Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 51 52 53 54 55

Dumfries schijnt getaxeerd te zijn op 15+ miljoen. Te weinig John.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 17 juli 2020 om 16:38:

We verschillen nog niet eens zoveel qua mening, want ik vind ook dat we met Baumgartl Obispo Viergever en Boscagli prima de voorbereiding kunnen beginnen. Maar zonder linksbacks beginnen is zo armoedig, na een jaar van crisis op die positie. Qua middenvelders hebben we ook genoeg mogelijkheden, en zoals eerder aangegeven, genoeg vraagtekens wat ook heel positief kan ontwikkelen.

Dat we daarnaast 3 zeer ervaren spelers verliezen en opvangen met Rigo Piroe Mauro en Obispo vind ik ook geen goed vooruitzicht.



Die laatste zin ben ik helemaal met je eens . Dat zijn op dit moment géén PSV spelers en zullen dat ook nooit worden. Laat die eerst maar eens elders rijpen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Souza Faria 11 schreef op 17 juli 2020 om 18:09:

Welgeteld nul nieuwe spelers bij de start van het nieuwe seizoen. Chapeau, voor het eerst in de historie. Ben benieuwd naar de doelstellingen.



Chapeau? Je bent daar oprecht verbaasd en teleurgesteld over?

Veel competities zijn nog bezig of net klaar, corona, financien, onzekerheden, nieuwe trainers... Ik kan zat logische redenen bedenken waarom er nu nog geen nieuwe spelers zijn.
Daarbij gaat PSV graag voor buitenkansjes en die zijn 9 van de 10 keer pas aan het einde van de transferperiode te halen, omdat die nou eenmaal hopen op iets beters, mooiers en/of lucratiever dan PSV.

Geduld, komt goed. :pul

 

+5/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 17 juli 2020 om 21:13:

Dumfries schijnt getaxeerd te zijn op 15+ miljoen. Te weinig John.



Eens!
Tenzij er helemaal geen geld is voor transfers en Sjonnie met die 15 miljoen een gelijkwaardige RB, een LB, een CV en een middenvelder kan halen.

 

+1/-0

Dumfries is een bouwsteen in onze selectie, dan is 15 miljoen sowieso te weinig.

We moeten onze daadkracht halen uit verkopen van spelers die hier niet nog niet uit te verf komen maar elders wellicht wel elders.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 18 juli 2020 om 02:11:

We moeten onze daadkracht halen uit verkopen van spelers die hier niet nog niet uit te verf komen maar elders wellicht wel elders.



Maar is dat nu reeel (Luckassen?)? En als het lukt om spelers die nu (nog) niet uit de verf komen te verkopen is dat dan genoeg om daarvan een LB, CV en CM te halen?
Ik vrees het niet.

 

+2/-0

Volgens het ED is er nu al genoeg financiële ruimte om 3 of 4 gerichte versterkingen te halen. Die 15 miljoen voor Dumfries is een verwachting van een journalist van De Telegraaf wat volledig uit z'n verband wordt getrokken.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Souza Faria 11 schreef op 17 juli 2020 om 18:09:

Welgeteld nul nieuwe spelers bij de start van het nieuwe seizoen. Chapeau, voor het eerst in de historie. Ben benieuwd naar de doelstellingen.



Vergeet wel niet dat we gigantisch veel huurspelers 'gratis' terug krijgen. Heb dat al eens vaker hier geopperd, maar als jongens als Mauro en Obispo aankopen waren geweest ipv teruggekeerde huurspelers, dan was iedereen super enthousiast:

'Wow met Mauro halen we een net 21-jarige Braziliaan binnen die een van de (zo niet de absolute) creatieve smaakmakers bij Heracles was. Bovendien nog U20 international van Brazilie'

'Obispo was een stabiele factor bij Vitesse, die het jongste centrale duo van de Eredivsie hadden. Viergever mag wel oppassen.'

Beetje gechargeerd, maargoed, je begrijpt m'n punt. Bovendien heeft Maxi het ook niet onaardig gedaan bij Velez en in ieder geval een (bijna) volledig seizoen weten te draaien. Wellicht alle drie nog geen absolute basisspelers, maar gewoon nu al waardevolle selectiespelers met potentie tot meer.

 

+2/-0

Ja, maar wel op posities waar we juist goed zaten qua bezetting toch?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 18 juli 2020 om 00:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Souza Faria 11 schreef op 17 juli 2020 om 18:09:

Welgeteld nul nieuwe spelers bij de start van het nieuwe seizoen. Chapeau, voor het eerst in de historie. Ben benieuwd naar de doelstellingen.



Chapeau? Je bent daar oprecht verbaasd en teleurgesteld over?

Veel competities zijn nog bezig of net klaar, corona, financien, onzekerheden, nieuwe trainers... Ik kan zat logische redenen bedenken waarom er nu nog geen nieuwe spelers zijn.
Daarbij gaat PSV graag voor buitenkansjes en die zijn 9 van de 10 keer pas aan het einde van de transferperiode te halen, omdat die nou eenmaal hopen op iets beters, mooiers en/of lucratiever dan PSV.

Geduld, komt goed. :pul



Idd verbaasd.
Als je aan een seizoen begint moet je zo compleet mogelijk zijn. Ze gaan ook op trainingskamp , wat goed is voor teambuilding.
Met dit spul mag je blij zijn met plaats 3 en dat was al te hoog gegrepen afgelopen jaar. Daar doet alleen trainerswissel niks aan af.

 

+1/-1

Newsflash voor jou, maar dat is nog ieder seizoen geweest dat je bij het begin van het seizoen verre van compleet was. Als je dan nu aangeeft dat je daar opeens verbaasd over bent, ben je weer klassiek aan het zeiken om te kunnen zeiken.

 

+4/-1

Tja, wat zal ik er eens over zeggen... uhm, de nieuwe complete selectie zo snel mogelijk bij elkaar, dat is natuurlijk het allermooiste werken, daar zou ik als technisch beleid zo snel mogelijk op in spelen! Hierdoor heb je een langere en completere voorbereiding, dit komt naar mijns inziens alleen maar ten goede.... er word geopperd, een linksback, cv(rechter) en middenvelder, Roger gaat in een 4-4-2 spelen met een vierkant op middenveld, dit is naar mijns inziens met 2 verdedigende, opbouwende en 2 aanvallende, waarvan een de diepste is(Ihattaren, denk ik) en een loper ernaast, voor tussen de linies, dit moet volgens mij die nieuwe middenvelder worden, denk aan een v. Ginkel of misschien toch de minder blessurig gevoelige Guus Til? Til zit op een zijspoor in rusland, ik was absoluut voor hem gegaan in deze rol en niet voor v.Ginkel! De 2 mans verdedigende/opbouwende blok......tja, in deze selectie vind ik er eigenlijk niet een goed genoeg...., ja, misschien Ryan Thomas, die kan dit, met een Strootman(huren?) ernaast? Als linksback geniet Ricardo nu absolute topprioriteit, hoop dat dit haalbaar word, v. Aanholt kan een streep door ivm opgelopen blessure. Als rechter centrale verdediger heb ik met verbazing gekeken naar Baumi vorig seizoen... als dit ons nieuwe beleid is... zeer matige trage verdediger, inspiratieloos, tevens weinig duelskracht...gekocht voor 10(!)miljoen van een duitse degradant! John moet op dat moment dronken zijn geweest! Ik zie hier dus graag alsnog Lyanco voor komen, is ook op een zijspoor beland bij Torino, speelt daar lang niet meer alles, dus dit is misschien onze kans! We spelen namelijk met veel ruimte in de rug.... dus snelheid is een topprioriteit, zeer balngrijk! Verder zie ik een kans voor Romero, als diepste spits, met daaromheen Malen, dit kan wel eens een hele mooie tandem gaan worden! Mocht Dumfries alsnog gaan, had ik direct werk gemaakt van Zeefuik, hij is nog steeds geloof ik niet rond met een andere club, en vind hem exact zelfde speler als Denzel, hij heeft alleen nog meer techniek, maar zelfde type speler, ik zal mijn favo 11 eens hieronder neer zetten, in het 4-4-2 systeem van Roger:
Unnerstall
Zeefuik-Lyanco-Viergever-Rodriguez
Thomas-Til-Ihattaren-Strootman
Malen -Romero
Als dit gerealiseerd kan worden, met bepaalde speelstijl, kan dit best een Schmidt machine worden, en doen we zeker mee om kampioenschap, daar ben ik van overtuigd! Ik heb het dus ingevuld naar mijn persoonlijke reele keuze, die ik zeker haalbaar acht, ik heb het ook over in eerste instantie, mijn eerste 11, heb het niet over wisselspelers gehad, eerst alles maar eens aan kijken, hoe alles ontwikkeld...

 

+2/-1

Til is een jaar geleden voor 16 miljoen euro richting Moskou vertrokken. Waarom zou dit dan een realistische transfer zijn? Alsof ze opeens genoegen nemen met minder dan de helft van die transfersom met nog een contract voor drie jaar.

Strootman heeft een jaarsalaris van ruim 6 miljoen bij Marseille en moet weg omdat ze willen bezuinigen op de salariskosten. Waar wil je dat salaris van betalen dan?

Lyanco is dan wel een interessante optie, al is het ook daarbij de vraag of hij financieel haalbaar is met nog een vierjarig contract. Een jaar geleden had hij nog een vraagprijs van 20 miljoen euro (naar verluidt). Lijkt me niet dat hij nu opeens veel goedkoper geworden zal zijn.

 

+2/-1

Lyanco heeft de afgelopen 3 seizoenen slechts 34 wedstrijden gespeeld, maar dat heeft ook met enkele blessures te maken. Hij is in 2017 gekocht voor 7 miljoen, dus zou hij dan met zo weinig speeltijd drie jaar later niet ongeveer die prijs behouden hebben? Ik denk dat dit, met de creatieve constructies die PSV al eens vaker gebruikt heeft, nog best wel eens haalbaar zou kunnen zijn. Al is het de vraag of Schmidt een speler zoals hem kan gebruiken...

Zeefuik zou ik als vervanger voor Denzel ook een goede transfer vinden. Hij heeft nog maar 1 jaar contract en heeft zelf ook allang aangegeven een stap te willen maken. Groningen wil graag rond de 6 miljoen hebben en er is concurrentie vanuit het buitenland (vooral Herta wordt genoemd). Met een bod tussen de 3 en de 5 miljoen moet hij te halen zijn lijkt me.

Til zou ik echt een versterking vinden voor het middenveld, al zal hij inderdaad wel prijzig zijn. Hij heeft nog contract tot 2023. Hij zal na dit matige jaar natuurlijk geen 16 miljoen meer zijn, maar rond de 10 is hij zeker nog wel waard als het niet meer is. Een jaar huur met optie tot koop voor 6 á 8 miljoen zou een redelijke deal zijn als PSV het gehele salaris op zich neemt (al dan niet met Corona kortingen).

En ik denk dat we Rodriguez echt uit ons hoofd moeten zetten, hij is gewoon veel te duur, zeker in deze tijden. Ik zou eigenlijk geen goede optie kunnen bedenken die haalbaar zou zijn.
We hebben die Miranda van Barca voorbij horen komen, maar daar heb ik niet zoveel goede dingen over gelezen.
Ouwejan wordt ook een lastig verhaal, omdat AZ daar hoogstwaarschijnlijk voor zal gaan liggen omdat ze de concurrentie niet sterker willen maken.
Misschien maar een jeugdspeler proberen (Chris Gloster?) of iemand uit het netwerk van Schmidt proberen te halen.

 

+1/-0

Een goede scouting kan toch wel een 'Lyanco'scouten in Brazilie of Zuid-Amerika??

 

+2/-0

Ik vind de linksback positie nou niet een positite die we maar ff moeten proberen..... is na Angelino gewoon weer heel matig, Boscagli kunnen we net zo goed weer voor niets laten vertrekken, komt te kort voor alle posities in de achterhoede, zeer matig gescout, en Chris Gloster? Ik heb hem meerdere malen bij jong aan het werk gezien.... die heeft gewoon niet het niveau van psv 1! Als dit ons nieuwe niveau moet zijn.....houd ik mijn hart vast..... Rodriguez is na mijn idee wel te doen, maar moet hij overstag gaan, hij moet ongeveer 3 kostten, haal hem binnen voor 2,5, geef hem 2,5 tekengeld( beraming 5 ongeveer) tekenen voor 3 jaar met salaris van 1-1,5 (had luuk de Jong ook), en mag hij bij eventueel een mooie club in grotere competitie onder geringe voorwaardes weg(kostendekkend?), beetje dezelfde afspraak maken vergeleken met Guardado/Moreno.... dat is wat je kunt voorstellen....
Over Ouwejan..... moeten wij de tweede linksback van AZ voor relatief veel geld overnemen, terwijl zij nog een betere linksback hebben? Hoever zijn wij dan afgegleden? Dit idee zou nooit bij mij opkomen, dit kan ook niet de bedoeling zijn, sportief gezien voelt dat niet zo lekker....! Aldus invulling linksback.... hoofdbrekens... maar sowieso een paar opties kunnen wat mij betreft een dikke streep door....

 

+2/-0

Pff, al dat pessimisme hier. Voor mij is het volstrekt logisch dat er nog geen nieuwe spelers zijn. De meeste competities lopen nog en we beginnen pas op 12 september!

Daarbij vind ik dat we echt veel goede jonge spelers hebben rondlopen. Voorin barsten we van het talent. Achterin is het inderdaad mager maar kunnen jonge spelers als Obispo en Teze best weleens meevallen.

Daarbij denk ik dat Baumgartl en Doan na een drukke zomer vorig jaar en een raar PSV seizoen nog weleens mee kunnen vallen.

Onze belangrijkste troef echter is de nieuwe trainer. Voor het eerst in jaren hebben we weer een echte trainer en niet een ex-voetballer zonder noemenswaardige ervaring op trainersgebied. Zijn filosofie gaat ons echt wat brengen.

Aan hem om een stabiel geheel te maken en zijn filosofie erin te smeden. Vergis je niet in de enorme aanvallende potentie die onze selectie heeft. Als Schmidt dat weet te combineren met zijn vollgasvoetbal dan heb ik daar veel vertrouwen in.

 

+3/-2

Ik verwacht ook veel van de nieuwe trainer. Maar zoals altijd is het afwachten. Er zit ook een risico in blind aanvallen. Ik zit niet te wachten op kamikaze voetbal. Zo van, als we er maar een meer maken dan de tegenstander winnen we wel, terwijl de achterhoede een gatenkaas is. Dan word je geen kampioen.

Hebben we ook gezien onder Advocaat. Meer dan 100 goals, maar teveel tegendoelpunten. Ik ben toch meer van gecontroleerd aanvallen, dat hoort ook wat meer bij PSV. We lachten juist altijd een beetje om Ajax als ze weer zeiden, ja maar wij hadden het meeste balbezit en het mooiste voetbal, terwijl wij er dan met een zuinige overwinning vandoor gingen. Het begint met een sterke organisatie van achteruit.

Hoewel countervoetbal ook mooi is, zoals in 2014/15. Laten we dat dan weer gaan spelen.

Dat er nog geen versterkingen zijn is niet onlogisch. Maar een linksback mogen we wel snel verwachten. Dat is echt een prioriteit. Anders gaat het weer net zo dom als vorig jaar.

 

+1/-0

Nou, geef mij dat ultra-aanvallend maar. Dan maar tweede worden met spectaculair voetbal.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 19 juli 2020 om 12:16:

Nou, geef mij dat ultra-aanvallend maar. Dan maar tweede worden met spectaculair voetbal.



Nou nee zeg, alsjeblief niet.
Kampioen worden door boven Ajax te eindigen is waar het om draait.

Bovendien , zoals Daguardo ook zegt, kan countervoetbal erg mooi zijn.
Laat Ajax maar l*llen over mooi spel dan kan PSV doen waar het in voetbal ooit om begonnen is; winnen, hoe dan ook.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 51 52 53 54 55

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21