Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Zowel van Ginkel als Jahanbaksh aan PSV gelinkt.

Marco was natuurlijk niet meer dan logisch, nadat vanmiddag bekend werd dat hij een jaartje verhuurd zou worden. JdJ gaf vrijdag aan dat Hendrix kan/mag vertrekken, wat niet geheel onlogisch is gezien z'n 1-jarig contract. Denk ook zeker dat hij voor elke middenmoter in Duitsland en Italie een degelijke versterking zou zijn. Hendrix voor een miljoen of 3 a 4 weg en Marco terug op huurbasis, heerlijk! Dan kunnen Guti, Rosario en Thomas uitvechten wie ernaast mag, evt. Sadilek verhuren voor een jaartje (al ontbreekt er dan wel een echte breker op 't middenveld).

De interesse in Alireza kan ik minder goed plaatsen, dan moet er bijna al afscheid worden genomen van Bruma. Ik heb redelijk wat Portugese collega's en die zijn nog steeds lyrisch over hem, wat wellicht te maken heeft met z'n interlands de laatste twee jaar.Zou mooi zijn als een Sporting of Benfica nog een zak met geld over heeft. Zelfs met een evt. vertrek van Bruma hebben we nog meer dan genoeg smaken op de vleugels: Gakpo, Doan, Mo, Noni, Mauro en evt. Malen. Het zou me in ieder geval erg verbazen als ze Jahanbaksh binnen zouden hengelen, zeker in deze periode.

Maargoed, staat natuurlijk buiten kijf dat je met van Ginkel, Jahanbaksh en Rodriguez/van Aanholt gewoon weer titelkandidaat bent.

+1/-0

Jahanbaksh lijkt me totaal niet realistisch - heeft nog 3 jaar contract bij Brighton. Daar zullen ze toch echt nog wel een prijs voor willen hebben die PSV niet wil/kan betalen.

+1/-0

JdJ gaf ook aan dat Rodriguez misschien nog wel gaat lukken, dus ik denk dat PSV zoveel mogelijk knaken op zak probeert te houden. Een Timmer die aangaf dat Romero nog veel meer in zijn mars heeft, een Hans Nijland die aangeeft dat we het beste van Doan nog niet gezien hebben, de huurlingen hebben allemaal een stapje gezet. Er zit meer in deze spelersgroep dan we vorig jaar gezien hebben. Maar, we hebben zoveel spelers dat we wel bijna een Chelsea, Manchester City of Tottenham lijken. Met 1 groot verschil, we hebben te weinig pure kwaliteit.

Jahanbaksh lijkt me een super leuke speler om erbij te hebben op links om samen met Gakpo het gevecht aan te gaan, maar we hebben daar ook de peperdure Bruma lopen. De enige manier die ik zie is een verhuur van Mauro en verkoop van Bruma om plaats te maken. Daarbij loop je ook het risico dat Madueke een poppetje te veel voor zich heeft staan om zijn talent en upside optimaal te benutten.

Van Ginkel zie ik eigenlijk als 3e optie op het middenveld. De eerste 2 moeten omonstreden basisspeler zijn en Van Ginkel zou dan in het beste geval kwalitatief zoveel toevoegen dat je er zelfs 1 van de 2 kunt banken zonder erop achteruit te gaan, en in het slechtste geval is hij niet fit/goed genoeg en hebben we er geen last van. Ik geloof wel in Thomas, en een beetje in Guti, maar dan moet er eigenlijk wel nog een bij. Bijvoorbeeld Veerman in combinatie met Thomas Guti en van Ginkel zie ik wel zitten als motor.

Wellicht kunnen we Heerenveen zo ver krijgen om Veerman te verkopen en Sadilek te verhuren/verkopen. Hendrix is nog wel te verkopen denk ik en Rosario zal nog graag willen blijven, maar als we hem kunnen verkopen zou ik het doen.

+1/-0

IK verwacht geen grote veranderingen. Deels uit financiële overwegingen, maar deels ook omdat er inderdaad nog voldoende ontwikkeling verwacht mag worden van een deel van deze selectie.Doan, Baumgatl,Gakpo, Madueke, Thomas,Mauro en Mo gaan nog stappen maken en bij Bruma en Érick Gutiérrez is dat ook mogelijk, maar gaan bij mij de vraagtekens steeds groter worden. Malen en Denzel hebben het niveau al bereikt dat we nastreven en Unnerstall in normale doen pakt punten voor ons.
Een deel is klaar, uitontwikkeld en daarvan weten we wat we er aan hebben.Hendrix is altijd wel degelijk, maar we gaan er allemaal van uit dat hij gaat vertrekken. Viergever is op een zekere leeftijd, maar zie ik in het het systeem van de nieuwe trainer wel floreren. Afjagen, druk zetten en omschakelen met een deel van het team ligt hem wel.
Romero is the dark horse. Hij kan verrassen, maar moet opboxen tegen anderhalf jaar teleurstellen en een flink prijskaartje om zijn hals.
Al met al kunnen we al wel een beetje inschatten wat er zal blijven staan. In een 4-4-2 systeem met heel veel dynamiek is er met het huidige materiaal al wel een verdediging met Unnerstall, Dumfries, Baumgartl en Viergever en een nieuwe linksback voor te stellen met Teze, Obispo, Bosgagli en Gloster. De linksback is prioriteit 1 en ik hoop op Rodríguez en neem ik genoegen met van Aanholt. De argumenten voor beide heren zijn hier uitvoerig belicht en bekend. Ik denk wel dat we een speler op het middenveld hebben zien dolen die het goed zou doen centraal achterin: Rosario. Ik weet dat een deel van de fans het gehad heeft, maar deze jongen kan met vertrouwen gewoon goed voerballen en ik zou hem wel eens willen zien op die positie.
Het middenveld wordt de motor van het nieuwe PSV en moet heel fit zijn, fysiek op kracht en creatief genoeg om bij omschakeling te steken en de gaten te trekken. Dus hebben we Thomas, Mo en Doan al in huis en is van Ginkel de ideale vierde man. Oké we weten niet of ie fit is en blijft, maar ook dat als ie fit is..... Met Mauro, Gutiérrez en Sadilek en ook nog Rosario en Ledezma is het goed voor elkaar.
Voorin geloof ik niks van serieuze interesse in Jahanbakhsh, We hebben goeie bezetting met Malen en Gakpo die goed passen in 4-4-2 systeem. Snel, doelgericht en goed in staat om mee druk te zetten zonder bal. En met Romero, Lammers, Madueke en Bruma een prima bank, terwijl Mo, Mauro en Doan er ook kunnen spelen.
Dat betekent dat zelfs met twee versterkingen, desnoods (deels) gehuurd we een prima team en groep hebben.
Ik gun Zoet een nieuwe club, maar niks mis met hem als prima tweede keeper.

Unnerstall
Zoet

Dumfries Bamgartl Viergever Rodríguez/van Aanholt
Teze Rosario Obispo Bosgagli

Van Ginkel Doan Mo Thomas
Rosario Ledezma Mauro Gutiérrez

Malen Gakpo
Romero/Madueke Bruma/Lammers

+1/-0

Deze tactiek gaat het nooit worden natuurlijk. 4-4-2 met centrale middenvelders aan de zijkanten en een vleugelaanvaller in de spits?

+1/-1

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21