Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2025/2026

Deze normale topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19

Gaat er een duif weg dan gaan we een papegaai halen zodat flamingo niet alleen is.😎

Ben persoonlijk niet zo kapot van Parrot eerlijk gezegd.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 03 februari 2026 om 13:05:
Ik vind Pepi echter beter en hoop stiekem dat hij na dit jaar ook nog blijft. Tenslotte is hij nog nooit echt de onbetwiste nummer 1 geweest en ik denk dat een spits met zijn kwaliteiten dat wel echt kan zijn. In een goed draaiend elftal zou hij een Kezman-achtig aantal goals moeten kunnen maken.

Ik hoop dat je gelijk hebt Bas.
Een spits staat er natuurlijk om doelpunten te maken en zijn statistieken zijn volgens mij ook meer dan oke.
Pepi heeft mij buiten het scorend vermogen nog maar weinig enthousiast kunnen maken.
Het is denk ik mijn type speler gewoon niet.

Gedurende zijn afwezigheid dit seizoen is aangetoond dat we niet afhankelijk zijn van zijn scorend vermogen. We gaan hem nu zeker nog een maand missen, dus gaan er straks nog 6 - 7 wedstrijden plezier van hebben (mits wedstrijd fit).

Om die reden begrijp ik niet dat het bod van 36-38 mio niet geaccepteerd is. Ik kan me niet voorstellen dat er een club gaat zijn die heel veel meer gaat betalen dan wat er nu voor geboden werd. Ik vind dat wel echt een risico op kapitaal vernietiging.

+2/-0

vaio schreef op 04 februari 2026 om 08:52:

BasArnhem schreef op 03 februari 2026 om 13:05:
Ik vind Pepi echter beter en hoop stiekem dat hij na dit jaar ook nog blijft. Tenslotte is hij nog nooit echt de onbetwiste nummer 1 geweest en ik denk dat een spits met zijn kwaliteiten dat wel echt kan zijn. In een goed draaiend elftal zou hij een Kezman-achtig aantal goals moeten kunnen maken.

Ik hoop dat je gelijk hebt Bas.
Een spits staat er natuurlijk om doelpunten te maken en zijn statistieken zijn volgens mij ook meer dan oke.
Pepi heeft mij buiten het scorend vermogen nog maar weinig enthousiast kunnen maken.
Het is denk ik mijn type speler gewoon niet.

Gedurende zijn afwezigheid dit seizoen is aangetoond dat we niet afhankelijk zijn van zijn scorend vermogen. We gaan hem nu zeker nog een maand missen, dus gaan er straks nog 6 - 7 wedstrijden plezier van hebben (mits wedstrijd fit).

Om die reden begrijp ik niet dat het bod van 36-38 mio niet geaccepteerd is. Ik kan me niet voorstellen dat er een club gaat zijn die heel veel meer gaat betalen dan wat er nu voor geboden werd. Ik vind dat wel echt een risico op kapitaal vernietiging.

Ik zie het toch anders. Dat we niet afhankelijk zijn van zijn scorend vermogen is te danken aan Til/Saibari en Bosz die dat geweldig invullen. Daarbij hebben we gewoon veel spelers die kunnen scoren en we spelen zeer aanvallend. Feit blijft dat we al bijna het hele seizoen zonder spits spelen en dat kan niet de bedoeling zijn.

Pepi zou onze eerste spits worden aan het begin van het seizoen (en eigenlijk al vorig seizoen voor zijn blessure). Dat is ook de reden dat de Jong is weggegaan want hij zou in principe op het tweede plan terechtkomen.
Dat vertrouwen in Pepi is er nog steeds (bij mij althans), want zijn scorend vermogen is meer dan prima. Dat het meevoetballend niet super is klopt, maar dat hadden we ook met een Kezman. Ik ben overtuigd dat Pepi er 20+ inlegt als hij een seizoen fit blijft.

Als we afscheid van hem nemen in de zomer (misschien wil hij zelf wel weg), moeten we nog steeds een bedrag rond de 40 voor hem kunnen vangen. Hij gaat echt wel weer scoren voor ons dit seizoen en als hij dan ook nog eens een goed WK draait staan grotere clubs dan Fulham voor hem in de rij. Hij blij en wij blij.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2025/2026