Marciano_Vink
Fan van PSV
Sterspeler WK
Uit: Etten-Leur
Vak: -
Forumreacties: 346
Reg.: 16 juni 2013
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:El_Profesor schreef op 06 juli 2025 om 08:21:
open/sluit de onderstaande quote:Marciano_Vink schreef op 05 juli 2025 om 22:37:
Geruchten:
Keeper: Kovar
Verdediging: Mendy (lv/, lcv) Malanda (lv/lcv), Itakura (lcv) Gasirowski (lcv) Sildillia (rv)
Middenveld: Mijnands (am) Hamer (am) Stroeykens (am)
Aanval: van Bommel (la) Svedberg (la) Schjelderup (la) Plea (sp)
Met als korte toelichting: de vinkjes zijn de dit jaar verlengde contracten (goed werk), de ok-tjes de contracten die langer dan 3 jaar doorlopen
En ook nog Marvin Young die serieus in beeld is voor de defensie.
Die Sildillia lijkt me trouwens een hele goede speler. Maar die interesse kan ik niet zo goed plaatsen. Dynamische speler, lijkt op rechtsback het best tot z'n recht te komen. Iemand achter Dest/Mauro kunnen we goed gebruiken, maar dit is een Franse jeugdinternational, al veel Bundesliga-ervaring, die moet denk ik >10 miljoen euro kosten.
Laten we eerlijk zijn. Van Bommel hadden we nooit gehaald als hij die achternaam niet had gehad.
Mijnans…. tja. 25 jaar oud en geen dragende speler.
AZ heeft in tijden niet zo’n slecht team gehad. Ze hebben niet eens Europees gehaald. Nu gaan wij als topclub 2 spelers van hun halen die totaal niet hebben laten zien klaar te zijn voor CL niveau. Ik word er eerlijk gezegd een beetje onpasselijk van.
Ik mag toch hopen dat we voor de Lang en Tillman miljoenen echt wel uit een andere vijver kunnen vissen.
Als dit toch het geval blijkt kan wat mij betreft er scouting echt verdwijnen alsmede Ernie. Als je een heel jaar een schaduwlijstje kan bouwen en dit komt bovenaan …. Ik houd m’n hart vast.
Armada Sur
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Forumreacties: 106
Reg.: 14 oktober 2017
Ik word ook niet per se heel blij van de laatste berichtgeving. Voor Noa Lang betaalden we destijds zo’n 13 miljoen euro en daarmee kochten we een bepalende speler van Club Brugge met CL ervaring en tevens international. Van Bommel en Mijnans zijn hier allebei nog ver van verwijderd. Voor 3-5 miljoen kan je met dit soort spelers een gok nemen, maar voor 15 miljoen moet je als PSV zijnde een zekerheidje kopen. Punt. Daarnaast, is het halen van een vervanger voor Tillman nou het meest nijpende probleem? Volgens hebben we met Schouten, Veerman, Saibari en Til al vier prima basiswaardige middenvelders voor drie posities. De problemen zitten vooral (zoals al jaren) in de verdediging. En daarnaast zou de prioriteit moeten liggen bij een nieuwe spits en vervangers voor Lang en waarschijnlijk Bakayoko. Stewart heeft het in zijn eerste transferzomer geweldig gedaan en vorig jaar met Flamingo en Perisic ook twee keer in de roos geschoten, dus ik heb er wel vertrouwen in dat het deze zomer uiteindelijk ook goed gaat komen, maar ik hoop wel dat de miljoenen van Tillman en Lang niet bij AZ besteed zullen gaan worden.
Ik heb meer twijfels bij van Bommel dan bij Mijnans. Ook als je kijkt naar de cijfers van Mijnans die zijn echt heel goed en als je dit bij az kunt laten zien. Waarom zou je dit dan niet bij PSV kunnen? PSV heeft natuurlijk ook een nieuwe spits nodig. Zou Haller niet een goede opvolger kunnen zijn voor Luuk de Jong. De kans dat Luuk gaat bijtekenen is denk ik heel klein. Anders zou hij wel meetrainen, om in ieder geval zijn conditie op peil te houden.
the alchemist
Fan van PSV
Sterspeler WK
Derde plek PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2014/2015
Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo Algemeen Klassement 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Winnaar PSV.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Uit: Vlissingen
Forumreacties: 2.533
Reg.: 23 juni 2013
Afgelopen seizoen duidelijk subtop van Nederland maar kan wel begrijpen dat de club beide spelers op de radar heeft,de groeipotentie lijkt me wel aanwezig en dat baseer ik dan op houding en drive of zoals ze dan zeggen er zit een goeie kop op.
Eens met glasman dat ik met Bommel meer twijfel heb(meer diepgang dan creativiteit)dan met Mijnands.
Onderaan de streep heerst bij mij in ieder geval de positiviteit al zal het niveau pas tijdens het seizoen na een aantal vlieguren en gewenning richting dat van Lang en Tillman gaan benaderen denk ik.
Uit: Nuenen
Forumreacties: 47
Reg.: 23 februari 2007
Frisky.Dingo
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - TT
Forumreacties: 8.766
Reg.: 18 oktober 2003
Marciano_Vink
Fan van PSV
Sterspeler WK
Uit: Etten-Leur
Forumreacties: 346
Reg.: 16 juni 2013
open/sluit de onderstaande quote:
Frisky.Dingo
Fan van PSV
Mister PSV
Vak: Noord - TT
Forumreacties: 8.766
Reg.: 18 oktober 2003
open/sluit de onderstaande quote:Marciano_Vink schreef op 06 juli 2025 om 23:15:
open/sluit de onderstaande quote:
Veel zal afhangen van het werkelijke transferbedrag. PSV kan het zich niet veroorloven om 10mln uit te geven aan een reserve lijkt me?
Uit: Nuenen
Forumreacties: 47
Reg.: 23 februari 2007
Haroldinho
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Rotterdam
Vak: Noord - RR
Forumreacties: 2.124
Reg.: 23 september 2002
Kennelijk hebben we Yarek Gasiorowski dan toch binnengehengeld voor 10 miljoen.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1310502/groot-nieuws-psv-tikt-10-miljoen-af-en-heeft-nieuwe-centrale-verdediger-binnen.htmllink
El_Profesor
Fan van PSV
Toeschouwer
Uit: Groningen
Forumreacties: 8
Reg.: 23 juni 2025
Passievrucht
Fan van PSV
Legende
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 697
Reg.: 17 augustus 2005
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Arnhem
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.555
Reg.: 18 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:El_Profesor schreef op 07 juli 2025 om 14:57:
Flamingo, Gasiorowski, Malanda en Nagalo als opties voor de twee plekken centraal achterin.
Dest, Mauro, Sildillia voor de back-posities.
Zouden de technische mensen het zo voor ogen hebben?
PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2025/2026