Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 2021/22

Deze normale topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 18 19 20 21 22

Psv heeft nodig:

Een topper achterin met ervaring en wat lengte.
Mocht Fey geen Europees halen 100% poging wagen bij Senesi. Sterke verdediger, die denk ik goed past bij psv

Verder betwijfel ik of v Ginkel nog ooit 10+ goals bij psv gaat maken.
Een scorende middenvelder is wel gewenst, vind Veerman zeker een goede optie

Mocht Malen blijven, ook prima. Zoniet cashen en gauw Giacaumakis halen
Spits met gif, die scoort en een bal kan vasthouden
Vind hem echt een klasse spits

Maar onze vriend zal wel vast blijven houden aan Zahavi,
vind dat een prima speler maar wisselvallig en voor de groep verwacht ik een slechte speler voor op de bank

Vind om maar te vergelijken Giacau absoluut potentie Haller, Zahavi gewoon niet

Ik zou met Boscag en aankoop (kim/senesi) spelen, Teze kan op zijn oude back positie

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Perzik009 schreef op 27 april 2021 om 00:12:

Psv heeft nodig:

1) Een topper achterin met ervaring en wat lengte.
Mocht Fey geen Europees halen 100% poging wagen bij Senesi. Sterke verdediger, die denk ik goed past bij psv

2) Verder betwijfel ik of v Ginkel nog ooit 10+ goals bij psv gaat maken.
Een scorende middenvelder is wel gewenst, vind Veerman zeker een goede optie

3) Mocht Malen blijven, ook prima. Zoniet cashen en gauw Giacaumakis halen
Spits met gif, die scoort en een bal kan vasthouden
Vind hem echt een klasse spits

4) Maar onze vriend zal wel vast blijven houden aan Zahavi,
vind dat een prima speler maar wisselvallig en voor de groep verwacht ik een slechte speler voor op de bank

5) Vind om maar te vergelijken Giacau absoluut potentie Haller, Zahavi gewoon niet

6) Ik zou met Boscag en aankoop (kim/senesi) spelen, Teze kan op zijn oude back positie



1) We zijn het er allemaal mee eens dat er "een beest" moet komen, maar laten we nu niet het geld ineens met bakken tegelijk gaan uitgeven aan spelers uit de Eredivisie. Feyenoord gaat natuurlijk de hoofdprijs vragen.

2) Ligt ook aan meerdere factoren. Als je in dit systeem als CM staat, sta je al wat verder naar achter en in dienst van de RAM/LAM en de 2 spitsen. Ook het fysieke deel bij van Ginkel is een dingetje, maar goed als hij inderdaad weer klaar is voor 100% voetbal, zou dit wel een goede speler zijn voor het team.

3) Ik ben nog niet echt positief, maar moet ook zeggen dat ik hem niet veel 90min. aan het werk gezien heb.

4) En toch he, toen het moest was hij zowat de enige die er stond. Iedereen weet dat hij niet de beste "voetballer" is, maar doelgericht is hij wel.

5) Ik hoop persoonlijk dat als die gozer toch komt dat z'n plafond (veel) hoger ligt dan Haller. Die bakt er nu toch helemaal niks van.

6) Ligt er aan wat men kan halen qua transfers. Je haalt wel je voetbal van achteruit eruit. Grote vraag voor mij is echt, hoe ver is Obispo nou echt?

Dan heb je nog nodig;
GK: Drommel, 2e keeper, Müller/Delanghe
RB*: Teze, Sambo
CV: Aankoop, Aankoop
CV*: Obispo, Viergever
LB*: Max, Oppegård
CM: Sangaré, Aankoop/Sadilek?, Thomas
CM: Boscagli, van Ginkel, Mauro jr
RAM: Götze, aankoop
LAM: Gakpo, Vertessen, Ledezma
SP*: Zahavi, aankoop
SP: Madueke, Romero, Fofana

RB*: Als men het probeert en het lukt bv om Svensson te halen, helemaal ideaal. In ieder geval heb je verdedigend meer rust en meer verfijnd voetbal dan de beperkte Dumfries, die wel weer over meer power en wilskracht beschikt. Maar ik denk dat de grootste winst valt te halen in de "restverdediging".
CV*: Kan men Viergever verkopen én een vervanger halen, dan doen. Is Obispo niet basiswaardig dan een sterke LCV en Teze centraal houden.
LB*: Kan men Max verkopen én is van Aanholt nog vrij, gelijk doen. Verdedigend iets sterker, waardoor je verdedigend veel stabieler bent.
SP*: Ideale situatie is natuurlijk dat de aankoop Zahavi uit de basis gaat spelen.

Voor de rest schoon schip maken en je verlies pakken (en beperken).

 

+1/-0

Alsjeblieft niet die spits van vvv. Nooit in zijn carrière indruk gemaakt, nu alleen 3/4 seizoen bij vvv. Lijkt mij meer een speler voor het rijtje malki, vleminckx etc.

Voor het middenveld v ginkel vastleggen voor een schappelijke prijs.
Achterin voor cv doekhi erbij (2.5m als vervanger van baumgartl t.e.a.b.) en arias als transfervrije vervanger voor dumfries ophalen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

preaky schreef op 27 april 2021 om 08:59:

Alsjeblieft niet die spits van vvv. Nooit in zijn carrière indruk gemaakt, nu alleen 3/4 seizoen bij vvv. Lijkt mij meer een speler voor het rijtje malki, vleminckx etc.

Voor het middenveld v ginkel vastleggen voor een schappelijke prijs.
Achterin voor cv doekhi erbij (2.5m als vervanger van baumgartl t.e.a.b.) en arias als transfervrije vervanger voor dumfries ophalen.



Maar dan haal je Doekhi, waarvan je niet weet of hij aanhaakt bij het niveau en let wel, hetzelfde verhaal als met Bazoer, goed spelen met 3 man centraal is echt anders dan met 2 man centraal.

PSV heeft juist behoefte aan een man achterin die de rust heeft en alles neerzet.

Arias is toch niet transfervrij?

 

+1/-0

Je hebt nooit zekerheid of een speler het gewenste niveau gaat laten zien. Maar bij bijv Doekhi heb je wel iemand die het bij een subtopper in NL heeft laten zien en voor wat het waard is ook bij Jong Oranje. Haal je een Duitser vopr 10m op, hoeft dat ook niet per se een voltreffer te zijn is wel gebleken.

M.b.t arias heb je gelijk, is inderdaad niet transfervrij. Ik had ergens gelezen dat hij mogelijk wel op te pikken is voor relatief laag bedrag. Excuses;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

preaky schreef op 27 april 2021 om 11:27:

1) Je hebt nooit zekerheid of een speler het gewenste niveau gaat laten zien. Maar bij bijv Doekhi heb je wel iemand die het bij een subtopper in NL heeft laten zien en voor wat het waard is ook bij Jong Oranje.
2) Haal je een Duitser vopr 10m op, hoeft dat ook niet per se een voltreffer te zijn is wel gebleken.

3) M.b.t arias heb je gelijk, is inderdaad niet transfervrij. Ik had ergens gelezen dat hij mogelijk wel op te pikken is voor relatief laag bedrag. Excuses;)



1) Ik denk alleen niet dat een talent PSV verder helpt. Je hebt op de backposities zometeen 2 talenten (Sambo, Oppegård), centraal heb je dan Teze en Obispo. Als je hem haalt dan moet Teze naar RB (ben ik wel voorstander van) maar dan heb je wéér geen ervaring achterin.

2) Touché 😂

3) Transfervrij had ik het een optie gevonden, deze zomer moet namelijk elke euro goed besteed worden.
Dan heb ik nog liever dat we niks halen dan weer een twijfelaar.

Ik denk namelijk dat als PSV degelijk(er) gaat worden achterin, ze het voorin ook makkelijker gaan krijgen doordat je niet gelijk terug hoeft en PSV weleens 2 stappen vooruit kan zetten.

 

+1/-0

Geruchten over vooral oudere spelers als Propper, Arias en Alderwereld. Er is wat voor te zeggen, maar ook mindere punten.

Ervaring erbij. En je weet wat deze spelers kunnen, minder kans op miskopen. Top eredivisie. Potentiele aanvoerders erbij.

Minpunten, wel veel geld, 10 miljoen voor Propper. Dat krijg je niet meer terug. Voor 5-6 miljoen zou ik het wel doen. En blessuregevoelige spelers. Dit jaar al heel veel blessures bij PSV.

Er moet een juiste balans zijn, en ook een aantal jonge spelers proberen te halen die met winst verkocht kunnen worden. Maar een paar bekende, ervaren spelers zie ik wel graag komen. Misschien net wat de jonge spelers nodig hebben om nu wel CL te halen en kampioen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 28 april 2021, 10:52:40.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Daguardo schreef op 28 april 2021 om 10:46:

Geruchten over vooral oudere spelers als Propper, Arias en Alderwereld. Er is wat voor te zeggen, maar ook mindere punten.

Ervaring erbij. En je weet wat deze spelers kunnen, minder kans op miskopen. Top eredivisie. Potentiele aanvoerders erbij.




Het terughalen van oud spelers kan goed uitpakken. Cocu is wel het meest succesvolle voorbeeld.
Het kan ook tegenvallen zoals we eerder zagen.

Bij Própper ben ik in dubio. Fijne speler met kwaliteit, maar heeft hij genoeg gif?
Een type Davy Klaassen die in enkele opzichten doet denken aan Mark van Bommel heeft mijn voorkeur.

De spits van VVV halen lijkt me in elk geval geen goede suggestie. Lijkt me een eendagsvlieg zoals ik hierboven las a la Vlemmix. Tegen ons ging er niets positiefs van hem uit en was hij met zijn gezeur alleen een bron van ergernis.

 

+1/-0

Pröpper kan een Fer worden maar ook een Klaassen. Klaassen is echt allrounder geworden in de Bundesliga waar andere dingen werden gevraagd. Voor Pröpper is het niet anders. Fer vind ik tov zijn eerdere periodes bij Feyenoord en Twente niet beter geworden in het buitenland.

Het wordt vooral tijd dat we eens wat van de hand doen want het wordt allemaal wel heel vol.

 

+1/-0

https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/383768/psv-wil-opvolger-dumfries-in-alkmaar-oppikken/link

Zou Svensson een goede opvolger van Dumfries kunnen zijn?
Ik zie liever Arias komen met Sambo als backup, maar wil Arias wel terugkomen?

 

+1/-0

Vind het allebei prima opties. Svensson of Arias. Sambo heeft volgens mij ook wel potentie.

 

+1/-0

12 miljoen voor Joey Veerman. Het komt er dus op neer dat wij iedere topspeler van een club uit het linker rijtje niet meer kunnen betalen (Heerenveen staat overigens in het rechter rijtje). Fijne constatering.

Als we doorgaan met Schmidt moeten we fysieke kracht en loopvermogen hebben op het middenveld. Dan denk ik niet meteen aan Veerman en Pröpper. Met een ideale schoonzoon winnen we de oorlog niet op het middenveld.

 

+1/-0

Buiten het feit dat ik denk en verwacht dat PSV voor Pröpper gaat voor circa 7 a 8 miljoen, is 12 miljoen vraagprijs niet te veel voor Veerman. Voor mijn gevoel moet Heerenveen hem ook echt verkopen en dan denk ik aan Doan-achtige bedragen (die ook 12 miljoen moest kosten) a 7,5 a 8 miljoen.

Als er interesse is in Rosario en Ihattaren en die beide vertrekken, dan zou ik beide spelers een prima investering vinden. Niet alleen voor aankomend jaar maar vooral voor na het tijdperk na Schmidt. Wie weet heeft Heerenveen wel dermate geld nodig dat je hem kunt aanschaffen en een jaar kunt verhuren, want laten we wel wezen Heerenveen heeft niet veel kapitaal op het veld staan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 29 april 2021 om 08:46:

12 miljoen voor Joey Veerman. Het komt er dus op neer dat wij iedere topspeler van een club uit het linker rijtje niet meer kunnen betalen (Heerenveen staat overigens in het rechter rijtje). Fijne constatering.

Als we doorgaan met Schmidt moeten we fysieke kracht en loopvermogen hebben op het middenveld. Dan denk ik niet meteen aan Veerman en Pröpper. Met een ideale schoonzoon winnen we de oorlog niet op het middenveld.



Komt vooral ook omdat die clubs bizarre bedragen vragen voor hun topspelers. Veerman is natuurlijk bij lange na geen 12 miljoen waard.

Het is niet voor niets dat PSV en ook Ajax steeds vaker in het buitenland de spelers haalt.

 

+1/-0

PSV slaat zich nog voor zijn kop dat het Honda niet heeft gehaald destijds, hoe duur die ook leek te zijn, en Ziyech leek in eerste instantie ook heel duur met 10 a 11 miljoen. Strootman en Mertens waren beide met 7 miljoen ogenschijnlijk duur omdat ze een jaar terug bij Sparta en AGOVV op te halen waren. We haalden Wijnaldum voor 5 miljoen, verkochten hem voor 20 miljoen, haalden Pröpper voor 5 miljoen en die verkochten we weer voor 15 miljoen.

Moraal van het verhaal; de verkeerde spelers halen kost altijd geld en de goede spelers halen levert geld op. Als je verwacht dat Veerman hier beter kan worden dan is pakweg 8 miljoen peanuts. Maar we hebben het allemaal gezien met bv Maher en in mindere mate S. Amrabat. Hoe meer de media zich ermee bemoeid hoe lastiger is om objectief naar een speler te blijven kijken.

 

+1/-0

Ik zie dat Guus Til weer terug naar moskou moet omdat hij bij freiburg geen speeltijd krijgt. Is dit een potentiele versterking? Ik vond hem altijd wel een lekkere speler, op het veld maar ook goed gemond voor de camera. IK zou graag willen horen wat jullie van hem vinden

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dastochschitterendpsv schreef op 19 april 2021 om 16:06:

Weg:
Unnerstall, Mvogo, Baumgartl, Luckassen, Dumfries, Fein, Rosario, Guti, Malen, Doan, Bruma --> ± 60 miljoen aan opbrengsten.

Basis:
Drommel

Teze
Bazoer
Boscagli
Max

Sangaré
Van Ginkel / Veerman

Götze
Gakpo

Zahavi
Madueke

Reserves:
Müller

Daverveld / Sambo
Obispo
Viergever
Mauro Junior / Sadilek

Thomas / Sadilek
Veerman / Van Ginkel

Vertessen / Mauro Junior
Ihattaren / Ledezma

Romero
Piroe




Laten we alsjeblieft niet weer beginnen aan Sadilek en Bazoer. Sadilek en ook Vertessen zijn de eerste die bij mij zouden vertrekken. Ook snap ik totaal niet waarom iedereen Teze zo graag naar de back posities verschuift? Is verdedigend sterk maar brengt aanvallend niet genoeg. Tevens laat hij zien al het hele seizoen ijzersterk te zijn centraal achterin. Zet daar een goeie aankoop langs en hou boscagli op het middenveld. Dan heb je met Teze een sterke verdediger voor de komende 3 jaar.

 

+1/-0

Waarom komt iedereen met Alderweireld aanzetten? Is dit een reele optie?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kernploeg
Mvogo
Drommel

Dumfries
Teze
Min-Jae Kim
Alderweireld
Viergever
Max

Sangare
Pröpper
Boscagli
Veerman
Van Ginkel

Götze
Gakpo
Madueke
Zahavi
Malen



Dan zijn we op Gakpo, Max, Kim, Alderweireld gewoon compleet op dag 1 van het seizoen 21/22.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 29 april 2021, 15:49:41.

 

+1/-0

Lijkt me verre van realistisch dat die vier spelers haalbaar zijn zonder Dumfries en Malen te verkopen

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 18 19 20 21 22

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 2021/22