Natuurlijk moet je Bosz niet ontslaan. Tegen Telstar en Union was psv helemaal niet zo slecht en tegen Ajax waren ze zelfs eerste half uur heer en meester. Alleen de kansen werden gemist. Daarom moet Bosz niet weer dezelfde fout maken als vorig seizoen en weer heel lang blijven vasthouden aan spelers die totaal uit vorm zijn. Saibari en schouten mogen de komende wedstrijden wel even plaats maken voor anderen. Je zou dan de komende weken zo kunnen gaan spelen. Kovar, Dest, Flamingo, Yarek, Salah edine, Mauro, Veerman, Wagner, Bajaraktarevic, Pepi en Perecic.
Transfer88
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Vak: -
Forumreacties: 10
Reg.: 29 september 2022
Favoriete opstelling: geen
mar88vdv
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Vak: Noord - U
Forumreacties: 349
Reg.: 31 oktober 2003
Favoriete opstelling: 4-3-3
Tegelijkertijd snap ik hysterie na 6 competitiewedstrijden ook niet helemaal. Waarom doen we alsof we nog nooit een openingsfase van een seizoen hebben meegemaakt? PSV is niet de enige Nederlandse club waar veel spelers komen en gaan voorafgaand aan een nieuw seizoen. En keer op keer zien we clubs dan worstelen met de nieuwe spelers en nieuwe teamsamenstelling. Daar is PSV echt niet van uitgezonderd. En ja, PSV krijgt veel goals tegen, maar voor Bosz hadden we Roger Schmidt en een aantal anderen en die kregen er net zoveel of zelfs meer tegen. Alsof we met een nieuwe trainer ineens geen tegengoals meer krijgen met dezelfde spelersgroep?
De oorzaak ligt met name bij de spelers zelf (en deels het aankoopbeleid) en je ziet de afgelopen weken ook gewoon veel individuele domme fouten. En ik sta niet te springen om een trainer die het aanvallend voetbal van Bosz in de prullenbak gooit om defensief en solide de 1-0 binnen te slepen met slaapverwekkende wedstrijden.
Een trainer ontslaan zorgt vaak dat je je als club verder in de problemen werkt, in plaats van dat het beter wordt. Zeker als de spelersgroep juist een goede klik heeft met de trainer, en ik heb de afgelopen jaren vanuit de spelersgroep eigenlijk alleen maar lovende woorden gehoord over Bosz. Het is nog veel te vroeg voor paniek en overhaaste beslissingen. Ik begrijp Bosz' zijn keuzes ook niet altijd en zou het zelf ook anders doen, maar ook vorig seizoen heeft hij laten zien het uiteindelijk weer (op tijd) op de rit te krijgen. Die kans moet hij nu ook krijgen. We staan ook nog gewoon 2e en niet 16e op de ranglijst.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 25 september 2025, 10:52:47.
Uit: Dongen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 2.166
Reg.: 8 oktober 2005
open/sluit de onderstaande quote:mar88vdv schreef op 23 september 2025 om 16:02:
Tegelijkertijd snap ik hysterie na 6 competitiewedstrijden ook niet helemaal. Waarom doen we alsof we nog nooit een openingsfase van een seizoen hebben meegemaakt? PSV is niet de enige Nederlandse club waar veel spelers komen en gaan voorafgaand aan een nieuw seizoen. En keer op keer zien we clubs dan worstelen met de nieuwe spelers en nieuwe teamsamenstelling. Daar is PSV echt niet van uitgezonderd. En ja, PSV krijgt veel goals tegen, maar voor Bosz hadden we Roger Schmidt en een aantal anderen en die kregen er net zoveel of zelfs meer tegen. Alsof we met een nieuwe trainer ineens geen tegengoals meer krijgen met dezelfde spelersgroep?
De oorzaak ligt met name bij de spelers zelf (en deels het aankoopbeleid) en je ziet de afgelopen weken ook gewoon veel individuele domme fouten. En ik sta niet te springen om een trainer die het aanvallend voetbal van Bosz in de prullenbak gooit om defensief en solide de 1-0 binnen te slepen met slaapverwekkende wedstrijden.
Een trainer ontslaan zorgt vaak dat je je als club verder in de problemen werkt, in plaats van dat het beter wordt. Zeker als de spelersgroep juist een goede klik heeft met de trainer, en ik heb de afgelopen jaren vanuit de spelersgroep eigenlijk alleen maar lovende woorden gehoord over Bosz vanuit de spelersgroep. Het is nog veel te vroeg voor paniek en overhaaste beslissingen. Ik begrijp Bosz' zijn keuzes ook niet altijd en zou het zelf ook anders doen, maar ook vorig seizoen heeft hij laten zien het uiteindelijk weer (op tijd) op de rit te krijgen. Die kans moet hij nu ook krijgen. We staan ook nog gewoon 2e en niet 16e op de ranglijst.
Transfer88
Fan van PSV
Sterspeler PSV
De laatste zin die ik lees, is EXACT het probleem. DOET HIJ NIET!!!!Succes alle Bosz/trainer niet wegsturen denkers.....Een goede trainer heeft meerdere tactieken. Ik vermijd lang oeverloos gezwam zoals ik hierboven soms lees. Land, Babadi, hoe vaak echt geprobeerd etc. etc. wij zijn de eerste club na Heracles??? waar hij een 3e seizoen mag starten. 1-dimensionale trainer. Hoop dat ik volledig ongelijk ga krijgen.......
Transfer88
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Nikiforov 3
Fan van PSV
Sterspeler Oranje
Vak: Oost - X
Forumreacties: 652
Reg.: 27 juli 2017
Bosz ontslaan is wat mij betreft heel onverstandig. We moeten ons niet laten verblinden door een op het eerste oog goede transferzomer. De realiteit lijkt anders. We zijn ons beste speler (Tillman) en leiders voor- en achterin (De Jong en Boscagli) kwijtgeraakt. Die laatste twee waren misschien wel de belangrijkste verlengstukken in het veld voor Bosz. Twee spelers die continue bezig waren met de veldbezetting en organisatie. Mede daarom heb ik het afschrijven van De Jong ten faveure van Pepi nooit begrepen.
Het is aan Bosz om het ontbreken van automatismen en de defensieve organisatie de komende weken op te lossen. Ik heb er vertrouwen in dat hem dat lukt. Laten we niet vergeten dat aankopen tijd nodig hebben. Zelfs Tillman en Perisic gingen pas na een aantal maanden optimaal renderen.
Ach de selectie heeft vele mutaties ondergaan. Het kost tijd om daar weer een goed draaiend team van te maken. De eerste CL wedstrijd is verloren, en we staan na 6 wedstrijden 3 punten achter. Ook wat pech met blessures. Pas over een maand kun je echt conclusies trekken, maar dat het een paar tandjes beter moet is wel duidelijk. Voor mij zit Bosz nog stevig in het zadel.
Dit bericht is gewijzigd op 26 september 2025, 02:25:52.
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Helmond
Forumreacties: 367
Reg.: 16 januari 2021
open/sluit de onderstaande quote:Skipper schreef op 24 september 2025 om 20:29:
“Ik vermijd oeverloos gezwam zoals hierboven” en “Echter Bosz blijven steunen, wake up man” is niet echt een uitnodiging tot een open dialoog maar jij mag dat natuurlijk anders zien.
Transfer88
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Gelukkig zijn er een klein handjevol serieus te nemen reacties. Ik volg deze site al jaren en neem slechts 2 personen serieus, KillerMFC, zoals ik romdom A´dam afkomstig en Tony de Tiger. Die zijn kort en krachtig. Rest lijken op dames qua gekakel. Jij bent er 1 van. We hebben het over het volgen en supporten van een voetbalclub. Hoop dat het verder goed met je en gracias, woon in Spanje, dat jij geen inmenging hebt in het technisch beleid.
XaviSimons
Fan van PSV
Basisspeler PSV
Forumreacties: 179
Reg.: 15 januari 2023
open/sluit de onderstaande quote:Transfer88 schreef op 24 september 2025 om 20:21:
Beste Skipper mijn motto is leven en laten leven, simpele ziel. Niemand moet iets vinden, ik vind dat. Wat jij vind, is jouw goed recht. Waar schrijf ik dat iedereen dat moet vinden???
Transfer88
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Uit: Dongen
Forumreacties: 2.166
Reg.: 8 oktober 2005
open/sluit de onderstaande quote:Transfer88 schreef op 27 september 2025 om 09:10:
Moet ook niet. In deze ben ik de simpele ziel. Je hebt gelijk.
XaviSimons
Fan van PSV
Basisspeler PSV
Forumreacties: 179
Reg.: 15 januari 2023
open/sluit de onderstaande quote:Transfer88 schreef op 27 september 2025 om 09:10:
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
Ik denk idd dat bosz te eigenwijs is om zijn speelstijl aan te passen.
Ook vind ik dat een middenveld met Veerman en Schouten aan gif ontbreekt.
Flamengo heeft nog tot eind Juni een ek onder 21 gespeeld, is een jonge speler waarvan je weet dat je een periode met een vormdip gaat krijgen en daar zetten ze dan een 20 jarige jongen langs die geen woord Engels spreekt en voor het eerst in buitenland gaat voetballen.
Daar had ik liever een oudere ervaren jongen langs gezien.
Blessure Plea was gewoon pech en gebeurde 2 weken voor sluiten transfermarkt en dan haal je als vervanger een spits met verleden van blessures.
Al wetende dat Pepi ook nog niet 100 procent fit is.
Denk dat we dit seizoen mogen hopen op een tweede plek.
Zie in Feyenoord de kampioen, krijgen weinig goals tegen en trekken zoals vandaag een 0-1 over de streep.
Dat zal dit Psv niet lukken.
Ik zie in dit psv geen kampioens elftal,cl wordt ook niets en de beker winnen we ook niet.
We verdedigen op amateur niveau.
Linies liggen veel te ver van elkaar af.
Je mag gewoon van Bosz verwachten dat het stabieler wordt.
Dit bericht is gewijzigd op 29 september 2025, 05:49:13.
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
Het vervelende is wel dat, als we zo door gaan in Europa, we misschien nu al de tweede CL plaats kwijt raken!! Met een tweede plek kom je dan weer in dat traject met voorrondes terecht, kan je weer je borst natmaken tegen Sporting of Benfica bijvoorbeeld, Dat is toch een risico ook qua aantrekken nieuwe spelers.
forza vessem
Fan van PSV
Legende
Uit: vessem
Vak: West - K
Forumreacties: 661
Reg.: 22 juli 2006
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Boszballetje schreef op 29 september 2025 om 05:39:
Ik denk idd dat bosz te eigenwijs is om zijn speelstijl aan te passen.
Ook vind ik dat een middenveld met Veerman en Schouten aan gif ontbreekt.
Flamengo heeft nog tot eind Juni een ek onder 21 gespeeld, is een jonge speler waarvan je weet dat je een periode met een vormdip gaat krijgen en daar zetten ze dan een 20 jarige jongen langs die geen woord Engels spreekt en voor het eerst in buitenland gaat voetballen.
Daar had ik liever een oudere ervaren jongen langs gezien.
Blessure Plea was gewoon pech en gebeurde 2 weken voor sluiten transfermarkt en dan haal je als vervanger een spits met verleden van blessures.
Al wetende dat Pepi ook nog niet 100 procent fit is.
Denk dat we dit seizoen mogen hopen op een tweede plek.
Zie in Feyenoord de kampioen, krijgen weinig goals tegen en trekken zoals vandaag een 0-1 over de streep.
Dat zal dit Psv niet lukken.
Ik zie in dit psv geen kampioens elftal,cl wordt ook niets en de beker winnen we ook niet.
We verdedigen op amateur niveau.
Linies liggen veel te ver van elkaar af.
Je mag gewoon van Bosz verwachten dat het stabieler wordt.
PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Peter Bosz