Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2025/2026

Deze normale topic is open en bestaat uit 20 pagina's: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20

open/sluit de onderstaande quote:

Forza psv schreef op 19 juni 2026 om 12:23:

Waar blijft psv met hun aankopen. Feyenoord en ajax halen als speler(s).

Psv grijpt door hun getreuzel mis bij sano.

Psv weet al maanden dat ze cl spelen, dat o.a. veerman, saibari, pepi, dest, mauro weggaan. Dat schouten een groot gedeelte vh seizoen mist.

Wacht psv tot 1 juli en komt dan de storm los.

Het is wel angstvallig stil in Eindhoven.

PSV blijkt bezig te zijn met de komst van Lionel Messi, Rodrigo, Donnarumma, John Stones, etc.

En op 1 september blijkt niemand van dit lijstje naar PSV is gekomen.
Nu tevreden?

+1/-0

Niet zo zenuwachtig worden. Uiteindelijk komt het allemaal goed. Formeel gezien is er nog niemand vertrokken, al lijken de berichten over Saibari en Mauro Jr. wel heel erg concreet.

Sano, Rots, Van Rooij... allemaal jongens die in mijn ogen (voor de genoemde bedragen) nooit de eerste keus zouden mogen zijn van een club met de ambities die PSV de laatste jaren toont. Ik ga ervan uit dat PSV de contacten met de gewenste spelers al heeft, dat dit nog niet uitgelekt is en dat we op een gegeven moment wel gaan horen wie er uit de hoge hoed gaan komen.

En die jongens die Feyenoord gaat halen, daar heb ik nog nooit van gehoord. Zal mij benieuwen of ze toegevoegde waarde gaan hebben, of dat het gewoon de zoveelste vreemdelingen zijn die weinig indruk gaan maken in de Kuip.

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 20 pagina's: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2025/2026