Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 51 52 53 54 55

open/sluit de onderstaande quote:

Zizou schreef op 08 oktober 2020 om 11:47:

Ik zie dat iedereen Ihataren er gewoon naast zet en daarmee zomaar meegaat in het vernietigen van kapitaal, en ja dat is voor een club als PSV zeer belangijk. Los van het feit dat hij gewoon beter is dan een Gakpo of Mauro.

p.s. hoe kun je met het aantrekken van deze middenvelders Rosario nog in de basis willen zien.



Ja, Rosario ziet zijn kortstondige revival in rook op gaan. Normaliter wordt het Sangaré/Fein voor het controlerend duo.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jasper_PSV schreef op 08 oktober 2020 om 17:28:

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 08 oktober 2020 om 15:49:

Ik denk dat je niet alleen naar de assists en goals moet kijken, want dan is ook Frenkie de Jong maar een matig spelertje.

Ihattaren en Gakpo zijn natuurlijk hele verschillende spelers, die je lastig met elkaar kan vergelijken. Ihattaren is de man met de ideeën, met de mooie techniek, en Gakpo is opportunistisch en doelgericht.

Ik vind Gakpo zonder bal bijzonder matig en ook in het veldspel moet hij groeien. Zijn goals en assists zijn meer dan prima, maar ik vind hem verre van balvast en meeverdedigend is hij lang niet altijd scherp. In plaats van een speler die altijd een zesje haalt met uitschieters, is het bij hem alles of niets. En dat kan zelfs binnen 1 wedstrijd enorm fluctueren.

Ihattaren moet inderdaad werken aan zijn rendement, maar ik schat hem aan de bal een stuk hoger in. Helaas komt dat laatste er dit seizoen nog helemaal niet uit. En dan blijft er weinig over op basis waarvan je Mo op dit moment in de basis zou zetten. Ik heb wel het idee dat hij zich makkelijker aan het niveau kan optrekken als er om hem heen betere spelers staan.

Ik zou zeggen, laat het ze maar uitvechten. Ze hebben een heel verschillende stijl dus ze kunnen ook prima samen spelen. Mo heeft pas een probleem als straks zowel Van Ginkel als Götze boven hem in de pikorde staan, want dat zijn in mijn ogen meer vergelijkbare spelers.



Dat dikgedrukte stukje vind ik trouwens opvallend. Sinds het begin van dit seizoen vind ik Gakpo juist de meest meeverdedigende aanvaller, die maakt af en toe abnormale meters hoor. Ook vind ik hem vrij balvast, hij is natuurlijk fysiek bovenmatig bedeeld voor een vleugelspeler (1.90+ en vrij pezig). Eigenlijk gelden al deze punten meer voor Mo dan voor Gakpo imo.

Al met al denk ik dat Gakpo en Malen 99% zeker van een basisplek zijn. Zahavi zit daar dicht tegen aan, terwijl die vierde positie tot nu toe vrij open ligt (Mauro/Noni). Ik verwacht zelfs dat Zahavi eerder wordt geslachtofferd dan Gakpo, gezien z'n leeftijd en slappe fysiek. Ik vond hem tegen Fortuna echt gigantisch slecht in het vasthouden van de bal, hij werd een aantal keer echt van de bal afgestompt. En dat terwijl de Fortuna verdedigers nu ook geen abnormale kasten zijn.



Exact, ik heb Gakpo meters zien maken en dat leek niet op alibiverdedigen. Maar met het wegvallen van Lammers en Romero en het niet aantrekken van een spits moet je er niet raar van opkijken als hij gewoon 1e stand in van Zahavi en Malen wordt. Die 3 jongens moeten voor ons de goals maken en ik denk dat Gakpo dat ook kan naast Malen of Zahavi in de punt, of er iets omheen.

Dat het bij PSV niet altijd goed oogt is gewoon zo en dat moet je niet ontkennen of je ogen voor sluiten. Maar op het moment dat Max speelt ziet het er al 40% beter uit (net als Rodriguez toen). Als je straks een middenveld hebt met 2 verse spelers die allround genoeg zijn dan kan het zo maar zijn dat we weer 40% beter ogen. Met Sangare en Fein hebben we al 2 verse spelers en Van Ginkel komt daar nog eens bij.

Hopelijk is snel iedereen fit en kunnen we bouwen aan een kampioensploeg. Vooralsnog zijn we geen kampioensploeg gebleken.

 

+2/-0

Misschien ben ik te kritisch op Gakpo, of heb ik het gewoon niet goed gezien. Het is ook niet zo dat ik zeg dat hij zijn meters niet maakt. Maar op één of andere manier hou ik een beetje het gevoel dat hij er niet altijd bij is en dan blijven dat soort momenten extra hangen.

Tegen Rosenborg bijvoorbeeld was er een fase rond de 75e minuut waar er 3 gevaarlijke momenten ontstonden voor Rosenborg, waar Gakpo bij betrokken was. Eén keer was hij helemaal mee terug in de eigen 16, kan hij eenvoudig een lage voorzet uitverdedigen, maar mist hij de bal. Dat kan natuurlijk gebeuren, maar op díe positie op dát moment mag dat eigenlijk niet. Gelukkig schoot die Noor de bal over, anders ga je nog een hete slotfase tegemoet.

Tegen Fortuna was een groot deel van het elftal erg matig, maar heb ik van Gakpo helemaal niks gezien waar ik blij van werd. Dat soort wedstrijden heeft hij er mijns inziens teveel tussen zitten. Maar tegen Rosenborg vond ik hem ook niet goed, en dan maakt hij uit het niks een fantastische 2-0. En tegen Groningen is hij de man-of-the-match met 2 goeie goals.

Ook bij hem hoop ik dat de kwaliteitsinjectie in het elftal ervoor zorgt dat hij wat makkelijker kan voetballen, dat hij wat meer ruimte krijgt en de bal iets makkelijker kwijt gaat kunnen. Want dat hij van waarde voor PSV is en nog gaat zijn, dat is zeker. Of dat als basisspeler of als invaller, en in de voorste linie of de linie daarachter gaat zijn, zal de toekomst uitwijzen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gakpo betrokken bij 30 goals in 65 wedstrijden, Mo bij 16 in 48 wedstrijden. Puur op basis van z'n statistieken kan je niet om Gakpo heen.



Ik weet niet waar je al die wedstrijden vandaan haalt, maar in de Eredivisie scoorde Ihattaren 3 goals (waaronder een penalty en een intikker op aangeven van Gakpo..) en gaf 6 assists in 37 wedstrijden en 2303 minuten. Gakpo scoorde 10 goals en 12 assists in 46 Eredivisie wedstrijden en 2191 minuten (hij heeft gewoon minder minuten gespeeld dus!!! Vooral omdat van Bommel Ihattaren veel te snel wilde brengen wat nul goals en nul assists opleverde in dat dramatische half jaar waar we het kampioenschap weggaven).

Kortom, Gakpo 219 minuten per goal en 182 min/assist tegenover Ihattaren 768 min/goal en 383 min/assist.

En nu ik toch bezig ben:
Madueke 144 min/goal en 96 min/assist (ok, te kleine sample nog met al die korte invalbeurtjes)
Bruma 363 min/goal en 363 min/assist

Nog een bewijs dat de statistieken van Ihattaren echt heel erg matig zijn.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 8 oktober 2020, 19:24:44.

 

+2/-0

Gakpo heeft het in zich om heel veel goals te maken, zeker als hij wat brutaler wordt en meer gebruik maakt van zijn prima afstandsschot. Ik hoop een klein beetje dat hij in de fase zit waar Bergwijn ook in zat.

 

+1/-0

De beste manier om spelers te laten ontwikkelen,, is ze met betere spelers te laten spelen.
De beste manier om waardevermeerdering in een speler te genereren is ze omringen met topspelers.
Spelers als Malen en Gakpo, Maudeke, kunnen excelleren als de Philip Maxen van deze wereld ze met voorzetten kunnen bedienen of Mario Gotze ze in stelling kan brengen. Een speler als Ihattaren kan excelleren als hij spelers rond zich heeft waarmee hij combinatiespel kan spelen; wanneer hij geruggensteund wordt door defensieve middenvelders met klasse.
Jordan Teze kan zich optrekken aan de ervaring van spelers als Gotze en Max maar ook zoveel profijt hebben van de powerhouse die voor hem komt te spelen als verdedigende middenvelder.

Als spelers als Gotze en Max zo geloven in de trainer, kan het niet anders als wij hebben een toptrainer aangetrokken.
Alle spelers en de club profiteren van een team wat presteert en om de prijzen speelt.
En daarmee zijn uiteindelijk wij, de supporters de grote overwinnaars van deze transferperiode.

Alles moet nog bewezen worden, ik ken het spreekwoord van huiden en beren.

Maar mensen die hier al langer rond lopen weten misschien nog hoe lyrisch ik was toen Hiddink kwam en hij de club injecteerde met ambitie en in zijn kielzog grote spelers naar PSV kwamen.
Ik moet zeggen, dat gevoel heb ik nu weer!

Groot compliment aan de Jong en Gerbrands, aan de commerciële afdeling ook die het bedrijvennetwerk hebben geknoopt tot een samenspel van vereende krachten die dit alles mogelijk hebben gemaakt én uitgevoerd!

PSV is weer PSV!
:pul

 

+6/-0

open/sluit de onderstaande quote:

romario4wethoudervanjuine schreef op 08 oktober 2020 om 19:47:

De beste manier om spelers te laten ontwikkelen,, is ze met betere spelers te laten spelen.
De beste manier om waardevermeerdering in een speler te genereren is ze omringen met topspelers.
Spelers als Malen en Gakpo, Maudeke, kunnen excelleren als de Philip Maxen van deze wereld ze met voorzetten kunnen bedienen of Mario Gotze ze in stelling kan brengen. Een speler als Ihattaren kan excelleren als hij spelers rond zich heeft waarmee hij combinatiespel kan spelen; wanneer hij geruggensteund wordt door defensieve middenvelders met klasse.
Jordan Teze kan zich optrekken aan de ervaring van spelers als Gotze en Max maar ook zoveel profijt hebben van de powerhouse die voor hem komt te spelen als verdedigende middenvelder.

Als spelers als Gotze en Max zo geloven in de trainer, kan het niet anders als wij hebben een toptrainer aangetrokken.
Alle spelers en de club profiteren van een team wat presteert en om de prijzen speelt.
En daarmee zijn uiteindelijk wij, de supporters de grote overwinnaars van deze transferperiode.

Alles moet nog bewezen worden, ik ken het spreekwoord van huiden en beren.

Maar mensen die hier al langer rond lopen weten misschien nog hoe lyrisch ik was toen Hiddink kwam en hij de club injecteerde met ambitie en in zijn kielzog grote spelers naar PSV kwamen.
Ik moet zeggen, dat gevoel heb ik nu weer!

Groot compliment aan de Jong en Gerbrands, aan de commerciële afdeling ook die het bedrijvennetwerk hebben geknoopt tot een samenspel van vereende krachten die dit alles mogelijk hebben gemaakt én uitgevoerd!

PSV is weer PSV!
:pul



Exact!

We hebben nu wel gezien wat dat geweldige verjongen met de club heeft gedaan. Ik ben ook voor grote talenten, maar niet als ultieme doel. Wij zijn PSV, we moeten ook tot de verbeelding spreken. Uitgerekend van Bommel, die wat dat betreft in een perfecte tijd bij PSV speelde, snapte dat niet. Vergeet die Wenger-achtige illusies, Arsenal is tot op de dag van vandaag nog ziek van al dat verjongen. Ik roep dit allang en wat is Schmidt nu al een geschenk gebleken. Ik zeg niet dat succes nu gagarandeerd is, daarvoor hebben we teveel voorbeeld van waar het mis is gegaan. Maar we zijn wel weer dichter bij het niveau dat PSV na hoort te streven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 08 oktober 2020 om 18:20:

Misschien ben ik te kritisch op Gakpo, of heb ik het gewoon niet goed gezien. Het is ook niet zo dat ik zeg dat hij zijn meters niet maakt. Maar op één of andere manier hou ik een beetje het gevoel dat hij er niet altijd bij is en dan blijven dat soort momenten extra hangen.



Hoewel het juist is wat je constateert in je voorbeelden denk ik dat in zijn geval hij thans juist beoordeeld moet worden op zijn sterke punten.
Een traptechniek die resulteert in een geweldige voorzet of een fraai doelpunt.
Hij is nog geen dragende speler maar al veel verder in zijn ontwikkeling dan bijvoorbeeld Ihattaren. (Die hopelijk ook nog doorbreekt).

Zoals hier boven te lezen valt zal ook een Cody snel verder groeien met toppers om hem heen.
En waar dat in kan resulteren heb ik geschreven in het "positieve topic.".

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

El-Mik schreef op 08 oktober 2020 om 19:14:

open/sluit de onderstaande quote:

Gakpo betrokken bij 30 goals in 65 wedstrijden, Mo bij 16 in 48 wedstrijden. Puur op basis van z'n statistieken kan je niet om Gakpo heen.



Ik weet niet waar je al die wedstrijden vandaan haalt, maar in de Eredivisie scoorde Ihattaren 3 goals (waaronder een penalty en een intikker op aangeven van Gakpo..) en gaf 6 assists in 37 wedstrijden en 2303 minuten.
Gakpo scoorde 10 goals en 12 assists in 46 Eredivisie wedstrijden en 2191 minuten (hij heeft gewoon minder minuten gespeeld dus!!! Vooral omdat van Bommel Ihattaren veel te snel wilde brengen wat nul goals en nul assists opleverde in dat dramatische half jaar waar we het kampioenschap weggaven).

Kortom, Gakpo 219 minuten per goal en 182 min/assist tegenover Ihattaren 768 min/goal en 383 min/assist.

En nu ik toch bezig ben:
Madueke 144 min/goal en 96 min/assist (ok, te kleine sample nog met al die korte invalbeurtjes)
Bruma 363 min/goal en 363 min/assist

Nog een bewijs dat de statistieken van Ihattaren echt heel erg matig zijn.



Dit zijn hun totale statistieken, dus inclusief beker en Europees:

Gakpo: 65 wedstrijden, 15 goals, 15 assist, 3350 speelminuten
Mo: 48 wedstrijden, 7 goals, 9 assist, 3200 speelminuten

Inderdaad op basis van speelminuten is het verschil vrij schrijnend. Aan de andere kant zit er natuurlijk wel ruim drie jaar verschil tussen hen twee. Dat Mo op zo'n jonge leeftijd al de 50 gaat aantikken is natuurlijk indrukwekkend op zichzelf.

 

+1/-0

Schrijnend is vooral ook de vorm van Ihattaren in dit kalenderjaar: in 10 wedstrijden en 753 minuten geen goal of assist.
Nu is hij natuurlijk geen spits en is hij een stuk minder doelgericht dan andere spelers die hangend op rechts spelen, maar voor iemand die de ruimtes goed ziet en een geweldige steekbal kan geven is geen enkele assist natuurlijk wel bijzonder matig. Als je dan ook niet veel arbeid verricht bij balverlies, wat is dan precies zijn toegevoegde waarde in deze vorm?

Ik denk dat hij zich nog prima kan herpakken en van grote waarde kan zijn, want dat hij veel talent heeft staat als een paal boven water. Hij zou er alleen goed aan doen om zich eerst eens echt te focussen op echt fit zijn en al zijn energie te steken in het voetbal in plaats van het hele randgebeuren, zoals social media.

 

+1/-0

Ik vind het iig erg overdreven,heb net geteld en tel 12 middenvelders en aanvallers en met van ginkel en gutierrez erbij zijn dat er 14.
Voor 6 plaatsen.
Hendrix,Rosario,mauro en Thomas zie ik nog weinig aan spelen toekomen eerlijk gezegd.
Ok kwa aankoopbedrag misschien samen 4 miljoen maar dan nog.
Je zou toch denken dat met Thomas en Mauro en Gutierrez psv minimaal 15 miljoen aan waarde had staan .
Ik vind dat Psv nu is doorgeslagen ,maar zal het wel fout zien allemaal.

 

+1/-0

Ik denk dat spelers als Hendrix en Guti in de winter weg mogen. En dat is al vrij snel. Misschien wordt er dan wel een extra verdediger gekocht om de boel weer meer in balans te krijgen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Scorendemiddenvelderaub schreef op 10 oktober 2020 om 14:35:

Ik vind het iig erg overdreven,heb net geteld en tel 12 middenvelders en aanvallers en met van ginkel en gutierrez erbij zijn dat er 14.
Voor 6 plaatsen.
Hendrix,Rosario,mauro en Thomas zie ik nog weinig aan spelen toekomen eerlijk gezegd.
Ok kwa aankoopbedrag misschien samen 4 miljoen maar dan nog.
Je zou toch denken dat met Thomas en Mauro en Gutierrez psv minimaal 15 miljoen aan waarde had staan .
Ik vind dat Psv nu is doorgeslagen ,maar zal het wel fout zien allemaal.


Verander je naam dan maar.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Scorendemiddenvelderaub schreef op 10 oktober 2020 om 14:35:

Ik vind het iig erg overdreven,heb net geteld en tel 12 middenvelders en aanvallers en met van ginkel en gutierrez erbij zijn dat er 14.
Voor 6 plaatsen.
Hendrix,Rosario,mauro en Thomas zie ik nog weinig aan spelen toekomen eerlijk gezegd.
Ok kwa aankoopbedrag misschien samen 4 miljoen maar dan nog.
Je zou toch denken dat met Thomas en Mauro en Gutierrez psv minimaal 15 miljoen aan waarde had staan .
Ik vind dat Psv nu is doorgeslagen ,maar zal het wel fout zien allemaal.



Klopt inderdaad

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Klompje schreef op 10 oktober 2020 om 16:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Scorendemiddenvelderaub schreef op 10 oktober 2020 om 14:35:

Ik vind het iig erg overdreven,heb net geteld en tel 12 middenvelders en aanvallers en met van ginkel en gutierrez erbij zijn dat er 14.
Voor 6 plaatsen.
Hendrix,Rosario,mauro en Thomas zie ik nog weinig aan spelen toekomen eerlijk gezegd.
Ok kwa aankoopbedrag misschien samen 4 miljoen maar dan nog.
Je zou toch denken dat met Thomas en Mauro en Gutierrez psv minimaal 15 miljoen aan waarde had staan .
Ik vind dat Psv nu is doorgeslagen ,maar zal het wel fout zien allemaal.


Verander je naam dan maar.


Nee...welke fitte scorende middenvelder is er dan bijgekomen?

 

+1/-0

Ik weet ook niet zo goed wat PSV dan had moeten doen? We constateren allemaal dat het middenveld van vorig seizoen niet voldeed, dan haalt PSV spelers die (in potentie) beter zijn en dan is het ineens kapitaalvernietiging. Ik kan dat niet helemaal volgen: waren de oude spelers dan wel goed genoeg? Want ze kunnen niet onvoldoende zijn voor PSV, maar tegelijkertijd een godsvermogen waard zijn?
Het is het 1 of het ander: ik ben in elk geval blij met de aanwinsten en PSV moet een topclub zijn, waarbij ook de wetten van een topclub gelden: je moet knokken voor je plekje. Daarnaast spelen ze -mist de wedstrijden niet afgelast worden ivm Corona- ongeveer tot de kerst elke 3 dagen een pot, dus denk ik dat er meer dan genoeg spelers speelminuten gaan maken. Het is aan de spelers zelf om dat af te dwingen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Scorendemiddenvelderaub schreef op 10 oktober 2020 om 16:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Klompje schreef op 10 oktober 2020 om 16:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Scorendemiddenvelderaub schreef op 10 oktober 2020 om 14:35:

Ik vind het iig erg overdreven,heb net geteld en tel 12 middenvelders en aanvallers en met van ginkel en gutierrez erbij zijn dat er 14.
Voor 6 plaatsen.
Hendrix,Rosario,mauro en Thomas zie ik nog weinig aan spelen toekomen eerlijk gezegd.
Ok kwa aankoopbedrag misschien samen 4 miljoen maar dan nog.
Je zou toch denken dat met Thomas en Mauro en Gutierrez psv minimaal 15 miljoen aan waarde had staan .
Ik vind dat Psv nu is doorgeslagen ,maar zal het wel fout zien allemaal.


Verander je naam dan maar.


Nee...welke fitte scorende middenvelder is er dan bijgekomen?


Van Ginkel en Goetze zijn fit voordat het volgende transferwindow afgesloten is.

Dit bericht is gewijzigd op 10 oktober 2020, 17:26:31.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Klompje schreef op 10 oktober 2020 om 16:49:

open/sluit de onderstaande quote:

Scorendemiddenvelderaub schreef op 10 oktober 2020 om 16:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Klompje schreef op 10 oktober 2020 om 16:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Scorendemiddenvelderaub schreef op 10 oktober 2020 om 14:35:

Ik vind het iig erg overdreven,heb net geteld en tel 12 middenvelders en aanvallers en met van ginkel en gutierrez erbij zijn dat er 14.
Voor 6 plaatsen.
Hendrix,Rosario,mauro en Thomas zie ik nog weinig aan spelen toekomen eerlijk gezegd.
Ok kwa aankoopbedrag misschien samen 4 miljoen maar dan nog.
Je zou toch denken dat met Thomas en Mauro en Gutierrez psv minimaal 15 miljoen aan waarde had staan .
Ik vind dat Psv nu is doorgeslagen ,maar zal het wel fout zien allemaal.


Verander je naam dan maar.


Nee...welke fitte scorende middenvelder is er dan bijgekomen?


Van Ginkel en Gietze zijn fit voordat het volgende transferwindow afgesloten is.


Mooi ..maar zoals het er steeds meer naar uit gaat zien... is dit voetbal seizoen snel voorbij door corona.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 10 oktober 2020 om 16:41:

Ik weet ook niet zo goed wat PSV dan had moeten doen? We constateren allemaal dat het middenveld van vorig seizoen niet voldeed, dan haalt PSV spelers die (in potentie) beter zijn en dan is het ineens kapitaalvernietiging. Ik kan dat niet helemaal volgen: waren de oude spelers dan wel goed genoeg? Want ze kunnen niet onvoldoende zijn voor PSV, maar tegelijkertijd een godsvermogen waard zijn?
Het is het 1 of het ander: ik ben in elk geval blij met de aanwinsten en PSV moet een topclub zijn, waarbij ook de wetten van een topclub gelden: je moet knokken voor je plekje. Daarnaast spelen ze -mist de wedstrijden niet afgelast worden ivm Corona- ongeveer tot de kerst elke 3 dagen een pot, dus denk ik dat er meer dan genoeg spelers speelminuten gaan maken. Het is aan de spelers zelf om dat af te dwingen.



Dat komt omdat er een paar op deze site zitten die het schijnbaar nodig vinden om te trollen. Je kan ze er ook zo tussenuit pikken. Desnoods veranderen ze hun mening met 180 graden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 10 oktober 2020 om 16:41:

Ik weet ook niet zo goed wat PSV dan had moeten doen? We constateren allemaal dat het middenveld van vorig seizoen niet voldeed, dan haalt PSV spelers die (in potentie) beter zijn en dan is het ineens kapitaalvernietiging. Ik kan dat niet helemaal volgen: waren de oude spelers dan wel goed genoeg? Want ze kunnen niet onvoldoende zijn voor PSV, maar tegelijkertijd een godsvermogen waard zijn?
Het is het 1 of het ander: ik ben in elk geval blij met de aanwinsten en PSV moet een topclub zijn, waarbij ook de wetten van een topclub gelden: je moet knokken voor je plekje. Daarnaast spelen ze -mist de wedstrijden niet afgelast worden ivm Corona- ongeveer tot de kerst elke 3 dagen een pot, dus denk ik dat er meer dan genoeg spelers speelminuten gaan maken. Het is aan de spelers zelf om dat af te dwingen.


Ik heb straks toevallig een compilatie op youtube gezien van eerst Rosario en meteen erna Sangare..dus the best moments..ik zie weinig verschil.
Dan komt erbij dat in deze onzekere tijd ,want kan zomaar zijn dat de competitie plat ligt over een week,je als bestuur dat beetje beter had moeten inschatten.
Als ik Toon moet geloven in zijn interview kampt psv volgend jaar met een verlies van 40 a 50 miljoen euro als er geen toeschouwers meer mogen.
En zal het afhankelijk zijn van uitgaande transfers.
Wat gaat er financieel gebeuren met Psv als de hele competitie platligt en seizoenkaarthouders vergoed moeten worden en misschien wel geen geld vanuit Europa.
Je kan dit negatief noemen maar ik sluit mijn ogen niet wat er aan het gebeuren is.
Had ook liever een vol stadion met alle aanwinsten en dat Psv kampioen wordt.
Ik hoop dat ik helemaal mis zit..Sangare een Rosario 3.0 is en Fein de nieuwe duitse frenkie en dat we weer prijzen gaan winnen

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 51 52 53 54 55

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21