Uit: Dongen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 2.166
Reg.: 8 oktober 2005
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Kleine1 schreef op 23 oktober 2025 om 12:36:
Als ik trainer was dan liet ik hem toch echt eens banken totdat hij normaal begon te doen ...
Koen073
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Forumreacties: 446
Reg.: 23 september 2019
Heitinga wordt aan alle kanten naar de uitgang geschreven, dus die zet echt niet lang meer op zijn plek.
Eerst de berichten over klachten vanuit de selectie van onder andere Gloukh en Taylor. Nu weer dat de RvC niet per se stond te springen om zijn komst.
Die zit volgende week, zeker als ze ook nog punten laten liggen tegen Twente, niet meer op die plek.
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Vak: -
Forumreacties: 2.871
Reg.: 26 april 2007
Ik denk dat ze vooral niemand beter kunnen vinden. Heitinga is in 2023 nog weggewerkt. Dat ze hulpjes erbij zetten is onlogisch als ze hem gaan ontslaan. Of willen ze Keizer en Grim inwerken om het over te nemen?
Er is geen grote naam die wil instappen en kleine namen staan heel lang in de min voordat ze gewaardeerd worden. Zelfs Ten Hag werd gekraakt ondanks de resultaten. Als gemiddelde Dick Lukkien moet je de CL winnen met een achterhaalde taktiek, matige spelers en nu al een achterstand voordat er iets van waardering is. Zelfs dan zullen er mensen klagen over gebrek aan plan B of matig spel.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Drenthe
Forumreacties: 638
Reg.: 15 februari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
Goldensands
Fan van PSV
Mister PSV
Forumreacties: 591
Reg.: 27 april 2000
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 26 oktober 2025 om 15:03:
Dit is eigenlijk gewoon competitievervalsing. Zonder weghorst hadden ze het niet gered en hij had nooit mogen spelen.
Passievrucht
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Forumreacties: 735
Reg.: 17 augustus 2005
Kleine1
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Tilburg
Forumreacties: 530
Reg.: 27 oktober 2019
Er is best wel wat ophef over de VAR beslissing, waarbij de getrokken lijn niet lijkt te kloppen, bij die goal van Ajax.
Ik ben het daarmee eens ... maar wat ik nog opmerkelijker vindt, is de positie van de bal op dat beeld. De bal zit helemaal niet aan de binnenkant van de voet van die speler, dus dat is helemaal niet het moment van passen ... volgens mij is dat het moment dat hij de bal aannam, of meenam.
Dus die hele beslissing is uiterst dubieus!
manbast74
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Forumreacties: 40
Reg.: 20 oktober 2018
open/sluit de onderstaande quote:Kleine1 schreef op 29 oktober 2025 om 12:18:
Er is best wel wat ophef over de VAR beslissing, waarbij de getrokken lijn niet lijkt te kloppen, bij die goal van Ajax.
Ik ben het daarmee eens ... maar wat ik nog opmerkelijker vindt, is de positie van de bal op dat beeld. De bal zit helemaal niet aan de binnenkant van de voet van die speler, dus dat is helemaal niet het moment van passen ... volgens mij is dat het moment dat hij de bal aannam, of meenam.
Dus die hele beslissing is uiterst dubieus!
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Helmond
Forumreacties: 367
Reg.: 16 januari 2021
Ben het wel met Kleine1 eens. Het lijkt er verrekte veel op dat dit het beeld is van een fractie van een seconde voordat de bal daadwerkelijk vertrok van de voet van de pass gever. Is natuurlijk ook zeer moeilijk te beoordelen voor ons zonder de beelden frame voor frame af te spelen. Hier kan een VAR redelijk makkelijk een "gewenste uitkomst" van maken en ons heel trots de lijnen van dat (verkeerde?) moment laten zien.
Maar ik ga toch maar uit van de onpartijdigheid van deze mensen.
Kleine1
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Tilburg
Forumreacties: 530
Reg.: 27 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:Hendrikus schreef op 31 oktober 2025 om 15:28:
Ben het wel met Kleine1 eens. Het lijkt er verrekte veel op dat dit het beeld is van een fractie van een seconde voordat de bal daadwerkelijk vertrok van de voet van de pass gever. Is natuurlijk ook zeer moeilijk te beoordelen voor ons zonder de beelden frame voor frame af te spelen. Hier kan een VAR redelijk makkelijk een "gewenste uitkomst" van maken en ons heel trots de lijnen van dat (verkeerde?) moment laten zien.
Maar ik ga toch maar uit van de onpartijdigheid van deze mensen.
DieKaleMan
Fan van PSV
Vedette
Uit: Wist ik het maar
Forumreacties: 108
Reg.: 18 augustus 2011
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
open/sluit de onderstaande quote:DieKaleMan schreef op 01 november 2025 om 18:57:
Ik kijk nu alweer uit naar de maandag op mijn werk in Amsterdam.
Wordt gezellig bij de koffie
XaviSimons
Fan van PSV
Basisspeler PSV
Forumreacties: 179
Reg.: 15 januari 2023
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Drenthe
Forumreacties: 638
Reg.: 15 februari 2021
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 04 november 2025 om 09:08:
En ik blijf me afvragen hoe het mogelijk is dat we de laatste 4 wedstrijden niet van ze hebben kunnen winnen. Hoe slecht moeten ze wel niet worden.
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Forumreacties: 2.871
Reg.: 26 april 2007
open/sluit de onderstaande quote:Albert Trestena schreef op 05 november 2025 om 21:12:
De VAR staat weer eens uit in de ArenA. Dat was redelijk ver van de bal, recht op het enkeltje.
Edit; bij rust toch binnen gelaten.
PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax