Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 103 104 105 106 107 108 109 110 111 ... 179 180 181 182 183

Pfff. United heeft vandaag 90 miljoen geboden en Ajax heeft dat bod direct afgewezen. Antony wordt gek, want hij wil dolgraag naar United. Ze hebben wel lef daar.

Volgens mij zijn er nu nog twee opties:

1) United doet volgende week een take-it-or-leave-it bod van 100 miljoen. Ik ga ervan uit dat Ajax dat accepteert.

2) United ziet af van Antony en Ajax blijft met een zwaar gefrustreerde speler achter.

Ik blijf het een bijzondere situatie vinden. Ik ben er eigenlijk van overtuigd dat Ajax nooit meer 90 miljoen voor Antony gaat vangen. Deze situatie is namelijk uniek: een bijzonder kapitaalkrachtige club, wanhopig op zoek naar versterking én met een oud trainer van Antony aan het roer. Geen enkele andere club gaat ooit nog dat soort achterlijke bedragen bieden. Tenminste, niet zo lang meneer zich niet bewezen heeft in een van de topcompetities.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 26 augustus 2022 om 21:42:

Pfff. United heeft vandaag 90 miljoen geboden en Ajax heeft dat bod direct afgewezen. Antony wordt gek, want hij wil dolgraag naar United. Ze hebben wel lef daar.

Volgens mij zijn er nu nog twee opties:

1) United doet volgende week een take-it-or-leave-it bod van 100 miljoen. Ik ga ervan uit dat Ajax dat accepteert.

2) United ziet af van Antony en Ajax blijft met een zwaar gefrustreerde speler achter.

Ik blijf het een bijzondere situatie vinden. Ik ben er eigenlijk van overtuigd dat Ajax nooit meer 90 miljoen voor Antony gaat vangen. Deze situatie is namelijk uniek: een bijzonder kapitaalkrachtige club, wanhopig op zoek naar versterking én met een oud trainer van Antony aan het roer. Geen enkele andere club gaat ooit nog dat soort achterlijke bedragen bieden. Tenminste, niet zo lang meneer zich niet bewezen heeft in een van de topcompetities.



Ik hoop met heel mijn hart dat United ervan af ziet. Anthony kwaad, ajax niet het geld wat ze dachten te krijgen en geen enkele club die zoveel geld nog gaat neertellen voor ‘m.

 

+3/-0

Is wederom in de media verschenen; mijnheer heeft sinds februari al aangegeven weg te willen.
Hoop inderdaad ook dat ManU doorschakelt naar een andere optie en dat Antonia gaat muiten 😁

 

+1/-0

Het is ajax pfff, de deal gaat echt gewoon door, waarschijnlijk voor meer dan die 90 miljoen en dan kunnen we weken lang lezen hoeveel lef ze gehad hebben om de eerdere biedingen af te slaan en hoe goed ze kunnen onderhandelen ook zonder overmars. ajax kent ten hag en weet dat als hij eenmaal een idee heeft hij net zolang blijft drammen tot hij zijn zin krijgt. Gat met ze wordt wel heel erg groot zo.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 27 augustus 2022 om 20:06:

Het is ajax pfff, de deal gaat echt gewoon door, waarschijnlijk voor meer dan die 90 miljoen en dan kunnen we weken lang lezen hoeveel lef ze gehad hebben om de eerdere biedingen af te slaan en hoe goed ze kunnen onderhandelen ook zonder overmars. ajax kent ten hag en weet dat als hij eenmaal een idee heeft hij net zolang blijft drammen tot hij zijn zin krijgt. Gat met ze wordt wel heel erg groot zo.



Ik zie het niet eens zozoeer als goed onderhandelen maar wel slimme marketing.
Nog voordat er sprake is van enige interesse in Anthony laat je de Telegraaf een bericht de wereld in slingeren dat een speler als Anthony wel een speler van minstens 75 miljoen wordt....
Iedereen ziet het en haalt de schouders op. Vervolgens speelt hij een paar keer leuk en verschijnt weer een bericht dat het nog wel eens meer dan 75 miljoen kan worden voor zo'n talent "waar iedereen achteraan zit".
Inmiddels "went" langzaam iedereen aan dat idee van 75 miljoen en weten de subtoppers al dat ze niet hoeven bellen.
Komt hij dan echt op de markt dan gaat het tussen een handvol clubs die echt serieus geld hebben en wordt er zo 10-20 miljoen meer betaald om elkaar af te troeven......
Dat traject was met Gakpo helaas niet mogelijk omdat men daar al een jaar een bedrag ca, ca. 40 noemt (en dus iedereen weet dat ook daar nog iets af kan) en hij juist als een drol speelt op het moment dat er serieuze interesse is.

 

+1/-0

Van alle kanten wordt al lange tijd benoemd dat PSV meer dan 50 miljoen wil hebben voor Gakpo en dat dat via bonussen nog verder op moet lopen, maar jij blijft al weken benoemen dat het 40 miljoen is?

 

+1/-0

Zo werkt het uiteraard niet. Man U kijkt niet naar De Telegraaf om te zien wat een speler kost. Ze maken zelf een inschatting op basis van tig factoren. Dat soort spelers staan al jaren op de lijst. Met alle feiten op een rijtje is het logisch dat Antony duurder is dan Gakpo.

Beide spelers hebben hun beperkingen waardoor ze makkelijk te verdedigen zijn. Antony trekt altijd naar binnen en kan niets met rechts. Gakpo gaat alleen lopen op een steekpass en staat verder stil en kan ondanks zijn snelheid nooit een counter uitspelen.

Ik zou beide spelers nog niet voor de helft van het geld kopen als PL club. Dit soort bedragen zijn meer voor de spelers die zich al wat meer bewezen hebben en die je meteen in kan zetten. Dat is bij Antony noch Gakpo van toepassing.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 28 augustus 2022 om 11:25:

Zo werkt het uiteraard niet. Man U kijkt niet naar De Telegraaf om te zien wat een speler kost. Ze maken zelf een inschatting op basis van tig factoren. Dat soort spelers staan al jaren op de lijst. Met alle feiten op een rijtje is het logisch dat Antony duurder is dan Gakpo.

Beide spelers hebben hun beperkingen waardoor ze makkelijk te verdedigen zijn. Antony trekt altijd naar binnen en kan niets met rechts. Gakpo gaat alleen lopen op een steekpass en staat verder stil en kan ondanks zijn snelheid nooit een counter uitspelen.

Ik zou beide spelers nog niet voor de helft van het geld kopen als PL club. Dit soort bedragen zijn meer voor de spelers die zich al wat meer bewezen hebben en die je meteen in kan zetten. Dat is bij Antony noch Gakpo van toepassing.



Ik begrijp het ook niet. Bijna alle grote spelers uit de eredivisie zijn “mislukt” de afgelopen 5 tot 10 jaar. Ik begrijp dat Ajax en PSV qua waarden proberen mee te gaan met de rest van de markt, maar wat mij betreft is de markt compleet gestoord..

 

+1/-0

Wat een aanstellers weer. Worden ze daarop geselecteerd en getraind in amsterdam?

 

+1/-0

Misschien eerst even kijken hoe ver je van de boarding bent voordat je een duikeling maakt :D.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 28 augustus 2022 om 11:25:

Zo werkt het uiteraard niet. Man U kijkt niet naar De Telegraaf om te zien wat een speler kost. Ze maken zelf een inschatting op basis van tig factoren. Dat soort spelers staan al jaren op de lijst. Met alle feiten op een rijtje is het logisch dat Antony duurder is dan Gakpo.

Beide spelers hebben hun beperkingen waardoor ze makkelijk te verdedigen zijn. Antony trekt altijd naar binnen en kan niets met rechts. Gakpo gaat alleen lopen op een steekpass en staat verder stil en kan ondanks zijn snelheid nooit een counter uitspelen.

Ik zou beide spelers nog niet voor de helft van het geld kopen als PL club. Dit soort bedragen zijn meer voor de spelers die zich al wat meer bewezen hebben en die je meteen in kan zetten. Dat is bij Antony noch Gakpo van toepassing.



Nee, ManU kijkt zeker niet in de Telegraaf om te zien wat een speler kost, maar als in de markt al het beeld is gecreeerd dat die 75 ongeveer het bedrag is waarbij er pas wordt overwogen te handelen, gaat dat bedrag op een gegeven moment wel een eigen leven leiden. Je moet als verkoper ook gewoon wat branie hebben en gewoon doen alsof je het een heel normale prijs vindt voor zo'n speler en dat is helaas iets wat we onze vrienden in Amsterdam niet kunnen ontzeggen. Branie zat helaas en heel vaak houden ze ook gewoon vast aan hun idee qua prijs al vraagt heel Nederland buiten A'dam zich af of ze gestoord zijn en erger nog, verkopen ze ook gewoon aan die prijs. Natuurlijk heeft dit ook veel te maken met de uitstraling van Ajax en het imago dat ze hebben, maar toch......het is ook een handig bespelen van de markt volgens mij en daarbij maken ze handig gebruik van de media, die sowieseo vaak op hun hand zijn. Want het is al jaren zo, een Ajaxied die een bal over 5 meter in de voeten van een medespeler kan geven is een uitzonderlijk talent waarop heel Europa jaagt, een Feijenoorder of PSV-'er die in potentie nog beter is "moet het eerst maar eens een paar seizoenen laten zien".......

 

+1/-0

Lees dat Ajax en United op hoofdlijnen akkoord zijn voor 100 miljoen. Pfff.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 28 augustus 2022 om 16:11:

Lees dat Ajax en United op hoofdlijnen akkoord zijn voor 100 miljoen. Pfff.



Wees blij dat ze niet met 40-50 miljoen aan het bureau van Brands staan om Gakpo te kopen......ze zullen nu wel voor Depay gaan.

 

+1/-0

Nu spreken ze schande van het bier wat gegooid werd naar Ajax spelers vanmiddag bij Utrecht.
Heb ze niet gehoord toen onze spelers bekogeld werden onlangs in de Arena???

 

+2/-1

Geweldig onderhandeld door Ajax, kunnen wij nog wat van leren…

 

+2/-0

Zeker knap onderhandeld. Di Marzo meldt dat Ziyech toch komt. Worden ze misschien niet eens slechter van….

 

+1/-0

Ajax wordt rijker en rijker terwijl PSV niet verder komt. Ziyech in plaats voor Antony is gewoon een verbetering. Manchester United is daarnaast ook knetter gek.

 

+1/-0

Heel knap gedaan van Ajax - 60 miljoen winst draaien op een circusact die vaak niet rendeert. Overigens is het nu ook de duurste eredivisie aankoop ooit. Met terugwerkende kracht heeft hij 40 miljoen gekost (20 miljoen bij aankoop en nog eens 20 van de verkoop).

Als Ziyech nu terugkomt gaan ze er gewoon op vooruit. Ben wel benieuwd wat hij dan gaat verdienen want zijn salaris bij Chelsea is nu 10 miljoen per jaar en als hij dergelijke bedragen bij Ajax gaat verdienen, zullen er genoeg spelers met grote ego's daar ook meer willen.

Dit bericht is gewijzigd op 29 augustus 2022, 08:44:01.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 29 augustus 2022 om 07:27:

Heel knap gedaan van Ajax - 60 miljoen winst draaien op een circusact die vaak niet rendeert.
Als Ziyech nu terugkomt gaan ze er gewoon op vooruit. Ben wel benieuwd wat hij dan gaat verdienen want zijn salaris bij Chelsea is nu 10 miljoen per jaar en als hij dergelijke bedragen bij Ajax gaat verdienen, zullen er genoeg spelers met grote ego's daar ook meer willen.



Zal wel een salaris van 5 miljoen per jaar worden (zoiets kreeg Haller ook) en ter compensatie van het misgelopen salaris zal er wel flink wat tekengeld (10+ miljoen schat ik in) er tegenaan gegooid moeten worden.

Vraag me wel af wat Chelsea vraagt. Ik zou zeggen: 35-40 miljoen.

https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/406534/ajax-zoekt-nieuwe-aanvaller-naam-van-ziyech-klinkt-nog-steeds/link

Dit bericht is gewijzigd op 29 augustus 2022, 09:13:07.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 103 104 105 106 107 108 109 110 111 ... 179 180 181 182 183

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax