Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2025/2026

Deze normale topic is open en bestaat uit 18 pagina's: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18

open/sluit de onderstaande quote:

Nikiforov 3 schreef op 12 januari 2026 om 21:51:

Jaybee schreef op 12 januari 2026 om 19:22:

EHVDGXT schreef op 12 januari 2026 om 18:43:

vaio schreef op 12 januari 2026 om 08:13:

Lozano maakte bij ons met zijn laatste terugkeer eigenlijk ook al niets meer klaar. Een veel te laag rendement.Zou liever voor een andere optie gaan.

Eens. Hoewel het gezien de historie natuurlijk leuk zou zijn en waarschijnlijk, zeker nu hij bij San Diego weg moet, ook wel haalbaar, zou ik er als PSV zijnde niet aan beginnen. Laatste periode hier heeft nduidelijk gemaakt dat Lozano niet meer de Lozano van jaren terug is.

Hij was in zn laatste periode belangrijk genoeg

Eens. Lozano is op zijn minst een sterk verbeterde uitgave van Driouech. Prima bruikbaar nu je de diepgang en doelgerichtheid van Van Bommel al nog een hele tijd mist.

Driouech ondanks zn CL optredens laat niets zien. Afgelopen zaterdag heeft ie niets goeds gedaan.

+1/-0

Het is uitermate zuur dat Pepi wederom een lange blessure heeft. Al las ik op voetbalzone dat zijn afwezigheid wellicht tot 6 weken beperkt blijft in plaats van 2 maanden. Moet je voor 6 weken afwezigheid nou echt de markt op gaan, terwijl je 13 punten voor staat in de competitie en je in de eerste seizoenshelft hebt aangetoond om ook zonder Pepi goed te kunnen presteren?

In mijn ogen ga je alleen iets doen als dat ook past in je plannen voor de selectie van 2026-2027. Ikzelf vind Lauritsen geen hele slechte optie. Maar dat is natuurlijk geen versterking aan de bovenkant en zeker geen CL-niveau. Hij brengt echter wel kwaliteiten die we op dit moment nog wat minder in de selectie vertegenwoordigd hebben met zijn lengte en kopkracht.

Om nog een noodgreep à la Boadu zou ik niet staan te juichen. Je kunt eigenlijk niet eens spreken van pech dat je een speler met zo'n geschiedenis steeds opnieuw moet missen door blessures. Zelfde verhaal met bijv. Stengs en Bijlow bij Feyenoord, of met Obispo bij ons.

Voor 2026-2027 ziet het er nu als volgt uit:

* Pepi - in principe onze eerste spits, die tot nu toe bijna altijd levert als hij speelt. De vraag is echter of hij wordt weggekocht of niet.
* Van Bommel - keert terug van zijn blessure en is in principe beoogd basisspeler op de linkerflank
* Perisic - heeft nog een contract en zijn leeftijd lijkt hem geen parten te spelen en is daarmee ook beoogd basisspeler
* Man - doet het uitstekend dit seizoen en is een waardevolle roulatiespeler, die je probleemloos kunt inzetten als Van Bommel of Perisic afwezig is
* Driouech - komt, ondanks enkele sterke momenten in de CL, te kort voor het niveau wat PSV nastreeft. Kan alleen als invaller op specifieke momenten van waarde zijn
* Bajraktarevic - komt vooralsnog te kort voor het niveau wat PSV nastreeft. Misschien zit er nog rek in, maar ik zie hem nog niet slagen
* Plea - was de back-up voor Pepi en liet in de eerste weken best aardige dingen zien. Als hij na zijn blessure nog steeds op dat niveau zit, dan hebben we met Plea een waardevolle back-up voor meerdere posities

Ik ga er dan gemakshalve even vanuit dat Boadu niet verlengd wordt en dat de aanvallers van Jong PSV, te weten Thomas, Van Duijven en Abed, er volgend jaar niet meer zullen zijn. Je bent met de huidige bezetting dus al meer dan dubbel bezet. Is het verstandig om dan nog iemand erbij te nemen? Als het een jaar minder goed gaat, kan het zijn dat al die spelers weer als een molensteen om je beschikbare budget heen hangen. En als Pepi bijvoorbeeld vertrekt, dan ben je weer genoodzaakt om een nieuwe spits te kopen, omdat de alternatieven eigenlijk niet goed genoeg zijn voor de basis (en ja, daar schaar ik ook middenvelder Til onder).

Ik ga ervan uit dat er binnen de leiding van PSV voldoende wijsheid en inzicht aanwezig is om hier een goed besluit te nemen.

+1/-0

Jammer dat Endrick aan Lyon is verhuurd, want die hadden wij ook wel kunnen gebruiken nu. Huurprijs is slechts een miljoen.
Ik ben benieuwd welke spelers we op het lijstje hebben staan.

+1/-0

Hoort eigenlijk niet in deze topic, maar kon zo snel niet vinden waar dan wel. Drommel speelt sterk dit seizoen, gister had hij ook weer een aantal hele goede reddingen. Toch leek het alsof hij bij de tegengoals zijn armen niet vol strekte. Het schot van Hwang was wellicht niet houdbaar geweest, maar hij had meer kunnen doen imo. Is dit anderen ook opgevallen?

+1/-0

Het verhaal van Drommel is eigenlijk al jarenlang hetzelfde. Regelmatig een goede redding, wedstrijden waarin hij uitblinkt, en dan onvermijdelijk weer opeens een ketser van jewelste. En bij een club als Sparta kom je natuurlijk vaker in de situatie dat je een redding moet maken dan bij PSV. Bij PSV wordt dan juist weer ieder minder moment uitvergroot.

Gisteren een aantal uitstekende reddingen, maar bij het schot van Hwang hield hij zijn handen in, waarschijnlijk in de veronderstelling dat die bal naast zou vliegen. Oftewel, totaal verkeerde inschatting. Bij de goals van Van Persie liet hij zich 2x in de korte hoek kloppen. Dat waren weliswaar geen grote fouten, maar menig keeper was dat ook niet overkomen.

+1/-0

Goldensands schreef op 19 januari 2026 om 14:22:

Hoort eigenlijk niet in deze topic, maar kon zo snel niet vinden waar dan wel. Drommel speelt sterk dit seizoen, gister had hij ook weer een aantal hele goede reddingen. Toch leek het alsof hij bij de tegengoals zijn armen niet vol strekte. Het schot van Hwang was wellicht niet houdbaar geweest, maar hij had meer kunnen doen imo. Is dit anderen ook opgevallen?

Dat is Drommel in een notendop. Niet constant genoeg

+1/-0

Perisic terug naar inter Milaan na de wedstrijd tegen bayern München.

Psv gaat nog een drukke winter transfer periode tegemoet. Hopelijk komt depay terug.

+1/-0

Als Perisic gaat wordt het wel erg dun in de laatste maanden richting de zomerstop. Blijft ie of gaat ie weg?
Komt er nog een vervanger voor de geblesseerde Pepi? Voorin wordt het op deze manier wel behoorlijk dun, zeker ook omdat Til blijkbaar last heeft van zijn knie.
Is Thomas voor de linksbuiten al een optie om te laten instromen? Of heeft ie nog meer vlieguren nodig?
Vertrekt Nagalo en wil PSV daar nog iets voor terughalen?

Het lijkt alsof PSV wacht tot Bayern met knopen doorhakken en ik denk dat een transfer die nu niet mogelijk is richting het einde van de deadline wellicht makkelijker te realiseren is voor PSV aan de inkomende kant.

We gaan het meemaken, maar ook bij Fortuna uit miste ik gewoon wat aanvallende stootkracht. In de breedte is het momenteel simpelweg te weinig in aanvallend opzicht, want bijv. Bajraktarevic en Driouech overtuigen mij niet echt.

+1/-0

Forza psv schreef op 22 januari 2026 om 16:40:

Perisic terug naar inter Milaan na de wedstrijd tegen bayern München.

Psv gaat nog een drukke winter transfer periode tegemoet. Hopelijk komt depay terug.

Gaat niet gebeuren, of PSV moet een vervanger kunnen halen en we moeten een flink bedrag voor Ivan krijgen.

+1/-0

StephanPSV schreef op 23 januari 2026 om 10:34:

Als Perisic gaat wordt het wel erg dun in de laatste maanden richting de zomerstop. Blijft ie of gaat ie weg?
Komt er nog een vervanger voor de geblesseerde Pepi? Voorin wordt het op deze manier wel behoorlijk dun, zeker ook omdat Til blijkbaar last heeft van zijn knie.
Is Thomas voor de linksbuiten al een optie om te laten instromen? Of heeft ie nog meer vlieguren nodig?

Het lijkt alsof PSV wacht tot Bayern met knopen doorhakken en ik denk dat een transfer die nu niet mogelijk is richting het einde van de deadline wellicht makkelijker te realiseren is voor PSV aan de inkomende kant.

We gaan het meemaken, maar ook bij Fortuna uit miste ik gewoon wat aanvallende stootkracht. In de breedte is het momenteel simpelweg te weinig in aanvallend opzicht, want bijv. Bajraktarevic en Driouech overtuigen mij niet echt.

Plea en Boadu komen ook bijna terug. Vergeet dat niet.

+1/-0

Passievrucht schreef op 23 januari 2026 om 10:44:

StephanPSV schreef op 23 januari 2026 om 10:34:

Plea en Boadu komen ook bijna terug. Vergeet dat niet.

Ik weet het, ik weet alleen niet wanneer beide terug zijn, en is het ook maar de vraag of ze er direct staan. Zeker Plea heeft er lang uitgelegen. Boadu is leuk voor op de counter, maar meer niet, en zeker geen versterking voor PSV tot dusverre.

+1/-0

gezien de blessures moet je gewoon een keiharde nee verkopen. je overweegt het puur en alleen omdat je een straatlengte voor staat. wat ga je uit stralen richting je spelersgroep wanneer je het daadwerkelijk doet.

+1/-0

Moet psv niet nu al sano halen voor volgend seizoen.

Veerman en saibari gaan weg en we spelen nu ook al met jeugdige reserve dus een extra middenvelder zou niet verkeerd zijn.

Pepi dan vd zomer verkopen voor 40 miljoen en dan een goede vervanger halen.

+1/-0

sano is een gepasseerd station. resink is dat bijvoorbeeld nog niet.

+1/-0

Troy parrot op lijst als vervanger van pepi.

Stel fulham biedt vandaag nog 40 miljoen op pepi dan gelijk naar az gaan en parrot halen.

Wordt psv niet minder van.

+1/-0

kost je alleen een miljoen of 30 schat ik. nee dus.

+1/-0

Ik denk 20 en dan misschien vd zomer poging wagen voor hem.

Az heeft hem dit weekend ook nodig tegen 020.

+1/-0

Niet zo een goede herinnering aan spelers van AZ kopen (uitgezonderd Ruben).
Doen het leuk daar maar bij een topclub verzuipen ze.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 18 pagina's: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2025/2026