Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 2021/22

Deze normale topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 18 19 20 21 22

Het moge duidelijk zijn dat niet al deze namen zullen komen en bijvoorbeeld ook een v. Aanholt enkel in beeld zal komen bij een onverhoopt vertrek van Philip Max. However, je kunt de naam v. Aanholt ook 1 op 1 vervangen met Erik Pieters bijvoorbeeld.

Ook een jeugdig Nederlands talent als Ian Maatsen zou de positie achter Max kunnen invullen hetzij op huurbasis, hetzij met een permanente transfer met terugkoopclausule. Hij en Oppegard zouden dan mogen strijden om de basis plek bij Jong PSV en de plek als vaste back-up achter Max.

Wil je iets creatiever kijken, zou je ook de omgeturnde linksbuiten van FC Groningen, Gabriel Gudmundsson kunnen noemen. Die er internationaal erg goed opstaat en misschien wel de concurrentiestrijd aan wil gaan met Philip Max.

Punt is, en blijft dat PSV hoog zal moeten gaan inzetten aankomende zomer om het elftal op orde te brengen. Hierboven noem ik direct al enkele alternatieven voor indien v. Aanholt -zoals waarschijnlijk- onhaalbaar blijkt.

Dat een middenveld met Veerman/Propper volledig overlopen wordt, ben ik het niet mee eens. In mijn optiek kan je zeker tegen ploegen in de onderste regionen -helemaal thuis- met dit middenveld spelen. Verder kun je dan in andere wedstrijden de keuze maken tussen 1 v.d. 2, plus Sangare of bijvoorbeeld v. Ginkel.

Tevens heeft Schmidt het afgelopen seizoen zoveel spelers gebruikt dat het verschil tussen basis/bank in Eindhoven kleiner is dan ooit tevoren. Hij rouleert vele malen meer dan voorgaande coaches hier hebben gedaan en zodoende geloof ik ook niet zo in het vaste concept basis/bank. Schmidt kijkt in mijn optiek meer wat hij per wedstrijd nodig heeft om deze over de streep te trekken en deze pragmatische aanpak zorgt er dan ook voor dat er een brede selectie noodzakelijk is.

Kampl als vaste bankspeler gaat natuurlijk niet gebeuren, echter lijkt Gotze vaak geblesseerd te zijn dus zodoende is kwaliteit daarachter noodzakelijk. Echter, indien een speler als Kampl niet haalbaar blijkt zou je bijvoorbeeld kunnen denken aan Javairo Dilrosun of misschien zelfs wel een Joshua Zirkzee, waarna er geschoven kan worden met de positie van Madueke. Hij en Zirkzee mogen het dan samen uitvechten voor de positie naast Zahavi.

Ook een Luuk de Jong zou je natuurlijk aan kunnen denken, waarna wederom de positie binnen de selectie van Madueke er anders uit zou komen te zien. Hij brengt echter ook die mentaliteit die zo benodigd is om een nieuw kampioenschap binnen te halen.

De namen genoemd in mijn positing dienen dan ook eerder ter voorbeeld dan ter vaste benoeming. Maar het geeft in mijn optiek wel een aardig beeld van wat er te wachten staat en waar we naar zouden moeten streven.

Maar goed, laten we gewoon de vraag stellen: Hoe zou jouw selectie er uit komen te zien voor het nieuwe seizoen?

 

+1/-0

In mijn ogen hoeft er niet zoveel te gebeuren als wat sommigen willen doen geloven.

Drommel


Teze
Nieuwe CV
Boscagli
Max


Götze
Sangaré
Nieuwe CM
Gakpo


Zahavi
Madueke



Ik zet het even in een 442-systeem neer, omdat het dan voor het oog iets duidelijker is. Götze en Gakpo spelen namelijk ook niet centraal en zo zou het nu wel worden weergegeven.

Ik ben een groot voorstander van Pröpper op het middenveld. Veerman ben ik zelf niet zo kapot van en hem samen met Pröpper op het middenveld zou ik regelrechte waanzin vinden. De balans is dan volledig weg.

Madueke verdient een kans in de spits als Malen vertrekt, maar er zal wel een extra spits bij moeten. De namen die jij noemt zeggen me allemaal vrij weinig, dus daar kan ik vrij weinig over zeggen. Ik weet alleen dat Brenner drie maanden terug nog aan Cincinnati is verkocht, dus die zul je sowieso niet kunnen halen.

Hetzelfde geldt voor Kim. Ik heb hem zelf nog nooit zien spelen op een paar Youtube-video's na. Op basis daarvan kan ik niet zeggen of het een versterking is voor PSV.

Los van het feit dat Kampl niet gehaald zal worden om achter Gakpo/Götze op de bank te zitten hoort hij ook helemaal niet op die positie thuis, maar juist op de plek waar Pröpper (of die nieuwe middenvelder) zou moeten spelen. Kampl in plaats van Pröpper zou ik ook geen enkel probleem mee hebben.

Los van het feit dat er ook in de breedte wat bij moet komen (vervanger van Max bijvoorbeeld) zou ik ook een type als Vennegoor of eerder Eijkelkamp aan de selectie toevoegen. Als het dan een keer niet loopt heb je dan een Plan B, iets wat dit seizoen ontbrak. Een fysiek- en kopsterke spits die iets kan forceren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 02 mei 2021 om 14:36:


Los van het feit dat er ook in de breedte wat bij moet komen (vervanger van Max bijvoorbeeld) zou ik ook een type als Vennegoor of eerder Eijkelkamp aan de selectie toevoegen. Als het dan een keer niet loopt heb je dan een Plan B, iets wat dit seizoen ontbrak. Een fysiek- en kopsterke spits die iets kan forceren.



Helemaal eens met je suggestie dat een kopsterke spits - a la de types die je noemt - onontbeerlijk is wil je een kampioensrace succesvol kunnen afsluiten.
Er zijn ELK seizoen een aantal wedstrijden dat het om een of andere reden niet soepel loopt of totaal niet lukt en juist dan moet je met va-banque de drie puntenwinst forceren.

Naast een kopsterke spits zijn ook een paar aanjagers - type Soren Lerby - m.i. onmisbaar. De huidige ploeg heeft geen echte killersmentaliteit.

 

+1/-0

Qua basis is het plaatje inderdaad compleet zoals jij het hierboven benoemd. Prima selectie die in principe gewoon mee zal moeten kunnen strijden om het Nederlands landskampioenschap, Champions League groepsfase en uiteraard de Nederlandse beker. Dit elftal benoemde ik ongeveer zo midden in mijn vorige post.

Het enige probleem wat ik voorzie in dit scenario, is de situatie daarachter. Vanuit Jong PSV lijkt er op Sambo, Oppegard, Kjolo en Fofana na, weinig doorstroom te zijn. Luis Felipe is een aardig talent maar niet per definitie basiswaardig op dit moment. Van Ledezma is het ook afwachten hoe hij terug gaat komen vanuit zijn blessure evenals Maxi Romero die telkens bleef sukkelen, fit terug kwam en totaal ongelukkig wederom tegen een langdurige blessure aanliep.

Ik benoemde een aantal jeugdspelers die in mijn ogen in de toekomst een rol kunnen spelen, maar niet aankomend seizoen al, direct als back-up. Gezien het vele rouleren van Schmidt, het wederom aanstaande lange voetbal seizoen met voorronde Champions League moet er dus wat bij komen.

Persoonlijk ben ik geen voorstander van 'breedte aankopen', deze maken namelijk je elftal niet sterker. Ik denk ook niet dat PSV hierop zal inzetten aanstaande zomer. Propper is dus een voorbeeld van een speler die in het vizier ligt en ik ben ervan overtuigd dat dit een daadwerkelijke kwaliteits impuls zal zijn.

Ben jij van mening dat met de huidige selectie, plus de twee versterkingen die jij benoemd, er voldoende materiaal is om mee te doen voor de titel? En zo niet, wat stel jij dan voor om de selectie wel klaar te maken voor Champions League voetbal & de titel?

 

+1/-0

Het zijn wederom de jeugdspelers bij PSV die scoren en het nog redelijk doen. Dit jaar is er zogenaamd veel beter ingekocht, maar zoveel beter is het uiteindelijk ook weer niet. Sangare was wederom zwak, net als Zahavi. En Gotze, heeft een goede naam en laat af en toe iets leuks zien. Maar hoe goed is zijn rendement uiteindelijk? 5 goals en 5 assists in 17 wedstrijden. Niets bijzonders. Het is niet de dragende, beslissende speler die PSV veel beter laat voetballen.

Hoeveel echt goede wedstrijden heeft PSV dit jaar gespeeld? Vijf opnoemen is al lastig, drie lukt waarschijnlijk ook al niet. Maar om de een of andere reden zijn er toch mensen die graag met de trainer en/of de TD door gaan. Terwijl er toch iemand verantwoordelijk moet zijn. Gooi er maar weer 50 miljoen in. Waarom zou het opeens veel beter gaan, als er op dezelfde manier met hetzelfde rare systeem gespeeld blijft worden, en er nog meer te dure spelers door dezelfde mensen gehaald gaan worden? Men is ook veel te bewonderend richting Ajax. We moeten weer leidend worden ipv volgend.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 2 mei 2021, 21:00:15.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Daguardo schreef op 02 mei 2021 om 20:54:

Het zijn wederom de jeugdspelers bij PSV die scoren en het nog redelijk doen. Dit jaar is er zogenaamd veel beter ingekocht, maar zoveel beter is het uiteindelijk ook weer niet. Sangare was wederom zwak, net als Zahavi. En Gotze, heeft een goede naam en laat af en toe iets leuks zien. Maar hoe goed is zijn rendement uiteindelijk? 5 goals en 5 assists in 17 wedstrijden. Niets bijzonders. Het is niet de dragende, beslissende speler die PSV veel beter laat voetballen.

Hoeveel echt goede wedstrijden heeft PSV dit jaar gespeeld? Vijf opnoemen is al lastig, drie lukt waarschijnlijk ook al niet. Maar om de een of andere reden zijn er toch mensen die graag met de trainer en/of de TD door gaan. Terwijl er toch iemand verantwoordelijk moet zijn. Gooi er maar weer 50 miljoen in. Waarom zou het opeens veel beter gaan, als er op dezelfde manier met hetzelfde rare systeem gespeeld blijft worden, en er nog meer te dure spelers door dezelfde mensen gehaald gaan worden? Men is ook veel te bewonderend richting Ajax. We moeten weer leidend worden ipv volgend.




Ik vind Gotze nog wel van toegevoegde waarde, hij heeft in enkele wedstrijden met slimme steekpasses onze spitsen alleen voor de keeper gezet en wat punten binnengeharkt.
Wél zal hij volgend jaar aan meer wedstrijden moeten komen en de cijfers wat moeten opkrikken om écht de geschiedenis in te gaan als een topper.
Voor Zahavi gelft een zelfde verhaal, hij sleept ons er een paar keer doorheen maar een paar keer op de 30-40 wedstrijden welke hij heeft gespeeld is te dunnetjes.
Sangare vind ik helemaal niets, ik zie nog steeds zijn toegevoegde waarde niet welke Schmidt kennelijk wel ziet.

Maar waarom ik eigenlijk reageer op je post is de allerlaatste zin "we moeten weer leidend worden ipv volgend tov Ajax".
Ik ben benieuwd hoe je dat in de huidige omstandigheden denkt te kunnen realiseren?
Het geld klotst tegen de plinten daar........hoe zou PSV dat volgens jou aan moeten pakken?
(Deze vraag is dus serieus bedoeld, ik wil niet suggereren dat je onzin uitkraamt. :))

 

+1/-0

Dit zegt voor mij alles hoe er iets verkeerd zit bij PSV:

Rik Elfrink

Schmidt staat voor zijn grootste krachtproef bij PSV, dat ongeacht de uitkomst met hem door wil. Tweede of derde, dat maakt gevoelsmatig en ook voor volgend seizoen in ieder geval wel een wereld van verschil.

"Ongeacht de uitkomst". Dus eigenlijk maakt het allemaal niet uit, die resultaten. Gerbrands heeft wel allemaal boekjes geschreven over topsport, maar handelt er niet naar. Iedereen kan doelstellingen bedenken, maar haal je ze niet, wat maakt het uit?
Bij het PSV van vroeger zouden ze, zowel de spelers als de leiding enorm van balen dat je 14 punten achterstaat en nog niet eens zeker bent van de 2e plaats.

Dit zinnetje laat precies zien wat ik al langer denk. Dat ze het bij PSV eigenlijk wel best vinden zo. Presteren mag, maar moet niet. Als de werksfeer maar gezellig is. Clubmannen onder elkaar. Dan ben je geen topclub meer.

 

+2/-2

Ik vind het te makkelijk gedacht Daguardo. Het gaat er bij PSV om dat ze vorig jaar een straat in zijn geslagen waarbij je all-in gaat en je kunt dat eigenlijk niet na 1 seizoen intrekken. Je gaat zo'n proces in met vertrouwen en geloof dat je de juiste keuze hebt gemaakt en als je denkt dat je dit jaar de eerste stenen hebt gelegd dan moet je nog minimaal een seizoen de kans krijgen om het uit te bouwen.

Als je nu een nieuwe TD en trainer moet zoeken en aanstellen, dan heeft die ook weer een eigen selectie nodig en dan begin je weer helemaal vanuit 0. Het geloof, ook vanuit mij, is dat we volgend jaar niet met Schmidt niet op 0 hoeven te beginnen.

 

+3/-0

Ik heb iig totaal geen vertrouwen dat het volgend jaar onder Roger beter gaat lopen.
Het spel wordt eerder slechter dan beter gedurende het seizoen.
Spelersgroep heeft nu voldoende rust tussen wedstrijden in om 90 minuten het vol gas voetbal te spelen.
En met deze selectie hoor je geen 14 punten achter Ajax te eindigen of 3de te worden.

 

+1/-1

We beleven weinig plezier aan dit seizoen.
Iets te weinig karakter op het middenveld, meedogenloosheid achterin en lange balvaste spitsvoorin.
Er vertrekken ongeveer zo’n 12, 13 spelers (inclusief verhuurde spelers) en er wordt een fonds gecreeerd. En met de opbrengsten wil ik gericht paar spelers halen die toevoegen wat we missen. Daar hangen behoorlijke prijskaartjes aan, maar we schieten nu niets op met breedte aankopen.
Middenveld: Teun Koopmeiners. Duur en AZ zal tegenwerken, maar het is precies was we nodig hebben. Duelkracht, karakter, scoren en goede pass.
Voorin: type Vennegoor, de Jong... en dat brengt mij bij Henk Veerman. Ik weet een ander niveau, maar doelgericht, scorend, goed in combinatie en ook met het hoofd gevaarlijk.
Achterin: liefst Bazoer, ondanks zijn verleden bij PSV wel wat we nodig hebben. En anders Bruma. Geeft rust, duelkracht, iets meer lengte en ervaring.
Verder investeren om topspelers te behouden. Denzel & Donyel flink meer geld, omdat dat veel goedkoper is dan vervangen. Een jaartje verlengen en voor hen komen de clubs toch wel.
Zou meer plezier beloven voor volgend jaar.

Dit bericht is gewijzigd op 4 mei 2021, 09:28:59.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Jan van Beveren vloog schreef op 04 mei 2021 om 09:08:

We beleven weinig plezier aan dit seizoen.
Iets te weinig karakter op het middenveld, meedogenloosheid achterin en lange balvaste spitsvoorin.
Er vertrekken ongeveer zo’n 12, 13 spelers (inclusief verhuurde spelers) en er wordt een fonds gecreeerd. En met de opbrengsten wil ik gericht paar spelers halen die toevoegen wat we missen. Daar hangen behoorlijke prijskaartjes aan, maar we schieten nu niets op met breedte aankopen.
Middenveld: Teun Koopmeiners. Duur en AZ zal tegenwerken, maar het is precies was we nodig hebben. Duelkracht, karakter, scoren en goede pass.
Voorin: type Vennegoor, de Jong... en dat brengt mij bij Henk Veerman. Ik weet een ander niveau, maar doelgericht, scorend, goed in combinatie en ook met het hoofd gevaarlijk.
Achterin: liefst Bazoer, ondanks zijn verleden bij PSV wel wat we nodig hebben. En anders Bruma. Geeft rust, duelkracht, iets meer lengte en ervaring.
Verder investeren om topspelers te behouden. Denzel & Donyel flink meer geld, omdat dat veel goedkoper is dan vervangen. Een jaartje verlengen en voor hen komen de clubs toch wel.
Zou meer plezier beloven voor volgend jaar.



Koopmeiners kan ik mijzelf in vinden, echter zal AZ ongetwijfeld een vraagprijs hanteren van om en nabij de 20M en dat is hij absoluut niet waard.

Henk Veerman heeft recentelijk zijn eerste doelpunt met zijn hoofd gemaakt, iets dat hem dus absoluut geen Vennegoor of Hesselink, laat staan Luuk de Jong maakt een speler de momenteel absoluut een van de beste (aanvallende) koppers van Europa is.

Bazoer zal in een 4-mans defensie volledig ondersneeuwen, terwijl Bruma inmiddels toch wel verleden tijd is.

Denzell nog 1-jaar behouden zou absoluut top zijn, PSV moet simpelweg afscheid nemen van Donyell Malen, daar waar Madueke al op de deur klopt en bovendien -nog veel belangrijker- Malen momenteel voornamelijk voetbalt voor F.C Malen, ipv voor ons PSV.

De zogenoemde "gerichte" aankopen uit jouw lijstje zouden -op Koopmeiners na, maar te duur- ons regelrecht richting de sub-top sturen ipv aanspraak laten maken op een kampioenschap.

 

+1/-0

Ik begreep dat Mickey van de Ven van Volendam op het lijstje stond van PSV als een talent dat men wilde aantrekken. Nu lijkt Van Bommel PSV te snel af te zijn: https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/385521/van-bommel-pikt-eerste-aanwinst-wolfsburg-op-in-volendam/link

 

+1/-0

Ik hoor eigenlijk niks over hoe het kan dat bijvoorbeeld een speler als Bruma jarenlang is gescout en dan voor 10+ miljoen wordt gekocht terwijl hij er niks van kan. Dit is echt niet alleen de schuld van John de Jong. Hoe kan het dat, naast Bruma, PSV vaak het schip ingaat met dure spelers? Ik noem ook een Baumgartl van 10 miljoen, Guti enz. Nieuwe spelers kopen voor 2021-2022 is leuk maar alleen als de hele technische leiding deze flaters heeft geëvolueerd en dit soort fouten in de toekomst probeert te voorkomen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gica_Popescu schreef op 14 juni 2021 om 15:52:

Ik hoor eigenlijk niks over hoe het kan dat bijvoorbeeld een speler als Bruma jarenlang is gescout en dan voor 10+ miljoen wordt gekocht terwijl hij er niks van kan. Dit is echt niet alleen de schuld van John de Jong. Hoe kan het dat, naast Bruma, PSV vaak het schip ingaat met dure spelers? Ik noem ook een Baumgartl van 10 miljoen, Guti enz. Nieuwe spelers kopen voor 2021-2022 is leuk maar alleen als de hele technische leiding deze flaters heeft geëvolueerd en dit soort fouten in de toekomst probeert te voorkomen.



Misschien dat ze daarom nu vooral bekende, oudere spelers als Berghuis en De Jong willen halen. Minder risico. Maar ook minder restwaarde.

Neemt niet weg dat er zeker goed geevalueerd moet worden. Ik denk echter dat ze het bij PSV wel allemaal best vinden zoals het nu gaat. Anders ga je niet de TD die al die spelers heeft gehaald met een paar jaar verlengen, terwijl hij nog een contract had. En Vennegoor promoveren. Dan had je nieuwe mensen gehaald.

Voor Dumfries en Malen gaan we hopelijk veel geld vangen. Op zich ook blij dat er ervaring bij komt. Maar er moeten ook weer nieuwe cashcows komen. Dat vraagt om een goede scouting.

 

+1/-0

Tja, die Koopmeiners leek me wel een goede aanwinst. Maar als die al 20 miljoen moet opbrengen is dat voor PSV natuurlijk niet te doen. Dan is het logisch dat we bij spelers als Propper uitkomen. Zo'n Koopmeiners is straks ook pas weer haalbaar als hij in het buitenland mislukt of richting 30 loopt.

Maar als AZ al zulke hoge bedragen vraagt voor hun spelers, waarom is het bij PSV dan toch altijd zo aan de lage kant? 15 Miljoen voor Dumfries? Hopelijk speelt hij zo nog een paar goede wedstrijden, en zijn meerdere clubs geinteresseerd. Dan moet 20-25 miljoen haalbaar zijn. Koopmeiners is niet eens basisspeler bij Oranje.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Daguardo schreef op 16 juni 2021 om 11:24:

Tja, die Koopmeiners leek me wel een goede aanwinst. Maar als die al 20 miljoen moet opbrengen is dat voor PSV natuurlijk niet te doen. Dan is het logisch dat we bij spelers als Propper uitkomen. Zo'n Koopmeiners is straks ook pas weer haalbaar als hij in het buitenland mislukt of richting 30 loopt.

Maar als AZ al zulke hoge bedragen vraagt voor hun spelers, waarom is het bij PSV dan toch altijd zo aan de lage kant? 15 Miljoen voor Dumfries? Hopelijk speelt hij zo nog een paar goede wedstrijden, en zijn meerdere clubs geinteresseerd. Dan moet 20-25 miljoen haalbaar zijn. Koopmeiners is niet eens basisspeler bij Oranje.



Jij trapt er ook al in.
PSV vraagt niet 15 miljoen voor Dumfries. Dat bedrag noemt in dit geval zijn zaakwaarnemer, want bij een lage transfersom kan hij meer miljoenen aan zijn eigen bankrekening toevoegen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Daguardo schreef op 14 juni 2021 om 16:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Gica_Popescu schreef op 14 juni 2021 om 15:52:

Voor Dumfries en Malen gaan we hopelijk veel geld vangen. Op zich ook blij dat er ervaring bij komt. Maar er moeten ook weer nieuwe cashcows komen. Dat vraagt om een goede scouting.



We hebben met Madueke en Gakpo nog twee grote cashcows rondlopen. In mindere mate Max en Teze.

Als we het elftal sterker kunnen maken door ervaring toe te voegen, zoals Propper, van Ginkel, L. de Jong, Berghuis, dan kan een jongen als Boscagli wellicht ook flinke progressie maken met betere spelers om hem heen. Heeft afgelopen jaar een goed seizoen gehad namelijk.

 

+1/-0

Volgens Rik is Udinese in gesprek over Romero, eventueel via een huurconstructie.

https://www.ed.nl/psv/psv-in-gesprek-met-udinese-over-een-overgang-van-spits-maxi-romero~aedb8c12/link

Je gunt die jongen vooral een paar blessure-vrije jaren, want heeft in totaal pas 32 minuten gespeeld in het eerste van PSV.
Zonde ook van die 10 miljoen destijds, maar zoveel pech was niet te voorzien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 17 juni 2021 om 12:55:

Volgens Rik is Udinese in gesprek over Romero, eventueel via een huurconstructie.

https://www.ed.nl/psv/psv-in-gesprek-met-udinese-over-een-overgang-van-spits-maxi-romero~aedb8c12/link

Je gunt die jongen vooral een paar blessure-vrije jaren, want heeft in totaal pas 32 minuten gespeeld in het eerste van PSV.
Zonde ook van die 10 miljoen destijds, maar zoveel pech was niet te voorzien.



Ik hoop daarom vooral dat er geen optie tot koop wordt bedongen. Als zijn pech nu op is kan hij nog steeds veel waard worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

legerjas schreef op 18 juni 2021 om 10:38:

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 17 juni 2021 om 12:55:

Volgens Rik is Udinese in gesprek over Romero, eventueel via een huurconstructie.

https://www.ed.nl/psv/psv-in-gesprek-met-udinese-over-een-overgang-van-spits-maxi-romero~aedb8c12/link

Je gunt die jongen vooral een paar blessure-vrije jaren, want heeft in totaal pas 32 minuten gespeeld in het eerste van PSV.
Zonde ook van die 10 miljoen destijds, maar zoveel pech was niet te voorzien.



Ik hoop daarom vooral dat er geen optie tot koop wordt bedongen. Als zijn pech nu op is kan hij nog steeds veel waard worden.



Ik hoop het voor hem, maar het kan ook zomaar zijn dat zijn lijf niet gemaakt is voor topvoetbal. In dat geval kun je hem beter verkopen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 18 19 20 21 22

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 2021/22