Hypo666crisy
Fan van PSV
Sterspeler Oranje
Uit: Noordwijk (ZH)
Vak: -
Forumreacties: 384
Reg.: 6 februari 2018
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu PSV-Fortuna Sittard
Man van de Wedstrijd PSV-AZ: -
Almere vak V
Fan van PSV
Mister PSV
Forumreacties: 4.564
Reg.: 28 juli 1999
open/sluit de onderstaande quote:Hypo666crisy schreef op 31 juli 2026 om 10:27:
ter Stegen komt nu dus ook? Handelen doen ze daar wel maar of het een team zal zijn...
Hypo666crisy
Fan van PSV
Sterspeler Oranje
Uit: Noordwijk (ZH)
Forumreacties: 384
Reg.: 6 februari 2018
romario35
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Utrecht
Vak: Zuid - CC
Forumreacties: 238
Reg.: 1 januari 2006
Favoriete opstelling: 4-3-3
Man van de Wedstrijd PSV-AZ: Ruben van Bommel
BasArnhem
Fan van PSV
Sterspeler Oranje
Uit: Arnhem
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.675
Reg.: 18 juli 2017
Ik heb het even opgezocht, en die Ter Stegen heeft 12 wedstrijden gekeept in de laatste 2,5 jaar. Eerst maar eens kijken of hij nog in staat is zijn niveau te halen. De keeper die hij ooit was bij Barcelona zou natuurlijk wel een fantastische doelman zijn voor Ajax. Maar als hij die keeper nog was, zou hij dan haalbaar zijn geweest voor de Amsterdammers?
Haroldinho
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Rotterdam
Vak: Noord - RR
Forumreacties: 2.188
Reg.: 23 september 2002
Uit: Hellevoetsluis
Forumreacties: 2.301
Reg.: 28 april 2007
Passievrucht
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Forumreacties: 761
Reg.: 17 augustus 2005
open/sluit de onderstaande quote:Haroldinho schreef op 31 juli 2026 om 20:43:
Julian Brandt naar 020. Dat is een knap staaltje. Begint toch een aardig ploegje te worden zo.
Red Bastard
Fan van PSV
Mister PSV
Forumreacties: 2.119
Reg.: 27 oktober 2001
open/sluit de onderstaande quote:Passievrucht schreef op 31 juli 2026 om 21:13:
open/sluit de onderstaande quote:Haroldinho schreef op 31 juli 2026 om 20:43:
Julian Brandt naar 020. Dat is een knap staaltje. Begint toch een aardig ploegje te worden zo.
Mwa. Ben nog niet onder de indruk. Ik vind het erg lijken op het jaar dat Feyenoord allemaal oude spelers kocht. Makaay, Hofland, Mols.
Voornamelijk vergane glorie. Leonardo lijkt een goede aankoop. Ter Stegen (weinig gekeept), Blind, Brandt (oud], Nigeriaan lijkt mij 2e keuze, een moeilijk mannetje ook om in de selectie te hebben. Wolves zijn erg blij ervanaf te zijn.
Ik zie er nog geen toppers bij zitten.
Rickardoko
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Wezep
Forumreacties: 6.081
Reg.: 9 juli 2006
Stewart mag de verdediging van PSV wel even flink versterken als je nu kijkt wat voor aanvallende power Ajax binnen haalt. De strijd om de titel gaat sowieso spannender worden met een veel sterker en ervarender Ajax met een goede trainer. Ze komen altijd weer terug. Ik vraag me wel af waar ze ineens de financiën vandaan halen? Het beleid oogt daarin risicovol dus er moet geleverd worden. Toch is dit ook goed voor de Eredivisie.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.376
Reg.: 30 november 2007
Marciano_Vink
Fan van PSV
Sterspeler WK
Uit: Etten-Leur
Forumreacties: 364
Reg.: 16 juni 2013
open/sluit de onderstaande quote:Rickardoko schreef op 31 juli 2026 om 21:41:
Stewart mag de verdediging van PSV wel even flink versterken als je nu kijkt wat voor aanvallende power Ajax binnen haalt. De strijd om de titel gaat sowieso spannender worden met een veel sterker en ervarender Ajax met een goede trainer. Ze komen altijd weer terug. Ik vraag me wel af waar ze ineens de financiën vandaan halen? Het beleid oogt daarin risicovol dus er moet geleverd worden. Toch is dit ook goed voor de Eredivisie.
Uit: Dongen
Forumreacties: 2.234
Reg.: 8 oktober 2005
Met alle versterkingen die ze gehaald hebben zijn ze nu zeker sterker dan 16 andere clubs in de eredivisie. Gaat een interessant, spannend jaar worden, waarbij puntverlies tegen de kleintjes je zeker gaat nekken in strijd om de titel.
We hebben afgelopen jaren flink kunnen lachen om ze, maar dit jaar is het wel weer een kampioenskandidaar
Dit bericht is gewijzigd op 1 augustus 2026, 08:49:29.
psv-freak
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Forumreacties: 56
Reg.: 20 januari 2019
open/sluit de onderstaande quote:Marciano_Vink schreef op 31 juli 2026 om 23:51:
Ze hebben :
Taylor verkocht voor 25 mln
Steur verkocht voor 27 mln
Akpom verkocht voor 10 mln
Fitz-Jim verkocht voor 3 mln
En nog wat klein spul verkocht.
Dat is al een kleine 65 mln. Als ze nu Gods nog verkopen, dan vangen ze een slordige 125 mln. En tot nu toe geven ze 30 uit aan 2 brazilianen, tekengeld voor Blind en Brand, en een huursom voor Ter Stegen en die Nigeriaan.
Dus ze zullen nog best een pot geld over hebben
shevchenko
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.708
Reg.: 13 april 2006
Helemaal met je eens. Zo extreem frustrerend als Ajax dalijk meer vangt voor Godts dan wij voor Saibari, terwijl bij Saibari echt alle lichten op groen stonden en je bij Godts allerlei argumenten kunt noemen waarom die niet de hoofdprijs zou moeten krijgen.open/sluit de onderstaande quote:psv-freak schreef op 01 augustus 2026 om 08:28:
open/sluit de onderstaande quote:Marciano_Vink schreef op 31 juli 2026 om 23:51:
Ze hebben :
Dat is al een kleine 65 mln. Als ze nu Gods nog verkopen, dan vangen ze een slordige 125 mln. En tot nu toe geven ze 30 uit aan 2 brazilianen, tekengeld voor Blind en Brand, en een huursom voor Ter Stegen en die Nigeriaan.
Dit is dus mijn grootste frustratie. Iedere keer weer krijgen ze het voor elkaar om bizarre bedragen binnen te slepen voor net iets bovengemiddelde spelers, terwijl wij in onze handen mogen knijpen als we voor een WK-ster (!!) als Saibari 55m krijgen. Wat heeft zo'n Godts nou laten zien?
Ik vraag me serieus af, wat als Stewart had gezegd, voor minder dan 65m hoef je voor Saibari niet aan te kloppen? Was er dan echt niemand gekomen?
Red Bastard
Fan van PSV
Mister PSV
Forumreacties: 2.119
Reg.: 27 oktober 2001
open/sluit de onderstaande quote:shevchenko schreef op 01 augustus 2026 om 08:37:
Helemaal met je eens. Zo extreem frustrerend als Ajax dalijk meer vangt voor Godts dan wij voor Saibari, terwijl bij Saibari echt alle lichten op groen stonden en je bij Godts allerlei argumenten kunt noemen waarom die niet de hoofdprijs zou moeten krijgen.open/sluit de onderstaande quote:psv-freak schreef op 01 augustus 2026 om 08:28:
Ze hebben :
Dit is dus mijn grootste frustratie. Iedere keer weer krijgen ze het voor elkaar om bizarre bedragen binnen te slepen voor net iets bovengemiddelde spelers, terwijl wij in onze handen mogen knijpen als we voor een WK-ster (!!) als Saibari 55m krijgen. Wat heeft zo'n Godts nou laten zien?
Ik vraag me serieus af, wat als Stewart had gezegd, voor minder dan 65m hoef je voor Saibari niet aan te kloppen? Was er dan echt niemand gekomen?
Vak: Oost - WW
Forumreacties: 5.326
Reg.: 29 juli 2005
Ik zie Ajax momenteel als favoriet voor de titel. Waarom?
- Goede mix van jeugd en ervaring (lees: karakter).
- Hongerig (niet alleen het team, maar hele club, supporters, etc.).
- Ook de 'afgeschreven' spelers gaan nu beter renderen, juist door een goede balans.
Geef ze ook echt een goede kans op Conference League winst.
Hebben ze echt erg knap gedaan, niet verwacht.
Wij en Feyenoord strijden, gok ik, om plek 2. En op dit moment zet ik mijn geld eerder op Feyenoord dan op PSV voor plek 2. We moeten echt spelers kwijt zien te raken die in mijn ogen 'voldaan' zijn (Veerman, Pepi, Dest) en nieuwe honger toevoegen.
nr23
Mister PSV
Forumreacties: 95
Reg.: 13 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:shevchenko schreef op 01 augustus 2026 om 08:37:
Helemaal met je eens. Zo extreem frustrerend als Ajax dalijk meer vangt voor Godts dan wij voor Saibari, terwijl bij Saibari echt alle lichten op groen stonden en je bij Godts allerlei argumenten kunt noemen waarom die niet de hoofdprijs zou moeten krijgen.
nr23
Mister PSV
Forumreacties: 95
Reg.: 13 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:Barman schreef op 01 augustus 2026 om 13:12:
Ik zie Ajax momenteel als favoriet voor de titel. Waarom?
- Goede mix van jeugd en ervaring (lees: karakter).
- Hongerig (niet alleen het team, maar hele club, supporters, etc.).
- Ook de 'afgeschreven' spelers gaan nu beter renderen, juist door een goede balans.
Geef ze ook echt een goede kans op Conference League winst.
Hebben ze echt erg knap gedaan, niet verwacht.
Wij en Feyenoord strijden, gok ik, om plek 2. En op dit moment zet ik mijn geld eerder op Feyenoord dan op PSV voor plek 2. We moeten echt spelers kwijt zien te raken die in mijn ogen 'voldaan' zijn (Veerman, Pepi, Dest) en nieuwe honger toevoegen.
PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax