Peejay
Fan van PSV
Mister PSV
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: -
Vak: Noord - S
Forumreacties: 4.773
Reg.: 11 januari 2002
Favoriete opstelling: 4-5-1
Voorspel nu PSV-Excelsior Rotterdam
Man van de Wedstrijd FC Utrecht-PSV: -
open/sluit de onderstaande quote:open/sluit de onderstaande quote:open/sluit de onderstaande quote:Transfer88 schreef op 23 december 2025 om 18:29:
open/sluit de onderstaande quote:
Niveau Nieuwkoop, Smal. De spijker op z.n kop. Gelukkig ben jij geen scout bij mijn club.
Ik vraag toch gewoon of dat iets zou kunnen zijn? Je kunt ook zeggen, nee ik denk dat hij kwaliteit te kort komt voor PSV. Waarom weer zo'n denigrerende toevoeging?
Kan ik ook zeggen maar doe ik niet. Hou niet van vaag gedoe al ben ik een vage kennis. Als je in de war raakt van een dergelijke benadering, zou ik zeggen zoek een brave website waar iedereen elkaar ontziet. Weet niet wie je bent, meld je in mijn prive-account en we kunnen bellen maar als je dit niet kunt handelen, wat doe je hier in cognito?
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Helmond
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 393
Reg.: 16 januari 2021
Favoriete opstelling: geen
PSV-Excelsior Rotterdam 4-1 (2-0)
open/sluit de onderstaande quote:Kan ik ook zeggen maar doe ik niet. Hou niet van vaag gedoe al ben ik een vage kennis. Als je in de war raakt van een dergelijke benadering, zou ik zeggen zoek een brave website waar iedereen elkaar ontziet. Weet niet wie je bent, meld je in mijn prive-account en we kunnen bellen maar als je dit niet kunt handelen, wat doe je hier in cognito?open/sluit de onderstaande quote:
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Helmond
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 393
Reg.: 16 januari 2021
PSV-Excelsior Rotterdam 4-1 (2-0)
open/sluit de onderstaande quote:open/sluit de onderstaande quote:
Ontopic:
Bart van Rooij heeft, naar mijn mening, niet het niveau wat PSV zou moeten nastreven als basisspeler, maar als reserve voor de rechtsback zou hij het best wel kunnen redden.
Corinthians
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Vak: -
Forumreacties: 48
Reg.: 2 november 2018
open/sluit de onderstaande quote:romario35 schreef op 23 december 2025 om 16:37:
open/sluit de onderstaande quote:Corinthians schreef op 23 december 2025 om 07:14:
Braziliaanse competitie is ten einde:
…..Yuri Alberto…
Beste spits op dit moment om te halen.
En ja, die hebben we nodig.
Als we de geruchten moeten geloven dan is er opnieuw belangstelling voor Pepi.
Misschien moeten we dan toch nog een spits halen
Peejay
Fan van PSV
Mister PSV
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: -
Vak: Noord - S
Forumreacties: 4.773
Reg.: 11 januari 2002
Favoriete opstelling: 4-5-1
open/sluit de onderstaande quote:open/sluit de onderstaande quote:open/sluit de onderstaande quote:
Ontopic:
Bart van Rooij heeft, naar mijn mening, niet het niveau wat PSV zou moeten nastreven als basisspeler, maar als reserve voor de rechtsback zou hij het best wel kunnen redden.
Ik vind hem bij Twente zich behoorlijk goed staande houden. Maar dan krijg je natuurlijk weer het Maher en Ramselaar fenomeen dat "goed" bij een subtopper niet perse goed in de echte top is. Was ook maar een balletje opgooien.
Maar dan loop je met Sano ook hetzelfde risico, leuk spelen met NEC waar niets moet en veel mag of echt wekelijks presteren bij PSV?
PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2025/2026