Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 2021/22

Deze normale topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 25 augustus 2021 om 10:59:

open/sluit de onderstaande quote:

Game on! schreef op 25 augustus 2021 om 10:30:


Jammer dat daarmee niks is gedaan, met winnen gisteren was net wellicht al terugverdiend.



Daar mag je geen beleid op maken (vind ik), op dat je misschien het terugverdient. Doe je dat niet, door pech of whatever, zit je met een groter probleem en dan kun je over een jaar niks kopen.



Kosten gaan voor de baten en de baten in de CL zijn het grootst. Als je geen (verantwoorde) risico’s neemt dan kom je niet ver. Volgens mij maakt elke club als PSV beleid op kampioen worden en als dat niet lukt via de voorronden CL halen. Nu waren we heel dichtbij, op zich al een prima prestatie maar met meer creativiteit, kwaliteit en beslissers in de selectie (1 of 2) was die kans al veel groter geweest om te winnen.

Die back up / investering is een geschenk en is goed gebruikt voor de transfers van Malen en Dumfries maar daarna niet meer. Ik zie dat echt als een gemiste kans dat er na die transfers niet direct geschakeld is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 25 augustus 2021 om 12:14:

Ik zie het zo:

Je hebt de eerste 11, die hebben we gisteren aan het werk gezien.

Dan heb je de "probleemloze vervangers": Mvogo, Obispo, Teze en Pröpper. Daar moeten in mijn ogen dus nog 1 middenvelder en 2 aanvallende spelers bij. Her je er in totaal 7. Dan zit je met de eerste 18 van je selectie "gebakken".



Precies dus met een nieuwe nr 9 komt Zahavi bij het groepje erbij en met een nieuwe middenvelder en nog een verdediger komen er nog 2 bij. Aanvallend zal er buiten de spits niet veel gebeuren tenzij we er 2 verkopen.

 

+1/-0

Ik had mits het geld er is zo graag nog 3 nieuwe aankopen gezien m.b.t. gisteren.

Als spits had ik Berisha gezien, 1 omdat ie fysiek verder is dan Zahavi + dat hij multifunctioneel is en op de flanken eventueel ook nog uit de voeten kan.

Als '10' had ik graag Evander gezien als back-up voor Gotze, dit zodat Gotze en rust kan krijgen en wanneer hij zijn contract niet verlengd je dan iemand hebt die er direct staat. En nee, nu volg ik Midtylland niet maar hij overtuigde me wel als een van de enige spelers in het tweeluik met PSV.

Als rechtsback was ik zeker voor Arias gegaan, kwaliteitsback, 29 jaar, weet wat er gevraagd wordt in grote wedstrijden en is denk ik met Ramalho ontzettend stabiel achterin t.o.v. Mwene die hard werkt maar in mijn optiek niet even gelukkig aan de bal is.

Maar ja, nogmaals, als het geld er voor was...

 

+1/-0

Wat zouden jullie er van zeggen als Gaston terug zou komen als speler voor de voorste posities? Of zou hij te 'lui' zijn voor het systeem van Roger?

Ik persoonlijk zou hem graag als backup voor Mario terug zien.

 

+1/-2

Je geeft het antwoord zelf al, veel te weinig aanwezig voor Schmidtiaans voetbal. Gezien hoe vaak, ver en veel Mario druk zette?

 

+1/-0

Het moet nu onderhand wel los gaan barsten.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 26 augustus 2021 om 08:11:

Het moet nu onderhand wel los gaan barsten.


Nog 5 dagen toch?

Nog net genoeg tijd om online een nieuw toetsenbord te kopen ivm een versleten F5 ;)

 

+2/-0

Het vuurwerk zal komende dinsdag wel komen, ik verwacht in ieder geval veel supporters bij de snackbar ;)

 

+2/-0

Tot heden nog geen “transfer vrijdag”..

 

+1/-0

Waar blijven de gewenste aankopen John de jong?

We hebben nog nodig een spits, middenvelder, rechtsback, linker centrale verdediger.

Verkopen/verhuren: guti, Thomas,mauro jr,bruma,doan,ihataren.

 

+1/-0

Een linker cv?
Obispo, boscagli niet goed genoeg?
En viergever als hij blijft.

 

+1/-0

Ik lees op internet dat Kampl ook weer voorzichtig genoemd wordt door Bruggink. Dat is wel een verdedigende middenvelder en een bekende van Schmidt. Het zou wel wat zijn hoor.
Ik hoop ook op een rechtsback en een spits. Dan is PSV echt klaar!

 

+1/-0

Van mij hoeft er eigenlijk alleen een spits bij, verder best prima vindt ik.
Belangrijker om de categorie Mauro, Doan, Thomas, Rigo, Bruma, Luckassen kwijt zien te raken en wat centjes op te strijken en een behoorlijke besparing op de salarispost te realiseren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BetuwePSV schreef op 28 augustus 2021 om 17:35:

Van mij hoeft er eigenlijk alleen een spits bij, verder best prima vindt ik.
Belangrijker om de categorie Mauro, Doan, Thomas, Rigo, Bruma, Luckassen kwijt zien te raken en wat centjes op te strijken en een behoorlijke besparing op de salarispost te realiseren.



Ik vind het belangrijker dat we weer kampioen worden, en overwinteren in Europa. Dan speel je dus 2 wedstrijden per week. We zien nu al vroeg in het seizoen dat je dan een brede, kwalitatief goede bank nodig hebt. Hebben we niet.

Jammer dat De Jong niet komt. Een spits erbij is wel het minste. Een rechtsback, een middenvelder en een buitenspeler waren ook handig geweest. Ik verwacht echter hooguit nog 1 of 2.

 

+1/-0

Er moet dringend wat bij selectie is nog niet compleet

Spits, middenvelder, goede rechtsback aub.

 

+1/-0

We kunnen wel allemaal wensenlijstjes in gaan vullen, maar waarschijnlijk komt het overgroot deel dan bedrogen uit. Zoals ik al eerder zei, ik verwacht niet meer dan 1 á 2 spelers.

Enfin, laten we dan maar hopen dat spelers als Doan, Guti, Bruma en wellicht zelfs Romero hun kans pakken en niet verkocht cq. verhuurd worden. Want dan heb je wel een probleem.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Daguardo schreef op 28 augustus 2021 om 20:49:

open/sluit de onderstaande quote:

BetuwePSV schreef op 28 augustus 2021 om 17:35:

Van mij hoeft er eigenlijk alleen een spits bij, verder best prima vindt ik.
Belangrijker om de categorie Mauro, Doan, Thomas, Rigo, Bruma, Luckassen kwijt zien te raken en wat centjes op te strijken en een behoorlijke besparing op de salarispost te realiseren.



Ik vind het belangrijker dat we weer kampioen worden, en overwinteren in Europa. Dan speel je dus 2 wedstrijden per week. We zien nu al vroeg in het seizoen dat je dan een brede, kwalitatief goede bank nodig hebt. Hebben we niet.

Jammer dat De Jong niet komt. Een spits erbij is wel het minste. Een rechtsback, een middenvelder en een buitenspeler waren ook handig geweest. Ik verwacht echter hooguit nog 1 of 2.



Weet je nog zelf wel wat je zegt? Woensdag wist je nog zeker dat er helemaal niemand meer bij zou komen :denk

 

+1/-0

En maar constant af blijven geven op anderen omdat ze met 'onzinnige reacties' komen :D

 

+2/-0

Voor mij zijn er nog 3 posities onbemand, of wie we daar hebben voldoen niet. De rechtsback, een alternatieve spits en een (alternatieve) verdedigende middenvelder.
Rechtsback: Mwene en Teze zijn op die positie niet goed genoeg en vertragen het aanvalsspel. Wat mis ik Dumfries aan die kant. Wellicht is Arias nog een optie, hoewel ik las dat hij ver zou zijn met Granada.
Aanvaller: Ook is er behoefte aan een alternatief voor Zahavi. Een breekijzer. Jammer dat Luuk de Jong niet wil. Misschien komt er nog een verrassing aan?
Verdedigende middenvelder: Verder ben ik al langer gecharmeerd van Matusiwa. Qua verdedigende middenvelder hebben we alleen Sangare. Waarom proberen we hem niet te halen? Maakte op mij gisteren ook weer een prima indruk, zoals hij dat ook al meermaals in het verleden heeft laten zien. Verdedigend ijzersterk en bovendien een betere voetballer dan Sangare.

Ook ben ik nog benieuwd wie er nog weg zal gaan. Ik hoop een beetje dat van de volgende spelers er nog een aantal zullen vertrekken: Luckassen, Guti, Doan, Ihattaren, Dante Rigo, Thomas en Mauro Jr. Van de opbrengst kan je dan wellicht 1 of 2 gerichte versterkingen halen.

 

+1/-1

Arias gaat sowieso niet meer komen.

Ik betwijfel het of PSV nog een goede rechtsback kan aantrekken die een hoger niveau aantikt dan Teze en Mwene.
Ik verwacht eerlijk gezegd dus ook geen back meer voor dinsdagnacht.

Ik denk dat PSV nog wel 2 spelers zal halen komende maandag en dinsdag. Een backup voor Sangaré.
En een spits/aanvaller. Gok dat beide gehuurd zullen worden.

Hopelijk houden ze Bruma nog achter de hand. En kunnen ze Doan, Viergever, Ihattaren, Luckassen en Guti nog verkopen/verhuren.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 2021/22