Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2025/2026

Deze normale topic is open en bestaat uit 16 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

open/sluit de onderstaande quote:

Marciano_Vink schreef op 09 juli 2025 om 14:04:

Overeengekomen transfers (nog niet ondertekend)
Update 9/7 Van Bommel (aankoop in diverse media bevestigd)
Update 7/7; Gasirowski (aankoop bevestigd door speler zelf)
Update 5/7; Lang verkocht (verkoop in diverse media bevestigd)
Update 3/7 Tillman verkocht (verkoop in diverse media bevestigd)

Selectie

Keepers:
Benitez —> Olij 2029 ✅
Drommel —> 2026 ⛔️
Schiks —> 2027 🤔

Verdedigers
Mauro —> 2029 ✅
Dest —> 2028 🆗
Flamingo —> 2029 🆗
Ngalo —> 2029 🆗
Obispo —> 2027 🤔
Boscagli —> Gasirowski 2029/2030 ✅
Malacia —> ❌
Ledezma —> ❌
Karsdorp —> ❌

Middenveld:
Saibari —> 2029 🆗
Til —> 2028 ✅
Veerman —> 2028 ✅
Tillman —> ❌
Land —> 2029 ✅
Babadi —> 2028 🆗
Schouten —> 2028 🆗

Aanval
Lang —> Van Bommel 2030 ✅
Bakayoko —> 2026 ⛔️
Pepi —> 2030 ✅
Bajrakterovic —> 2029 ✅
Driouech —> 2029 🆗
De Jong —> ❌
Perizic —> 2027 ✅

Inkomsten; 63 mln
Tillman 35 mln?
Lang 28 mln

Uitgaven: 31 mln
Olij (3 mln)
Perizic tekenbonus (schatting; 2 mln)
Gasirowski (10 mln)
Van Bommel (16 mln)

Geruchten:
Keeper: Kovar
Verdediging: Mendy (lv/, lcv) Malanda (lv/lcv), Itakura (lcv) Sildillia (rv), Young (rv, rcv)
Middenveld: Mijnands (am) Hamer (am) Stroeykens (am)
Aanval: Svedberg (la) Schjelderup (la) Plea (sp) Endrick (sp)

Vergeet Dams niet 9 miljoen volgens mij aan inkomsten dit jaar,en las net dat Az Mijnans niet laat gaan en dat zou heel goed nieuws zijn.

+1/-0

AZ gooit deur naar PSV dicht voor Mijnans
Sven Mijnans kan een transfer naar PSV uit zijn hoofd zetten. Dat heeft de clubleiding van AZ de 25-jarige middenvelder laten weten. [...]
Aldus VI.

Ik zou het jammer vinden als het klopt.

Opa Toivonen legt mooi uit wat ik ook zie in Mijnans: diepgang, techniek én rendement. Ziet het spelletje ook goed, dat soort spelers gaat vaak alleen maar beter spelen met betere voetballers om zich heen.

+2/-0

El_Profesor schreef op 09 juli 2025 om 15:15:

Sven Mijnans kan een transfer naar PSV uit zijn hoofd zetten. Dat heeft de clubleiding van AZ de 25-jarige middenvelder laten weten. [...]
Aldus VI.

Opa Toivonen legt mooi uit wat ik ook zie in Mijnans: diepgang, techniek én rendement. Ziet het spelletje ook goed, dat soort spelers gaat vaak alleen maar beter spelen met betere voetballers om zich heen.

Het is nog lang geen 1 september, er kan echt nog van alles gebeuren voordat het echt definitief niet meer kan. ;-)

+1/-0

EHVDGXT schreef op 09 juli 2025 om 21:33:

El_Profesor schreef op 09 juli 2025 om 15:15:

Aldus VI.

Het is nog lang geen 1 september, er kan echt nog van alles gebeuren voordat het echt definitief niet meer kan. ;-)

Met Til en Saibari zijn er al 2 goede opties voor de 10 positie. Daarnaast is Babadi er ook nog. Vond hem het best goed doen toen hij een paar keer de kans kreeg vorig seizoen toen Tillman geblesseerd was. Ik zou het dan zonde vinden om veel uit te geven voor Mijnans, lijkt me dat andere posities eerder versterking nodig hebben

+1/-0

Ik hoop dat Malanda toch ook nog wordt aangetrokken.
Met Boscagli, Karsdorp, Malacia, Dams, Oppegard, Teze, Ramalho, Van Aanholt, Bella-Kotchap en Sambo zijn er aardig wat verdedigers vertrokken in een goed jaar tijd. Ze mogen nu daarom ook best drie of vier nieuwe verdedigers aantrekken. Wat mij betreft is Malanda er daar één van, zeker als er geen ervaren vervanger voor Boscagli komt.

+1/-0

Heb afgelopen jaren redelijk wat gemopperd vanwege het feit dat er steeds zo laat geschakeld werd.
Dit seizoen (afgezien van verdere verkopen) lijken we bij de voorbereiding al een aantal spelers vervangen te hebben en hebben we eigenlijk een voorsprong t.a.v. voorgaande jaren. Top!

Kan niet wachten op de officiele presentaties (en nog meer akkoorden).

+1/-0

Goed om te zien dat er eindelijk schot in de zaak komt. Dit is natuurlijk mede het gevolg van de verkoop van Lang en Tillman. Met de miljoenen die daarmee zijn binnengehaald, krijgt PSV nu de ruimte om gericht te shoppen. In eerdere transferperiodes was dat lastiger, vooral omdat er toen weinig uitgaande transfers waren in een vroeg stadium. Dan zit je een beetje in de wachtmodus, waar Stewart niet per se wat aan kan doen.

+1/-0

romario35 schreef op 10 juli 2025 om 00:11:

Met Boscagli, Karsdorp, Malacia, Dams, Oppegard, Teze, Ramalho, Van Aanholt, Bella-Kotchap en Sambo zijn er aardig wat verdedigers vertrokken in een goed jaar tijd. Ze mogen nu daarom ook best drie of vier nieuwe verdedigers aantrekken. Wat mij betreft is Malanda er daar één van, zeker als er geen ervaren vervanger voor Boscagli komt.

We hadden in het verleden ook wel een disbalans in de selectie. We hadden te veel verdedigers onder contract staan op een gegeven moment, goed als dit enigszins teruggebracht wordt. Ik zie liever 8 goede verdedigers dan 13-14 middelmatige.

Als Gasiorowski & Sildillia worden gepresenteerd mag er wat mij betreft ook nog wel 1 bij. Zodat je 8 verdedigers hebt voor 4 posities.

+1/-0

Passievrucht schreef op 10 juli 2025 om 12:48:

romario35 schreef op 10 juli 2025 om 00:11:

We hadden in het verleden ook wel een disbalans in de selectie. We hadden te veel verdedigers onder contract staan op een gegeven moment, goed als dit enigszins teruggebracht wordt. Ik zie liever 8 goede verdedigers dan 13-14 middelmatige.

Als Gasiorowski & Sildillia worden gepresenteerd mag er wat mij betreft ook nog wel 1 bij. Zodat je 8 verdedigers hebt voor 4 posities.

Zeker als er spelers bij zitten die op meerdere posities kunnen spelen zoals Mauro, Flamingo en Gasiorowski.

+1/-0

Wanneer worden die spelers gepresenteerd? Met name die Poolse spanjaard en van Bommel hebben hun medische keuring toch al lang gehad? Of zien we ze gewoon ineens op de training?

+1/-0

Nollis schreef op 10 juli 2025 om 15:25:

Wanneer worden die spelers gepresenteerd? Met name die Poolse spanjaard en van Bommel hebben hun medische keuring toch al lang gehad? Of zien we ze gewoon ineens op de training?

Zal vast spoedig gebeuren. Heb ook nog niets officieels van Napoli gezien rondom Noa Lang. Wellicht wacht PSV op de centen van Napoli voordat ze zelf doorschakelen, maar hebben ze achter de schermen wel al alles klaar.

+1/-0

Gasirowski is in ieder geval net gepresenteerd…..

Dit bericht is gewijzigd op 10 juli 2025, 23:42:35.

+1/-0

Yes, Gasiorowski is inderdaad binnen.

+1/-0

Update 3/7 Tillman verkocht (verkoop in diverse media bevestigd)

Selectie

Keepers:
Benitez —> Olij 2029 ✅
Drommel —> 2026 ⛔️
Schiks —> 2027 🤔

Verdedigers
Mauro —> 2029 ✅
Dest —> 2028 🆗
Flamingo —> 2029 🆗
Ngalo —> 2029 🆗
Obispo —> 2027 🤔
Boscagli —> Gasirowski 2030 ✅
Malacia —> ❌
Ledezma —> ❌
Karsdorp —> ❌

Middenveld:
Saibari —> 2029 🆗
Til —> 2028 ✅
Veerman —> 2028 ✅
Tillman —> ❌
Land —> 2029 ✅
Babadi —> 2028 🆗
Schouten —> 2028 🆗

Aanval
Bakayoko —> 2026 ⛔️
Pepi —> 2030 ✅
Bajrakterovic —> 2029 ✅
Driouech —> 2029 🆗
De Jong —> ❌
Perizic —> 2027 ✅

Inkomsten; 70 mln
Tillman 35 mln?
Lang 28 mln
Dams (9 mln - huursom Malacia) 7 mln

Uitgaven: 30 mln
Olij (3 mln)
Gasirowski (9,5 mln)
Van Bommel (16 mln)

Geruchten:
Verdediging: Mendy (lv/, lcv) Malanda (lv/lcv), Itakura (lcv) Sildillia (rv), Young (rv, rcv)
Aanval: Svedberg (la) Schjelderup (la) Plea (sp) Endrick (sp) Romain Mundle (ra)

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 11 juli 2025, 12:41:54.

+1/-0

Zo zie je maar, t helpt om vragen te stellen:) artistiek type die gasirowski. Wanneer wordt Mbappe gepresenteerd? (Wellicht helpt t nog een keer:))

+1/-0

Nollis schreef op 10 juli 2025 om 21:57:

Zo zie je maar, t helpt om vragen te stellen:) artistiek type die gasirowski. Wanneer wordt Mbappe gepresenteerd? (Wellicht helpt t nog een keer:))

Die laatstgenoemde ging er wel kansloos af afgelopen woensdag. Ik weet niet of je die er bij moet hebben. Dan heb je weer zo'n dure man op de bank.

+1/-0

Update 12-6 Kovar aangekocht (medische keuring)

Selectie

Keepers:
Benitez —> Olij 2029 ✅
Drommel 2026 ⛔️ —> Kovar ✅
Schiks —> 2027 🤔

Verdedigers
Mauro —> 2029 ✅
Dest —> 2028 🆗
Flamingo —> 2029 🆗
Ngalo —> 2029 🆗
Obispo —> 2027 🤔
Malacia —> ❌
Ledezma —> ❌
Karsdorp —> ❌

Middenveld:
Saibari —> 2029 🆗
Til —> 2028 ✅
Veerman —> 2028 ✅
Tillman —> ❌
Land —> 2029 ✅
Babadi —> 2028 🆗
Schouten —> 2028 🆗

Aanval
Bakayoko —> 2026 ⛔️
Pepi —> 2030 ✅
Bajrakterovic —> 2029 ✅
Driouech —> 2029 🆗
De Jong —> ❌
Perizic —> 2027 ✅

Inkomsten; 73,9 mln
Tillman 37,5 mln (35 en 40 wordt genoemd)
Lang 28 mln
Opleidingsvergoeding Madueke 1,4 mln

Uitgaven: 35,5 mln
Olij 3 mln
Kovar 5 mln
Gasirowski 9,5 mln
Van Bommel 16 mln

Geruchten:
Aanval: Svedberg (la) Schjelderup (la) Plea (sp) Endrick (sp) Romain Mundle (ra)

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 12 juli 2025, 19:05:52.

+1/-0

Vraag me oprecht af of het geen risico is, zoveel spelers die allemaal uit andere windstreken komen…

+1/-0

Nederlandse alternatieven zijn veelal onbetaalbaar. Je zou het uit de jeugd kunnen halen, maar daar moeten we een inhaalslag maken, zo lijkt.

Wel fijn om te zien dat Stewart eindelijk het gaspedaal heeft gevonden. Ik had eerder moeten zeuren dat het zo lang duurde.

Dit bericht is gewijzigd op 13 juli 2025, 19:58:05.

+1/-0

Update 13-7 Sildillia aangekocht (diverse media)
Update 12-7 Kovar aangekocht (medische keuring)

Selectie

Keepers:
Benitez —> Olij 2029 ✅
Drommel 2026 ⛔️ —> Kovar ✅
Schiks —> 2027 🤔

Verdedigers
Mauro —> 2029 ✅
Dest —> 2028 🆗
Flamingo —> 2029 🆗
Ngalo —> 2029 🆗
Obispo —> 2027 🤔
Malacia —> ❌
Ledezma —> ❌
Karsdorp —> Sildillia 2030 ✅

Middenveld:
Saibari —> 2029 🆗
Til —> 2028 ✅
Veerman —> 2028 ✅
Tillman —> ❌
Land —> 2029 ✅
Babadi —> 2028 🆗
Schouten —> 2028 🆗

Aanval
Bakayoko —> 2026 ⛔️
Pepi —> 2030 ✅
Bajrakterovic —> 2029 ✅
Driouech —> 2029 🆗
De Jong —> ❌
Perizic —> 2027 ✅

Inkomsten; 73,9 mln
Tillman 37,5 mln (35 en 40 wordt genoemd)
Lang 28 mln
Opleidingsvergoeding Madueke 1,4 mln

Uitgaven: 41,5 mln
Olij 3 mln
Kovar 5 mln
Gasirowski 9,5 mln
Van Bommel 16 mln
Sildillia (6 mln)

Geruchten:
Middenveld: Mijnands (am) Hamer (am) Stroeykens (am) Boving (am)

Dit bericht is gewijzigd op 13 juli 2025, 22:35:29.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 16 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2025/2026