open/sluit de onderstaande quote:BasArnhem schreef op 23 augustus 2023 om 14:20:
Wat dat betreft heeft de FIFA bij het WK voor vrouwen wel een stap vooruit gezet qua transparantie, waarbij de scheids wijzigingen n.a.v. een VAR-interceptie mondeling toelichtte voor het publiek.
Normaliter maakt de regie altijd wel tijd voor zo'n plaatje met lijnen, waarom we het dit keer niet gezien hebben, is voor mij ook onduidelijk. Wellicht omdat het alweer heel snel 2-2 werd en men het in alle consternatie vergeten is? Ik weet niet wie uiteindelijk de regie doet voor de uitzending, dus waar 'deze fout' ligt.
Volgens mij beschikt de UEFA in de CL over een veel geavanceerder systeem om buitenspel te bepalen dan het systeem wat er tot vorig jaar in de eredivisie gebruikt werd. Ik ben ook geneigd te denken dat Ramalho gewoon precies op één lijn stond. Maar het leek op de beelden wel degelijk buitenspel.
Verder is het natuurlijk onzin om Bosz eruit te gooien. Ik verwacht dat PSV Oisterwijk sowieso al geen voorstander was van deze trainer, en dat hij niet op basis van gisteravond tot deze conclusie is gekomen. PSV heeft voor deze koers gekozen en daar gaat nu natuurlijk niet aan getornd worden. Je kunt nu eenmaal niet iedereen tevreden stellen als clubleiding. Net als dat het jammer is voor de supporter die niet meer wilde komen omdat Noa Lang nu in Eindhoven speelt.
Waar hij natuurlijk wel een punt heeft, is dat Rangers, ondanks het grote verschil in voetballend vermogen wat 70 minuten lang duidelijk zichtbaar is geweest, gewoon meer gevaar heeft gesticht dan wij. Dan is het hartstikke leuk dat we de bal hebben, maar zolang wij alleen maar breien en de tegenstander gevaarlijk wordt zodra we de bal een keer inleveren, is dat natuurlijk een hele gevaarlijke speelstijl tegen ploegen die het vermogen hebben om er scherp uit te komen. Wat dat betreft hebben wij de afgelopen decennia meer resultaten geboekt als wij die ploeg waren die er snel en gevaarlijk uit kon komen.
Dat betekent in mijn ogen echter niet dat een meer aanvallende speelstijl niet kan werken, maar dat ieders ondergrens gewoon nóg verder omhoog moet. Zo'n blunder als van Sangaré, dat mag natuurlijk nooit. Maar ook bij de 2e Rangers-goal zie je dat die Cantwell één van onze middenvelders uitspeelt en vervolgens ligt de bal 3 schijven later in ons netje. Je hebt dus helden nodig die in staat zijn om dit soort dingen te corrigeren als ze gebeuren. En balvaste spelers die het aantal momenten van balverlies weten te minimaliseren.
Voor volgende week ben ik er niet gerust op. Die momenten van balverlies gaan we ongetwijfeld weer meemaken. En in de aanval moet het echt wel een stuk secuurder dan gisteren wil je makkelijk tot scoren komen.
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Arnhem
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.489
Reg.: 18 juli 2017
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Passievrucht schreef op 23 augustus 2023 om 14:33:
Hoewel er enkelen zijn die beweren dat PSV alleen maar meer balbezit had, vertellen alle beschikbare statistieken een ander verhaal, namelijk dat alle statistieken in ons voordeel waren.
Schoten: 19 om 11
Balbezit: 70% om 30%
Passes: 614 om 266
Passnauwkeurigheid: 84% om 61%
Hoekschoppen: 10 om 5
Bovendien maakte Rangers aanzienlijk meer overtredingen dan PSV (14 om 6), wat ook laat zien dat ze het moeilijk hadden. Dit maakt het des te frustrerender dat het overwicht niet daadwerkelijk tot uiting kwam in de eindscore, vooral vanwege enkele fouten die we aan onze kant hebben gemaakt.
Daarom vind ik de beweringen dat we met een 2-2 gelijkspel goed wegkomen niet gerechtvaardigd. Naar mijn mening wordt hiermee het spel van gisteravond echt tekortgedaan.
Niettemin ben ik het eens met het feit dat we, gezien deze statistieken, liever meer doelgerichte kansen hadden gecreëerd. Toch verdienen Souttar en Goldson ook erkenning, aangezien ze gedurende de hele wedstrijd solide speelden.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
Passievrucht
Fan van PSV
Legende
Uit: Deurne
Forumreacties: 539
Reg.: 17 augustus 2005
open/sluit de onderstaande quote:
PSV Oisterwijk
Fan van PSV
Mister PSV
Vak: Zuid - F
Forumreacties: 15.727
Reg.: 9 december 1999
PSV Oisterwijk
Fan van PSV
Mister PSV
open/sluit de onderstaande quote:XaviSimons schreef op 23 augustus 2023 om 11:48:
open/sluit de onderstaande quote:Brenetjes schreef op 23 augustus 2023 om 11:42:
Het wordt hier echt met het jaar gekker We spelen een keer gelijk en meteen moet de trainer ontslagen worden, wtf
Ssttt, mag je niet zeggen hoor
Passievrucht
Fan van PSV
Legende
open/sluit de onderstaande quote:PSV Oisterwijk schreef op 24 augustus 2023 om 09:57:
Leicester City werd kampioen met gemiddeld 40% bal bezit over een heel seizoen.......
Passievrucht
Fan van PSV
Legende
open/sluit de onderstaande quote:abroad schreef op 24 augustus 2023 om 11:26:
Hoe vaak bekritiseerd ook - laten wij allen hopen dat onze CVs wel fit zijn voor de return. Anders word het wel heel erg eng. Feit dat Schouten tegen Monaco CV speelde lijkt al op plan B. Zou toch denken Teze naar centrum met Sambo dan maar op RB?
open/sluit de onderstaande quote:PSV Oisterwijk schreef op 24 augustus 2023 om 10:06:
open/sluit de onderstaande quote:XaviSimons schreef op 23 augustus 2023 om 11:48:
open/sluit de onderstaande quote:Brenetjes schreef op 23 augustus 2023 om 11:42:
Het wordt hier echt met het jaar gekker We spelen een keer gelijk en meteen moet de trainer ontslagen worden, wtf
Ssttt, mag je niet zeggen hoor
Dat mag je wel zeggen. Ik mag het van jullie blijkbaar niet zeggen..... Beetje kinderachtig dit.
PSV Oisterwijk
Fan van PSV
Mister PSV
open/sluit de onderstaande quote:Passievrucht schreef op 24 augustus 2023 om 10:25:
open/sluit de onderstaande quote:PSV Oisterwijk schreef op 24 augustus 2023 om 09:57:
Leicester City werd kampioen met gemiddeld 40% bal bezit over een heel seizoen.......
Haha, inderdaad, dat is dan ook een zeer opmerkelijke uitzondering. Je noemt nu juist de kampioen die historisch gezien het minste balbezit had. In de meeste gevallen is dit natuurlijk niet het scenario.
Dit bericht is gewijzigd op 24 augustus 2023, 14:14:00.
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Vak: -
Forumreacties: 2.818
Reg.: 26 april 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Tegen Feyenoord was gewoon prima, heel anders dan dinsdag. Tegen Feyenoord 2-9 qua schoten en 2-6 qua op doel. Rangers uit was dat resp 7-10 en 5-5.
Tegen Vitesse geef je aan het eind van de eerste helft alles bijna weg, maar met goede wissels wordt het hersteld.
Zoals ik eerder zei had ik op voorhand niet getekend voor een gelijkspel, maar het is desondanks een prima uitgangspositie. Nu nog even winnen in Eindhoven en je bent eindelijk in de CL.
Alles bij elkaar ben je:
-favoriet om door te gaan naar de CL
-van p3 naar p1 gegaan in de odds voor de titel
-nu al enorm verbeterd qua spel
-een prijsje rijker.
Er is dus alle reden om positief te zijn over Bosz tot nog toe.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Dat ben ik absoluut. Maar heel simpel bekeken zijn we in Europees verband voorlopig niks opgeschoten. Weer waren we favoriet, lieten we het liggen, vertrokken we uiteindelijk met een redelijke uitgangspositie en gingen de return wederom in met het gevoel dat het wel goed zou komen.
Woensdag overtuigend de groepsfase halen is eigenlijk noodzaak om een beter gevoel te krijgen.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
open/sluit de onderstaande quote:Albert Trestena schreef op 24 augustus 2023 om 15:37:
Alles bij elkaar ben je:
-favoriet om door te gaan naar de CL
-van p3 naar p1 gegaan in de odds voor de titel
-nu al enorm verbeterd qua spel
-een prijsje rijker.
Er is dus alle reden om positief te zijn over Bosz tot nog toe.
open/sluit de onderstaande quote:Passievrucht schreef op 24 augustus 2023 om 11:45:
open/sluit de onderstaande quote:abroad schreef op 24 augustus 2023 om 11:26:
Hoe vaak bekritiseerd ook - laten wij allen hopen dat onze CVs wel fit zijn voor de return. Anders word het wel heel erg eng. Feit dat Schouten tegen Monaco CV speelde lijkt al op plan B. Zou toch denken Teze naar centrum met Sambo dan maar op RB?
Ik denk eerlijk gezegd dat Schouten mogelijk van groot belang gaat zijn op het middenveld. Mijn verwachting is nog steeds dat Sangare tijdens deze transferperiode verkocht zal worden. Aangezien de transferdeadline op 31 augustus valt en de wedstrijd tegen de Rangers op 30 augustus is, lijkt het waarschijnlijker dat zijn verkoop voor die wedstrijd zal plaatsvinden dan erna.
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Als we gebruik willen maken van de zwaktes van de Rangers, dan lijkt het mij verstandig om Pepi in de basis te zetten in plaats van Luuk. Hoewel Luuk momenteel best aardig speelt, is hij voor hun centrale duo veel makkelijker te bespelen dan de beweeglijke en snelle Pepi. Ook in het afjagen is Pepi veel agressiever waardoor het waarschijnlijker wordt dat we hen tot fouten kunnen dwingen. Daar komt dan bij dat je Luuk achter de hand hebt als stormram als het nodig is. En in die rol is 'ie wél erg goed.
Passievrucht
Fan van PSV
Legende
open/sluit de onderstaande quote:Polstar schreef op 25 augustus 2023 om 10:24:
Als we gebruik willen maken van de zwaktes van de Rangers, dan lijkt het mij verstandig om Pepi in de basis te zetten in plaats van Luuk. Hoewel Luuk momenteel best aardig speelt, is hij voor hun centrale duo veel makkelijker te bespelen dan de beweeglijke en snelle Pepi. Ook in het afjagen is Pepi veel agressiever waardoor het waarschijnlijker wordt dat we hen tot fouten kunnen dwingen. Daar komt dan bij dat je Luuk achter de hand hebt als stormram als het nodig is. En in die rol is 'ie wél erg goed.
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.651
Reg.: 13 april 2006
Jullie weten dat we dankzij De Jong een goede uitgangspositie hebben voor de return?
De Jong zou ik sowieso opstellen. Iedere corner, vrije trap of voorzet is gevaarlijk als hij in de zestien staat. De Jong kopt simpelweg ballen binnen, ongeacht de kwaliteit van de tegenstander. Als we Pepi erin zetten missen we dat gevaar. Daarbij komt dat De Jong zich ook vaak nuttig maakt in de verdediging op momenten dat dat nodig is. Dat zie ik Pepi ook niet doen.
PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [Voorronde CL] Tweeluik met Glasgow Rangers