Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... 51 52 53 54 55

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 04 oktober 2020 om 17:37:

Er komt sowieso een CV bij, daar durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.



Het zou niet de eerste keer zijn dat er bij PSV geblunderd werd en het niet lukt, dat het een zeer matige speler is als Michael Ball etc, of dat ze op iemand wachten die nooit in het vliegtuig is gaan zitten. ;)

Het is niet slim om zo lang te wachten.

 

+2/-0

PSV heeft ook niet veel aanvallers meer. Lammers weg -> Zahavi in, Bruma weg -> geen vervanger, Romero geblesseerd -> geen vervanger.
Doan weg -> geen vervanger. In de breedte is de selectie er niet echt op voorruit gegaan.

Bij een langdurige blessure van 1 van de aanvallers heeft PSV een probleem. Je kunt ook niet veel meer inbrengen om iets te forceren.

Neem aan dat ze naast het kopen van een CV ook nog een aanvaller gaan huren.

 

+1/-0

Ik was ook wel voorstander van 4-4-2, maar tot nu toe hebben we nog amper een goede wedstrijd gezien. Misschien is dit elftal wel niet geschikt om zo te spelen, of hebben ze niet genoeg kwaliteit. Deze trainer zal het niet gaan doen, maar het zou denk ik beter zijn om weer terug te gaan naar 4-3-3. Dat zijn ze gewend. Zoals eerder gezegd, een goede trainer gaat uit van de kwaliteiten van de spelers die hij heeft, ipv een tactiek te gaan proberen aanleren wat hen misschien niet ligt. Spelers op hun beste positie neer zetten is het belangrijkst.

-------------- Unnerstall --------------

-- Dumfries -- Teze -- Aankoop -- Max --

----------- Sangare -- Hendrix ---------

-------------- Ihattaren ---------------

----- Malen ---- Zahavi ---- Gakpo -----


(Of Malen linksbuiten, en Madueke rechts)

Nog steeds aanvallend, maar meer zekerheid op het middenveld. Hiermee is kampioen mogelijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 04 oktober 2020 om 17:37:

Er komt sowieso een CV bij, daar durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.



Als dat niet gebeurt heeft De Jong echt iets uit te leggen.

Met een dubbel programma in het vooruitzicht is het met name achterin veel te dun bezet. Viergever is prima als LCV maar op LB vond ik het vandaag erg mager.
Voor RB en RCV heb je zelfs geen backup dus daar zal de focus wel op liggen.
Persoonlijk ben ik best enthousiast over Boscagli. De mindere punten (met name snelheid zijn duidelijk) maar wegen m.i. vooralsnog niet op tegen de meerwaarde in balbezit. Teze is vooralsnog de revelatie van het seizoen, hopelijk houdt hij dit niveau vast.

Gezien de vele uitgaande huurtransfers zal de inkomende transfer vermoedelijk ook huur zijn tenzij er nog een echte versterking (zoals die Zuid-Koreaan of Lyanco) haalbaar is.

Versterking voorin blijft ook wenselijk. Malen, Gakpo, Zahavi en Madueke zijn je beste 4, Ihattaren haakt hopelijk snel aan. Mauro vind ik vooralsnog te mager. Nuttige teamspeler maar weinig toegevoegde waarde aan de bal.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Daguardo schreef op 04 oktober 2020 om 20:12:

Ik was ook wel voorstander van 4-4-2, maar tot nu toe hebben we nog amper een goede wedstrijd gezien. Misschien is dit elftal wel niet geschikt om zo te spelen, of hebben ze niet genoeg kwaliteit. Deze trainer zal het niet gaan doen, maar het zou denk ik beter zijn om weer terug te gaan naar 4-3-3. Dat zijn ze gewend. Zoals eerder gezegd, een goede trainer gaat uit van de kwaliteiten van de spelers die hij heeft, ipv een tactiek te gaan proberen aanleren wat hen misschien niet ligt. Spelers op hun beste positie neer zetten is het belangrijkst.

-------------- Unnerstall --------------

-- Dumfries -- Teze -- Aankoop -- Max --

----------- Sangare -- Hendrix ---------

-------------- Ihattaren ---------------

----- Malen ---- Zahavi ---- Gakpo -----


(Of Malen linksbuiten, en Madueke rechts)

Nog steeds aanvallend, maar meer zekerheid op het middenveld. Hiermee is kampioen mogelijk.



Als je naar de laatste wedstrijden kijkt zou je inderdaad liever gisteren dan vandaag weer 4-3-3 gaan spelen.
Helaas denk ik dat Schmidt net zo star en koppig als Van Bommel is en net zo lang door blijft gaan met 4-4-2/4-2-2-2 tot we weer 5e staan. Aan de andere kant moeten we Schmidt ook even de tijd geven. We wisten dat het tijd zou gaan kosten.

 

+1/-0

Ik snap die roep om 4-3-3 wel omdat onze aanval daar uitermate voor geschikt is en Ihattaren bijvoorbeeld ook weer helemaal kan opbloeien. Maar zover is het natuurlijk nog lange niet. We zijn all in gegaan met deze trainer en hij heeft al een puur cruciale puzzelstukjes gekregen en het is vaak in gedeeltes van wedstrijden wel goed. We staan gedeeltelijk bovenaan en het team lijkt wat meer in balans te zijn dan vorig jaar. Ik stel voor dat we dus uiteraard verder gaan bouwen dan afbreken en opnieuw opbouwen.

Over 2 weken als we weer aan de bak mogen staat er weer een linksback, een nieuwe aanwinst op het middenveld en hopelijk nog minimaal 2 nieuwe spelers die weer nieuwe energie brengen en die hopelijk minstens zo goed zijn als dat wat we nu hebben. Een fitte Ihattaren zou ook wel fijn zijn want die moet dan aan de bak want er komen bizar veel wedstrijden aan.


code:

Mvogo

Dumfries Teze x Max


Sangare x
x Gakpo

Malen Zahavi



Er zijn nog 3 puzzelstukjes missing en we hebben bv nog een Thomas en Ihattaren die al 2 van die 3 posities in kunnen vullen. Als je een bank hebt met Viergever, Hendrix, Madueke, Boscagli, Rosario, Sadilek, Mauro en nog 1 a 2 aankopen dan ben je in de basis en breedte sterk genoeg om kampioen te worden en te overwinteren.

Laatste taak; 51 uur en 23 minuten voor de laatste 2 a 3 spelers toe te voegen. Als dat lukt; ben ik enthousiast.

Edit: Ik weet nu pas dat het dinsdag nacht is om 23.59 :)

 

+1/-0

Kan iemand aub de deur dicht doen?

Ook Sadilek mag weg.... je zou er toch bijna gek van worden.

 

+1/-0

Whaha.. we hebben zo onderhand nog een heel elftal nodig binnen 2 dagen.

forumillustratie

Dit bericht is gewijzigd op 4 oktober 2020, 21:09:43.

 

+3/-0

Mogen we eindelijk 5x in een wedstrijd wisselen hebben we er straks nog maar een stuk of 2-3 op de bank zitten :D :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 04 oktober 2020 om 21:04:

Whaha.. we hebben zo onderhand nog een heel elftal nodig binnen 2 dagen.

forumillustratie



Briljant haha

 

+1/-0

Stel dat Jahanbakhsh nog komt. Heb je in een 3-mans aanval dit:

Jahanbakhsh - Zahavi - Malen

Met achter de hand nog Madueke en Gakpo. Dit is veruit de beste aanval van de eredivisie. Waarom moeilijk doen met een blijkbaar lastig nieuw systeem, als dit gewoon werkt?

 

+1/-0

dat is niet hoe het werkt, en zal ook niet gaan gebeuren zolang Roger er zit.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 04 oktober 2020 om 21:01:

Kan iemand aub de deur dicht doen?

Ook Sadilek mag weg.... je zou er toch bijna gek van worden.



Dit snap ik dan eigenlijk wel weer goed. Rosario, Thomas en Sangare gaan uitmaken wie een basisplaats krijgt, Hendrix blijft als invaller. Guti komt in november weer terug en dan heb je vijf centrale middenvelders voor twee posities. En dat terwijl je ook nog jongens hebt die daar evt. als noodverband uit te voeten kunnen (Boscagli, Mo).

Volgend seizoen vertrekt Hendrix, al dan niet transfervrij, en komt Sadilek terug met een heel seizoen in z'n benen.

Ik hoop overigens ook op wat lengte achterin. Ik word toch een beetje nerveus van het feit dat al onze CV's zo rond de 1.85 (of nog kleiner?) zijn. Nu hoeven CV's heus geen 2 meter meer te zijn, maar een jongen van 1.90+ kan toch geen kwaad.

Dit bericht is gewijzigd op 5 oktober 2020, 09:55:58.

 

+2/-0

Ik vind het wel erg knap dat er gewoon niks naar buiten lekt en we dus geen flauw idee hebben met wie PSV bezig is. Dat is ook wel eens anders geweest.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jasper_PSV schreef op 05 oktober 2020 om 09:48:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 04 oktober 2020 om 21:01:

Kan iemand aub de deur dicht doen?

Ook Sadilek mag weg.... je zou er toch bijna gek van worden.



Dit snap ik dan eigenlijk wel weer goed. Rosario, Thomas en Sangare gaan uitmaken wie een basisplaats krijgt, Hendrix blijft als invaller. Guti komt in november weer terug en dan heb je vijf centrale middenvelders voor twee posities. En dat terwijl je ook nog jongens hebt die daar evt. als noodverband uit te voeten kunnen (Boscagli, Mo).

Volgend seizoen vertrekt Hendrix, al dan niet transfervrij, en komt Sadilek terug met een heel seizoen in z'n benen.

Ik hoop overigens ook op wat lengte achterin. Ik word toch een beetje nerveus van het feit dat al onze CV's zo rond de 1.85 (of nog kleiner?) zijn. Nu hoeven CV's heus geen 2 meter meer te zijn, maar een jongen van 1.90+ kan toch geen kwaad.



Helemaal mee eens hoor, ik zei in juli dit; Verhuur is ook het beste maar we komen nu wel heel erg te kort in absolute aantallen.

open/sluit de onderstaande quote:


Sadilek
Is reeds een nuttige speler gebleken, maar is hij wel geschikt voor het systeem wat we spelen? Komt hij wel aan zijn minuten met een overkill aan middenvelders van vergelijkbaar niveau? Als Guti/Hendrix/Rosario blijven zie ik zoveel minuten op het middenveld niet gebeuren. Daarnaast denk ik dat zijn upside hoog is als alles op zijn plek valt en hij als aanjager met 30 wedstrijden in de benen terug komt volgende zomer.

Mogelijke clubs; Twente, Vitesse, Groningen, VVV



EL voetbal in eigen land is geen slecht idee, maar het is denk ik niet om als basisspeler terug te komen. Maar ik laat me graag verrassen.

 

+1/-0

Ohow, Utrecht heeft een andere back dan Bijl aangetrokken. Emmen heeft Van Rhijn erbij... PSV toonde interesse in Bijl volgens diverse media in junu/juli... PSV zoekt nog een rechtsback... Dat zou niet zo fraai zijn haha.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 05 oktober 2020 om 12:43:

Ohow, Utrecht heeft een andere back dan Bijl aangetrokken. Emmen heeft Van Rhijn erbij... PSV toonde interesse in Bijl volgens diverse media in junu/juli... PSV zoekt nog een rechtsback... Dat zou niet zo fraai zijn haha.



Beter dan niemand :verlegen . Past wel in het spel. Beter dan zijn Duitse broer Timo Bijl :p.
Maar nèt geen 100 wedstrijden voor Emmen is wel wat zonde.

 

+1/-0

Nog een op het lijstje laat het aub niet waar zijn; Kerk van Utrecht. Een combinatie tussen Narsingh en Lens. AUB niet aan beginnen.

 

+1/-0

Welk lijstje heb je het over? Beide spelers zijn niet in beeld bij PSV.

 

+1/-0

Ok, mijn eigen 'laat het aub niet waar zijn lijstje' met mogelijke last minuten panic versterkingen waar PSV ooit aan gelinkt is of wat logisch zou zijn.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... 51 52 53 54 55

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21