open/sluit de onderstaande quote:vaio schreef op 02 september 2023 om 09:39:
open/sluit de onderstaande quote:XaviSimons schreef op 02 september 2023 om 09:24:
open/sluit de onderstaande quote:
En de supporters lopen nog steeds achter MislinRAT aan, zien niet hoe hij in 2 maanden tijd kapot maakt wat Overmars heeft opgebouwd die trouwens "gewoon" met onze Mark de CL in gaat
Is wat kort door de bocht denk ik. Verval is anderhalf jaar geleden al ingezet. Laten we ook vooral niet vergeten dat het Overmars ook was die met exorbitante salarissen is gaan strooien en voor NL begrippen iets aan het doen was wat niet houdbaar is.
NL clubs gaan sportief en financieel nooit meer met de top landen kunnen concurreren. Dat Mark dat toch heeft proberen realiseren is heel ambitieus, maar financiën wel onverantwoord gebleken. Beetje wat ons 15jr geleden overkwam denk ik..
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 943
Reg.: 19 februari 2006
Favoriete opstelling: geen
Koen073
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 416
Reg.: 23 september 2019
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
the alchemist
Fan van PSV
Sterspeler EK
Derde plek PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2014/2015
Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo Algemeen Klassement 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Winnaar PSV.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Vak: -
Forumreacties: 2.508
Reg.: 23 juni 2013
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Forumreacties: 2.818
Reg.: 26 april 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
De interview van Steijn vandaag waarin hij Mislintat indirect aanvalt.. Alsof je een slechte film aan het kijken bent, je kunt toch niet je TD of een andere bestuurder binnen je eigen club afvallen in een interview, dat is toch amateurisme ten top. Daarnaast val je je eigen spelers af want je zegt indirect dat je materiaal niet klopt/goed genoeg is.
Het is sneu voor Steijn maar ik denk dat hij eerder het veld ruimt dan Mislintat, hoe dan ook: met 3 loodzware wedstrijden voor de boeg mag Ajax blij zijn dat er een interland break is, want ik zie het nog wel verder escaleren.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
open/sluit de onderstaande quote:Bassie123 schreef op 03 september 2023 om 18:49:
De interview van Steijn vandaag waarin hij Mislintat indirect aanvalt.. Alsof je een slechte film aan het kijken bent, je kunt toch niet je TD of een andere bestuurder binnen je eigen club afvallen in een interview, dat is toch amateurisme ten top. Daarnaast val je je eigen spelers af want je zegt indirect dat je materiaal niet klopt/goed genoeg is.
Het is sneu voor Steijn maar ik denk dat hij eerder het veld ruimt dan Mislintat, hoe dan ook: met 3 loodzware wedstrijden voor de boeg mag Ajax blij zijn dat er een interland break is, want ik zie het nog wel verder escaleren.
open/sluit de onderstaande quote:Bassie123 schreef op 03 september 2023 om 18:49:
Uit: Dongen
Forumreacties: 1.971
Reg.: 8 oktober 2005
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Forumreacties: 1.651
Reg.: 13 april 2006
Haha inderdaad. Dacht precies hetzelfde. Mister 1-0 is weg en het wordt meteen 0-0
Erg mooi dat het al weer onrustig wordt daar. Steijn had liever een ander TD had gehad en Mislintat had liever een andere trainer gehad. Ik vrees voor Maurice dat die gekke Duitser aan het langste eind gaat trekken, want aan zijn diamantenogen kan het natuurlijk niet liggen
Uit: Hellevoetsluis
Forumreacties: 2.300
Reg.: 28 april 2007
Fox
Fan van PSV
Mister PSV
Runner-up PSV Quiz Seizoen 03/04
Winnaar Europese toto 03/04
Winnaar Fair Play Award PSV Netwerk Cup 04
Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05
Vak: Noord - U
Forumreacties: 15.410
Reg.: 13 oktober 1999
open/sluit de onderstaande quote:James Sonny Crockett schreef op 03 september 2023 om 18:50:
Ik niet. Laat ze ook maar punten verspelen tegen Twente. Zeker nu het nog een rommeltje is daar, lekker hopen op veel puntverlies. Kun je ze zo snel mogelijk weg strepen en met Feyenoord volgend seizoen weer de CL in.
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Forumreacties: 2.818
Reg.: 26 april 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Laat ze maar alles gelijk spelen onderling. Dan verdwijnen er het meeste punten. Het is nog naar afwachten wie de concurrentie wordt. Feyenoord heeft ook al twee keer punten verloren waaronder thuis tegen Fortuna. Utrecht winnen zegt niet zoveel op dit moment. FC Twente en AZ zijn nog zonder puntverlies en eerstgenoemde speelt geen Europees meer.
Zou de rel van Steijn met Mislintat gerelateerd zijn aan die met Pierre?
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
Ik sluit me volledig bij Fox aan wat dat betreft.
Een club die qua budget superieur is aan de rest kun je in principe nooit afschrijven, helemaal niet na pas drie wedstrijden. Maar wat er vandaag gebeurd is, heb ik niet eens woorden voor. Een net aangestelde trainer die een net aangestelde technisch directeur openlijk afvalt en uitspreekt dat hij twijfelt of de aankopen (op Sutalo na) wel het niveau hebben.
Hij heeft geen schijn van kans om te slagen. Zeker gezien het programma wat ze nu na de interlandbreak hebben is het niet de vraag of het instort maar wanneer. En met zulke uitspraken gaat dat alleen maar in een stroomversnelling. En gelukkig hebben we altijd nog Mike Verweij die hier dankbaar met een kettingzaag verder gaat zagen.
PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax