Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 233 pagina's: 1 2 3 4 ... 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 23 oktober 2025 om 12:36:

Als ik trainer was dan liet ik hem toch echt eens banken totdat hij normaal begon te doen ...

Dan kunnen ze net zo goed gelijk z’n contract ontbinden 😂
Wout kan niet normaal doen namelijk.. misschien buiten het veld wel maar daar binnen…

Komende zondag Twente uit..
Twente zal bloed ruiken, Ajax zal uit zijn op sportief revanche na de oorwassing van gisteravond.
Leuk leuk..

+2/-0

Haha het lijkt erop alsof die gast van de negerflat en de kontgaatjes op het Ajax netwerk is terecht gekomen. Ene "Ajaxpoep" heeft daar een of ander debiel bericht gepost. Wel gevat hoe ze er op reageren trouwens, dat vind ik wel humor.

+1/-0

Heitinga wordt aan alle kanten naar de uitgang geschreven, dus die zet echt niet lang meer op zijn plek.

Eerst de berichten over klachten vanuit de selectie van onder andere Gloukh en Taylor. Nu weer dat de RvC niet per se stond te springen om zijn komst.

Die zit volgende week, zeker als ze ook nog punten laten liggen tegen Twente, niet meer op die plek.

+3/-0

Ik denk dat ze vooral niemand beter kunnen vinden. Heitinga is in 2023 nog weggewerkt. Dat ze hulpjes erbij zetten is onlogisch als ze hem gaan ontslaan. Of willen ze Keizer en Grim inwerken om het over te nemen?

Er is geen grote naam die wil instappen en kleine namen staan heel lang in de min voordat ze gewaardeerd worden. Zelfs Ten Hag werd gekraakt ondanks de resultaten. Als gemiddelde Dick Lukkien moet je de CL winnen met een achterhaalde taktiek, matige spelers en nu al een achterstand voordat er iets van waardering is. Zelfs dan zullen er mensen klagen over gebrek aan plan B of matig spel.

+1/-0

Dit is eigenlijk gewoon competitievervalsing. Zonder weghorst hadden ze het niet gered en hij had nooit mogen spelen.

+2/-0

PSVRijnwoude schreef op 26 oktober 2025 om 15:03:

Dit is eigenlijk gewoon competitievervalsing. Zonder weghorst hadden ze het niet gered en hij had nooit mogen spelen.

Hij had inderdaad vorige week rood moeten krijgen en was dan geschorst geweest.

+1/-0

Ik ben blij dat ze hebben gewonnen. Nu blijft Heitinga nog wat langer zitten. Die gaan echt nog regelmatig tegen puntverlies aanlopen, daar ben ik totaal niet bang voor.

+1/-0

Er is best wel wat ophef over de VAR beslissing, waarbij de getrokken lijn niet lijkt te kloppen, bij die goal van Ajax.
Ik ben het daarmee eens ... maar wat ik nog opmerkelijker vindt, is de positie van de bal op dat beeld. De bal zit helemaal niet aan de binnenkant van de voet van die speler, dus dat is helemaal niet het moment van passen ... volgens mij is dat het moment dat hij de bal aannam, of meenam.
Dus die hele beslissing is uiterst dubieus!

+1/-0

Kleine1 schreef op 29 oktober 2025 om 12:18:

Er is best wel wat ophef over de VAR beslissing, waarbij de getrokken lijn niet lijkt te kloppen, bij die goal van Ajax.
Ik ben het daarmee eens ... maar wat ik nog opmerkelijker vindt, is de positie van de bal op dat beeld. De bal zit helemaal niet aan de binnenkant van de voet van die speler, dus dat is helemaal niet het moment van passen ... volgens mij is dat het moment dat hij de bal aannam, of meenam.
Dus die hele beslissing is uiterst dubieus!

Volgens mij is het bepalend wanneer de bal van de voet vertrekt van diegene die het assist geeft.

+2/-0

Ben het wel met Kleine1 eens. Het lijkt er verrekte veel op dat dit het beeld is van een fractie van een seconde voordat de bal daadwerkelijk vertrok van de voet van de pass gever. Is natuurlijk ook zeer moeilijk te beoordelen voor ons zonder de beelden frame voor frame af te spelen. Hier kan een VAR redelijk makkelijk een "gewenste uitkomst" van maken en ons heel trots de lijnen van dat (verkeerde?) moment laten zien.
Maar ik ga toch maar uit van de onpartijdigheid van deze mensen.

+1/-0

Hendrikus schreef op 31 oktober 2025 om 15:28:

Ben het wel met Kleine1 eens. Het lijkt er verrekte veel op dat dit het beeld is van een fractie van een seconde voordat de bal daadwerkelijk vertrok van de voet van de pass gever. Is natuurlijk ook zeer moeilijk te beoordelen voor ons zonder de beelden frame voor frame af te spelen. Hier kan een VAR redelijk makkelijk een "gewenste uitkomst" van maken en ons heel trots de lijnen van dat (verkeerde?) moment laten zien.
Maar ik ga toch maar uit van de onpartijdigheid van deze mensen.

Percies wat jij zegt … ze kunnen die beelden natuurlijk heel makkelijk “manipuleren” … ik blijf erbij dat bij dat beeld de bal helemaal niet ge-passed werd! Die bal zit aan de rechterkant van zijn voet, terwijl passen vanaf die kant met de binnenkant, dus links van z’n voet gebeurt. Klopt niets van!

+1/-0

Weer een gelijkspelletje, gaat prima zo. Ik zie genoeg redenen om de trainer te blijven steunen.😊

+4/-0

Ik kijk nu alweer uit naar de maandag op mijn werk in Amsterdam.
Wordt gezellig bij de koffie

+3/-0

DieKaleMan schreef op 01 november 2025 om 18:57:

Ik kijk nu alweer uit naar de maandag op mijn werk in Amsterdam.
Wordt gezellig bij de koffie

Wat een fijn vooruitzicht, geniet ervan😇

+2/-0

Laat Heitinga nog maar mooi even zitten :D

+1/-0

En ik blijf me afvragen hoe het mogelijk is dat we de laatste 4 wedstrijden niet van ze hebben kunnen winnen. Hoe slecht moeten ze wel niet worden.

+1/-0

PSVRijnwoude schreef op 04 november 2025 om 09:08:

En ik blijf me afvragen hoe het mogelijk is dat we de laatste 4 wedstrijden niet van ze hebben kunnen winnen. Hoe slecht moeten ze wel niet worden.

Telstar wint van ons en verliest van Ajax. Dan moet Ajax wel heul goed zijn🤔

+2/-0

De VAR staat weer eens uit in de ArenA. Dat was redelijk ver van de bal, recht op het enkeltje.

Edit; bij rust toch binnen gelaten.

Dit bericht is gewijzigd op 5 november 2025, 22:24:40.

+2/-0

Albert Trestena schreef op 05 november 2025 om 21:12:

De VAR staat weer eens uit in de ArenA. Dat was redelijk ver van de bal, recht op het enkeltje.

Edit; bij rust toch binnen gelaten.

Via het lijf tegen de arm is geen strafschop toch?
Var toch weer naar huis? ;)

+1/-0

En dat is alweer nr3.. pingel 2 waarbij de bal via het lichaam tegen de arm ging (maar arm niet bij het lichaam)

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 233 pagina's: 1 2 3 4 ... 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax