Uit: Dongen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.971
Reg.: 8 oktober 2005
Favoriete opstelling: geen
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
Derde plek PSV Netwerk Battle 2007
Uit: Gent
Vak: Noord - SS
Forumreacties: 13.072
Reg.: 23 juli 2000
open/sluit de onderstaande quote:11 Sir Tinus schreef op 05 oktober 2020 om 21:57:
Inderdaad, Baumgartl blijft omdat de CV niet gelukt is. Die Kim heeft nog steeds nergens getekend dus het zou zomaar kunnen dat PSV met hem bezig is geeweest.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
Z. on de Bok
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Vak: -
Forumreacties: 372
Reg.: 19 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:Klompje schreef op 05 oktober 2020 om 22:42:
open/sluit de onderstaande quote:11 Sir Tinus schreef op 05 oktober 2020 om 21:57:
Inderdaad, Baumgartl blijft omdat de CV niet gelukt is. Die Kim heeft nog steeds nergens getekend dus het zou zomaar kunnen dat PSV met hem bezig is geeweest.
Baumgartl wilde zelf niet.
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
open/sluit de onderstaande quote:Z. on de Bok schreef op 05 oktober 2020 om 22:54:
Als je niet wil dan ga je niet naar Engeland voor een medische keuring, lijkt mij.
Z. on de Bok
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
open/sluit de onderstaande quote:Klompje schreef op 05 oktober 2020 om 22:59:
open/sluit de onderstaande quote:Z. on de Bok schreef op 05 oktober 2020 om 22:54:
Als je niet wil dan ga je niet naar Engeland voor een medische keuring, lijkt mij.
Waarom niet? Nooit ergens wakker geworden na een avondje stappen en niet weten hoe snel je weer weg moet komen?
Fullham klinkt precies zo.
Z. on de Bok
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Yonci
Sterspeler Oranje
Uit: Eindhoven
Vak: Oost - XX
Forumreacties: 456
Reg.: 9 augustus 2016
Blijkbaar kreeg Baumgartl in zijn hotel van zijn zaakwaarnemer te horen dat Fullham ook Joachim Andersen aantrok. Toen heeft hij zelf de stekker er uit getrokken.
Overigens doet Klompje naar mijn mening Fulham wel te kort.
1 van de oudste Engelse clubs met een leuk oud stadion, Craven Cottage.
Spelers als Mitrovic en Loftus-Cheek zouden bij ons ws in de basis staan.
Baumgartl daarin tegen is niet geschikt voor de Engelse competitie denk ik.
Dit bericht is gewijzigd op 6 oktober 2020, 07:02:49.
kezje1981
Fan van PSV
Sterspeler EK
Uit: oosterhout
Forumreacties: 120
Reg.: 23 augustus 2014
Baumgartl wil weg om spelen toe te komen, dan heeft het geen zin om ergens anders op e bank te gaan zitten. He is logisch dat PSV niet toch een vervanger aantrekt als hij blijft. Hij zal overigens toch wel aan zijn minuten gaan komen vermoed ik en he zou ook nog zomaar kunnen dat hij vandaag alsnog vertrekt naar en andere club. Hopelijk krijgt hij een kans om zch te revancheren.
open/sluit de onderstaande quote:Yonci schreef op 06 oktober 2020 om 06:42:
Blijkbaar kreeg Baumgartl in zijn hotel van zijn zaakwaarnemer te horen dat Fullham ook Joachim Andersen aantrok. Toen heeft hij zelf de stekker er uit getrokken.
Overigens doet Klompje naar mijn mening Fulham wel te kort.
1 van de oudste Engelse clubs met een leuk oud stadion, Craven Cottage.
Spelers als Mitrovic en Loftus-Cheek zouden bij ons ws in de basis staan.
Baumgartl daarin tegen is niet geschikt voor de Engelse competitie denk ik.
Gerrie80
Fan van PSV
Sterspeler Oranje
Uit: Hulsel
Vak: Noord - M
Forumreacties: 9
Reg.: 24 maart 2015
Even kijken nu de eerste rook enigszins is opgetrokken, want ik heb nog wel wat vragen eigenlijk.
- Wat is de (eventuele) verkoop clausule van Doan?
- Wat is de (eventuele) verkoop clausule van Bruma? Man, laten we hopen dat JdJ goed gehandeld heeft
- Hebben we een koop clausule met Fein?
- Hopen dat we met van Ginkel een mondelinge afspraak (voor wat het betreft) hebben, dat mocht hij goed presteren, hij een contract tekent bij PSV, de club die goed voor hem is geweest de afgelopen jaren.
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
open/sluit de onderstaande quote:Gerrie80 schreef op 06 oktober 2020 om 09:13:
Even kijken nu de eerste rook enigszins is opgetrokken, want ik heb nog wel wat vragen eigenlijk.
- Wat is de (eventuele) verkoop clausule van Bruma? Man, laten we hopen dat JdJ goed gehandeld heeft
- Hopen dat we met van Ginkel een mondelinge afspraak (voor wat het betreft) hebben, dat mocht hij goed presteren, hij een contract tekent bij PSV, de club die goed voor hem is geweest de afgelopen jaren.
open/sluit de onderstaande quote:Gerrie80 schreef op 06 oktober 2020 om 09:13:
open/sluit de onderstaande quote:
open/sluit de onderstaande quote:Joshua Zirkzee is in gesprek met meerdere clubs in de Eredivisie. De belangenbehartigers van de spits van Bayern München, die verhuurd mag worden, overleggen momenteel wat de beste optie is voor de 19-jarige Zirkzee.
PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21