Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 2021/22

Deze normale topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 18 19 20 21 22

Is het uitverkoop bij psv ofzo.

Malen
Dumfries
Madueke
Ihataren

Wie komen ervoor terug want je levert zo wel heel veel goals in.

Van mij mogen ook lukassen, rosario, bruma,doan, Thomas, viergever en guti vertrekken.


Misschien kan John de jong een poging wagen bij luuk de jong, berghuis of bergwijn en een lange cv. Heeft psv nog interesse in die zuid-koreaan. Ik weet zijn naam even niet meer.

 

+1/-1

Kim.

 

+1/-0

Als Madueke goed blijft spelen moet hij natuurlijk in de basis. En Gakpo ook. Maar als zij dan de enige twee aanvallers zijn omdat we dan weer zonodig 4-4-2 of 5-3-2 moeten spelen omdat dat nu in is, zal dat denk ik te weinig doelpunten op gaan leveren. Erg jong en onervaren ook, en wat als ze geblesseerd of geschorst zijn? Je hebt een brede selectie nodig. Ik wil gewoon weer met 3 aanvallers, met een echte spits die dan gekocht moet worden in het midden en Gakpo en Madueke aan de zijkanten. Zahavi, Vertessen en nog een extra buitenspeler voor de breedte. Berghuis is dan waarschijnlijk een minder goed idee aangezien die ook zal willen spelen.

 

+1/-0

Sowieso opvallend dat we meer 4-2-4 speelden dan 4-2-2-2 zaterdag. Waar we vorig jaar nog wel eens halve middenvelders op de halftien positie hadden lijkt het nu meer op een spitsenparadijs. We hebben kwalitatief 6 baisswaardige spelers voor de 4 posities voorin, hoe je ze ook in wilt vullen, en daarachter zit nog een hele sloot prima selectiespelers. Voordat er flink verkocht wordt zal er niet gekocht worden maar we zitten in principe met Gakpo Götze Madueke en Zahavi al min of meer 'vast' qua basis. Met andere woorden, als je er nu 10 miljoen tegenaan klapt om een topper te halen dan zal die eerst in de wachtkamer moeten om te wachten op een kans. En als Ihattaren en Malen niet vertrekken dan zitten we voorin volgens mij zowel kwantitatief als kwalitatief zo sterk dat ik wel durf te zeggen dat dit in 20 jaar onze sterkste aanvallende selectie is.

 

+1/-0

Maar wel dezelfde als afgelopen seizoen...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Klompje schreef op 05 juli 2021 om 13:45:

Maar wel dezelfde als afgelopen seizoen...



Maar als dezelfde spelers geen Corona en geen langdurige blessures hebben en een jaar verder zijn, dan lijkt het me niet onmogelijk dat deze 6 + Vertessen 80+ goals maken.

 

+2/-0

@RikElfrink
Pablo Rosario ziet veel kwaliteit bij PSV

Vanaf de bank. ;)

Met Ihattaren die beter afgetraind is, hebben we zometeen wel een luxeprobleem op het middenveld, mocht hij zijn nivo weer gaan halen en bij PSV blijven. Van Ginkel en Propper moeten sowieso spelen, en dan hebben we ook nog Gotze, Ihattaren, Sangare, Thomas, Mauro en Boscagli. Rosario en Doan mogen van mij verkocht worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Daguardo schreef op 05 juli 2021 om 23:46:

@RikElfrink
Pablo Rosario ziet veel kwaliteit bij PSV

Vanaf de bank. ;)

Met Ihattaren die beter afgetraind is, hebben we zometeen wel een luxeprobleem op het middenveld, mocht hij zijn nivo weer gaan halen en bij PSV blijven. Van Ginkel en Propper moeten sowieso spelen, en dan hebben we ook nog Gotze, Ihattaren, Sangare, Thomas, Mauro en Boscagli. Rosario en Doan mogen van mij verkocht worden.



Ik tel vier basisspelers (4-2-2-2), drie bankzitters en een centrale verdediger…laat Pablito en Ritsu lekker blijven..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Skuddem schreef op 06 juli 2021 om 00:23:

open/sluit de onderstaande quote:

Daguardo schreef op 05 juli 2021 om 23:46:

@RikElfrink
Pablo Rosario ziet veel kwaliteit bij PSV

Vanaf de bank. ;)

Met Ihattaren die beter afgetraind is, hebben we zometeen wel een luxeprobleem op het middenveld, mocht hij zijn nivo weer gaan halen en bij PSV blijven. Van Ginkel en Propper moeten sowieso spelen, en dan hebben we ook nog Gotze, Ihattaren, Sangare, Thomas, Mauro en Boscagli. Rosario en Doan mogen van mij verkocht worden.



Ik tel vier basisspelers (4-2-2-2), drie bankzitters en een centrale verdediger…laat Pablito en Ritsu lekker blijven..



Boscagli zie ik als midddenvelder, het duo Ramalho en Boscagli is denk ik geen goed verdededigingsblok. Teveel hetzelfde. Als Dumfries verkocht wordt nog een sterke CV halen.

Verder hoop ik dat dat niet werkende systeem van vorig jaar vervangen wordt. De trainer heeft zelf aangegeven dat hij dat overweegt. Gewoon weer terug naar 4-3-3 of een andere variant met een echte spits in het midden en twee buitenspelers.

 

+1/-0

Want 4-3-3 is het enige systeem dat kan werken? :slaap Zal voor jou een gruwel zijn geweest dat PSV tot 2004 constant in een 4-4-2 systeem speelde en daarmee in 1987/88 alle prijzen pakte

 

+2/-0

Mijn god zeg, blijft dat kansloze gegeil op 433 maar aanhouden hier? Dacht dat die ziekte alleen in Noord-Holland heerste.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Daguardo schreef op 06 juli 2021 om 10:03:

open/sluit de onderstaande quote:

Skuddem schreef op 06 juli 2021 om 00:23:

open/sluit de onderstaande quote:

Daguardo schreef op 05 juli 2021 om 23:46:

@RikElfrink
Pablo Rosario ziet veel kwaliteit bij PSV

Vanaf de bank. ;)

Met Ihattaren die beter afgetraind is, hebben we zometeen wel een luxeprobleem op het middenveld, mocht hij zijn nivo weer gaan halen en bij PSV blijven. Van Ginkel en Propper moeten sowieso spelen, en dan hebben we ook nog Gotze, Ihattaren, Sangare, Thomas, Mauro en Boscagli. Rosario en Doan mogen van mij verkocht worden.



Ik tel vier basisspelers (4-2-2-2), drie bankzitters en een centrale verdediger…laat Pablito en Ritsu lekker blijven..



Boscagli zie ik als midddenvelder, het duo Ramalho en Boscagli is denk ik geen goed verdededigingsblok. Teveel hetzelfde. Als Dumfries verkocht wordt nog een sterke CV halen.

Verder hoop ik dat dat niet werkende systeem van vorig jaar vervangen wordt. De trainer heeft zelf aangegeven dat hij dat overweegt. Gewoon weer terug naar 4-3-3 of een andere variant met een echte spits in het midden en twee buitenspelers.



Ramalho en Boscagli zijn teveel hetzelfde? En dat baseer je op een foto en 45 minuten in een nietszeggende oefenpot? :D :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

alexpsv schreef op 03 juli 2021 om 12:32:

Is het uitverkoop bij psv ofzo.

Malen
Dumfries
Madueke
Ihataren

Wie komen ervoor terug want je levert zo wel heel veel goals in.

Van mij mogen ook lukassen, rosario, bruma,doan, Thomas, viergever en guti vertrekken.


Misschien kan John de jong een poging wagen bij luuk de jong, berghuis of bergwijn en een lange cv. Heeft psv nog interesse in die zuid-koreaan. Ik weet zijn naam even niet meer.



Dat zijn allemaal jongens net een aktie (+ Dumfries). Blijft weinig over op dat vlak. Madueke moet blijven en I’m hoop dat Mo de kans krijgt en grijpt .

Vind verder de bedragen die voor Malen en Dumfries worden genoemd klinken erg laag …

Sancho 84, Malen 20?

 

+1/-0

442 spelen

middenveld met v. Ginkel, Propper, Ihattaren en Gotze
Als de wedstrijd of tegenstander er om vraagt speel je met Sangaré voor één van die 4.

Thomas, Mauro, Rosario, Guti als overige backups als ze allemaal blijven.
Doan, Sadilek, Rigo zo snel mogelijk lozen.

Verdediging met Max, Obispo, Boscagli en Teze

Viergever, Ramalho, Mwene als backups, al die andere namen ken ik niet of heb ik nooit live zien spelen.
Luckassen zo snel mogelijk lozen.

Aanval met Gakpo en Madueke, ik zie meer een spits in Madueke dan een buitenspeler, en ik zie in Gakpo iemand die wel een bal kan vasthouden en combineren met Madueke. En zelf ook erg doeltreffend is, zich ook regelmatig zelf vrijspeelt.

Op doel hopelijk Drommel, alles beter dan die stratenmaker uit Zwitserland, die kan er echt helemaal niks van.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MinoTauro schreef op 06 juli 2021 om 13:32:

442 spelen

middenveld met v. Ginkel, Propper, Ihattaren en Gotze
Als de wedstrijd of tegenstander er om vraagt speel je met Sangaré voor één van die 4.

Thomas, Mauro, Rosario, Guti als overige backups als ze allemaal blijven.
Doan, Sadilek, Rigo zo snel mogelijk lozen.

Verdediging met Max, Obispo, Boscagli en Teze

Viergever, Ramalho, Mwene als backups, al die andere namen ken ik niet of heb ik nooit live zien spelen.
Luckassen zo snel mogelijk lozen.

Aanval met Gakpo en Madueke, ik zie meer een spits in Madueke dan een buitenspeler, en ik zie in Gakpo iemand die wel een bal kan vasthouden en combineren met Madueke. En zelf ook erg doeltreffend is, zich ook regelmatig zelf vrijspeelt.

Op doel hopelijk Drommel, alles beter dan die stratenmaker uit Zwitserland, die kan er echt helemaal niks van.




De verdediging welke je noemt is in mij ogen echt veel te zwak....daar moet echt nog wel een beest van een CV bij

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MinoTauro schreef op 06 juli 2021 om 13:32:

442 spelen

middenveld met v. Ginkel, Propper, Ihattaren en Gotze
Als de wedstrijd of tegenstander er om vraagt speel je met Sangaré voor één van die 4.

Thomas, Mauro, Rosario, Guti als overige backups als ze allemaal blijven.
Doan, Sadilek, Rigo zo snel mogelijk lozen.

Verdediging met Max, Obispo, Boscagli en Teze

Viergever, Ramalho, Mwene als backups, al die andere namen ken ik niet of heb ik nooit live zien spelen.
Luckassen zo snel mogelijk lozen.

Aanval met Gakpo en Madueke, ik zie meer een spits in Madueke dan een buitenspeler, en ik zie in Gakpo iemand die wel een bal kan vasthouden en combineren met Madueke. En zelf ook erg doeltreffend is, zich ook regelmatig zelf vrijspeelt.

Op doel hopelijk Drommel, alles beter dan die stratenmaker uit Zwitserland, die kan er echt helemaal niks van.



442 gaat ie nooit doen, verder denk uitgaande van intervieuws dat Ramalho voor de basis is gehaald, en Doan daar dicht tegenaan zit.

Ik denk dat de basis wordt:

Mvogo
Teze Ramalho Boscagli Max
Sangare
propper v ginkel
Gakpo Gotze
Zahavi

 

+1/-0

Ik vrees er alweer voor, Doan wordt door blinde Schmidt een keyplayer genoemd. Kom op hey, iedereen ziet toch dat die jongen alle kwaliteiten mist voor een topclub? Leuk voor een Heerenveen of andere teams die in de marge meevoetballen.

 

+1/-4

Veel te voorbarig weer. Schmidt noemt Thomas Mauro Madueke Ihattaren Gakpo Götze en Vertessen ook zo. Maar hij kan er maar 2 van de 8 (incl Doan) als halftien opstellen. Ongeveer de helft gaat heel ontevreden zijn over het aantal wedstrijden en minuten indien er geen langdurige blessures zijn.

Gakpo Götze en Madueke zitten wel goed. Ihattaren zou kunnen indien er een wonder gebeurd en de rest zit naast elkaar op de bank op het moment dat puntje bij paaltje komt en wanneer het puntje niet bij paaltje komt.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MinoTauro schreef op 07 juli 2021 om 11:01:

Ik vrees er alweer voor, Doan wordt door blinde Schmidt een keyplayer genoemd. Kom op hey, iedereen ziet toch dat die jongen alle kwaliteiten mist voor een topclub? Leuk voor een Heerenveen of andere teams die in de marge meevoetballen.



Respect voor mensen binnen PSV is alweer ver te zoeken hier :denk

 

+6/-0

Ja joh, als Beugelsdijk bij PSV komt spelen moet ik zeker vertellen wat een geweldenaar het is.
Ik zeg het zoals het is, of Doan nou bij PSV speelt of bij Ajax of bij Heracles, het is een matige voetballer. Geen enkele extra kwaliteit brengt hij. Dat kun je dan respectloos noemen, maar dat slaat nergens op. Dit is ook het verschil tussen Ajax en PSV. Daar in Amsterdam laten ze het je wél weten als je de kwaliteit niet hebt.

 

+2/-3

Deze normale topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 18 19 20 21 22

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 2021/22