PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Drenthe
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 638
Reg.: 15 februari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Passievrucht schreef op 01 oktober 2025 om 09:59:
Best knap wat Farioli uit deze selectie heeft gehaald. Je ziet nu wederom wat voor matige spelers het allemaal zijn.
Als je dan naar hun bank kijkt, zit er ook niemand op die het niveau waardig is. Het is echt treurnis.
the alchemist
Fan van PSV
Sterspeler WK
Derde plek PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2014/2015
Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo Algemeen Klassement 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Winnaar PSV.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Uit: Vlissingen
Vak: -
Forumreacties: 2.543
Reg.: 23 juni 2013
Kleine1
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Tilburg
Forumreacties: 531
Reg.: 27 oktober 2019
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Passievrucht schreef op 01 oktober 2025 om 09:59:
Best knap wat Farioli uit deze selectie heeft gehaald. Je ziet nu wederom wat voor matige spelers het allemaal zijn.
Als je dan naar hun bank kijkt, zit er ook niemand op die het niveau waardig is. Het is echt treurnis.
-
Deze reactie is verwijderd door de originele poster.
Passievrucht
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Forumreacties: 735
Reg.: 17 augustus 2005
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 01 oktober 2025 om 10:48:
maar goed, zij krijgen straks nog een paar potjes die echt wel te doen zijn. En hun doelsaldo is ook nog niet onherstelbaar.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
open/sluit de onderstaande quote:Passievrucht schreef op 02 oktober 2025 om 13:21:
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 01 oktober 2025 om 10:48:
maar goed, zij krijgen straks nog een paar potjes die echt wel te doen zijn. En hun doelsaldo is ook nog niet onherstelbaar.
Dat dacht ik van Marseille ook dat die wel te doen zouden zijn...
Daarnaast, verkijk je niet op sommige potjes. Kijk naar Qarabag, die nu 6 punten hebben uit 2 duels.
Passievrucht
Fan van PSV
Mister PSV
Forumreacties: 735
Reg.: 17 augustus 2005
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 02 oktober 2025 om 14:06:
open/sluit de onderstaande quote:Passievrucht schreef op 02 oktober 2025 om 13:21:
Dat dacht ik van Marseille ook dat die wel te doen zouden zijn...
Daarnaast, verkijk je niet op sommige potjes. Kijk naar Qarabag, die nu 6 punten hebben uit 2 duels.
Blijft toch een vreemde competitie zo inderdaad. Ik ging er echt wel vanuit dat wij bijvoorbeeld Qarabag onder ons zouden houden, dat blijkt nu toch een lastige opgave te gaan worden.
Maar ik blijf erbij dat hun tegenstanders makkelijker zijn dat de onze.
Aan de andre kant presteren wij vaak (niet altijd zie Arsenal) beter tegen namen dan tegen onbekenden.
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Helmond
Forumreacties: 367
Reg.: 16 januari 2021
open/sluit de onderstaande quote:Kleine1 schreef op 04 oktober 2025 om 18:35:
Nou … Heitinga mag Nijhuis bedanken (met z’n 8 minuten extra tijd 🤔) ….
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
En tegen ajax kregen wij 2(3?) minuten. Maar goed, ook al waren dat er 9 geweest dan hadden we nog niet gewonnen. Maar dit neigt zo naar competitievervalsing. Je hebt echt geen enkel idee in de 89e minuut wat er op dat bord gaat staan.
Kan die 4e man niet tussendoor op zijn bord aangeven iedere keer als er een minuut bijkomt wat de ''tussenstand blessuretijd" dan is ?
Ajax speelt dramatisch, maar op zo n grote achterstand staan ze niet he, zeker als wij niet winnen in de kuip (en die kans is gewoon groot). Neem aan dat binnenkort Ten hag voor die groep komt.
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.674
Reg.: 13 april 2006
Ik zou zo graag eens een onderzoek zien naar het aantal minuten blessuretijd dat Ajax krijgt bij een gelijke stand of achterstand, vergeleken met willekeurige andere wedstrijden.
Misschien zoek ik spoken, maar altijd als ze het nodig hebben vliegen de minuten blessuretijd je om de oren. En deze keer profiteren ze daar ook optimaal van.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
open/sluit de onderstaande quote:shevchenko schreef op 04 oktober 2025 om 19:56:
Ik zou zo graag eens een onderzoek zien naar het aantal minuten blessuretijd dat Ajax krijgt bij een gelijke stand of achterstand, vergeleken met willekeurige andere wedstrijden.
Misschien zoek ik spoken, maar altijd als ze het nodig hebben vliegen de minuten blessuretijd je om de oren. En deze keer profiteren ze daar ook optimaal van.
XaviSimons
Fan van PSV
Basisspeler PSV
Forumreacties: 179
Reg.: 15 januari 2023
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Helmond
Forumreacties: 367
Reg.: 16 januari 2021
Bij PEC-PSV waren vier wisselmomenten en een VAR momentje met die rode kaart en drie minuten blessuretijd. Bij Ajax waren zes wisselmomenten en verder niets bijzonders en acht minuten blessuretijd?? Ik heb alleen gezien dat Drommel een keer is gewaarschuwd voor tijdrekken, maar dat zal toch geen vier minuten extra opleveren??
Wat een afgrijselijk domme bal van die Clement trouwens in de laatste minuut, die zou je toch straftraining geven. Die gooit in zijn eentje twee punten weg.
Forumreacties: 5.129
Reg.: 6 juli 2006
Uit: Eindhoven Rockcity
Vak: Oost - V
Forumreacties: 2.106
Reg.: 30 augustus 2005
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.674
Reg.: 13 april 2006
Het is al jaren zo dat Ajax veel blessuretijd krijgt als het nodig is. Ik herinner me de Johan Cruijff schaal van 2022. Bij een 4-3 stand voor PSV kwam er maar liefst 9(!) minuten blessuretijd. Totaal krankjorum. Maar het mooie was dat PSV direct in de eerste minuut van de blessuretijd de 5-3 scoorde en het toen ineens heel pijnlijk voor Ajax was dat er nog 8 minuten gevoetbald moest worden (in eigen ufo). Prachtig was dat toen.
XaviSimons
Fan van PSV
Basisspeler PSV
Forumreacties: 179
Reg.: 15 januari 2023
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
ajax speelt echt dramatisch, maar kijk gewoon eens naar de stand. Bij verlies tegen feyenoord binnenkort (echt niet onmogelijk) staan we gewoon gelijk en dan ook nog ruim achter feyenoord. Ik wil kampioen worden, maar we zullen in elk geval zeker de tweede plek moeten hebben. Feyenoord heeft in mijn ogen een prima selectie, gelijkwaardige verdediging, misschien wel een beter middenveld (in ieder geval meer opties) alleen hun aanval was beroerd. Maar nu die japanner opeens goed begint te spelen en hun middenveld veel scoort.
Kortom nu is het moment op in elk geval uit te lopen op ajax. Je zou denken zoveel geluk bij hun kan niet blijven duren, maar dat dachten we vorig jaar ook en bleek uiteindelijk heel nipt.
PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax