Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 125 126 127 128 129 130 131 132 133 ... 179 180 181 182 183

OMG wat een verschil in fluiten van die Makkelie zeg!
Waar hij bij Simons alles wegwuifde, fluit hij gewoon voor nietszeggende zogenaamde overtredingen op een Tadic of Bergwijn …

En bij nog een veelbelovende aanval van Twente in de laatste minuut fluit hij gewoon keihard af!

Wat een kloon van Naaihuis is dat toch geworden zeg …

 

+1/-0

Oh fijn, dacht dat het aan mij lag.. maar jij ziet het gelukkig ook zo

Die Tadic blijft ook een walgelijke gozer hè.. het is omdat het onsportief zou zijn van me, anders zou ik hem zo maar eens een langdurige blessure toe hebben kunnen wensen..

Dit bericht is gewijzigd op 9 februari 2023, 19:59:40.

 

+2/-0

Alvarez die door z’n ploeggenoten omhoog wordt geholpen en nergens meer last van heeft… wordt dat tijdrekken ook een keer met geel bestraft? Haha op basis van de blessure tijd kan ie nu ook wel 9 minuten bij tellen. Ze liggen alleen maar op de grond

 

+1/-0

Conceicao heeft nog steeds twijfel waar hij last van heeft. Greep naar zijn hoofd en beide benen.

 

+2/-0

Tja, die ging in de hoofdblessure stand… maar wist niet dat Makkelie nooit voor hoofdblessure fluit ;)

 

+3/-0

Twente speelt ook als een natte krant hoor

 

+1/-0

Als Ajacied zou ik toch wel wat vertrouwen uit die wedstrijd van gisteren halen. Het eerste uur ging het redelijk gelijk op, had Twente misschien de iets betere kansen. Maar na de omzetting bij Ajax waren zij duidelijk de baas. En het gemak waarmee ze na de 0-1 overeind bleven, was jaloersmakend. Als je ziet dat wij zelfs thuis tegen Emmen onder druk komen te staan, liet Ajax gisteren gewoon zien een stuk beter / volwassener / verder te zijn.

Natuurlijk was het Zuid-Europees/Zuid-Amerikaans theater aan het einde bijzonder overdreven en weerzinwekkend, maar al had Makkelijk 25 minuten blessuretijd bijgetrokken, had Twente nog niet meer gescoord.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 10 februari 2023 om 13:52:

Als Ajacied zou ik toch wel wat vertrouwen uit die wedstrijd van gisteren halen. Het eerste uur ging het redelijk gelijk op, had Twente misschien de iets betere kansen. Maar na de omzetting bij Ajax waren zij duidelijk de baas. En het gemak waarmee ze na de 0-1 overeind bleven, was jaloersmakend. Als je ziet dat wij zelfs thuis tegen Emmen onder druk komen te staan, liet Ajax gisteren gewoon zien een stuk beter / volwassener / verder te zijn.

Natuurlijk was het Zuid-Europees/Zuid-Amerikaans theater aan het einde bijzonder overdreven en weerzinwekkend, maar al had Makkelijk 25 minuten blessuretijd bijgetrokken, had Twente nog niet meer gescoord.



Ik denk dat zij makkelijker overeind blijven omdat zij theater les krijgen … op het laatst van de wedstrijd scoren zij daar nogal hoge punten in! :B

 

+1/-0

Rust tegen Berlin, 0 schoten op doel ajaks, 7 voor Berlin. Toch ga ik ervan uit dat als ik na de wedstrijd terugkom ajaks gewonnen zal hebben. Die hebben altijd mazzel, met deze statistieken hadden wij al minstens 3-0 achter gestaan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 16 februari 2023 om 19:47:

Rust tegen Berlin, 0 schoten op doel ajaks, 7 voor Berlin. Toch ga ik ervan uit dat als ik na de wedstrijd terugkom ajaks gewonnen zal hebben. Die hebben altijd mazzel, met deze statistieken hadden wij al minstens 3-0 achter gestaan.



Nou dat hebben ze zeker. Ik kon nergens bespeuren dat er hands werd gemaakt, maar toch keuren ze die treffer van Union af. Te gek voor woorden...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 16 februari 2023 om 20:13:

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 16 februari 2023 om 19:47:

Rust tegen Berlin, 0 schoten op doel ajaks, 7 voor Berlin. Toch ga ik ervan uit dat als ik na de wedstrijd terugkom ajaks gewonnen zal hebben. Die hebben altijd mazzel, met deze statistieken hadden wij al minstens 3-0 achter gestaan.



Nou dat hebben ze zeker. Ik kon nergens bespeuren dat er hands werd gemaakt, maar toch keuren ze die treffer van Union af. Te gek voor woorden...



Ze hebben in ieder geval niet gewonnen, ik vind het al een klein wonder dat ze niet verloren hebben maar ok. Denk dat Sevilla minder kansen gaat krijgen vanavond (en die scoren dan vast wel).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 16 februari 2023 om 19:47:

Rust tegen Berlin, 0 schoten op doel ajaks, 7 voor Berlin. Toch ga ik ervan uit dat als ik na de wedstrijd terugkom ajaks gewonnen zal hebben. Die hebben altijd mazzel, met deze statistieken hadden wij al minstens 3-0 achter gestaan.



Zelfs na 94 minuten nog geen schoten op doel! :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 16 februari 2023 om 20:13:

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 16 februari 2023 om 19:47:

Rust tegen Berlin, 0 schoten op doel ajaks, 7 voor Berlin. Toch ga ik ervan uit dat als ik na de wedstrijd terugkom ajaks gewonnen zal hebben. Die hebben altijd mazzel, met deze statistieken hadden wij al minstens 3-0 achter gestaan.



Nou dat hebben ze zeker. Ik kon nergens bespeuren dat er hands werd gemaakt, maar toch keuren ze die treffer van Union af. Te gek voor woorden...



Nieuw op voetbal-gebied: thuis-VARders …

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 16 februari 2023 om 20:43:

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 16 februari 2023 om 20:13:

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 16 februari 2023 om 19:47:

Rust tegen Berlin, 0 schoten op doel ajaks, 7 voor Berlin. Toch ga ik ervan uit dat als ik na de wedstrijd terugkom ajaks gewonnen zal hebben. Die hebben altijd mazzel, met deze statistieken hadden wij al minstens 3-0 achter gestaan.



Nou dat hebben ze zeker. Ik kon nergens bespeuren dat er hands werd gemaakt, maar toch keuren ze die treffer van Union af. Te gek voor woorden...



Ze hebben in ieder geval niet gewonnen, ik vind het al een klein wonder dat ze niet verloren hebben maar ok. Denk dat Sevilla minder kansen gaat krijgen vanavond (en die scoren dan vast wel).



Goede voorspelling. Ook weer echt een goal van die ocampos die hij nooit van zijn leven weer gaat maken!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 16 februari 2023 om 22:12:

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 16 februari 2023 om 20:43:

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 16 februari 2023 om 20:13:

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 16 februari 2023 om 19:47:

Rust tegen Berlin, 0 schoten op doel ajaks, 7 voor Berlin. Toch ga ik ervan uit dat als ik na de wedstrijd terugkom ajaks gewonnen zal hebben. Die hebben altijd mazzel, met deze statistieken hadden wij al minstens 3-0 achter gestaan.



Nou dat hebben ze zeker. Ik kon nergens bespeuren dat er hands werd gemaakt, maar toch keuren ze die treffer van Union af. Te gek voor woorden...



Ze hebben in ieder geval niet gewonnen, ik vind het al een klein wonder dat ze niet verloren hebben maar ok. Denk dat Sevilla minder kansen gaat krijgen vanavond (en die scoren dan vast wel).



Goede voorspelling. Ook weer echt een goal van die ocampos die hij nooit van zijn leven weer gaat maken!



Je gaat bijna denken dat ajaks hem expres heeft teruggestuurd.

 

+2/-0

Allemaal geleuter dat Ocampos een goal maakt die eenmalig is. Realiteit is dat je gewoon kansloos bent tegen de nummer 10 van Spanje.
En ja, ze zullen wel een grotere begroting hebben en meer te makken maar als je een grote broek aantrekt ("Europese top 32", Champions League voetbal halen) dan moet je hem ook kunnen ophouden. En het enige wat dit seizoen gebeurt is dat we gigantisch door het ijs zakken.
En het meest frustererend.......je kon het in augustus al zien aankomen met zo'n zwakke verdediging.
Ik voorspelde toen 1 rondje Europees voetbal na de winter en dan eruit en gewoon weer hooguit tweede achter Ajax....
En om even on topic te blijven, ik zie Ajax nog steeds kampioen worden ook al krijg ik het amper m'n strot uit.
En het is eigen schuld. Met een beetje fatsoenlijke CV en back in augustus zat je nu niet in zo'n tranendal.
Maar nee, de hele zomer je druk maken om Luuk de Jong en de verdediging laten sloffen.

 

+1/-2

Dat maakt niet dat het opeens geleuter zou zijn

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Guppie schreef op 18 februari 2023 om 12:14:

Allemaal geleuter dat Ocampos een goal maakt die eenmalig is. Realiteit is dat je gewoon kansloos bent tegen de nummer 10 van Spanje.
En ja, ze zullen wel een grotere begroting hebben en meer te makken maar als je een grote broek aantrekt ("Europese top 32", Champions League voetbal halen) dan moet je hem ook kunnen ophouden. En het enige wat dit seizoen gebeurt is dat we gigantisch door het ijs zakken.
En het meest frustererend.......je kon het in augustus al zien aankomen met zo'n zwakke verdediging.
Ik voorspelde toen 1 rondje Europees voetbal na de winter en dan eruit en gewoon weer hooguit tweede achter Ajax....
En om even on topic te blijven, ik zie Ajax nog steeds kampioen worden ook al krijg ik het amper m'n strot uit.
En het is eigen schuld. Met een beetje fatsoenlijke CV en back in augustus zat je nu niet in zo'n tranendal.
Maar nee, de hele zomer je druk maken om Luuk de Jong en de verdediging laten sloffen.



Aangezien je zelf over die top32 begint, zeg er dan ook bij dat Sevilla de nummer 19 van Europa is zodat je wel volledig bent in je verhaal. PSV ligt overigens ook gewoon op koers om die oorspronkelijke doelstelling van top32 in 2024 te halen.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Brenetjes schreef op 18 februari 2023 om 12:41:

open/sluit de onderstaande quote:

Guppie schreef op 18 februari 2023 om 12:14:

Allemaal geleuter dat Ocampos een goal maakt die eenmalig is. Realiteit is dat je gewoon kansloos bent tegen de nummer 10 van Spanje.
En ja, ze zullen wel een grotere begroting hebben en meer te makken maar als je een grote broek aantrekt ("Europese top 32", Champions League voetbal halen) dan moet je hem ook kunnen ophouden. En het enige wat dit seizoen gebeurt is dat we gigantisch door het ijs zakken.
En het meest frustererend.......je kon het in augustus al zien aankomen met zo'n zwakke verdediging.
Ik voorspelde toen 1 rondje Europees voetbal na de winter en dan eruit en gewoon weer hooguit tweede achter Ajax....
En om even on topic te blijven, ik zie Ajax nog steeds kampioen worden ook al krijg ik het amper m'n strot uit.
En het is eigen schuld. Met een beetje fatsoenlijke CV en back in augustus zat je nu niet in zo'n tranendal.
Maar nee, de hele zomer je druk maken om Luuk de Jong en de verdediging laten sloffen.



Aangezien je zelf over die top32 begint, zeg er dan ook bij dat Sevilla de nummer 19 van Europa is zodat je wel volledig bent in je verhaal. PSV ligt overigens ook gewoon op koers om die oorspronkelijke doelstelling van top32 in 2024 te halen.




Je hebt gelijk met de opmerking dat Sevilla de nr. 19 van Europa is, dat had erbij gemoeten.
Wel ben ik benieuwd naar je uitleg dat PSV op koers ligt om bij de top 32 te komen, dat zie ik eigenlijk nergens in terug. Niet in financiën, niet in prestaties en niet in de dagelijkse praktijk qua ambities, topsportmentaliteit en aankopen, al snap ik ook wel dat de mogelijkheiden beperkt worden door de financiële middelen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 125 126 127 128 129 130 131 132 133 ... 179 180 181 182 183

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax