Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Nieuwe trainer

Deze normale topic is open en bestaat uit 28 pagina's: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 24 25 26 27 28

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 02 maart 2020 om 17:35:

Ik vind het een gemiste kans dat de trainer nog niet vastgelegd/benoemd is. Het is zo waardevol om nu al een wedstrijd of 5 in het Philips stadion erbij te zijn in de komende maanden.



Koeman was er toch, dit weekend? > :B

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

UsWilly schreef op 02 maart 2020 om 20:14:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 02 maart 2020 om 17:35:

Ik vind het een gemiste kans dat de trainer nog niet vastgelegd/benoemd is. Het is zo waardevol om nu al een wedstrijd of 5 in het Philips stadion erbij te zijn in de komende maanden.



Zou een slechte zaak zijn als men er nu mee naar buiten komt . Voor de club waar hij momenteel werkzaam is en voor Ernest die liever vandaag dan morgen terug gaat naar zijn oude functie. Dat hebben we vernomen tijdens zijn eerste persconferentie.


Er is zoveel gebeurd, ik denk dat hij er op dit moment best lol in heeft en hij zal de ambitie om als hoofdtrainer te werken later echt wel weer oppakken. Voor nu is het beter dat hij weer terug gaat naar zijn eigen rol en dat PSV voor eind maart een vervanger heeft aangekondigd. Dan zijn er nog pakweg 6 a 7 farewell wedstrijden voor Faber.

Ik geloof wel dat die trainer op dit moment ergens anders werkzaam is inmiddels. Als je in januari 2 gesprekken hebt met een coach die aan het einde van het seizoen vrij komt dan vind ik het logisch dat je zegt ok, we weten wat we willen en we spreken elkaar later weer als de huidige clubs zijn 'uitgespeeld'. Of kandidaat 1 (en 2,3 of 4?) hebben al afgezegd.

Stel je bent Fraser en je promoveert met Sparta en het jaar erop draai je gemakkelijk mee en ben je eigenlijk heel het jaar zorgenvrij mbt degradatie. Je kunt een stap maken naar bv PSV en vraagt aan de club of je met PSV mag spreken. PSV is overtuigd en kan de goede samenwerking met Sparta gebruiken om Fraser los te weken in de zomer en Fraser kan zijn project met Sparta voltooien. Als Sparta veilig is, PSV is uitgespeeld kunnen ze er een klap op geven.

In mijn ogen is het realistisch.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 02 maart 2020 om 20:28:

Ik geloof niet dat de trainer waar ze mee in gesprek zijn momenteel werkzaam is bij een andere club.



Mogen we ook weten waar dit geloof op is gebaseerd?
Er zingen toch helemaal geen namen rond voor zover ik weet?

 

+2/-0

Ik denk dat het eerder aan 't perspectief na de zomer ligt. Stel PSV wordt vierde en haalt geen Europees voetbal? Gezien de bekerloting lijkt dat vrijwel onwaarschijnlijk (als Ajax en Feyenoord de finale halen speelt de nummer vier geen playoffs en krijgt automatisch EL-voorronde), maar je weet maar nooit. Kan me voorstellen dat een bepaald kaliber trainer geen zin heeft om alleen maar 34 Eredivisie-wedstrijdjes en een paar bekerduels af te werken. Bovendien weet je dat er zonder Europees voetbal een leegloop gaat plaatsvinden.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VHTLsaw schreef op 03 maart 2020 om 15:13:

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 02 maart 2020 om 20:28:

Ik geloof niet dat de trainer waar ze mee in gesprek zijn momenteel werkzaam is bij een andere club.



Mogen we ook weten waar dit geloof op is gebaseerd?
Er zingen toch helemaal geen namen rond voor zover ik weet?



Het lijkt me vreemd voor een trainer om werkzaam te zijn bij een club en tijdens het seizoen al in gesprek te zijn met een andere club voor het seizoen daarop. Hoe gaat die club dat communiceren naar de aanhang?

 

+1/-0

Toch denk ik dat dat er minder mee te maken heeft. Want als een trainer in wil stappen als PSV 4e is geworden, dan zullen ze dat ook wel willen als ze 5e zijn geworden. Geloof ook niet dat een trainer nu naar PSV komt om direct te presteren. Ik heb een hekel aan het woord opbouwtrainer maar het mag duidelijk zijn dat een trainer hier eerst nog wat werk moet verrichten om prijzen te pakken, anders wordt je geen 4e of 5e als PSV zijnde.

Ervan uitgaande dat PSV het goed inschat en een trainer belangrijk vindt die past bij onze 'opleidingsambitie' gaan we voor een trainer die niet a la minute moet oogsten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 03 maart 2020 om 18:04:

Toch denk ik dat dat er minder mee te maken heeft. Want als een trainer in wil stappen als PSV 4e is geworden, dan zullen ze dat ook wel willen als ze 5e zijn geworden. Geloof ook niet dat een trainer nu naar PSV komt om direct te presteren. Ik heb een hekel aan het woord opbouwtrainer maar het mag duidelijk zijn dat een trainer hier eerst nog wat werk moet verrichten om prijzen te pakken, anders wordt je geen 4e of 5e als PSV zijnde.

Ervan uitgaande dat PSV het goed inschat en een trainer belangrijk vindt die past bij onze 'opleidingsambitie' gaan we voor een trainer die niet a la minute moet oogsten.



Mmm het gaat me dan ook meer om uitstraling. Moet eerlijk bekennen dat ik vooral buitenlandse coaches in m'n achterhoofd heb wanneer ik dit schrijf (omdat ik nog steeds volledig ben overtuigd dat het geen Nederlander gaat worden). Neem bijv.een Roger Schmidt. No way dat die gaat komen zonder Europees voetbal (en de bijhorende uitgaande transfers).

 

+2/-0

Het valt PSV ook wel te prijzen. In eerste instantie lag alles op straat tijdens de crisis en nu er weer een klein beetje rust is teruggekeerd blijft alles binnen de eigen muren. En het opvallendste is dat welk programma ik kijk, welke voetbalsite ik ook lees, welke podcast ik ook hoor... niemand een concreet idee heeft. En dat strookt wel een beetje met hoe het hier op het forum was vlak na het vertrek van v Bommel. Ik kan me niet herinneren dat ik de afgelopen tig jaar ooit zo weinig idee had wie de nieuwe trainer zou kunnen worden.

Ik ga er vanuit dat ik positief verrast wordt, maar ik sluit het negatief verrast worden niet uit :)

 

+1/-1

Roger Schmidt it is :)

 

+2/-0

Net op het moment dat ik het allemaal iets te lang vond duren. En godzijdank een trainer die zo'n beetje haaks staat op waar PSV normaal gesproken voor gaat. Een dikke plus voor De Jong. Nu ben ik benieuwd naar de mogelijke aankopen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 11 maart 2020 om 16:33:

Net op het moment dat ik het allemaal iets te lang vond duren. En godzijdank een trainer die zo'n beetje haaks staat op waar PSV normaal gesproken voor gaat. Een dikke plus voor De Jong. Nu ben ik benieuwd naar de mogelijke aankopen.



Ze gaan samen shoppen dus dat zaal wel goed komen.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

UsWilly schreef op 11 maart 2020 om 18:55:

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 11 maart 2020 om 16:33:

Net op het moment dat ik het allemaal iets te lang vond duren. En godzijdank een trainer die zo'n beetje haaks staat op waar PSV normaal gesproken voor gaat. Een dikke plus voor De Jong. Nu ben ik benieuwd naar de mogelijke aankopen.



Ze gaan samen shoppen dus dat zaal wel goed komen.



Ja want JdJ heeft allemaal voltreffers gehaald. Dus daar zou ik maar niet zo zeker van zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Souza Faria 11 schreef op 12 maart 2020 om 06:48:

open/sluit de onderstaande quote:

UsWilly schreef op 11 maart 2020 om 18:55:

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 11 maart 2020 om 16:33:

Net op het moment dat ik het allemaal iets te lang vond duren. En godzijdank een trainer die zo'n beetje haaks staat op waar PSV normaal gesproken voor gaat. Een dikke plus voor De Jong. Nu ben ik benieuwd naar de mogelijke aankopen.



Ze gaan samen shoppen dus dat zaal wel goed komen.



Ja want JdJ heeft allemaal voltreffers gehaald. Dus daar zou ik maar niet zo zeker van zijn.



Als ze samen gaan shoppen, zal in elk geval Schmidt z'n schoonvader niet achteraf gaan lopen huilen dat hij allemaal spelers heeft gekregen zonder dat hij enige inspraak had. ;)

Dit bericht is gewijzigd op 12 maart 2020, 08:16:09.

 

+3/-0

Al wat verder in de toekomst kijkend (en zag dat Van Nistelrooy geen eigen pagina heeft?) hoop ik dat Ruud niet dezelfde weg als Van Bommel wil bewandelen. Ik hoop eigenlijk dat hij na volgend jaar ergens twee jaar bij een topclub in het buitenland gaat werken als assistent. Ben benieuwd hoe jullie dat zien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Arriba Atiba schreef op 07 augustus 2020 om 11:33:

Al wat verder in de toekomst kijkend (en zag dat Van Nistelrooy geen eigen pagina heeft?) hoop ik dat Ruud niet dezelfde weg als Van Bommel wil bewandelen. Ik hoop eigenlijk dat hij na volgend jaar ergens twee jaar bij een topclub in het buitenland gaat werken als assistent. Ben benieuwd hoe jullie dat zien.



Dan zie ik liever dat die een Eredivisie-team onder z'n hoede neemt. Zie de toegevoegde waarde van een of twee jaar bij een buitenlandse topclub niet zo. In ieder geval niet als assistent.

 

+1/-0

Als je pretendeert een topclub te zijn vind ik eigenlijk dat je altijd de best beschikbare trainer moet pakken. En eigenlijk kan die nooit uit eigen jeugd komen want die stap van onder 19 of onder 21 naar hoofdtrainerschap van PSV is gewoon erg groot. Het wil niet zeggen dat De Boer Cocu of v Bronckhorst hebben aangetoond dat het niet zou kunnen, maar ik denk dat het voor ons beter zou zijn als toekomstige trainers eerst elders in de Eredivisie aan de gang gaan.

 

+1/-0

Toch maar weer even vooruit kijkend na de euforie van gisteravond.
Het beleid lijkt sterk gericht op een periode/project van twee jaar, dat is namelijk zo lang Mvogo gehuurd is, Götze is vastgelegd, Zahavi is gecontracteerd en hoe lang Schmidt gemiddeld bij een club blijft voordat de magie is uitgewerkt. In dat kader is het jammer dat Ruud niet ergens anders op eigen benen/1e assistent bij een eerste elftal is geworden deze transferperiode

 

+1/-0

1. Jonk
2. Koeman
3. Cocu
4. Van Wonderen
5. Van Nistelrooy

 

+1/-1

Oe, van Wonderen. Dat zou niet eens zo gek zijn. Wat die vent heeft bereikt met de Eagles is erg knap. Vanuit een vrij kansloze positie bijna niets meer verliezen en promoveren, haast zonder een tegengoal te krijgen.

Ik zou hem zeker de kans willen geven, mocht hij interesse hebben.

Plus, hij doet niet hoogdravend over voetbal. Als je minder tegen krijgt dan de tegenstander, kun je prima winnen!

Denk alleen dat je RvN dan wel gedag kunt zeggen.

 

+2/-0

Het is jammer dat Guardiola nog een contract heeft tot 2023. Heeft aangegeven gek te zijn van het Nederlands voetbal.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 28 pagina's: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 24 25 26 27 28

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Nieuwe trainer