Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [Voorronde CL] Tweeluik met Glasgow Rangers

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Dat is inherent aan spelen in de Eredivisie. Je zal elk seizoen je beste spelers zien vertrekken. Na een topjaar kun je misschien een speler één extra seizoen kunnen houden. Het gaat er om dat je de middelen hebt om snel vervanging te regelen, of beter nog: de vervanger al in huis te hebben.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 22 augustus 2023 om 16:57:

Dat is inherent aan spelen in de Eredivisie. Je zal elk seizoen je beste spelers zien vertrekken. Na een topjaar kun je misschien een speler één extra seizoen kunnen houden. Het gaat er om dat je de middelen hebt om snel vervanging te regelen, of beter nog: de vervanger al in huis te hebben.



Eens

 

+1/-0

Waar ik ook wel benieuwd naar ben: krijgen de Rangers ook maar 800
kaartjes of is ons uitvak opeens weer veilig genoeg?

 

+1/-0

Nou, daar gaan we. Laten we hopen op een betere afloop dan vorig seizoen.

 

+1/-0

Voorlopig is het ronduit slecht. Slordig, nerveus, breekbaar.

 

+2/-0

Kan Mainz ook Ramalho ophalen. Ik ben er echt klaar mee. Een grote bron van onrust.

 

+2/-0

Godverdegodver. Weer zo dom en laconiek.

 

+2/-0

Al jaren is de verdediging het probleem. Weer is er niets gedaan - weer geen CL

Eigen schuld

 

+2/-2

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 22 augustus 2023 om 21:45:

Godverdegodver. Weer zo dom en laconiek.




Dit idd! Zomeravond voetbal of wat?

En Ramalho kan echt niet meer!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

psvdebeste23 schreef op 22 augustus 2023 om 21:47:

Al jaren is de verdediging het probleem. Weer is er niets gedaan - weer geen CL

Eigen schuld



Er valt genoeg op die verdediging aan te merken, maar dit is gewoon een fout van Sangaré. Classic PSV om zo je goals weg te geven. Gekmakend.

 

+1/-1

Wat is er toch mis met het aankoop en verkoop beleid van psv.

Nu weer duidelijk dat een goede verdediger psv al veel meer had kunnen helpen ipv bijv halen van tillman. Die niet eens in mag vallen.

Haal voor volgende week woensdag eens een top verdediger.

 

+1/-2

Je weet dat die toch niet mee kan spelen? :idee

 

+4/-0

Bijna ga je weer aan het gas door voor het zoveelste jaar de verdediging als sluitpost van je aankopen te gebruiken en eindeloos middenvelders te halen. Rangers heeft een paar goede aanvallen en ze snijden erdoor als door een slagroomtaart.
Eén echte goede verdediger en je hebt al dat gezeik en die paniek niet.
Ramalho zal nu hopelijk toch echt voor het laatst in de basis hebben gestaan en eerlijk hezegd mag va mij ook Sangare direct na de thuiswedstrijd tegen Rangers ook vertrekken. Ik heb het wel gehad met dat nonchalante geklungel waaraan hij zich toch telkens weer schuldig maakt. Hij pakt veel ballen af maar is toch ook een voortdurende bron van onrust en elke drie, vier wedstrijden is hij toch debet aan een tegengoal.
De poort wijd open voor nog een échte CV wat mij betreft, en dus geen mogelijk talent ala Debast, maar iemand die er staat! Maar wie?

 

+2/-0

Uiteindelijk een goede uitgangspositie, maar dit was niet het PSV dan ik onder Bosz wil zien. Het begin was veelbelovend, maar dit is ver ondermaats.

 

+1/-0

Het blijft een nerveuze bedoeling achterin met al die ruimte voor de tegenstander en die nonchalance van Sangare kan op dit niveau echt niet.
Benieuwd of Liverpool nog terug komt voor hem.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Guppie schreef op 22 augustus 2023 om 23:02:

Bijna ga je weer aan het gas door voor het zoveelste jaar de verdediging als sluitpost van je aankopen te gebruiken en eindeloos middenvelders te halen. Rangers heeft een paar goede aanvallen en ze snijden erdoor als door een slagroomtaart.
Eén echte goede verdediger en je hebt al dat gezeik en die paniek niet.
Ramalho zal nu hopelijk toch echt voor het laatst in de basis hebben gestaan en eerlijk hezegd mag va mij ook Sangare direct na de thuiswedstrijd tegen Rangers ook vertrekken. Ik heb het wel gehad met dat nonchalante geklungel waaraan hij zich toch telkens weer schuldig maakt. Hij pakt veel ballen af maar is toch ook een voortdurende bron van onrust en elke drie, vier wedstrijden is hij toch debet aan een tegengoal.
De poort wijd open voor nog een échte CV wat mij betreft, en dus geen mogelijk talent ala Debast, maar iemand die er staat! Maar wie?



Inderdaad, die ballen afpakken van Sangare weegt niet op tegen de fouten die hij maakt … zijn zwakke punt is gewoon dat hij altijd net iets te lang met de bal blijft lopen, echt jammer.

Eerlijk gezegd mag hij van mij deze week al weg, die ene wedstrijd moeten we toch ook kunnen spelen met een Schouten of Tillman op zijn plek? Misschien maken we dan nog wel meer kans …

 

+1/-0

Ik zou de trainer deze week nog ontslaan. Want met die Co Adriaanse zelfmoordvoetbal schieten we geen meter op. Uit in Graz was het al kantje boord, maar bij Rangers werkt het dus al niet.
Koning van het balbezit, 1 kans in 70% bal bezit, 2 goals en 2 kansen tegen in 30% wanneer je de bal niet hebt. Ongekende (negatieve) cijfers.

 

+1/-3

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 23 augustus 2023 om 07:53:

open/sluit de onderstaande quote:

Guppie schreef op 22 augustus 2023 om 23:02:

Bijna ga je weer aan het gas door voor het zoveelste jaar de verdediging als sluitpost van je aankopen te gebruiken en eindeloos middenvelders te halen. Rangers heeft een paar goede aanvallen en ze snijden erdoor als door een slagroomtaart.
Eén echte goede verdediger en je hebt al dat gezeik en die paniek niet.
Ramalho zal nu hopelijk toch echt voor het laatst in de basis hebben gestaan en eerlijk hezegd mag va mij ook Sangare direct na de thuiswedstrijd tegen Rangers ook vertrekken. Ik heb het wel gehad met dat nonchalante geklungel waaraan hij zich toch telkens weer schuldig maakt. Hij pakt veel ballen af maar is toch ook een voortdurende bron van onrust en elke drie, vier wedstrijden is hij toch debet aan een tegengoal.
De poort wijd open voor nog een échte CV wat mij betreft, en dus geen mogelijk talent ala Debast, maar iemand die er staat! Maar wie?



Inderdaad, die ballen afpakken van Sangare weegt niet op tegen de fouten die hij maakt … zijn zwakke punt is gewoon dat hij altijd net iets te lang met de bal blijft lopen, echt jammer.

Eerlijk gezegd mag hij van mij deze week al weg, die ene wedstrijd moeten we toch ook kunnen spelen met een Schouten of Tillman op zijn plek? Misschien maken we dan nog wel meer kans …



Geef Ramalho dan gratis mee alsjeblieft

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSV Oisterwijk schreef op 23 augustus 2023 om 08:29:

Ik zou de trainer deze week nog ontslaan. Want met die Co Adriaanse zelfmoordvoetbal schieten we geen meter op. Uit in Graz was het al kantje boord, maar bij Rangers werkt het dus al niet.
Koning van het balbezit, 1 kans in 70% bal bezit, 2 goals en 2 kansen tegen in 30% wanneer je de bal niet hebt. Ongekende (negatieve) cijfers.



Ongekende negatieve praatjes met je waan van de dag "ik zou de trainer deze week nog ontslaan". Man man man, we zijn net begonnen en het begint ergens op te lijken en we hebben kans ons volgende week te plaatsen voor de CL. Zeker als er nog minstens een goede verdediger komt maar nee jij ontslaat Bosz het liefst meteen.. Wat ben ik blij dat jij alleen maar "supporter" bent en geen persoon die ergens over gaat binnen de club :\(

 

+2/-0

Wat bij mij vooral is blijven hangen; de 2-1 was toch duidelijk buitenspel?

Bij een wedstrijd van deze belangen, bij zo'n belangrijke goal geen herhaling met lijntjes gezien. Niet tijdens de wedstrijd en kan online ook niets vinden.

Ben ik de enige die me daarover verbaasd, of is er later in de uitzending nog duidelijkheid gekomen wat ik wellicht heb gemist?

 

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [Voorronde CL] Tweeluik met Glasgow Rangers