Als we de media mogen geloven zouden er nog 3 spelers komen. Een linksback, een middenvelder en een vleugelaanvaller. Ik mis nog wel wat extra klasse, kunnen spelen in de kleine ruimte en creativiteit na de JC schaal. Met alle respect voor Go Ahead, maar die moet je toch wel van de mat spelen met een nulletje of 3.
Passievrucht
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 735
Reg.: 17 augustus 2005
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:StephanPSV schreef op 04 augustus 2025 om 09:33:
Als we de media mogen geloven zouden er nog 3 spelers komen. Een linksback, een middenvelder en een vleugelaanvaller. Ik mis nog wel wat extra klasse, kunnen spelen in de kleine ruimte en creativiteit na de JC schaal. Met alle respect voor Go Ahead, maar die moet je toch wel van de mat spelen met een nulletje of 3.
BasArnhem
Fan van PSV
Sterspeler Oranje
Uit: Arnhem
Forumreacties: 1.602
Reg.: 18 juli 2017
Deels heb je gelijk, maar Tillman was in die periode natuurlijk geblesseerd en niet aanwezig. Dat was wel onze beste speler en degene die we nu het meest zullen missen. Daarbij speelt GA Eagles inderdaad compact en goed gegroepeerd, maar dat neemt niet weg dat wij wel in staat moeten zijn om deze ploeg relatief eenvoudig op zij te zetten. Gisteren waren we beter, maar mag je uiteindelijk je handjes dichtknijpen dat er een eigen goal gemaakt wordt. Eagles zal zich komend seizoen waarschijnlijk wederom makkelijk handhaven, maar in de Europa League gaan ze toch gewoon minstens 6x de bietenbrug op hoor.
Ik word echter een beetje moe van de media met al hun geruchten en speculaties. Het kan best zijn dat PSV, in de ideale situatie, nog 3 spelers zou willen halen. Maar zolang clubs bedragen vragen die wij niet willen of kunnen betalen, blijven we het op een andere manier oplossen.
Mijns inziens is duidelijk dat er nog 1 directe kwaliteitsimpuls nodig is op de vleugels. Driouech komt simpelweg tekort. Als je kampioen wil worden heb je naast Bommel en Perisic nog 1 speler nodig van CL-niveau. De laatste geruchten gaan over Dennis Man. Laten we dan maar hopen dat hij kan brengen wat nodig is.
Daarnaast heb je ook nog 1 middenvelder nodig. Babadi en Land worden door Bosz blijkbaar (nog steeds) niet klaar geacht voor een meer prominente rol. Til is een leuke speler voor bepaalde situaties, maar je hebt gewoon nog iemand nodig met minstens het niveau van Saibari, Veerman, Schouten.
Die linksback erbij zou leuk zijn, maar is geen directe noodzaak voor mij. Met Sildillia, Dest en Mauro Jr. heb je voor elke backpositie als 2 mensen. Een vierde speler is leuk, maar dat moet dan wel iemand zijn die niet de verwachting heeft dat hij hier 30 wedstrijden gaat spelen dit jaar.
Passievrucht
Fan van PSV
Mister PSV
open/sluit de onderstaande quote:BasArnhem schreef op 04 augustus 2025 om 11:10:
Deels heb je gelijk, maar Tillman was in die periode natuurlijk geblesseerd en niet aanwezig. Dat was wel onze beste speler en degene die we nu het meest zullen missen. Daarbij speelt GA Eagles inderdaad compact en goed gegroepeerd, maar dat neemt niet weg dat wij wel in staat moeten zijn om deze ploeg relatief eenvoudig op zij te zetten. Gisteren waren we beter, maar mag je uiteindelijk je handjes dichtknijpen dat er een eigen goal gemaakt wordt. Eagles zal zich komend seizoen waarschijnlijk wederom makkelijk handhaven, maar in de Europa League gaan ze toch gewoon minstens 6x de bietenbrug op hoor.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 4 augustus 2025, 13:33:46.
BasArnhem
Fan van PSV
Sterspeler Oranje
Uit: Arnhem
Forumreacties: 1.602
Reg.: 18 juli 2017
De mensen wat hoger op de tribune zaten gisteren inderdaad niet veilig. In de eerste helft heb ik steeds het idee gehad dat die goal wel ging komen. We creëerden voldoende, maar het zat niet mee en we waren zelf niet secuur bij de schotpogingen. In de tweede helft was er nog wel een overwicht, maar leverde dat nauwelijks nog gevaar op. Vandaar dat ik het had over "handjes dichtknijpen" met de eigen goal.
Punt is dat we de afgelopen jaren altijd spelers konden inbrengen die een wedstrijd konden doen kantelen. Van het trio Til, Tillman en Saibari zijn er meestal 2 op de bank gestart in de afgelopen 2 seizoenen. In de spits konden we Pepi brengen, en Lozano of Bakayoko op de vleugel. Dan kun je wisselen en er op vooruit gaan, zeker als één van je basisspelers zijn dag niet heeft. Als je gaat wisselen en je moet Til, Babadi, Land, Bajraktarevic, Driouech of Plea inbrengen, dan is dat toch van een ander kaliber. Daarom moet er echt nog "CL-kwaliteit" bij in deze selectie.
Met het huidige team hebben we een prima basis, maar dan houdt het al vrij snel op. Ik verwacht dat de technisch directeur en trainer dat ook echt wel weten en dat er binnen een paar weken nog kwalitatieve toevoegingen komen!
Passievrucht
Fan van PSV
Mister PSV
Plea is echt een grote naam in Duitsland en een uitstekende speler. Je doet hem tekort door hem in hetzelfde rijtje te plaatsen als Land, Babadi of Driouech. Hij doet naar mijn mening nauwelijks onder voor iemand als Pepi.
Zijn rendement (goals + assists = 1.9 | Luuk = 1.5 en Pepi = 2.0) hoe lager de score hoe beter. Plea valt dus tussen de Jong en Pepi in, wat prima is.
Zie ook afbeelding:
https://freeimage.host/i/redement-spitsen.F6sIyf1link
Uiteraard kan je dit op allerlei manieren bekijken en zijn er verzachtende omstandigheden te vinden, maar het geeft wel een goed beeld van zijn toegevoegde waarde in het verleden.
Als het klopt dat Dennis Man zo goed als rond is, dan heb je op de vleugels in elk geval een ervaren speler die meteen als basisspeler of sterke wissel kan fungeren.
Volgens de berichten zoekt PSV nog drie spelers: een buitenspeler (die rol lijkt dus naar Dennis Man te gaan), een aanvallende middenvelder en een verdediger.
Ik heb vertrouwen in Stewart en Bosz. Forza
Marciano_Vink
Fan van PSV
Sterspeler WK
Uit: Etten-Leur
Vak: -
Forumreacties: 357
Reg.: 16 juni 2013
Favoriete opstelling: geen
Keepers:
Benitez —> Olij 2029 ✅
Kovar (gehuurd met optie tot koop) ✅
Schiks —> 2027 🤔
Verhuurd: Drommel 2027 ✅
Verdedigers
Mauro —> 2029 ✅
Dest —> 2028 🆗
Flamingo —> 2029 🆗
Ngalo —> 2029 🆗
Obispo —> 2027 🤔
Boscagli —> Gasirowski 2030 ✅
Malacia —> ❌
Ledezma —> ❌
Karsdorp —> Sildillia 2030 ✅
Middenveld:
Saibari —> 2029 🆗
Til —> 2028 ✅
Veerman —> 2028 ✅
Tillman —> ❌
Land —> 2029 ✅
Babadi —> 2028 🆗
Schouten —> 2030 ✅
Aanval
Lang —> Van Bommel 2030 ✅
Bakayoko —> 2026 ❌
Pepi —> 2030 ✅
Bajrakterovic —> 2029 ✅
Driouech —> 2029 🆗
De Jong —> Plea 2028 ✅
Perizic —> 2027 ✅
Inkomsten; 99,5 mln
Bakayoko 23 mln
Tillman 37,5 mln (35 en 40 wordt genoemd)
Lang 28 mln
Dams (9 mln - huursom Malacia) 7 mln
Peersman 0,5 mln
Opleidingsvergoeding Madueke 1,4 mln
Opleidingsvergoeding Aboukhlal 0,1 mln
Doorverkoop + opleidingsvergoeding Doan 2 mln
Uitgaven: 42,5 mln
Olij 3 mln
Kovar (huursom)
Perizic tekenbonus (schatting; 2 mln)
Gasirowski 9,5 mln
Van Bommel 16 mln
Sildillia (6 mln)
Plea (3,5 mln)
Sidibe (2,5 mln) JONG PSV
Geruchten:
Verdediging: Mendy (lv/, lcv) Malanda (lv/lcv), Itakura (lcv), Young (rv, rcv)
Middenveld: Mijnands (am) Hamer (am) Stroeykens (am) Boving (am), Bidon (am), Wanner (am)
Aanval: Man Svedberg (la) Schjelderup (la) Endrick (sp) Romain Mundle (ra)
Dit bericht is gewijzigd op 6 augustus 2025, 23:48:03.
Uit: Utrecht
Vak: Zuid - CC
Forumreacties: 216
Reg.: 1 januari 2006
Mocht Veerman gaan dan verliest PSV met Boscagli en Veerman wel erg veel passend vermogen. Veerman en Boscagli zijn/waren de twee spelers bij PSV die het beste een lange bal in de diepte kunnen geven.
De genoemde opvolgers Bidon en Hamer lijken me meer spelers voor het korte spel. Bidon een type F. de Jong die heel veel kort, breed en achteruit speelt en af en toe naar voren en Hamer een type Saibari. Voetballen kunnen ze wel maar bij een verkoop van Veerman zou je wel een bijzondere kwaliteit inleveren.
Vak: Oost - X
Forumreacties: 302
Reg.: 7 juli 2011
open/sluit de onderstaande quote:legerjas schreef op 07 augustus 2025 om 21:06:
Zit nu die Catlin van Utrecht te bekijken waar geruchten over waren. Doe die maar niet....
Forumreacties: 2
Reg.: 8 augustus 2025
Uit: Dongen
Forumreacties: 2.166
Reg.: 8 oktober 2005
open/sluit de onderstaande quote:Chaka schreef op 08 augustus 2025 om 13:36:
Psv moet gewoon een deal maken met AZ en Mijland, goes en Smith halen.
Forumreacties: 2
Reg.: 8 augustus 2025
Uit: Dongen
Forumreacties: 2.166
Reg.: 8 oktober 2005
open/sluit de onderstaande quote:Chaka schreef op 08 augustus 2025 om 13:47:
Psv moet wat aan de scouting gaan doen, waarom kan ajax een taliafico een martinez goedkoop halen in zuid Amerika en met veel winst verkopen.
Psv heeft genoeg connecties en oud spelers die willen helpen.
open/sluit de onderstaande quote:vaio schreef op 08 augustus 2025 om 15:48:
open/sluit de onderstaande quote:Chaka schreef op 08 augustus 2025 om 13:47:
Psv moet wat aan de scouting gaan doen, waarom kan ajax een taliafico een martinez goedkoop halen in zuid Amerika en met veel winst verkopen.
Psv heeft genoeg connecties en oud spelers die willen helpen.
Hoeveel spelers staan daar tegenover die ze gehaald hebben die niet geslaagd zijn?
Vak: Oost - X
Forumreacties: 302
Reg.: 7 juli 2011
Hier ben ik het echt heel hard mee eens. De spelers bij Ajax uit Zuid Amerika die niet gelukt zijn is geen argument.
We hebben zo'n mooi verleden met spelers uit Brazilië en Mexico, we hebben ambassadeurs van de club uit die landen, maar er komt maar weinig vandaan vanuit de scouting.
Terwijl juist die spelers, mits ze niet compleet door de mand vallen, altijd iets toevoegen wat een Nederlander niet heeft.
Marciano_Vink
Fan van PSV
Sterspeler WK
Uit: Etten-Leur
Forumreacties: 357
Reg.: 16 juni 2013
We zijn inmiddels aardig op oorlogssterkte. Veel nieuwe spelers, langlopende contracten: dat ziet er prima uit.
Op basis van mijn zomerlijstje en de uitspraak van Bosz dat Land en Babadi verhuurd mogen worden, verwacht ik nog minimaal 1 back, een AM en een CM
Keepers:
Benitez —> Olij 2029 ✅
Kovar (gehuurd met optie tot koop) ✅
Schiks —> 2027 🤔
Verhuurd: Drommel 2027 ✅
Verdedigers
Mauro —> 2029 ✅
Dest —> 2028 🆗
Flamingo —> 2029 🆗
Ngalo —> 2029 🆗
Obispo —> 2027 🤔
Boscagli —> Gasirowski 2030 ✅
Malacia —> ❌
Ledezma —> ❌
Karsdorp —> Sildillia 2030 ✅
Middenveld:
Saibari —> 2029 🆗
Til —> 2028 ✅
Veerman —> 2028 ✅
Tillman —> ❌
Land —> 2029 ✅
Babadi —> 2028 🆗
Schouten —> 2030 ✅
Aanval
Lang —> Van Bommel 2030 ✅
Bakayoko —> Man 2029 ✅
Pepi —> 2030 ✅
Bajrakterovic —> 2029 ✅
Driouech —> 2029 🆗
De Jong —> Plea 2028 ✅
Perizic —> 2027 ✅
Inkomsten; 99,5 mln
Bakayoko 23 mln
Tillman 37,5 mln (35 en 40 wordt genoemd)
Lang 28 mln
Dams (9 mln - huursom Malacia) 7 mln
Peersman 0,5 mln
Opleidingsvergoeding Madueke 1,4 mln
Opleidingsvergoeding Aboukhlal 0,1 mln
Doorverkoop + opleidingsvergoeding Doan 2 mln
Uitgaven: 51 mln
Olij 3 mln
Kovar (huursom)
Perizic tekenbonus (schatting; 2 mln)
Gasirowski 9,5 mln
Van Bommel 16 mln
Sildillia (6 mln)
Plea (3,5 mln)
Man (8,5 mln)
Sidibe (2,5 mln) JONG PSV
Geruchten:
Verdediging: Malanda (lv/lcv), Young (rv, rcv)
Middenveld: Mijnands (am) Hamer (am) Stroeykens (am) Boving (am), Bidon (am), Wanner (am)
Aanval: Svedberg (la) Schjelderup (la) Endrick (sp) Romain Mundle (ra)
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 12 augustus 2025, 09:58:35.
DieKaleMan
Fan van PSV
Vedette
Uit: Wist ik het maar
Forumreacties: 108
Reg.: 18 augustus 2011
open/sluit de onderstaande quote:Chaka schreef op 08 augustus 2025 om 13:36:
Psv moet gewoon een deal maken met AZ en Mijland, goes en Smith halen.
Ben benieuwd of Pepi alsnog op de nominatie staat om te vertrekken als de biedingen omhoog blijven gaan. Als de interesse in El Bilal Toure idd klopt kan ik mij haast niet voorstellen dat hij er als derde spits bijkomt - behalve als Plea word uitgelegd als een multi functionele speler itt spits.
PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2025/2026