BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Arnhem
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.553
Reg.: 18 juli 2017
Favoriete opstelling: geen
Tja, hoe bepaal je wat realistisch is? Kudus ging voor 43 miljoen van Ajax naar West Ham. Ik vind Tillman een betere speler, die voor PSV veel belangrijker is geweest dan Tillman voor Ajax. Ook in de Champions League (kijk bijv. naar de wedstrijd tegen Shakthar).
Gezien de leeftijd, contractduur, kwaliteit en fitheid van deze speler, had ik een bedrag van minstens 50 miljoen een goede deal gevonden. Natuurlijk is 40 miljoen (of zelfs 35) een hoop geld, maar het staat niet in verhouding tot sommige andere bedragen die betaald worden.
In zijn algemeenheid: we zijn alweer begonnen met trainen, en (op Olij na) is er niet 1 transfer afgerond. Terwijl er in defensief opzicht heel veel werk aan de winkel is. Het enige wat lijkt te spelen is een jonge speler van Sparta (voor de toekomst) en een Afrikaan uit Spanje die waarschijnlijk te weinig ervaring heeft om voor een werkvergunning in aanmerking te komen. Moet die dan in staat zijn om Boscagli direct te doen vergeten?
Laten we hopen dat de transfers van Lang en Tillman snel definitief zijn, zodat PSV wat daadkracht kan tonen en de nieuwe spelers de voorbereiding voor het grootste deel mee kunnen maken.
Marciano_Vink
Fan van PSV
Sterspeler WK
Uit: Etten-Leur
Vak: -
Forumreacties: 342
Reg.: 16 juni 2013
Hoewel je over Stewart niet echt mag klagen (2 jaar TD, 2x kampioen), vind ik bepaalde transfers toch echt te lang duren. We weten al 3/4 jaar dat Boscagli vertrekt, zorg dan dat je bij de eerste training de vervanger op het veld hebt staan. PSV moet bij verkoop Lang, Tillmann en Bakayoko ( +misschien het vertrek van de Jong) nog een speler of 9 halen. Dat duurt in mijn ogen toch echt te lang. Ik kijk met enige Jaloezie naar Feyenoord. Die verkopen Milambo, en halen meteen Steijn en Valente terug. Niets afwachten: handelen!
Come on Ernie. Prove me wring!
Uit: Leiden
Forumreacties: 301
Reg.: 9 augustus 2005
Eens. Ik vind dit tot nu toe een herhaling van de vorige zomerperiode, echter, dan wel met meer vertrekkende sterkhouders dit keer (Benitez, Boscagli, Tilman, Lang, Luuk??) . Dat is in feite de as van het team. Combineer dat met dat psv in principe al vrij lang weet dat ze door CL plaatsing best wat financiële middelen heeft, dan begrijp ik het gebrek aan inkomende spelers niet. Vergelijk dat eens met de daadkracht in Rotterdam en dan lijkt het toch echt alsof er iets anders aan de hand is onder de motorkap. Maar om reacties voor te zijn: ja we moeten wachten tot 1 september. Maar ik heb niet zo zin in weer een Michael Ball of Karsdorp
Marciano_Vink
Fan van PSV
Sterspeler WK
Ruben van Bommel. Talentvol, maar AZ heeft eerder al een bod van 15mln van Bologna geweigerd. Lijkt me voor PSV onhaalbaar, of er moet voor AZ een fors doorverkooppercentage inzitten. Persoonlijk zie ik dan liever Skjeldrup komen. Die heeft meer ervaring, is ook nog maar 21 en is volwassener in zijn spel dan van Bommel
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 4 juli 2025, 21:21:02.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Drenthe
Forumreacties: 602
Reg.: 15 februari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.304
Reg.: 30 november 2007
open/sluit de onderstaande quote:Marciano_Vink schreef op 26 juni 2025 om 21:38:
Ik zou graag zien dat PsV Robin Propper erbij haalt. Mag voor 2 mln weg bij Rangers, is LCV. Goede aanvulling van de selectie imo (als vervanger Obispo / Boscagli)
Feyenoord speelt natuurlijk nog wel voorronde Champions League. Dus die moeten de selectie eerder op orde hebben. De transfermarkt moet echt nog losbarsten. Over het algemeen betaal je nu meer voor spelers. Anderzijds wil je natuurlijk graag tijdig een ingespeeld team hebben. Tot dusverre vind ik Olij een prima aankoop, maar verder is het angstvallig stil rondom aanwinsten. Wat geruchten links en rechts, maar weinig wat tot concrete aankopen heeft geleid. Veel spelers willen wachten (a la Perisic) of er nog wat beters voorbij komt.
Lijkt me dat Lang en Tillman op zeer korte termijn definitief verkocht zijn waardoor er flink geld is. Dan kunnen we hopelijk wat meer aankopen verwachten.
Ik lees Robin Propper? Nou dat mag ik toch hopen van niet. Er moet dit jaar stevig geïnvesteerd worden in alle linies, maar vooral ook in de verdediging.
Wie is er nu beter peretz of kovar?
De verdediging blijft het zorgen kindje waarom geen itakura of s. vd berg halen en daarin investeren. Hoe zit met de interesse in Davinson?
Is plea beter dan ugalde? Ugalde die topscorer is in Rusland en costricaans international.
Van de namen mendy, hamer en mandala wordt niemand vrolijk lijkt me.
Leuk dat van bommel wordt genoemd maar AZ verkoopt niet aan Nederlandse clubs. Je kunt je ook afvragen hoe kan het dat psv nooit grip heeft gehouden dmv terugkoop optie op van bommel toen hij in de psv jeugd speelde en aan mvv werd verkocht.
El_Profesor
Fan van PSV
Toeschouwer
Uit: Groningen
Forumreacties: 8
Reg.: 23 juni 2025
Gezien z'n profiel denk ik dat Adilson Malanda het alternatief is voor Mendy. Voor de directe opvolging van Boscagli kijkt men denk ik naar een andere categorie (Gasiorowski, Itakura).
Edit: Overigens vind ik Sven Mijnans, i.t.t. z'n ploeggenoot Van Bommel, wél een heel interessante speler voor PSV. Als je zelfs Kees Smit uit de basis houdt...
Dit bericht is gewijzigd op 5 juli 2025, 20:27:19.
Marciano_Vink
Fan van PSV
Sterspeler WK
open/sluit de onderstaande quote:El_Profesor schreef op 05 juli 2025 om 19:35:
Gezien z'n profiel denk ik dat Adilson Malanda het alternatief is voor Mendy. Voor de directe opvolging van Boscagli kijkt men denk ik naar een andere categorie (Gasiorowski, Itakura).
Dit bericht is gewijzigd op 5 juli 2025, 20:22:35.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
open/sluit de onderstaande quote:StephanPSV schreef op 05 juli 2025 om 10:56:
.... Over het algemeen betaal je nu meer voor spelers. ......
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
Ook ik begin nerveus te worden zolangzamerhand. Steeds maar afwachten en te horen krijgen dat je moet vertrouwen op Stewart en Brands. Dat was vorig jaar ook al zo. ''Earnest is cooking'' was zo n leuke uitspraak toen, hoorde je keer op keer. Was meer hond in de pot dan achteraf bekeken.
Eerst jaar onder Bosz speelden we prima, toen moesten we er al vroeg klaar voor zijn vanwege de voorronde CL. Ik weet nog dat Bosz daar blij mee was omdat zijn speltype nu eenmaal tijd vroeg. het duurt ff voor de spelers het doorhebben en de finetuning klopt.
Dus zullen we moeten gaan opschieten als er echt nog basisspelers ingepast moeten worden. Je wil gewoon goed starten en niet achter de feiten aan blijven lopen. Feyenoord oogt sterk en ajax blijft gewoon een gevaarlijke tegenstander.
Dit bericht is gewijzigd op 5 juli 2025, 21:35:28.
Marciano_Vink
Fan van PSV
Sterspeler WK
Update 5/7; Lang verkocht, geen spelers aangekocht
Keepers:
Benitez —> Olij 2029 ✅
Drommel —> 2026 ⛔️
Schiks —> 2027 🤔
Verdedigers
Mauro —> 2029 ✅
Dest —> 2028 🆗
Flamingo —> 2029 🆗
Ngalo —> 2029 🆗
Obispo —> 2027 🤔
Boscagli —> ❌
Malacia —> ❌
Ledezma —> ❌
Karsdorp —> ❌
Middenveld:
Saibari —> 2029 🆗
Til —> 2028 ✅
Veerman —> 2028 ✅
Tillman —> ❌
Land —> 2029 ✅
Babadi —> 2028 🆗
Schouten —> 2028 🆗
Aanval
Lang —> ❌
Bakayoko —> 2026 ⛔️
Pepi —> 2030 ✅
Bajrakterovic —> 2029 ✅
Driouech —> 2029 🆗
De Jong —> ❌
Perizic —> 2027 ✅
Inkomsten;
Tillman 35 mln?, Lang 28 mln
Uitgaven: transfersom Olij (3 mln), tekenbonus Perizic (?)
Geruchten:
Keeper: Kovar
Verdediging: Mendy (lv/, lcv) Malanda (lv/lcv), Itakura (lcv) Gasirowski (lcv) Sildillia (rv), Young (rv, rcv)
Middenveld: Mijnands (am) Hamer (am) Stroeykens (am)
Aanval: van Bommel (la) Svedberg (la) Schjelderup (la) Plea (sp)
Met als korte toelichting: de vinkjes zijn de dit jaar verlengde contracten (goed werk), de ok-tjes de contracten die langer dan 3 jaar doorlopen
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 6 juli 2025, 10:05:52.
Rickardoko
Fan van PSV
Legende
Uit: Wezep
Forumreacties: 6.059
Reg.: 9 juli 2006
Ik vind het prima dat er nu flink doorgeselecteerd wordt. Ook onvermijdelijk. Dat PSV van Bommel als vervanger voor Lang ziet, vind ik logisch. Prima knul met potentie.
Mijnans voor Tillman vind ik ook logisch. Ook in hem zit voldoende potentie.
Ze kosten veel geld maar PSV verdiend ook heel erg veel geld en verdiend lekker in de Champions League. Investeer is talentvolle jongens.
Maar PSV moet ook leren van AZ. Zij doen het ontzettend goed met jonge spelers. Hun scouting is echt klasse evenals hun opleiding. Erg veel respect voor wat ze in Alkmaar doen.
Marciano_Vink
Fan van PSV
Sterspeler WK
open/sluit de onderstaande quote:Rickardoko schreef op 05 juli 2025 om 22:38:
Ik vind het prima dat er nu flink doorgeselecteerd wordt. Ook onvermijdelijk. Dat PSV van Bommel als vervanger voor Lang ziet, vind ik logisch. Prima knul met potentie.
Mijnans voor Tillman vind ik ook logisch. Ook in hem zit voldoende potentie.
Ze kosten veel geld maar PSV verdiend ook heel erg veel geld en verdiend lekker in de Champions League. Investeer is talentvolle jongens.
Maar PSV moet ook leren van AZ. Zij doen het ontzettend goed met jonge spelers. Hun scouting is echt klasse evenals hun opleiding. Erg veel respect voor wat ze in Alkmaar doen.
Uit: Nuenen
Forumreacties: 47
Reg.: 23 februari 2007
El_Profesor
Fan van PSV
Toeschouwer
Uit: Groningen
Forumreacties: 8
Reg.: 23 juni 2025
open/sluit de onderstaande quote:Marciano_Vink schreef op 05 juli 2025 om 22:37:
Geruchten:
Keeper: Kovar
Verdediging: Mendy (lv/, lcv) Malanda (lv/lcv), Itakura (lcv) Gasirowski (lcv) Sildillia (rv)
Middenveld: Mijnands (am) Hamer (am) Stroeykens (am)
Aanval: van Bommel (la) Svedberg (la) Schjelderup (la) Plea (sp)
Met als korte toelichting: de vinkjes zijn de dit jaar verlengde contracten (goed werk), de ok-tjes de contracten die langer dan 3 jaar doorlopen
Voor zover het waar is, maar volgens diverse voetbal sites waaronder vi, wordt melding gemaakt dat Psv zich heeft gemeld bij Az voor Van Bommel en Mijnans.
Als vervanging voor Tillman en Lang.
Dat zou Psv mischien wel 25 miljoen plus kosten en in mijn ogen groot risico.
Deze spelers zijn verre van het niveau wat we hadden.
Is Hakim Ziyech niets? Is transfer vrij, 32 jaar.
PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2025/2026