Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Helmond
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 409
Reg.: 16 januari 2021
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd PSV-sc Heerenveen: -
Uit: Dongen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 2.181
Reg.: 8 oktober 2005
open/sluit de onderstaande quote:BasArnhem schreef op 03 februari 2026 om 13:05:
Ik vind Pepi echter beter en hoop stiekem dat hij na dit jaar ook nog blijft. Tenslotte is hij nog nooit echt de onbetwiste nummer 1 geweest en ik denk dat een spits met zijn kwaliteiten dat wel echt kan zijn. In een goed draaiend elftal zou hij een Kezman-achtig aantal goals moeten kunnen maken.
Uit: Maaseik
Vak: West - K
Forumreacties: 516
Reg.: 30 mei 2007
open/sluit de onderstaande quote:vaio schreef op 04 februari 2026 om 08:52:
open/sluit de onderstaande quote:BasArnhem schreef op 03 februari 2026 om 13:05:
Ik vind Pepi echter beter en hoop stiekem dat hij na dit jaar ook nog blijft. Tenslotte is hij nog nooit echt de onbetwiste nummer 1 geweest en ik denk dat een spits met zijn kwaliteiten dat wel echt kan zijn. In een goed draaiend elftal zou hij een Kezman-achtig aantal goals moeten kunnen maken.
Ik hoop dat je gelijk hebt Bas.
Een spits staat er natuurlijk om doelpunten te maken en zijn statistieken zijn volgens mij ook meer dan oke.
Pepi heeft mij buiten het scorend vermogen nog maar weinig enthousiast kunnen maken.
Het is denk ik mijn type speler gewoon niet.
Gedurende zijn afwezigheid dit seizoen is aangetoond dat we niet afhankelijk zijn van zijn scorend vermogen. We gaan hem nu zeker nog een maand missen, dus gaan er straks nog 6 - 7 wedstrijden plezier van hebben (mits wedstrijd fit).
Om die reden begrijp ik niet dat het bod van 36-38 mio niet geaccepteerd is. Ik kan me niet voorstellen dat er een club gaat zijn die heel veel meer gaat betalen dan wat er nu voor geboden werd. Ik vind dat wel echt een risico op kapitaal vernietiging.
PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2025/2026