Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 ... 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55

Ik hoop dat we nog een beetje kwaliteit kunnen terughalen als straks Dumfries, Malen, Max vertrekken, en ik vrees dat ook Gakpo inmiddels op de radar staat van heel wat clubs.

Nog steeds is het toch werkelijk bizar dat voor heel heel erg veel miljoenen die Baumgartl en Bruma zijn gehaald. Wat bezielde ze bij PSV? Die Baumgartl z'n hele motoriek is ongeschikt voor profvoetbal en Bruma faalt overal. Nou weet ik wel dat J. de Jong heeft gezegd dat ze hadden gehoopt dat hij het in de eredivisie wel waar zou kunnen maken, maar 'hopen' is gokken. En een gok van 15 miljoen euro is niet wat PSV kan hebben.

Ik zou wel graag die Veermans van Heerenveen bij PSV zien. Joey als basisspeler en Henk als invaller laatste 20 minuten als er iets geforceerd moet worden. Ik vind Piroe een goede voetballer, maar ik zie in hem geen specifieke kwaliteiten, lijkt me een uitstekende spits voor bijvoorbeeld Heerenveen.

 

+1/-2

Het eerst werkelijk bizar vinden dat Baumgartl en Bruma zijn gehaald en vervolgens Henk Veerman willen halen :D

 

+4/-1

Dat er helemaal geen extra verdediger is gekomen in de winterstop. Maar wel weer een gerucht dat men geprobeerd heeft nog een middenvelder te halen. Bij Brands was de verdediging ook altijd het laatste waar men naar keek. Niet verstandig. Als er iemand geblesseerd wordt, is er een probleem.

Ik vind Boscagli al geen topper, maar Baumgartl is nog veel minder. Juist nu er een kans is om kampioen te worden, moet je er in ieder geval alles aan gedaan hebben (binnen de financiele middelen). Het zou wel zuur zijn als er door dit drukke programma straks een gatenkaas ontstaat achterin.

 

+3/-2

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 28 januari 2021 om 11:19:

Het eerst werkelijk bizar vinden dat Baumgartl en Bruma zijn gehaald en vervolgens Henk Veerman willen halen :D



*shit druk ik per ongeluk op de rapporteerknop, sorry Ricardo!

Ik snap wat je bedoelt, maar ik bedoel natuurlijk Henk Veerman als bankzitter die je kan gebruiken om iets te forceren. En van het geld van Baumgartl en Bruma hadden we zo een 54 Henk Veermans kunnen kopen en er vermoedelijk meer aan gehad. Met zo iemand kan je nog eens iets forceren de laatste 10 minuten. De 15 miljoen voor Bruma zijn werkelijk nergens goed voor geweest, 1 doelpunt ofzo? De 12 miljoen voor Baumgartl zijn goed geweest voor een buslading aan tegengoals.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Daguardo schreef op 30 januari 2021 om 09:50:

Dat er helemaal geen extra verdediger is gekomen in de winterstop. Maar wel weer een gerucht dat men geprobeerd heeft nog een middenvelder te halen. Bij Brands was de verdediging ook altijd het laatste waar men naar keek. Niet verstandig. Als er iemand geblesseerd wordt, is er een probleem.

Ik vind Boscagli al geen topper, maar Baumgartl is nog veel minder. Juist nu er een kans is om kampioen te worden, moet je er in ieder geval alles aan gedaan hebben (binnen de financiele middelen). Het zou wel zuur zijn als er door dit drukke programma straks een gatenkaas ontstaat achterin.



Vergeet niet dat normaal gesproken Viergever, die vorig seizoen basisspeler was op LCV, ook geblesseerd was. Daarnaast is Obispo ook weer in training. Je gaat geen geld uitgeven aan een 4e CV op de bank, tenzij er het voor de verre toekomst is.

Het middenveld is logischer, aangezien de middenvelders als Thomas en Mauro op alle posities spelen en Fein en Van Ginkel misschien niet lang blijven en Ledezma en Götze er voorlopig uit liggen.

 

+1/-0

Ja hoor koop maar geen spelers zoals een goede cv en middenvelder/aanvaller.

Rvc ontsla aub schmidt en j. de jong vandaag nog.

Haal vandaag of morgen philip cocu terug als trainer en koop of huur een goede verdediger, middenvelder en een spits (bijv type luuk de jong)



Verkoop die niets zeggende voetballers zsm zoals baumgartl, rosario,sangare, bosgali, Thomas, m junior en ihatarren.

 

+1/-2

Ik denk dat PSV goed moet beseffen dat er de aankomende zomer een enorme doorselectie zal moeten plaatsvinden als je volgend seizoen de strijd met Ajax serieus zal willen aan gaan.

PSV heeft dit seizoen een selectie van 24 man en dan nog 5 man verhuurd.

Goed genoeg:
Mvogo, Unnerstall, Muller, Delanghe, Dumfries, Teze, Boscagli, Max, Sangaré, Rosario, Gakpo, Götze, Ihattaren, Malen, Zahavi en Madueke.

Niet goed genoeg:
Baumgartl, Viergever, Guti, Thomas, Mauro Jr., Piroe

Twijfel:
Obispo, Maxi Romero, Sadilek

Verhuurd zonder perspectief:
Rigo, Doan, Luckassen, Bruma

Met het kopje "goed genoeg" bedoel ik niet per sé dat een speler goed genoeg voor de basis is. Maar je hebt natuurlijk ook een bank nodig, en ik denk dat mijn huidige wensenlijstje al onhaalbaar is.

Afscheid nemen zou ik van de categorie "niet goed genoeg" en "verhuurd zonder perspectief". Dat betekent dat je 10 man moet lozen, 10 man die bij PSV niks gepresteerd hebben op basis waarvan ze een stap vooruit kunnen maken. Het is dus nog maar de vraag of je ze überhaupt kwijtraakt. Ze zullen waarschijnlijk een stap terug moeten doen in salaris en wellicht kiezen voor een langer verblijf in Eindhoven.

Ik twijfel over Obispo, Maxi en Sadilek. Als je aankopen goed genoeg zijn, dan zullen deze 3 spelers waarschijnlijk "opvulling" zijn voor je selectie en daar acht ik ze goed genoeg voor. Als ze allemaal 10 wedstrijden in de basis gaan spelen, zijn ze waarschijnlijk niet goed genoeg.

Dus, wat heb je dan over voor volgend jaar?

4 doelmannen - niks aan doen (ja, ik weet dat Unnerstall uit contract loopt, dus dat die zou kunnen vertrekken)

5 verdedigers - de huidige basis plus Obispo. Aangezien daarvan ook Dumfries nog wil vertrekken, moet je je hier enorm gaan versterken. Je hebt sowieso 7 basiswaardige verdedigers nodig, en Teze en Boscagli zijn voor mijn gevoel goed genoeg als back-up. Er moeten dus 2 (of 3) klasbakken gehaald worden.

3 verdedigende middenvelders - Sangaré, Rosario en Sadilek. Je hebt hier 1 aankoop nodig en dat is liefst een speler die voetballend sterk is, gelouterd is en ons elftal kan dragen. Een type zoals in het verleden Guardado, Strootman, Van Ginkel.

7 aanvallers - de huidige 6 (Gakpo, Götze, Mo, Malen, Zahavi en Madueke) plus Maxi. Dit is al een mooie mix van stijlen en leeftijd dus in principe is het niet verkeerd, maar gezien de blessuregevoeligheid is het wel heel erg smal. Een toevoeging zou dus geen overbodige luxe zijn, en dan het liefst een speler die een plan B mogelijk maakt.

In mijn ogen is er dus plek voor 19 jongens in de huidige selectie, en moeten er dus 5 a 6 aankopen gedaan worden om een voldoende brede selectie op de been te brengen. Dan heb je dus in ieder geval onderstaand rijtje nodig:

* Verdediger 1
* Verdediger 2
* Middenvelder 1
* Aanvaller 1

en daarnaast dus nog 1 of 2 jongens. En daarnaast nog vervangers van spelers die eventueel weggekocht gaan worden zoals Dumfries en Malen.

En die aankopen moeten dus niet een 19-jarig talent uit Scandinavië zijn of een speler die eerst een half jaar moet revalideren, maar dit moeten spelers zijn die ons direct sterker maken.

 

+1/-0

Kunnen we Propper niet terughalen? Speelt weinig bij Brighton (of hij moet geblesseerd zijn). Exact het type speler dat we missen. Maar ja hij zal wel geen duits spreken en Schmidt heeft alleen zijn eigen vage ideeen.

 

+1/-0

Tweede worden en CL halen is zo'n beetje van levensbelang. En zelfs dan ga je nog spelers moeten verkopen. En niet in het rijtje Baumgartl en Bruma.

 

+1/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Interesse ontwikkelingen in China. Eind vorig jaar besliste de Chinese overheid dat er een salarycap komt van 3 miljoen per jaar om zo Chinese talenten meer speelkansen te gunnen. De huidige contracten met grootverdieners worden nog gerespecteerd, maar moeten uiterlijk binnen drie seizoenen worden aangepast. Zo vertrok Hamsik dit weekend naar Goteborg en lijken meerdere grootverdieners deze zomer te volgen o.a. Oscar, Paulinho en Arnautovic.

De andere 'interessante' ontwikkeling is dat een boel clubs omgevallen zijn. Maarliefst 16 clubs (in de eerste, tweede en derde divisie) zijn de afgelopen 12 maanden omgevallen, o.a. kampioen Jiangsu Suning.

Normaliter zou je je daar als PSV'er niet teveel van aantrekken, maar gezien we Schmidt aan het roer hebben kan ik me voorstellen dat er hier en daar wel wat spelers rondlopen die op dit moment interessant zijn. A la Zahavi zullen we maar zeggen. De voorheen genoemde namen natuurlijk niet, maar spelers zoals Kim of wellicht zelfs Moussa Dembele. Die laatste zal misschien een longshot zijn, maar als je Zahavi z'n salaris zag zou je die ook onhaalbaar hebben geacht. Moussa heeft welgeteld 1 serieuze prijs op zijn naam en dat is ondertussen alweer 12 jaar geleden (de titel met AZ). Misschien dat je op z'n eergevoel kan inspelen, want alleen bij clubs van het kaliber PSV, Club Brugge of Portugal kan je nog kampioen spelen in een serieuze competitie. De absolute topclubs zitten natuurlijk niet meer op hem te wachten.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jasper_PSV schreef op 07 maart 2021 om 20:07:


Normaliter zou je je daar als PSV'er niet teveel van aantrekken, maar gezien we Schmidt aan het roer hebben kan ik me voorstellen dat er hier en daar wel wat spelers rondlopen die op dit moment interessant zijn. A la Zahavi zullen we maar zeggen.



Het kan nooit kwaad gebruik te maken van iemand's kennis van zaken of van diens connecties.
Als er nog een "Zahavi" deze kant op kan komen zou ik zeggen; ja, graag.

 

+1/-0

Goed bezig Jasper_PSV!
Zat zelf net even te kijken naar wat Torino doet (ivm Lycano en Rodriguez). Misschien dat dat interessant kan worden als die degraderen (met een ontsnappingsclausule voor de betreffende spelers)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Arriba Atiba schreef op 07 maart 2021 om 21:23:

Goed bezig Jasper_PSV!
Zat zelf net even te kijken naar wat Torino doet (ivm Lycano en Rodriguez). Misschien dat dat interessant kan worden als die degraderen (met een ontsnappingsclausule voor de betreffende spelers)



Ik neem aan dat Lyanco en Rodriguez geen opties meer zijn. Schmidt wil longinhoud en snelheid op de backposities. Max heeft dit veel meer dan een Rodriguez. Centraal achterin hoor je de geluiden over Kim Min-Jae, en niet meer over Lyanco.

 

+1/-0

Wellicht een nieuw topic maken voor seizoen 2021/2022 want we kunnen misschien binnen 2 weken al volledig toewerken naar het nieuwe seizoen.

Als je kijkt naar de selectie dit jaar dan vind ik dat achteraf gezien John de Jong een uitstekende selectie neer heeft gezet. Als je kijkt naar het moyenne van Madueke Gotze en Gakpo dan kun je niets anders dan concluderen dat we voorin echt alles op orde hadden. Uiteraard gaan de credits ook naar Schmidt die met Zahavi en Gotze kwam. De versheid in de selectie was sowieso wel goed. Je kunt bijna niets anders dan concluderen dat het blessurespook en de Coronaproblematiek ons gewoon een spannende titelstrijd hebben bespaard.

Ik vertrouw daarom ook op volgend jaar en hopelijk maken we nog 1 zomer gebruik van Schmidt zijn netwerk want dat helpt ons ook in het tijdperk als Schmidt weg is.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 08 maart 2021 om 12:39:

Wellicht een nieuw topic maken voor seizoen 2021/2022 want we kunnen misschien binnen 2 weken al volledig toewerken naar het nieuwe seizoen.

Als je kijkt naar de selectie dit jaar dan vind ik dat achteraf gezien John de Jong een uitstekende selectie neer heeft gezet. Als je kijkt naar het moyenne van Madueke Gotze en Gakpo dan kun je niets anders dan concluderen dat we voorin echt alles op orde hadden. Uiteraard gaan de credits ook naar Schmidt die met Zahavi en Gotze kwam. De versheid in de selectie was sowieso wel goed. Je kunt bijna niets anders dan concluderen dat het blessurespook en de Coronaproblematiek ons gewoon een spannende titelstrijd hebben bespaard.

Ik vertrouw daarom ook op volgend jaar en hopelijk maken we nog 1 zomer gebruik van Schmidt zijn netwerk want dat helpt ons ook in het tijdperk als Schmidt weg is.



Sorry, maar niet mee eens. Zonder blessures waren we ook geen kampioen geworden. Het is excuses zoeken. De selectie vind ik ook absoluut niet uitstekend. Gisteren was het bijna compleet, maar je laat nog bijna punten liggen bij Fortuna. Hoeveel kansen kregen die wel niet? Het is verdedigend maar heel matig bij PSV. De balans klopt nog steeds niet.

De enige twee echt goede aanwinsten zijn Gotze (als hij fit is) en Zahavi geweest, die zoals je zegt uit de koker van de trainer kwamen.

Max blijkt na een goed begin toch wat minder goed te zijn. Verdedigend geen topper. En voor Sangare is te veel betaald. Moet nog zien of we daar winst op gaan maken (net als Doan, Baumgartl, Guti, Bruma etc). Van Ginkel heeft nog bijna geen minuten gemaakt, en zowel Mvogo als Fein zijn overbodige huur gebleken.

Zo goed werk heeft De Jong niet afgeleverd. Het is dat de concurrentie voor plek 2 nog minder goed is dan wij.

Willen we volgend jaar wel strijden om plek 1, moeten er nog wel een paar aanwinsten bij.

 

+2/-2

open/sluit de onderstaande quote:

Daguardo schreef op 08 maart 2021 om 14:35:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 08 maart 2021 om 12:39:

Wellicht een nieuw topic maken voor seizoen 2021/2022 want we kunnen misschien binnen 2 weken al volledig toewerken naar het nieuwe seizoen.

Als je kijkt naar de selectie dit jaar dan vind ik dat achteraf gezien John de Jong een uitstekende selectie neer heeft gezet. Als je kijkt naar het moyenne van Madueke Gotze en Gakpo dan kun je niets anders dan concluderen dat we voorin echt alles op orde hadden. Uiteraard gaan de credits ook naar Schmidt die met Zahavi en Gotze kwam. De versheid in de selectie was sowieso wel goed. Je kunt bijna niets anders dan concluderen dat het blessurespook en de Coronaproblematiek ons gewoon een spannende titelstrijd hebben bespaard.

Ik vertrouw daarom ook op volgend jaar en hopelijk maken we nog 1 zomer gebruik van Schmidt zijn netwerk want dat helpt ons ook in het tijdperk als Schmidt weg is.



Sorry, maar niet mee eens. Zonder blessures waren we ook geen kampioen geworden. Het is excuses zoeken. De selectie vind ik ook absoluut niet uitstekend. Gisteren was het bijna compleet, maar je laat nog bijna punten liggen bij Fortuna. Hoeveel kansen kregen die wel niet? Het is verdedigend maar heel matig bij PSV. De balans klopt nog steeds niet.

De enige twee echt goede aanwinsten zijn Gotze (als hij fit is) en Zahavi geweest, die zoals je zegt uit de koker van de trainer kwamen.

Max blijkt na een goed begin toch wat minder goed te zijn. Verdedigend geen topper. En voor Sangare is te veel betaald. Moet nog zien of we daar winst op gaan maken (net als Doan, Baumgartl, Guti, Bruma etc). Van Ginkel heeft nog bijna geen minuten gemaakt, en zowel Mvogo als Fein zijn overbodige huur gebleken.

Zo goed werk heeft De Jong niet afgeleverd. Het is dat de concurrentie voor plek 2 nog minder goed is dan wij.

Willen we volgend jaar wel strijden om plek 1, moeten er nog wel een paar aanwinsten bij.




Ik zei niet dat we kampioen zouden zijn geworden maar dat we er veel dichter bij hadden gezeten. Daarom zei ik ook 'een spannende titelstrijd bespaard'.

Ik vind Max een uitstekende aankoop die naar eigen zeggen ook nog moest aanpassen aan het 3x per week spelen. Daarnaast viel de blessure van bv Viergever precies op het moment dat Max het meeste rust nodig had. Sangare vond ik uitstekend beginnen maar is wel wat teruggevallen. Maar ik sluit ook niet uit dat hij het ook lastig heeft met 3 wedstrijden per week. Mvogo vind ik meer dan degelijk. Een keeper die bij PSV prima 5 jaar had kunnen keepen in mijn ogen.

Je zegt dat we tegen Fortuna geluk hadden, maar ik vind het geen geluk meer dat we in 2021 buiten de top 4 clubs vrijwel elke wedstrijd hebben gewonnen met minimaal een goal verschil. Waarbij ADO de grap van het seizoen was.

Sparta 3-5
RKC 0-2
Emmen 0-2
Volendam 0-2
Twente 3-0
Vitesse 3-1
Fortuna 1-3

Ik zeg niet dat het knap is want je moet ze altijd winnen maar PSV en uitwedstrijden is al 10 jaar een probleem en in deze fase loopt het tegen de mindere teams juist wel heel goed.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Daguardo schreef op 08 maart 2021 om 14:35:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 08 maart 2021 om 12:39:

Wellicht een nieuw topic maken voor seizoen 2021/2022 want we kunnen misschien binnen 2 weken al volledig toewerken naar het nieuwe seizoen.

Als je kijkt naar de selectie dit jaar dan vind ik dat achteraf gezien John de Jong een uitstekende selectie neer heeft gezet. Als je kijkt naar het moyenne van Madueke Gotze en Gakpo dan kun je niets anders dan concluderen dat we voorin echt alles op orde hadden. Uiteraard gaan de credits ook naar Schmidt die met Zahavi en Gotze kwam. De versheid in de selectie was sowieso wel goed. Je kunt bijna niets anders dan concluderen dat het blessurespook en de Coronaproblematiek ons gewoon een spannende titelstrijd hebben bespaard.

Ik vertrouw daarom ook op volgend jaar en hopelijk maken we nog 1 zomer gebruik van Schmidt zijn netwerk want dat helpt ons ook in het tijdperk als Schmidt weg is.



Sorry, maar niet mee eens. Zonder blessures waren we ook geen kampioen geworden. Het is excuses zoeken. De selectie vind ik ook absoluut niet uitstekend. Gisteren was het bijna compleet, maar je laat nog bijna punten liggen bij Fortuna. Hoeveel kansen kregen die wel niet? Het is verdedigend maar heel matig bij PSV. De balans klopt nog steeds niet.

De enige twee echt goede aanwinsten zijn Gotze (als hij fit is) en Zahavi geweest, die zoals je zegt uit de koker van de trainer kwamen.

Max blijkt na een goed begin toch wat minder goed te zijn. Verdedigend geen topper. En voor Sangare is te veel betaald. Moet nog zien of we daar winst op gaan maken (net als Doan, Baumgartl, Guti, Bruma etc). Van Ginkel heeft nog bijna geen minuten gemaakt, en zowel Mvogo als Fein zijn overbodige huur gebleken.

Zo goed werk heeft De Jong niet afgeleverd. Het is dat de concurrentie voor plek 2 nog minder goed is dan wij.

Willen we volgend jaar wel strijden om plek 1, moeten er nog wel een paar aanwinsten bij.



Max is direct betrokken bij 17 (!!) doelpunten. Als je dan wil gaan beweren dat hij geen echt goede aanwinst is ben je wel heel ver van het padje af :D Sangaré is voor Eredivisie begrippen een geweldige aanwinst en over Mvogo ga ik niet weer opnieuw beginnen.

Doe het jezelf niet aan. Je begint jezelf echt met de week belachelijker te maken.

 

+4/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 09 maart 2021 om 05:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Daguardo schreef op 08 maart 2021 om 14:35:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 08 maart 2021 om 12:39:

Wellicht een nieuw topic maken voor seizoen 2021/2022 want we kunnen misschien binnen 2 weken al volledig toewerken naar het nieuwe seizoen.

Als je kijkt naar de selectie dit jaar dan vind ik dat achteraf gezien John de Jong een uitstekende selectie neer heeft gezet. Als je kijkt naar het moyenne van Madueke Gotze en Gakpo dan kun je niets anders dan concluderen dat we voorin echt alles op orde hadden. Uiteraard gaan de credits ook naar Schmidt die met Zahavi en Gotze kwam. De versheid in de selectie was sowieso wel goed. Je kunt bijna niets anders dan concluderen dat het blessurespook en de Coronaproblematiek ons gewoon een spannende titelstrijd hebben bespaard.

Ik vertrouw daarom ook op volgend jaar en hopelijk maken we nog 1 zomer gebruik van Schmidt zijn netwerk want dat helpt ons ook in het tijdperk als Schmidt weg is.



Sorry, maar niet mee eens. Zonder blessures waren we ook geen kampioen geworden. Het is excuses zoeken. De selectie vind ik ook absoluut niet uitstekend. Gisteren was het bijna compleet, maar je laat nog bijna punten liggen bij Fortuna. Hoeveel kansen kregen die wel niet? Het is verdedigend maar heel matig bij PSV. De balans klopt nog steeds niet.

De enige twee echt goede aanwinsten zijn Gotze (als hij fit is) en Zahavi geweest, die zoals je zegt uit de koker van de trainer kwamen.

Max blijkt na een goed begin toch wat minder goed te zijn. Verdedigend geen topper. En voor Sangare is te veel betaald. Moet nog zien of we daar winst op gaan maken (net als Doan, Baumgartl, Guti, Bruma etc). Van Ginkel heeft nog bijna geen minuten gemaakt, en zowel Mvogo als Fein zijn overbodige huur gebleken.

Zo goed werk heeft De Jong niet afgeleverd. Het is dat de concurrentie voor plek 2 nog minder goed is dan wij.

Willen we volgend jaar wel strijden om plek 1, moeten er nog wel een paar aanwinsten bij.



Max is direct betrokken bij 17 (!!) doelpunten. Als je dan wil gaan beweren dat hij geen echt goede aanwinst is ben je wel heel ver van het padje af :D Sangaré is voor Eredivisie begrippen een geweldige aanwinst en over Mvogo ga ik niet weer opnieuw beginnen.

Doe het jezelf niet aan. Je begint jezelf echt met de week belachelijker te maken.



Toch heeft Daguardo wel een punt hoor. Ik vind ook niet dat hij de spelers afbrandt, maar puur wat op- en aanmerkingen heeft. Gotze en Zahavi zijn topaanwinsten gebleken, Max en Sangare redelijke goede aanwinsten, Mvogo mwah en Fein is geflopt.

Zo is Max aanvallend veruit de beste linksback van de Eredivisie en zijn z'n cijfers geweldig. Maar in januari en februari is hij vrijwel elke topwedstrijd volledig door de mand gevallen op verdedigend vlak.

Sangare hetzelfde verhaal, maar dan net andersom. Qua onderscheppingen, fysiek en zonder de bal echt een goede speler voor dit PSV, maar qua voetballend vermogen doet het pijn aan de ogen. Al ben ik het er wel mee eens dat je voor 8 a 10 miljoen, als PSV-zijnde, normaliter geen speler haalt die zowel verdedigend als voetballend top is op die positie.

Dan de twee huurspelers. Fein was volgens mij een experimentje van Schmidt & co: haakt die aan op de trainingen en in de wedstrijd, dan kan die in 2021/22 een belangrijke kracht worden. Dat is helaas niet uitgekomen, maar dat kan gebeuren. Mvogo tsja... Hij voldoet, maar ik vind dat als je een speler van die leeftijd huurt dat het buitencategorie moet zijn, iemand die normaliter niet te betalen is voor PSV. Dat is Mvogo absoluut niet. Het is een clubkeeper die bij RB Leipzig geen schijn van kans gaat maken (mits die vertrekt).

 

+1/-0

Natuurlijk zou ik er graag een type Alex bij gehad, maar de selectie voor dit seizoen was in mijn ogen zeker niet slecht. 3 factoren die de spanning in de competitie hebben ontnomen.

1. Blessures
2. VAR
3. Schmidt (verkeerde opstellingen en speelwijze)

 

+1/-1

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 ... 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21