Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Historie » Mohamed Ihattaren

Deze normale topic is open en bestaat uit 54 pagina's: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 50 51 52 53 54

open/sluit de onderstaande quote:



Laat ik voorop stellen dat ik hem het goede wens,maar die falling down zie ik hem ook niet meer zomaar te boven komen.

Ps:op omroep Brabant zag ik dat zijn villa in Tilburg weer van de hand is gedaan.

 

+1/-0

Het is wel vrij duidelijk dat die foto fake is

 

+1/-1

Lees dat Gerald Vanenburg hem nu traint. Bijzonder.

 

+1/-0

Vanenburg schiet achter standbeen kratje van latje
https://www.youtube.com/watch?v=yxIMC7uIhYk

 

+1/-0

Telegraaf sprak hem, zaterdag komt deel 2 over zijn moeder, vader, PSV en Oranje.
Ben toch wel erg benieuwd naar wat hij te melden heeft. Of die in de spiegel kijkt of de schuld afschuift.

 

+1/-0

Het is ook wat met Ihattaren. Hij is jong, mist blijkbaar nog zelfreflectie. Als hij wordt geholpen is het niet goed en als hij niet geholpen wordt ook niet. Dan heb je gewoon een stevige schop onder je kont nodig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ehv040 schreef op 13 januari 2022 om 08:38:

Telegraaf sprak hem, zaterdag komt deel 2 over zijn moeder, vader, PSV en Oranje.
Ben toch wel erg benieuwd naar wat hij te melden heeft. Of die in de spiegel kijkt of de schuld afschuift.



Op VI staat een stuk over dit Telegraaf interview waarbij hij wel zelf het boetekleed aantrekt, maar inmiddels weer een zaakwaarnemer heeft die tegen hem zegt dat hij er onmogelijk schuld aan kan hebben.

Wat mij vooral heeft doen verbazen is dat hij moederziel alleen zou zitten in Italie en aan zijn lot zou zijn overgelaten, terwijl zijn broers en vrienden hier in elk geval non-stop met hem bezig zijn. Kon er dan niet 1 van hen een tijdje naar Italie toe? Of zijn moeder? Of anders dat Raiola iets kon regelen?

https://www.vi.nl/nieuws/ihattaren-ik-wil-het-voelen-dat-ik-weer-voetballink

 

+1/-0

Ihattaren vond dat "allerlei afspraken niet werden nagekomen" bij Sampdoria.

Vervelend he Mo, als mensen dat doen.

 

+5/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Rickardoko schreef op 13 januari 2022 om 09:40:

Het is ook wat met Ihattaren. Hij is jong, mist blijkbaar nog zelfreflectie. Als hij wordt geholpen is het niet goed en als hij niet geholpen wordt ook niet. Dan heb je gewoon een stevige schop onder je kont nodig.


Kinderen/jong volwassenen hebben vaak geen goede zelfreflectie, ook niet gek, zonder levenservaring. Goede zelfreflectie komt ook maar zelden voor, maar met goede begeleiding af en toe een spiegel voorhouden kan een ieder wat meer mee, in het geval van Mo? Ik denk dat zijn carriere niet meer in de lift komt. Geen topsportmentaliteit. Jammer.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DVDW schreef op 13 januari 2022 om 10:41:

open/sluit de onderstaande quote:

Rickardoko schreef op 13 januari 2022 om 09:40:

Het is ook wat met Ihattaren. Hij is jong, mist blijkbaar nog zelfreflectie. Als hij wordt geholpen is het niet goed en als hij niet geholpen wordt ook niet. Dan heb je gewoon een stevige schop onder je kont nodig.


Kinderen/jong volwassenen hebben vaak geen goede zelfreflectie, ook niet gek, zonder levenservaring. Goede zelfreflectie komt ook maar zelden voor, maar met goede begeleiding af en toe een spiegel voorhouden kan een ieder wat meer mee, in het geval van Mo? Ik denk dat zijn carriere niet meer in de lift komt. Geen topsportmentaliteit. Jammer.



Die mentaliteit kan met de leeftijd nog komen. De vraag is hoe het met tegenslagen bij Utrecht om gaat. Hij kan daar onmogelijk de vedette gaan uithangen en verwachten dat hij er altijd in staat. Je moet gewoon presteren en het afdwingen.

Hij is nog jong dus er is nog potentie, maar het is zo zonde dat hij twee jaren heeft weggegooid met dat gedrag van hem. Het zij namelijk ook de belangrijkste jaren uit zijn carrière die hij weggegooid heeft!

 

+1/-0

Ik snap het niet zo goed... Je staat onder contract bij Juventus, één van de grootste clubs ter wereld. Wat loop je dan moeilijk te doen? Zorg dat je fit bent, afgetraind bent. Niet een keertje trainen met een personal trainer, dan een maand niks. Dan nu weer een keer met Vaantje.. en wat dan? Ik mag hopen dat die foto op voetbalzone fake is, want als dat de huidige Mo is, kan hij zijn voetbalschoenen beter aan de wilgen hangen.

Ja, het is vast lastig als je als jonge gast die altijd thuis gewoon heeft, opeens in je eentje in een hotelkamer in Genua zit. Maar je bent daar toch met een doel? Je wilt voetballen, laten zien dat je mee kan bij Juve. Dan ga je daar toch voor? Dan laat je daar toch alles voor? Op die hotelkamer hoef je in principe alleen maar te slapen.

Ik krijg steeds meer een beeld van een jongen die totaal niet kan geven wat het leven van een topsporter vraagt. In de jeugd is alles leuk en aardig, en is vaak je talent doorslaggevend. Maar op een gegeven moment heb je naast talent ook de juiste mentaliteit nodig. Dan moet je doorzetten, opofferingen doen, heel hard werken. Alles opgeven om jouw talent te kunnen laten zien op het hoogste podium. Niemand krijgt iets voor niks, de echte vedetten zijn vaak de spelers die het hardste werken.

Ik verklaarde Schmidt vorig jaar voor gek dat hij Vertessen in het elftal zette ipv Ihattaren. Maar als ik zie welke progressie Yorbe in een jaar gemaakt heeft, denk ik dat hij het juist goed heeft gezien.

 

+9/-0

Het is de schuld van PSV, het is de schuld van Schmidt, het is de schuld van Juventus, het is de schuld van Sampdoria en het is de schuld van Raiola...

Gelukkig voor hem zit hij nu lekker in U, bij allemaal mensen die tenminste echt om hem geven, die er voor zorgen dat hij zich bv niet vol vreet bij Ab Kebab en die hem steunen bij het behalen van zijn dromen in het voetbal. Lekker afgetraind lichaampje, goed voedsel, keihard aan het werk elke dag, TOP!

Zo zonde! Ik vond Mo altijd een mooi ventje.

 

+4/-0

Ik voel best met hem mee. Wat ik zie is iemand die niet volwassen is en die nauwelijks lijkt te beseffen hoe 'de echte' wereld in elkaar steekt. Dit is niet enkel Mo zelf aan te rekenen maar ook zijn hele entourage. Ik denk dat hij zich verkeken heeft en niet door had hoe goed hij het bij PSV had ondanks dat hij nie altijd het vertrouwen van de technische staf genoot. IK hoop van harte dat hij zich herpakt en ik denk dat een volgende stap bij een Nederlandse club een goed idee is. in tegenstelling tot wat men hier boven zegt... het is onmogelijk om jezelf 110% in te zetten als je ongelukkig bent en dan maakt het echt niet uit of je nu bij NAC of Juve onder contract staat.
Ik heb hem nog niet afgeschreven, hij is nogsteeds jong.

 

+2/-0

Dit alles begon toen hij niet wilde bijtekenen precies 2 jaar geleden. Hij speelde een supergoede 1ste seizoenshelft tijdens seizoen 2019/2020. Maar hij kreeg spatjes en dacht dat ie op dat moment al een topvoetballer was. Rond die periode nam ie ook Raiola als zaakwaarnemer en wat PSV ook probeerde, Ihattaran wilde niet bijtekenen. Een beetje een Brobbey verhaal. Of een Labyad verhaal. Of een Bakkali verhaal. Tja. Je kan het dan op jeugdigheid gooien. Maar dit gebeurt toch echt alleen bij personen met een bepaalde mentaliteit. Denken dat je beter bent dan wat anderen denken. Deze personen laten zich ook omringen door bepaalde soort personen, de entourage. En vinden het fantastisch dat hun entourage hen meer steunt door te slijmen dan hen te helpen met hun carriere en kritisch te zijn op hoe zij hun leven leiden.

 

+2/-0

Vooropgesteld, enkel aannames en inschattingen van mijn kant:

Zijn ego is vele malen groter dan zijn wijsheid. Volgens mij deed hij ooit de uitspraak de duurste uitgaande transfer voor ons PSV ooit te willen worden. Dat zegt mij twee dingen: ergens in zijn hoofd zag hij zichzelf al bij een Europese topclub zitten én hij vond zichzelf erg goed. Op basis van nog geen seizoen aan goede wedstrijden, zat hij al niet meer in het hier en nu.

Dat hij zo hevig gepikeerd reageerde, als hij een keer scoorde, of er weer naast stond, geeft ook veel aan. Hij overschat zichzelf enorm en is van mening dat hij privileges verdient.

Jammer dat we meer van dat soort lui hebben gehad, want allen hadden met een beetje goed verstand bij PSV erg ver kunnen komen, met alle moois als resultaat.

 

+4/-0

Het is de schuld van Schmidt die hem naar Jong PSV zou sturen
Het is de schuld van Raiola die hem in een hotel wegstopte en niet meer naar hem omkeek
Het is de schuld van Sampdoria waar hij zich niet welkom voelde

Dat zal nu in Utrecht een enorm succesverhaal gaan worden ja

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kezje1981 schreef op 13 januari 2022 om 22:25:

Ik voel best met hem mee. Wat ik zie is iemand die niet volwassen is en die nauwelijks lijkt te beseffen hoe 'de echte' wereld in elkaar steekt. Dit is niet enkel Mo zelf aan te rekenen maar ook zijn hele entourage. Ik denk dat hij zich verkeken heeft en niet door had hoe goed hij het bij PSV had ondanks dat hij nie altijd het vertrouwen van de technische staf genoot. IK hoop van harte dat hij zich herpakt en ik denk dat een volgende stap bij een Nederlandse club een goed idee is. in tegenstelling tot wat men hier boven zegt... het is onmogelijk om jezelf 110% in te zetten als je ongelukkig bent en dan maakt het echt niet uit of je nu bij NAC of Juve onder contract staat.
Ik heb hem nog niet afgeschreven, hij is nogsteeds jong.



Hier heb je wel gelijk in. Om optimaal te kunnen presteren moet je goed in je vel zitten en in balans zijn. Het lijkt voor ons als buitenstaanders eenvoudig te concluderen dat hij op dit moment verre van gelukkig is. Hij loopt blijkbaar met zijn ziel onder zijn arm. Of dat nou bij PSV was of bij Sampdoria.

Het gekke is, dat ik in het begin van het seizoen een filmpje zag van PSV in de voorbereiding. De selectie was in groepjes vlotten aan het bouwen. Mo had het hoogste woord, maakte plezier en leek het enorm naar zijn zin te hebben. Ik had toen opeens een sprankje hoop dat het allemaal goed zou komen. Maar toen hij bij de eerste wedstrijd er niet in stond, was het daarna weer helemaal mis.

Ik trok daarop de conclusie dat hij totaal niet evenwichtig is. Hij kent grote ups en grote downs. Misschien laat hij zich makkelijk uit het veld slaan door een tegenslag. Misschien praten mensen op hem in en gelooft hij dingen die wij heel anders zien.

Het lijkt mij dat dit maar op één manier om te draaien is: hij moet presteren op het veld. Dan zal hij opleven, dan zal hij plezier hebben en dan zal hij wellicht de waardering voelen die hij nodig heeft om gelukkig te zijn. De vraag is: waar krijgt hij de kans om dat te doen? Bij PSV speelde hij nauwelijks, bij Sampdoria speelde hij niet.. Krijgt hij op een lager niveau bij Utrecht de kans om wekelijks te spelen? En zo ja, haalt hij daar voldoening uit? Eén ding is voor mij wel zeker: iemand die zo instabiel is als Mo Ihattaren zal nooit een belangrijke speler worden voor een club van het kaliber Juventus. Dan ligt een carrière als Ousmane Tannane meer voor de hand.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 54 pagina's: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 50 51 52 53 54

PSV Forum » Historie » Mohamed Ihattaren