maar Groningen uit, die je normaal toch ook altijd makkelijk wint :\(

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 13 september 2020 om 15:51:

Na 8 weken voorbereiding;

- Een keeper die 1 wedstrijd mee heeft gedaan
- Een speler die vorig jaar back-up rechtsback was als RCV
- Een speler die vorig jaar 10 keer door de mand is gevallen als LCV
- Een nieuwe linksback die maar 1 wedstrijd mee heeft gedaan
- Een ex huurspeler die na 5 wedstrijden linksback en 1 wedstrijd linkshalf nu rechtsbuiten speelt
- Een spits die een vertrekwens heeft toch opstellen
- Ihattaren niet eens in de basis, wat onze grootste talent en cashcow zou moeten zijn

Ik weet niet hoe het met jullie is, maar als dit beleid is van onze club dan moet ik toegeven dat ik er echt helemaal niets meer van begrijp. Het is gelukkig maar Groningen uit, die je normaal toch ook altijd makkelijk wint :\(



Het enige wat ik niet begrijp is dat je denkt dat Groningen uit een makkie is. De rest begrijp ik best.

 

+1/-0

Dat was uiteraard sarcasme...

 

+1/-0

Als we de wedstrijd winnen is het geweldig, als het puntverlies oplevert onbegrijpelijk. ;)

Tja, ik denk dat we een goede trainer hebben aangesteld, maar wel eentje die misschien te aanvallend wil spelen, dacht ik al gelijk.

En dat blijkt ook uit deze opstelling. Te aanvallend gaat soms heel goed, maar soms verlies je daardoor ook onnodig. Zie toch liever iets meer zekerheid in het elftal. Maar we gaan het zien.

 

+1/-0

Schmidt is duidelijk gecharmeerd van Gakpo en Mauro. Mauro speelde bij gebrek aan linksback achterin. Gakpo, Ihattaren, Malen een spits en Mauro is te aanvallend, dus moet Ihattaren wijken. Gezien de voorbereiding vind ik dat te begrijpen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 13 september 2020 om 15:51:

Na 8 weken voorbereiding;

- Een keeper die 1 wedstrijd mee heeft gedaan
- Een speler die vorig jaar back-up rechtsback was als RCV
- Een speler die vorig jaar 10 keer door de mand is gevallen als LCV
- Een nieuwe linksback die maar 1 wedstrijd mee heeft gedaan
- Een ex huurspeler die na 5 wedstrijden linksback en 1 wedstrijd linkshalf nu rechtsbuiten speelt
- Een spits die een vertrekwens heeft toch opstellen
- Ihattaren niet eens in de basis, wat onze grootste talent en cashcow zou moeten zijn

Ik weet niet hoe het met jullie is, maar als dit beleid is van onze club dan moet ik toegeven dat ik er echt helemaal niets meer van begrijp. Het is gelukkig maar Groningen uit, die je normaal toch ook altijd makkelijk wint :\(



Nja een aantal punten vallen volledig te rechtvaardigen o.a. Max, Teze en Mvogo. Lammers opstellen, met Madueke in 't achterhoofd, snap ik iets minder, maar Mauro opeens op de vleugels vind ik vrij oneerlijk.

Ik denk dat Mauro van al onze vleugelspelers wel de meeste discipline en arbeidsethos heeft, dus ik snap 't concept, maar kan me voorstellen dat Mo, Bruma en Madueke nu wel met wat vragen op de bank zitten.

Lees overigens op Twitter (van meerdere PSV-fans in Elfrink's timeline) dat Mo van de week van de training is gestuurd, nadat hij herhaaldelijk geen druk zette in een trainingspartijtje. We hebben het in de oefenwedstrijden natuurlijk ook wel een paar keer gezien, dus kan vast een kern van waarheid inzitten.

 

+2/-0

Het gaat mij er niet om dat Max Teze Mvogo en Boscagli spelen, want dat is ergens prima te verantwoorden. Maar dat Max en Mvogo in 8 weken tijd maar 1 wedstrijd hebben gespeeld vind ik gewoon slecht beleid. Teze of Baumgartl is voor mij om het even. Ik zie het in beide best wel zitten en Viergever is altijd beter dan Boscagli maar die was niet fit genoeg, net als Obispo.

Dat Ihattaren en de speelstijd van Schmidt geen perfect match was had iedereen zien aankomen. De perfecte positie voor hem is er eigenlijk ook niet en ondanks dat heeft Schmidt het wel geprobeerd maar Ihattaren te weinig laten zien, in tegenstelling tot Mauro. Maar dat Mauro na 6x linksback en 1x linkshalf de voorkeur krijgt boven Madueke of Ihattaren is moeilijk te begrijpen.

Het totaalplaatje ziet er gewoon niet goed uit, met of zonder winst vandaag. Hopelijk kunnen we met een goed resultaat overleven voor nu en bouwen als we ervoor klaar zijn.

 

+1/-1

We hebben gewoon een Monster in de verdediging en een Diesel op het middenveld nodig 🤔

 

+2/-0

Ik zou gewoon Berghuis ophalen. Mag blijkbaar voor 12 miljoen weg naar het buitenland, dus dan zal de prijs voor PSV wel 14 miljoen zijn. Prima, we krijgen er al 9 voor Lammers. Dan ben je aanvallend echt wel klaar voorlopig hoor. Dan alleen nog de posities verdedigend in de as, daar moet alleen pure kwaliteit komen en geen opvullerij.

 

+1/-0

Zat ik ook aan te denken, maar ik denk niet dat die interesse heeft in een overstap naar PSV. Niet meer althans.

 

+1/-0

Ligt aan het verhaal. Dat schijnt wel goed in elkaar te zitten bij PSV. Je kunt op z’n minst informeren en peilen wat de respons is. We zijn PSV en moeten voor het allerhoogste gaan. Met Berghuis in de selectie heb je gewoon een extra wapen in huis. En hij heeft ervaring, ook erg belangrijk. We missen gewoon routine in deze selectie, mensen die echt om de prijzen hebben gespeeld.

 

+1/-0

Vorig jaar was Berghuis haalbaar, als je Bruma niet had gehaald had je hem kunnen kopen en kunnen overtuigen. Daar geloof ik heilig in. Maar dat zit er nu natuurlijk niet meer in, net als dat voor Dumfries Ajax geen optie is en Feyenoord geen optie is voor Boadu/Stengs.

Ik denk dat we oprecht achterin en op het middenveld wel goede opties hebben, maar wat je wilt is een onomstreden versterking. Als die haalbaar is moet je het doen, is die niet haalbaar dan moeten we het met deze jongens doen en dat gaan we eind komen, maar geen kampioenschap halen.

 

+1/-0

Ik geloof daar niks van. Berghuis wilde maar Feyenoord wilde niet verkopen. Dat zijn de feiten.

 

+1/-0

Aangezien Atalanta nog steeds in de markt lijkt voor Lammers en het bod verhoogd heeft lijkt een transfer er toch echt aan te komen nu het verschil nog kleiner is geworden. Een echte nr 9 die gegarandeerd 20 goals maakt, ervaring en leiderschap brengt en topfit is zou je het liefst morgen nog willen. Maar ik vraag me af of dat haalbaar is. Ik heb al eerder aangegeven dat ik denk dat Jahanbahsh als multifunctionele aanvaller een prima vervanger zou zijn maar PSV was vorig jaar ook in de markt voor Nicolas Gonzalez van Stuttgart.

https://www.ed.nl/psv/argentijnse-aanvaller-nicolas-gonzalez-ziet-stap-naar-psv-zitten~ab2b77f4/

Hij heeft vorig jaar voor Stuttgart in 29 wedstrijden in de 2.Bundeliga na een moeizaam eerste jaar toch 15 goals en 4 assists. Hij speelde daar 12 wedstrijden als spits en scoorde 6 gooals en 12 wedstrijden als linksbuiten met 9 goals. Volgens Transfermarkt zou hij een marktwaarde van circa 9 miljoen hebben en is daarbij niet per definitie niet haalbaar.

https://www.transfermarkt.nl/nicolas-gonzalez/leistungsdaten/spieler/486031/plus/0?saison=2019link

 

+1/-0

Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, maar in Chinese en Israelische media verschijnen berichten dat PSV geinformeerd zou hebben naar Eran Zehavi. Zehavi is een van de grote sterren in de Chinese competitie en verdient momenteel zo'n 10 miljoen dollar op jaarbasis. Zehavi is ontevreden met het beleid van Guangzhou.

Zehavi heeft zich in China en internationaal een ongekend effectieve spits getoond. Werd daarnaast in het verleden weleens in verband gebracht met Ajax en heeft zich positief uitgelaten over een stap naar de Nederlandse competitie.

Bron: Gerucht uit China: PSV Eindhoven doet bod op Eran Zehavi

 

+1/-0

De spits van het Israëlische nationale team nadert een nieuw station: hij tekent een tweejarig contract bij het Nederlands team, dat naar verwachting anderhalf miljoen euro per seizoen zal verdienen. Schmidt heeft al met de ster gesproken. De deal van de zomer?

Er zijn deze zomer nogal wat verhalen in het Israëlische voetbal, maar het lijdt geen twijfel dat het meest interessante verhaal de toekomst van één voetballer betreft: Eran Zehavi. Er werden nogal wat speculaties in zijn naam gegooid, veel namen van teams die zijn district zouden kunnen zijn (Fenerbahce, Besiktas, Shakshahir, natuurlijk Maccabi Tel Aviv dat altijd op de achtergrond zweeft) gingen de lucht in en landden met dezelfde snelheid.

Vanochtend (dinsdag) nam de saga echter een wending: Zahavi eindigde in principe voor twee jaar in de gelederen van het Nederlandse PSV Eindhoven. De spits tekent naar verwachting het contract binnenkort en verdient anderhalf miljoen euro per seizoen. De coach van het team, Roger Schmidt, kent Zahavi van de Chinese competitie (hij was coach van Beijing Guan) en heeft al contact opgenomen met de spits.

V eindigde vorig seizoen als vierde in Nederland (een seizoen gestaakt vanwege de uitbraak van het coronavirus in het land), en speelt komend seizoen in de Europa League. De club, 107 jaar geleden opgericht, is één van de luxe clubs van Nederland met maar liefst 24 kampioenschappen, negen trofeeën en één Europa Cup en UEFA Cup overwinning. Vandaag wordt het team gecoacht door Roger Schmidt en bevat het team een ​​aantal interessante namen, waaronder spits Daniel Mullen - die wordt beschouwd als een van de toekomstige spelers van het Nederlandse voetbal.

Zahavi zelf blijft correct en houdt de kaarten dicht bij zijn borst. Degene die een beetje probeert de mist rond de toestand van de aanvaller weg te werken, zijn de Chinese media, die vanmorgen (dinsdag) een vrij uitgebreid en bijzonder interessant artikel publiceerden over de Guangzhou R&F-aanvaller, die nog steeds onder contract staat maar zijn best doet om eruit te komen. Ook PSV Eindhoven deed een bod aan de aanvaller en stuurde zelfs een brief naar de directie van Guangzhou om te onderhandelen. R&F bevestigde de interesse van het Nederlands elftal.

 

+1/-0

Deze bron meldt nu een principe akkoord over een twee jarig contract, met een jaarsalaris van 1.5 miljoen Euro.

Bron: Zahavi bereikt principe akkoord met PSV Eindhoven

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 51 52 53 54 55

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21