Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Uit: Utrecht
Vak: Zuid - CC
Forumreacties: 176
Reg.: 1 januari 2006
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:
Hopelijk een schot in de roos. Ik kan er met mijn verstand eigenlijk niet bij dat met alle contacten van PSV in Zuid-Amerika en Mexico er nooit eens vanuit daar een topper onze kant op komt. Antwerpen haalt een verdediger die twee jaar later 40 miljoen waard is en de CL finale gaat spelen. Ajax heeft een Martinez gehaald en voor 60 miljoen verkocht. Davidon Sanchez was ook gelijk 40 miljoen waard. Onvoorstelbaar echt, wie lopen daar als scouts??
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Arnhem
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.548
Reg.: 18 juli 2017
Het lijkt regelmatig inderdaad alsof de scouting van PSV weinig voltreffers heeft. Maar toch hebben wij nu al 2 jaar de beste selectie van Nederland en was het ook de jaren daarvoor niet heel slecht gesteld met de kwaliteit in ons elftal. Misschien is de scouting dus minder essentieel dan we denken. Al is het, zeker voor de lange termijn, natuurlijk essentieel dat we goede winsten blijven maken op onze spelers en goede (goedkope) aanwas is daarmee noodzakelijk.
Met betrekking tot Mendy: ik ken de beste jongen niet en kan dus ook niet oordelen. Een 20-jarige, atletische verdediger met weinig ervaring op het hoogste niveau. Ik verwacht niet dat deze jongen komend seizoen direct een belangrijke rol zal spelen in het elftal. Maar we moeten natuurlijk ook jongens hebben met groeipotentieel die in de jaren daarna wél in staat zijn om een plekje over te nemen van iemand die vertrekt. Vier miljoen is niet spotgoedkoop, maar in de bedragen die spelers tegenwoordig kosten, is dit een schappelijke transferprijs. En ik verwacht dat hij toch wel wat potentie zal hebben, gezien het feit dat hij bij Betis speelt en er ook diverse andere clubs concrete interesse zouden hebben.
Vak: Zuid - CC
Forumreacties: 176
Reg.: 1 januari 2006
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.291
Reg.: 30 november 2007
Over 2 weken begint de voorbereiding en op 3 augustus starten we met de Johan Cruyffschaal tegen GA Eagles, niet veel daarna start de competitie weer. PSV wordt met veel spelers in verband gebracht, maar tot dusverre is alleen Benitez vervangen door Olij.
Het is nog wat rustig op de algehele transfermarkt. Ik hoop wel dat het geraamte van de club er binnen een paar weken staat, zodat we met een goed ingespeeld team kunnen starten begin augustus. Zou PSV eerst wachten op een uitgaande transfer zodat de oorlogskas wat meer gespekt is voor aankopen? Wordt bewust gewacht tot 1 juli, het sluiten van het boekjaar? Ik ben wellicht wat ongeduldig, maar dit kan zomaar eens een hele drukke periode worden gezien de contracten van diverse spelers, wensen voor een nieuwe uitdaging bij spelers, etc.
Uit: Blerick
Vak: West - JJ
Forumreacties: 277
Reg.: 8 maart 2006
Ik lees net dat Perišić aan Hansi Flick heeft aangegeven dat hij het contract bij ONS PSV gaat tekenen, omdat het 2-jarige aanbod zeer aantrekkelijk is. Hij wilt daarom niet te lang op Barcelona wachten. (FC Update)
Dat zou wel een dikke plus zijn voor komend(e) seizoen(en)!
Bron: Perišić kiest voor PSV
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Op basis van de aanhoudende geruchten van de laatste weken, kun je onderstaande een beetje intekenen voor de achterste linies:
Goal: Olij, Peretz, Schiks (of een andere jonge keeper die we al in huis hebben)
Rechtsback: Dest, Young
Rechter CV: Flamingo, Nagalo
Linker CV: Obispo, Mendy
Linksback: Mauro Jr.
In de verdediging zit redelijk wat multifunctionaliteit, met spelers die op beide flanken kunnen spelen, en CV's die ook op de flank uit de voeten zouden moeten kunnen.
Wat we dan nog missen in de verdediging is een 4e back en een topper op LCV. Je moet ook in acht nemen dat Obispo, Mauro Jr. en (vorig jaar) ook Nagalo redelijk blessuregevoelig zijn. Maar als je een topper op LCV haalt, dan heb je eigenlijk 1 CV 'te veel' in huis, tenzij je Mendy dan weer echt voor de toekomst hebt gehaald en zijn rol voor 2025-2026 marginaal gaat zijn.
Al met al mis ik, los van Itakura die onhaalbaar lijkt, nog geruchten voor de man die er op LCV direct gaat staan. Ik ben bang dat men rekening houdt met het back-up scenario waarbij Obispo onze eerste keus gaat zijn volgend seizoen...
open/sluit de onderstaande quote:BasArnhem schreef op 17 juni 2025 om 14:25:
Op basis van de aanhoudende geruchten van de laatste weken, kun je onderstaande een beetje intekenen voor de achterste linies:
Goal: Olij, Peretz, Schiks (of een andere jonge keeper die we al in huis hebben)
In de verdediging zit redelijk wat multifunctionaliteit, met spelers die op beide flanken kunnen spelen, en CV's die ook op de flank uit de voeten zouden moeten kunnen.
Wat we dan nog missen in de verdediging is een 4e back en een topper op LCV. Je moet ook in acht nemen dat Obispo, Mauro Jr. en (vorig jaar) ook Nagalo redelijk blessuregevoelig zijn. Maar als je een topper op LCV haalt, dan heb je eigenlijk 1 CV 'te veel' in huis, tenzij je Mendy dan weer echt voor de toekomst hebt gehaald en zijn rol voor 2025-2026 marginaal gaat zijn.
Al met al mis ik, los van Itakura die onhaalbaar lijkt, nog geruchten voor de man die er op LCV direct gaat staan. Ik ben bang dat men rekening houdt met het back-up scenario waarbij Obispo onze eerste keus gaat zijn volgend seizoen...
DVDW
Vedette
Vak: Oost - Y
Forumreacties: 222
Reg.: 6 januari 2010
Kwestie van afwachten. Die lijstjes die nu gemaakt worden op geruchten (Peretz is er (nog) niet, zelfde voor Young) zijn niet realistisch. We mogen verwachten dat PSV écht niet enkel naar Itakura en de eerder genoemde namen kijkt. Ik geloof er in dat er nog een vervanger voor Boscagli met degelijk profiel aangetrokken wordt. Tevens gaat er heus nog wel een LB bij komen en op andere linies gaat er zeker nog wat gebeuren. De markt is nog min of meer gesloten. Vanaf 1 Juli gaat het vaak pas los. Er lekt de laatste jaren gelukkig weinig uit, Rik Elfrink heeft wat dat betreft een saaie baan, die mag alles van Earnie horen.
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
open/sluit de onderstaande quote:StephanPSV schreef op 17 juni 2025 om 21:34:
open/sluit de onderstaande quote:BasArnhem schreef op 17 juni 2025 om 14:25:
Het is niet te hopen dat Flamingo met Obispo het centrum wordt. Dat zou een flinke teruggang zijn. Flamingo heeft echt een ervaren verdediger naast zich nodig die hem stuurt. De absolute topprioriteit voor PSV is momenteel een ervaren opvolger halen voor Boscagli. Zodat ook Flamingo verder kan groeien. Als Itakura de man is gewoon halen, ook al kost dat bij wijze van spreken 12 miljoen. Zekerheid heb je nodig achterin. Met Itakura haal je die normaal gesproken. Ook al heeft ie weinig restwaarde.
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2025/2026