Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Ruud van Nistelrooij

Deze normale topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

open/sluit de onderstaande quote:

PFL_STEIN_CITY schreef op 07 februari 2023 om 12:00:

Ik lees nu op voetbalprimeur dat PSV (Ik neem aan Marcel Brands en/of de raad van commissarissen) meer beslissende inbreng van Ruud wil en een 'handtekening' wil zien. Nu weet ik dat berichten in de media lang niet altijd op hele waarheden berusten, maar laat het de halve waarheid zijn. Dan voorzie ik interne onrust. Ik ben nog lang niet overtuigd door van Nistelrooij, maar om nu eerst je belangrijkste speler (Gakpo) en belangrijke aanvaller (Madueke) te verkopen en daarna met dergelijke uitspraken richten je trainer te komen vind ik wel erg ver gaan. Sterker nog, ik vind het zeer kwalijk. Nu is het hele jaar het voetbal nog niet sprankelend en was er ook geen handtekening van de trainer te ontdekken toen eerdergenoemde spelers wel nog aanwezig waren, maar dit voelt niet goed. Hopelijk is de boodschap wat anders gebracht en is Ruud vooral nog meer getriggerd om te presteren.



Ze rukken het oorspronkelijke artikel in het Eindhovens Dagblad volledig uit hun verband. Wat daadwerkelijk staat geschreven is wat de schrijver van het artikel zelf vindt dat er moet gebeuren (Rik Elfrink in dit geval). Voetbalprimeur verdraait het vervolgens dat de clubleiding dit verlangt in hun sneue jacht op extra clicks.

 

+3/-0

Zou het wel kunnen begrijpen als het zou kloppen.
PSV speelt (uitgezonderd een periode onder Schmidt) al jaren geen herkenbaar voetbal. Bas omschreef het op de vorige pagina mooi "het parasiteren op individuele kwaliteiten". Dat is het precies.. overgeleverd aan de grillen van de individu. Soms heel mooi, maar heel vaak te wisselvallig.

 

+1/-0

Wat er gisteren gebeurde na rust is echt bizar om te zien. Waar het in de eerste helft leek alsof het wel lekker ging en was het wachten op de 3-0 en Emmen deed letterlijk helemaal niets goed. Na rust ging Emmen lekker ballen en dan kunnen we de bal niet meer afpakken, kunnen we zelf de bal niet meer in de ploeg houden en creëren we thuis tegen Emmen II niet eens kansen terwijl we met 2-0 voor staan.

Na die 2-1 was het weer ouderwets billenknijpen en zie je een team wat voelde hoe het is om dit opnieuw weg te geven. Ik ben een beetje geschrokken van die periode 46e minuut tot aan de goal van Luuk want op deze manier worden we helemaal ondersteboven gespeeld door Sevilla en Utrecht.

Dit team heeft frisheid nodig en ik denk dat Ramalho/Boscagli (ipv Obispo), Van Aanholt ipv Max, Mauro ipv Teze, Hazard ipv El Ghazi/Bakayoko en het team heeft een compleet ander smoelwerk. Dat is het enige waar ik me aan vast kan houden to be honest.

Maarja Ruud staat in de kwartfinale van de beker, playoffs van EL en binnen 4 punten van de eerste plek in de ED. Er is dus letterlijk nog niets aan de hand, door al het geluk in de wereld, maar het moet ergens in elkaar gaan klikken. Gaat Ruud dat lukken? Dat waag ik te betwijfelen zolang hij met Obispo, Teze, Bakayoko en Saibari door gaat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 09 februari 2023 om 11:40:

Maarja Ruud staat in de kwartfinale van de beker, playoffs van EL en binnen 4 punten van de eerste plek in de ED. Er is dus letterlijk nog niets aan de hand, door al het geluk in de wereld, maar het moet ergens in elkaar gaan klikken. Gaat Ruud dat lukken? Dat waag ik te betwijfelen zolang hij met Obispo, Teze, Bakayoko en Saibari door gaat.



Scoreboard journalistiek natuurlijk..

We hadden in de CL moeten staan na de voorronde.
Beker ben je aan je stand verplicht.
Met het matige presteren van Feyenoord en Ajax 15 punten los moeten staan.
21 verliespunten na 20 wedstrijden is ronduit schandelig..

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 09 februari 2023 om 12:49:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 09 februari 2023 om 11:40:

Maarja Ruud staat in de kwartfinale van de beker, playoffs van EL en binnen 4 punten van de eerste plek in de ED. Er is dus letterlijk nog niets aan de hand, door al het geluk in de wereld, maar het moet ergens in elkaar gaan klikken. Gaat Ruud dat lukken? Dat waag ik te betwijfelen zolang hij met Obispo, Teze, Bakayoko en Saibari door gaat.



Scoreboard journalistiek natuurlijk..

We hadden in de CL moeten staan na de voorronde.
Beker ben je aan je stand verplicht.
Met het matige presteren van Feyenoord en Ajax 15 punten los moeten staan.
21 verliespunten na 20 wedstrijden is ronduit schandelig..



Je hoeft mij niet te overtuigen. Als je de reeks van Feyenoord van nu, die van Ajax van januari/november en die van ons in januari/november erbij pakt verdienen alle 3 de trainers geen titel.

Maar soms moet je vooruit kijken en niet terug kijken en in dat kader denk ik dat er nog genoeg te redden valt dit jaar. Mits het een beetje rap gebeurt.

 

+1/-0

Er is maar 1 oplossing die psv mogelijk nog kan helpen aan een prijs en dat is ruud en fred vervangen.

Het is schandalig hoe psv presteert tegen een fc Emmen die 10 spelers miste.

Er moet gewoon een ervaren trainer voor de groep komen te staan. Ik zou zeggen Louis van gaal. Misschien zijn marcel brands en Louis wel goed bevriend geraakt tijdens hun AZ tijd.

Andere optie peter bosz of Ron jans.

Verder santiago arias halen als back want teze kan echt niet daarzo.

Teze en obispo lekker op de bank zetten en er pas weer in als de nood aan de man is.

 

+1/-1

Klinkt als een doordacht plan. Drie trainers noemen die totaal anders over voetbal denken.

Wanneer verwacht je dan dat Arias beschikbaar is? Hij zit al meer dan een half jaar zonder club en heeft al negen maanden niets gespeeld. Het is geen computerspelletje waarbij hij dan direct inzetbaar is en 90 minuten kan gaan. Nog los van of hij de kwaliteit nog wel heeft na jaren van blessures en amper spelen.

 

+4/-0

Je moet een oud ajax trainer halen, die club is het meest succesvol in Nederland met hun manier van spelen en jeugd.

Zie nu ook weer heitinga komt van jong ajax en krijgt het 1e elftal meteen weer aan de praat.

Ze worden waarschijnlijk ook gewoon weer kampioen omdat hij de ajax visie kent qua speelstijl.

Feyenoord doet het dit jaar goed door slot die er een team van maakt want heus de spelers van feyenoord zijn ook niet de beste spelers vd Nederlandse competitie de meeste hebben het in het buitenland niet eens gered.

 

+1/-3

Dus binnen een uur is Ron Jans al geen optie meer? :huh

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Psver1982 schreef op 09 februari 2023 om 15:25:

Je moet een oud ajax trainer halen, die club is het meest succesvol in Nederland met hun manier van spelen en jeugd.

Zie nu ook weer heitinga komt van jong ajax en krijgt het 1e elftal meteen weer aan de praat.

Ze worden waarschijnlijk ook gewoon weer kampioen omdat hij de ajax visie kent qua speelstijl.

Feyenoord doet het dit jaar goed door slot die er een team van maakt want heus de spelers van feyenoord zijn ook niet de beste spelers vd Nederlandse competitie de meeste hebben het in het buitenland niet eens gered.



Ajax speelde beter tegen Volendam dan tegen Excelsior, alleen was de uitslag anders. De xG tegen Excelsior was bijna gelijk. Is het dan weer aan de praat?

Feyenoord heeft stiekem ook wel flink geinvesteerd en heeft met Idrissi en Szymanski ook twee dure huurlingen.

Ruud zou er wel veel meer uit moeten kunnen halen bij PSV, vooral qua spel, maar om hem eruit te gooien voor een willekeurige Ajax-jeugdtrainer lijkt me een zeer slecht plan. Bij Ajax heeft dat ook vaak slecht uitgepakt. Keijzer of Blind bijvoorbeeld waren dramatisch.

 

+1/-0

Ik zie het ook al helemaal voor me. Van Nistelrooij wordt ontslagen en een andere trainer wordt aangesteld. Vervolgens krijgt Marcel Brands tijdens de presentatie de vraag waarom voor die trainer is gekozen.

"We wilden per se een trainer met een verleden bij Ajax, de meest succesvolle club in Nederland."

Een kwartier later zal hij ontslag nemen omdat hij vanwege alle bedreigingen die hij heeft ontvangen zijn werk niet meer kan uitvoeren.

 

+5/-0

Ruud haalt tot nu toe lang niet alles uit zijn spelersgroep.
Heeft een voorbereiding gehad waarin vroeg het elftal compleet was.
Er is geen duidelijk systeem zichtbaar.
Wisselbeleid is onduidelijk.
Spelers op xavi simons na spelen onder hun niveau.
En dat is maar 1 man te verwijten en dat is Ruud.
Slechte beslissing van het bestuur om ruud aan te stellen als hoofdtrainer.
En het is allemaal niet zo moeilijk.
Samen verdedigen, spel breed houden voorin.
Luuk bedienen met voorzetten.
En de beste spelers opstellen en laten spelen in hun kracht.
Middenveld met Sangare, guti en Veerman.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 09 februari 2023 om 11:40:

Wat er gisteren gebeurde na rust is echt bizar om te zien. Waar het in de eerste helft leek alsof het wel lekker ging en was het wachten op de 3-0 en Emmen deed letterlijk helemaal niets goed. Na rust ging Emmen lekker ballen en dan kunnen we de bal niet meer afpakken, kunnen we zelf de bal niet meer in de ploeg houden en creëren we thuis tegen Emmen II niet eens kansen terwijl we met 2-0 voor staan.

Na die 2-1 was het weer ouderwets billenknijpen en zie je een team wat voelde hoe het is om dit opnieuw weg te geven. Ik ben een beetje geschrokken van die periode 46e minuut tot aan de goal van Luuk want op deze manier worden we helemaal ondersteboven gespeeld door Sevilla en Utrecht.

Dit team heeft frisheid nodig en ik denk dat Ramalho/Boscagli (ipv Obispo), Van Aanholt ipv Max, Mauro ipv Teze, Hazard ipv El Ghazi/Bakayoko en het team heeft een compleet ander smoelwerk. Dat is het enige waar ik me aan vast kan houden to be honest.

Maarja Ruud staat in de kwartfinale van de beker, playoffs van EL en binnen 4 punten van de eerste plek in de ED. Er is dus letterlijk nog niets aan de hand, door al het geluk in de wereld, maar het moet ergens in elkaar gaan klikken. Gaat Ruud dat lukken? Dat waag ik te betwijfelen zolang hij met Obispo, Teze, Bakayoko en Saibari door gaat.



Je vergeet Til nog.
Moet je nagaan dat je dus met Teze, Obispo en Til speelt. En dan laat je Saibari aan de zijkant spelen terwijl dat helemaal niet zijn positie is.

 

+1/-0

Als je de goede periode van vorig jaar na de winterstop vergelijkt met wat er op dit moment op de mat wordt gelegd, is het wel duidelijk dat we geen fluit vooruitgang hebben geboekt.
De oprispingen van een 19-jarig talent verbloemen in de competitie veel, in Europa gaan we met de billen bloot.
RvN zal heel snel meer moeten brengen anders wordt ook hij uitgekotst

 

+1/-0

Je ziet dat je structureel tekort komt in de wedstrijden dat het echt moet. Dat heeft vooral met kwaliteit te maken. Ik mis echt een paar klasbakken die wekelijks een 7-8 spelen, zoals Simons dat doet. Hij is helaas een roepende in de woestijn. Er zijn teveel spelers in de selectie van PSV die te weinig toevoegen. Hopelijk wordt er in de zomer door geselecteerd en kan er geinvesteerd worden in echt toegevoegde waardes.
Van Nistelrooij doet het niet goed, maar ook niet slecht. Het is al een aantal jaren aan de gang natuurlijk. 5 jaar geleden voor het laatst kampioen. Dat zegt genoeg.

 

+1/-0

Toch zie je zat andere ploegen met gelijkwaardig of vaak ook minder materiaal gewoon veel beter voetbal op de mat leggen. Hoeveel spelers van PSV zouden bijvoorbeeld bij AZ spelen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

abroad schreef op 18 februari 2023 om 20:19:

Toch zie je zat andere ploegen met gelijkwaardig of vaak ook minder materiaal gewoon veel beter voetbal op de mat leggen. Hoeveel spelers van PSV zouden bijvoorbeeld bij AZ spelen?


Eens.. als je minder talent hebt zul je nog harder moeten werken..
dat zie je AZ en ook Feyenoord beide meer leveren.. ze strijden echt..

 

+1/-0

Ik vind het verschil niet strijd. Je kunt vaak pas strijden als het plan klopt, anders sta je in het niets te rennen en te zwoegen, maar speelt de tegenstander gewoon om je heen. Je kunt een tegenstander pas aanpakken, als je met z'n allen een tactiek volgt.

Die tactische basis is bij AZ en Feyenoord gewoon op orde. Nu speelt AZ wel heel afwachtend voetbal en is dat niet het leuke AZ van weleer, maar er zit wel een idee achter. Feyenoord vind ik meer nog een voorbeeld voor hoe het zou moeten.

 

+1/-0

Het heeft geen zin om deze technische staf te ontslaan. Waarom weer opnieuw beginnen terwijl PSV dit seizoen een nieuwe weg is ingeslagen. Daarnaast moest er gesaneerd worden.
Een beginnend trainer voor de groep zetten is bijna een garantie op een prijsloos seizoen.

Laat Ruud nu zitten en leren van dit seizoen. Hem ontslaan is pas falen. Bouw nu maar stap voor stap aan een PSV dat op termijn hopelijk weer gaat oogsten. Het is PSV wel vaker gelukt. We moeten de huidige koers tijd geven.

We zijn gewoon niet realistisch genoeg. Ik zelf vaak ook niet. Daarom leiden wij geen voetbalclub.

 

+4/-0

Ik geloof eerlijk gezegd niet meer in Ruud als hoofdcoach, ook niet na een jaar lang leren. Dus ik vind hem na de zomer aanhouden geen verstandige keuze.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Ruud van Nistelrooij