Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 51 52 53 54 55

open/sluit de onderstaande quote:

Revolinho schreef op 15 september 2020 om 22:07:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 15 september 2020 om 19:41:

Ik weet het niet, het klinkt voor mij als een sprookje. De meest trefzekere spits na Ronaldo Kane en Messi die min of meer transfervrij op te pikken is met een salaris zo hoog dat hij dat in de top 5 competities bij elke club kan verdienen die hier de missing link is tussen meedoen om 3e of 4e plaats of kampioen worden.

Maarja, niet geschoten is altijd mis. Ik heb veel vertrouwen in de 6 a 8 aanvallers die over blijven maar als Schmidt dat niet heeft dan moet er toch iets bij en dan liever geen spits die 5 a 10 miljoen kost.



Ja? Denk je dat je je huur volgende maand niet meer kunt betalen als PSV veel salaris aan een speler betaalt? Want dan moeten ze het niet doen inderdaad. Dalijk sta je op straat, moeten we ook niet hebben.



Ik begrijp niet wat mijn huur met mijn post te maken heeft maar ik ervaar het als hartverwarmend dat je om mijn welzijn bekommert.


open/sluit de onderstaande quote:

Scorendemiddenvelderaub schreef op 15 september 2020 om 21:31:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 15 september 2020 om 19:41:

Ik weet het niet, het klinkt voor mij als een sprookje. De meest trefzekere spits na Ronaldo Kane en Messi die min of meer transfervrij op te pikken is met een salaris zo hoog dat hij dat in de top 5 competities bij elke club kan verdienen die hier de missing link is tussen meedoen om 3e of 4e plaats of kampioen worden.

Maarja, niet geschoten is altijd mis. Ik heb veel vertrouwen in de 6 a 8 aanvallers die over blijven maar als Schmidt dat niet heeft dan moet er toch iets bij en dan liever geen spits die 5 a 10 miljoen kost.


Welke 6 a 8 aanvallers die bewezen hebben rendement te hebben ?geef eens namen en zet er eens een leeftijd achter met goals?



Het verschil tussen jouw mening en mijn mening mbt bewezen doelpunten per speler is dat ik niet enkel naar het verleden kijk maar ook naar de toekomst. Gakpo was nooit een bewezen doelpuntenmaker en Malen ook niet maar nu zijn het onze 2 meest trefzekere doelpunten makers. Ik geloof dat als er ruimte is nieuwe spelers in die ruimte om staan. Wellicht dat Maduele en Romero hetzelfde kunnen als Gakpo en Malen.

Ander voorbeeld, Jorgensen was een bewezen doelpuntenmaker, Vincent Janssen was een bewezen doelpuntenmaker etc etc maar als je ze nu haalt wil het niet zeggen dat je dezelfde speler binnen haalt als de speler die toen een bewezen doelpuntenmaker was.

Dat we in een ideale situatie meer ervaring voorin hadden ben ik volledig met je eens. Daarom zou ik Jahanbakhsh voorstellen, ook vooruitlopend op een vertrek van Ihattaren komende zomer (zeer waarschijnlijk).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

KIO schreef op 15 september 2020 om 23:12:

Zou een enorme verbetering zijn een Zahavi voor Lammers. Het lijkt serieus te worden. Begin wel te twijfelen waarom er in de scouting wordt geinvesteerd als je toch alleen maar spelers haalt uit de koker van een trainer.



Gezien de prestaties van de scouting is dat allicht niet heel gek?
Meer serieus verbaast mij wel dat er op dat technisch vlak niets veranderd. Het kan gewoon niet dat er zoveel dure fouten worden gemaakt en alles blijft zoals het is.

Wat Zahavi betreft. Kan het op zich wel begrijpen. PSV rekende op Lammers. Willen ze nogsyeeds behouden. Gaat hij dan ga je voor bewezen goals en hope for the best. Later weer meer tijd om te kijken

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

KIO schreef op 15 september 2020 om 23:12:

Begin wel te twijfelen waarom er in de scouting wordt geinvesteerd als je toch alleen maar spelers haalt uit de koker van een trainer.




Ja, want spelers als Madueke en Malen stonden ook al op jouw radar? Of hebben die zichzelf aangemeld bij PSV en eerst een jaartje contributie betaald?

 

+1/-0

Ik ken hem niet en ik hoop dat ik ongelijk heb maar ik krijg hier een beetje een Alvaro Alves gevoel bij.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 16 september 2020 om 02:52:

open/sluit de onderstaande quote:

Revolinho schreef op 15 september 2020 om 22:07:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 15 september 2020 om 19:41:

Ik weet het niet, het klinkt voor mij als een sprookje. De meest trefzekere spits na Ronaldo Kane en Messi die min of meer transfervrij op te pikken is met een salaris zo hoog dat hij dat in de top 5 competities bij elke club kan verdienen die hier de missing link is tussen meedoen om 3e of 4e plaats of kampioen worden.

Maarja, niet geschoten is altijd mis. Ik heb veel vertrouwen in de 6 a 8 aanvallers die over blijven maar als Schmidt dat niet heeft dan moet er toch iets bij en dan liever geen spits die 5 a 10 miljoen kost.



Ja? Denk je dat je je huur volgende maand niet meer kunt betalen als PSV veel salaris aan een speler betaalt? Want dan moeten ze het niet doen inderdaad. Dalijk sta je op straat, moeten we ook niet hebben.



Ik begrijp niet wat mijn huur met mijn post te maken heeft maar ik ervaar het als hartverwarmend dat je om mijn welzijn bekommert.


open/sluit de onderstaande quote:

Scorendemiddenvelderaub schreef op 15 september 2020 om 21:31:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 15 september 2020 om 19:41:

Ik weet het niet, het klinkt voor mij als een sprookje. De meest trefzekere spits na Ronaldo Kane en Messi die min of meer transfervrij op te pikken is met een salaris zo hoog dat hij dat in de top 5 competities bij elke club kan verdienen die hier de missing link is tussen meedoen om 3e of 4e plaats of kampioen worden.

Maarja, niet geschoten is altijd mis. Ik heb veel vertrouwen in de 6 a 8 aanvallers die over blijven maar als Schmidt dat niet heeft dan moet er toch iets bij en dan liever geen spits die 5 a 10 miljoen kost.


Welke 6 a 8 aanvallers die bewezen hebben rendement te hebben ?geef eens namen en zet er eens een leeftijd achter met goals?



Het verschil tussen jouw mening en mijn mening mbt bewezen doelpunten per speler is dat ik niet enkel naar het verleden kijk maar ook naar de toekomst. Gakpo was nooit een bewezen doelpuntenmaker en Malen ook niet maar nu zijn het onze 2 meest trefzekere doelpunten makers. Ik geloof dat als er ruimte is nieuwe spelers in die ruimte om staan. Wellicht dat Maduele en Romero hetzelfde kunnen als Gakpo en Malen.

Ander voorbeeld, Jorgensen was een bewezen doelpuntenmaker, Vincent Janssen was een bewezen doelpuntenmaker etc etc maar als je ze nu haalt wil het niet zeggen dat je dezelfde speler binnen haalt als de speler die toen een bewezen doelpuntenmaker was.

Dat we in een ideale situatie meer ervaring voorin hadden ben ik volledig met je eens. Daarom zou ik Jahanbakhsh voorstellen, ook vooruitlopend op een vertrek van Ihattaren komende zomer (zeer waarschijnlijk).



Zeker ook goed bedoeld. Jij moet straks persoonlijk zijn salaris betalen, dus ik snap ook wel dat je niet wilt dat zo iemand veel verdient.

Al die spelers die jij noemt, hebben een te kort verleden als goalgetter om de toekomst te voorspellen. Zahavi schiet al jaren achter elkaar met scherp, maar is in tegenstelling tot Jörgensen en Janssen niet alleen afhankelijk van zijn goals. Hij kan er ook iets achter spelen en geeft assists.

Jij wilt het hele seizoen rekenen op wat je toevallig in de voorbereiding en 1e wedstrijd hebt gezien. Gakpo, Madueke en Malen moeten leren dat ie er op een koude december zondag ook in de Kuip in gerost moet worden en het helpt als er iemand staat die toevallig al jaren bezig is met rossen. En we weten allemaal wat Donyell daar in de Kuip is overkomen.

Jahanbaksh is een vleugelspeler die al 2 jaar vooral op de bank zit bij Brighton, maar hij moet bij het seizoen van de wederopstanding eventjes de pannen van het dak komen spelen bij PSV? Vergeet het. Als flankspeler misschien, maar volgens mij speelt hij Madueke er niet eens uit. Ik ben blij met de ontwikkeling van Gakpo nu, maar ik heb bij hem mijn twijfels. Vind hem nu dan wat sterker ogen, maar op een bepaald moment word hij wat slapjes en ongeconcentreerd. Heeft imo minder talent als Madu en zeker minder als Malen en Mo. Neemt niet weg dat enkel hoop op een beter seizoen van hem niet genoeg is. Zoveel mogelijk wapens moeten we hebben en dat begint bij een echte goalgetter. Hoe lekker is het als we nog steeds een gevaarlijke spits hebben als de onvermijdelijke blessures van de jonkies weer gaan komen.

Ik zie het zo. Als je geen oude gast wilt halen die veel verdient omdat ie toevallig een ster is van een land dat niet tot de grote competities behoort, misschien een paar leuke goals heeft gemaakt hier en daar, dan moeten we die hele tijd met Guardado destijds eigenlijk ook maar meteen vergeten. Wat een slechte beslissing was dat inderdaad. Het is maar net waar je hem mee vergelijkt.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 16 september 2020, 08:41:49.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Nu haal je er veel dingen bij die ik niet gezegd hebt en je doet aannames over mijn mening die ik niet herken dus de discussie gaat de verkeerde kant op.

Ik wil niet het hele seizoen rekenen op wat er in de voorbereiding hier en daar goed ging, ik vind dat als je een nieuw systeem hebt, een nieuwe coach, een nieuwe hiërarchie binnen de selectie en dus een nieuwe situatie dat je spelers die je al hebt best een kans mag geven om te laten zien of ze kunnen groeien. Boadu was tot vorig jaar blessuregevoelig en had nog niet aangetoond een doelpuntenmaker te zijn, was daarnaast erg jong en had ook jonge spelers om zich heen. Die heeft volledig in die open ruimte gestapt en die schoot de ballen er in maart ook nog in, ook tegen Ajax. Wie weet is Romero ook wel zo'n speler die ineens op staat straks, of is Madueke de nieuwe Boadu, of halen we in de winterstop eventueel nog iemand als het nodig blijkt. Er zijn voorin vooral vraagtekens waar je een goed gevoel bij hebt, achterin en op het middenveld juist niet. Dus als ik het geld had om de selectie te versterken koos ik denk ik voor het middenveld.

Jahanbakhsh is een speler die overal voorin uit de voeten kan en die zeker niet die andere jongens eruit hoeft te spelen, maar het is wel een extra speler die je kunt gebruiken op 1 van de 3 posities, die in de goede leeftijdscategorie zit, bewezen heeft in de Eredivisie dat hij goed mee kan en je hebt meteen een mogelijke vervanger voor Ihattaren te pakken. Het is maar een idee wat voor mij logisch is, maar niet wil zeggen dat het waarheid is of dat PSV dat perse moet doen.

 

+2/-0

Dat Boadu hier voorbijkomt als goalgetter vind ik vreemd. Ik heb hem gisteren niet gezien in Kiev, net zo min als andere spitsen van een ploeg die domineerde zonder te scoren en dus is uitgeschakeld.

Wij hebben in het huidige PSV geen Coen Dillen, Willy van der Kuylen, Romario, Ronaldo of Ruud van Nistelrooy.
Wel veel getalenteerde jongens die ons hopelijk nog vreugde kunnen gaan verschaffen.

Maar zoals ik hierboven ook al las, op een koude decemberdag, of tegen een zich ingravende schopploeg, of b.v. in de "fysieke" Kuip zal een type Zahavi onmisbaar zijn willen we eindelijk weer eens kampioen worden.
En dat willen we toch, is het niet?

 

+1/-0

Nou Boadu had vorig jaar in de 'wintermaanden' vanaf 24 oktober (na zijn schorsing) t/m 31 januari;

11 wedstrijden Eredivisie met 9 goals (2 tegen PSV en 1 tegen Ajax)
3 wedstrijden Europa League met 3 goals

Ik weet niet waarom je hem niet als goalgetter zou mogen zien, en met zijn 18 jaar ook vrij jeugdig en zonder van te voren een bewezen doelpuntenmaker te zijn. Nou weet ik ook wel dat Boadu uitzonderlijk is, maar waar het mij om gaat is dat AZ de ruimte heeft gelaten en Boadu die dus heeft ingenomen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 16 september 2020 om 12:26:

Nou Boadu had vorig jaar in de 'wintermaanden' vanaf 24 oktober (na zijn schorsing) t/m 31 januari;

11 wedstrijden Eredivisie met 9 goals (2 tegen PSV en 1 tegen Ajax)
3 wedstrijden Europa League met 3 goals

Ik weet niet waarom je hem niet als goalgetter zou mogen zien, en met zijn 18 jaar ook vrij jeugdig en zonder van te voren een bewezen doelpuntenmaker te zijn. Nou weet ik ook wel dat Boadu uitzonderlijk is, maar waar het mij om gaat is dat AZ de ruimte heeft gelaten en Boadu die dus heeft ingenomen.



Natuurlijk heb je gelijk dat er altijd iemand de ontstane ruimte gaat vullen van een vertrokken speler.
En dus moeten jongeren inderdaad de kans krijgen om door te groeien.

Maar het punt dat door sommigen hier - en ook door mij - wordt ingebracht is dat topclub PSV niet rustig kan wachten tot de aanstormende talenten zover zijn.

Er moet ELKE wedstrijd in competitie en Europa League gewonnen worden en daarvoor heb je regelmatig ook ervaring en een breekijzer nodig.

Vandaar mijn opmerking over Boadu. Waar was hij in Kiev? AZ had geen ervaren spits en ligt er uit.
Met Zahavi kunnen wij met meer kansen op prijzen het seizoen in en hopelijk zo'n Alkmaarse blooper als die van gisteren - na 90 minuten ongevaarlijk "domineren" - voorkomen.

Dus graag Zahavi in de selectie naast Madueke, Malen en Gakpo.

 

+1/-0

Verschil ook dat je bij een topclub als PSV niet de ruimte en tijd hebt om te experimenteren met spelers op een andere positie of talenten alle ruimte te geven en dan maar hopen dat ze het aan kunnen. Die ruimte is er bij AZ wel als subtopper.

 

+1/-0

Ik ben wel met je eens dat een ervaren plan B een goed idee is, maar is Zahavi een ervaren plan B of een ervaren plan A? Met andere woorden dan heb je straks ook geen ervaren spits die je vanaf de bank brengt toch?

 

+1/-0

Experimenteren gebeurde vorig jaar. Net als Wenger die eerst met Arsenal een prachtig team had met allemaal echte mannen, maar op een dag wakker werd en dacht: ik ga met jeugdspelers spelen en de wereld veroveren. En als het niet lukt, geef ik hun leeftijd gewoon de schuld. Uitgespuugd is ie en terecht. Van Bommel heeft exact hetzelfde gedaan.

Als Zahavi komt en ook die verdediger en middenvelder ervaring/kwaliteit hebben, hebben we een sterke as en dat is de voorwaarde voor succes. Zelfs met Luuk, van Ginkel en SCHWAAB hadden we succes. Met Luuk, Guardado, Pröpper, Moreno ook. Met Luuk, Guardado en Wijnaldum kwamen we zelfs weg met jonkies Bruma en Rekik achterin. 2 jaar geleden met alleen Schwaab, Viergever en Luuk was Rosario-Hendrix niet genoeg meer. De hele as moet in principe kloppen, pas dan kun je kijken naar de rest. En voor die restplekke hebben we echt prima spelers.

Ik kijk niet naar AZ, of Boadu. Zij mogen een jaartje leuk meedoen, maar wij MOETEN. Als wij gister waren uitgeschakeld in de voorronde CL, was het nu pure chaos en bij hun blijft het bij een paar tranen. Met Vlaar en Midtsjo hebben overigens ook zij een prima as. Boadu is een geweldig talent, maar hij gaat nog dipjes krijgen zoals ze dat allemaal krijgen. Ook Madueke, Mo, Gakpo.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 16 september 2020 om 10:15:

open/sluit de onderstaande quote:




Nu haal je er veel dingen bij die ik niet gezegd hebt en je doet aannames over mijn mening die ik niet herken dus de discussie gaat de verkeerde kant op.

Ik wil niet het hele seizoen rekenen op wat er in de voorbereiding hier en daar goed ging, ik vind dat als je een nieuw systeem hebt, een nieuwe coach, een nieuwe hiërarchie binnen de selectie en dus een nieuwe situatie dat je spelers die je al hebt best een kans mag geven om te laten zien of ze kunnen groeien. Boadu was tot vorig jaar blessuregevoelig en had nog niet aangetoond een doelpuntenmaker te zijn, was daarnaast erg jong en had ook jonge spelers om zich heen. Die heeft volledig in die open ruimte gestapt en die schoot de ballen er in maart ook nog in, ook tegen Ajax. Wie weet is Romero ook wel zo'n speler die ineens op staat straks, of is Madueke de nieuwe Boadu, of halen we in de winterstop eventueel nog iemand als het nodig blijkt. Er zijn voorin vooral vraagtekens waar je een goed gevoel bij hebt, achterin en op het middenveld juist niet. Dus als ik het geld had om de selectie te versterken koos ik denk ik voor het middenveld.

Jahanbakhsh is een speler die overal voorin uit de voeten kan en die zeker niet die andere jongens eruit hoeft te spelen, maar het is wel een extra speler die je kunt gebruiken op 1 van de 3 posities, die in de goede leeftijdscategorie zit, bewezen heeft in de Eredivisie dat hij goed mee kan en je hebt meteen een mogelijke vervanger voor Ihattaren te pakken. Het is maar een idee wat voor mij logisch is, maar niet wil zeggen dat het waarheid is of dat PSV dat perse moet doen.



S T, je zegt 'Jahanbakhsh is een speler die overal voorin uit de voeten kan '. Waarom zit hij dan op de bank. De meeste bankzitters elders zijn bij ons ook niet geslaagd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

S T, je zegt 'Jahanbakhsh is een speler die overal voorin uit de voeten kan '. Waarom zit hij dan op de bank. De meeste bankzitters elders zijn bij ons ook niet geslaagd.




Luuk, Moreno, Arias, v Ginkel zijn niet geslaagd bij ons bijvoorbeeld?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Maurice schreef op 16 september 2020 om 14:06:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 16 september 2020 om 10:15:

open/sluit de onderstaande quote:




Nu haal je er veel dingen bij die ik niet gezegd hebt en je doet aannames over mijn mening die ik niet herken dus de discussie gaat de verkeerde kant op.

Ik wil niet het hele seizoen rekenen op wat er in de voorbereiding hier en daar goed ging, ik vind dat als je een nieuw systeem hebt, een nieuwe coach, een nieuwe hiërarchie binnen de selectie en dus een nieuwe situatie dat je spelers die je al hebt best een kans mag geven om te laten zien of ze kunnen groeien. Boadu was tot vorig jaar blessuregevoelig en had nog niet aangetoond een doelpuntenmaker te zijn, was daarnaast erg jong en had ook jonge spelers om zich heen. Die heeft volledig in die open ruimte gestapt en die schoot de ballen er in maart ook nog in, ook tegen Ajax. Wie weet is Romero ook wel zo'n speler die ineens op staat straks, of is Madueke de nieuwe Boadu, of halen we in de winterstop eventueel nog iemand als het nodig blijkt. Er zijn voorin vooral vraagtekens waar je een goed gevoel bij hebt, achterin en op het middenveld juist niet. Dus als ik het geld had om de selectie te versterken koos ik denk ik voor het middenveld.

Jahanbakhsh is een speler die overal voorin uit de voeten kan en die zeker niet die andere jongens eruit hoeft te spelen, maar het is wel een extra speler die je kunt gebruiken op 1 van de 3 posities, die in de goede leeftijdscategorie zit, bewezen heeft in de Eredivisie dat hij goed mee kan en je hebt meteen een mogelijke vervanger voor Ihattaren te pakken. Het is maar een idee wat voor mij logisch is, maar niet wil zeggen dat het waarheid is of dat PSV dat perse moet doen.



S T, je zegt 'Jahanbakhsh is een speler die overal voorin uit de voeten kan '. Waarom zit hij dan op de bank. De meeste bankzitters elders zijn bij ons ook niet geslaagd.



Ik DENK dat Jahanbakshs bij ons in dit systeem uitstekend zou passen op rechts, maar ook links zou kunnen spelen en eventueel als valse spits. Heeft bij AZ en NEC ook centraal gespeeld. Maar het is maar de vraag wat Schmidt wil, wil hij met 2 echte spitsen spelen dan zijn die halve opties met Gakpo Madueke Ihattaren Jahanbakhsh Bruma etc helemaal geen optie en hebben we alleen Malen Romero en Piroe. Dan moet er sowieso iets bij.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

open/sluit de onderstaande quote:

Yonci schreef op 16 september 2020 om 14:13:

S T, je zegt 'Jahanbakhsh is een speler die overal voorin uit de voeten kan '. Waarom zit hij dan op de bank. De meeste bankzitters elders zijn bij ons ook niet geslaagd.




Luuk, Moreno, Arias, v Ginkel zijn niet geslaagd bij ons bijvoorbeeld?



Ja allen op de bank door blessures maar inderdaad bankzitters .Jahanbakhsh op de bank door tegenvallende prestaties.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 16 september 2020 om 14:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Maurice schreef op 16 september 2020 om 14:06:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 16 september 2020 om 10:15:

open/sluit de onderstaande quote:




Nu haal je er veel dingen bij die ik niet gezegd hebt en je doet aannames over mijn mening die ik niet herken dus de discussie gaat de verkeerde kant op.

Ik wil niet het hele seizoen rekenen op wat er in de voorbereiding hier en daar goed ging, ik vind dat als je een nieuw systeem hebt, een nieuwe coach, een nieuwe hiërarchie binnen de selectie en dus een nieuwe situatie dat je spelers die je al hebt best een kans mag geven om te laten zien of ze kunnen groeien. Boadu was tot vorig jaar blessuregevoelig en had nog niet aangetoond een doelpuntenmaker te zijn, was daarnaast erg jong en had ook jonge spelers om zich heen. Die heeft volledig in die open ruimte gestapt en die schoot de ballen er in maart ook nog in, ook tegen Ajax. Wie weet is Romero ook wel zo'n speler die ineens op staat straks, of is Madueke de nieuwe Boadu, of halen we in de winterstop eventueel nog iemand als het nodig blijkt. Er zijn voorin vooral vraagtekens waar je een goed gevoel bij hebt, achterin en op het middenveld juist niet. Dus als ik het geld had om de selectie te versterken koos ik denk ik voor het middenveld.

Jahanbakhsh is een speler die overal voorin uit de voeten kan en die zeker niet die andere jongens eruit hoeft te spelen, maar het is wel een extra speler die je kunt gebruiken op 1 van de 3 posities, die in de goede leeftijdscategorie zit, bewezen heeft in de Eredivisie dat hij goed mee kan en je hebt meteen een mogelijke vervanger voor Ihattaren te pakken. Het is maar een idee wat voor mij logisch is, maar niet wil zeggen dat het waarheid is of dat PSV dat perse moet doen.



S T, je zegt 'Jahanbakhsh is een speler die overal voorin uit de voeten kan '. Waarom zit hij dan op de bank. De meeste bankzitters elders zijn bij ons ook niet geslaagd.



Ik DENK dat Jahanbakshs bij ons in dit systeem uitstekend zou passen op rechts, maar ook links zou kunnen spelen en eventueel als valse spits. Heeft bij AZ en NEC ook centraal gespeeld. Maar het is maar de vraag wat Schmidt wil, wil hij met 2 echte spitsen spelen dan zijn die halve opties met Gakpo Madueke Ihattaren Jahanbakhsh Bruma etc helemaal geen optie en hebben we alleen Malen Romero en Piroe. Dan moet er sowieso iets bij.



Hij heeft slechts 2 doelpunten gemaakt bij B & H , het eerste seizoen helemaal geen . Was een goede speler bij AZ maar wie weet. Een speler past niet in elk elftal dat hebben we al vaker gezien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

open/sluit de onderstaande quote:

Maurice schreef op 16 september 2020 om 14:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Yonci schreef op 16 september 2020 om 14:13:

S T, je zegt 'Jahanbakhsh is een speler die overal voorin uit de voeten kan '. Waarom zit hij dan op de bank. De meeste bankzitters elders zijn bij ons ook niet geslaagd.




Luuk, Moreno, Arias, v Ginkel zijn niet geslaagd bij ons bijvoorbeeld?



Ja allen op de bank door blessures maar inderdaad bankzitters .Jahanbakhsh op de bank door tegenvallende prestaties.




De jong was niet geblesseerd maar gepasseerd. Arias zat structureel bij het 2de, kwam zelfs niet in aanmerking voor de bank van het eerste. Moreno verloor zijn basisplek.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

open/sluit de onderstaande quote:

Yonci schreef op 16 september 2020 om 14:38:

open/sluit de onderstaande quote:

Maurice schreef op 16 september 2020 om 14:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Yonci schreef op 16 september 2020 om 14:13:

S T, je zegt 'Jahanbakhsh is een speler die overal voorin uit de voeten kan '. Waarom zit hij dan op de bank. De meeste bankzitters elders zijn bij ons ook niet geslaagd.




Luuk, Moreno, Arias, v Ginkel zijn niet geslaagd bij ons bijvoorbeeld?



Ja allen op de bank door blessures maar inderdaad bankzitters .Jahanbakhsh op de bank door tegenvallende prestaties.




De jong was niet geblesseerd maar gepasseerd. Arias zat structureel bij het 2de, kwam zelfs niet in aanmerking voor de bank van het eerste. Moreno verloor zijn basisplek.



Moreno,toen RCD Espanyol, miste de eerste maanden van het seizoen 2014/15 omdat hij herstellende was van een gebroken scheenbeen. De blessure liep hij op tijdens de achtste finale van het wereldkampioenschap voetbal 2014 tegen Nederland. Moreno speelde dat seizoen nog negentien wedstrijden in de competitie en zeven in de Copa del Rey, waarin Espanyol en hij dat jaar tot de halve finales kwamen. Augustus 2015 tekende hij bij PSV.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 51 52 53 54 55

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21