Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 162 163 164 165 166 167 168 169 170 ... 185 186 187 188 189

Zeg je dat ook dan als de KNVB geen wedstrijd zonder publiek als straf geeft na het vuurwerk van afgelopen weekend tijdens PSV-Ajax? Om de haverklap zie je voorbij komen dat clubs of spelers ondanks een voorwaardelijke straf een andere straf/boete krijgen. Maar nu het om Ajax gaat is dat opeens een probleem? Lekker hypocriet.

 

+2/-0

Helemaal prima als de voorwaardelijke straf van Ajax niet omgezet wordt in een onvoorwaardelijke straf, maar deel dan als KNVB zijnde ook geen voorwaardelijke straffen meer uit. Handhaving op deze manier kan niemand serieus nemen.

Sowieso kun je het vuurwerk in de Klassieker moeilijk vergelijken met wat er zondag gebeurde. De Klassieker werd middels vuurwerk doelbewust gesaboteerd. Daarnaast braken er rellen uit waarbij meerdere agenten gewond raakten.

Daarmee wil ik het vuurwerk afgelopen zondag niet goed praten. Sterker nog, ik vond het erg teleurstellend dat het 5 dagen na de misdragingen in Lens weer mis ging. Alle oproepen van PSV vooraf ten spijt. Nu ben ik geneigd te zeggen dat het extra frustrerend is dat het dezelfde groep lijkt die weer de mist in ging, maar dat baseer ik dan alleen op hun kledingstijl.

 

+4/-0

Wat betreft die voorwaardelijke straffen ben ik het inderdaad met je eens. Het is de afgelopen jaren echter al regelmatig voorgekomen dat bij een schikkingsvoorstel die voorwaardelijke straf werd genegeerd en die vooruit geschoven werd. Iets wat de UEFA overigens ook al meerdere keren heeft gedaan, ook bij voorwaardelijke straffen die bij PSV nog open stonden. Ik vind het alleen hypocriet dat er nu opeens een probleem van wordt gemaakt nu het bij Ajax zo is en dit in eerdere vergelijkbare gevallen niet het geval was.

De vergelijking van zondag in vergelijking met Ajax-Feyenoord is puur omdat PSV ook nog een voorwaardelijke straf heeft staan (na PSV-Sparta van afgelopen seizoen) vanwege het afsteken van vuurwerk. Ik ben benieuwd of degenen die nu vinden dat die voorwaardelijke straf van Ajax omgezet moet worden in een definitieve straf dan ook vinden dat ook PSV een thuiswedstrijd zonder publiek moeten spelen.

Overigens wat betreft jouw laatste opmerking: het is dezelfde groep als in Lens en ook dezelfde groep die er voor gezorgd heeft dat die voorwaardelijke straf er nog staat.

 

+1/-0

Ten eerste ben ik het met Shevchenko eens, die gevallen kun je niet vergelijken ...
En vwb de voorwaardelijke straf die tegen ons opgelegd is, ja, die moeten ze dan ook onvoorwaardelijk maken ... geen onderscheid!

En dan maar meteen de volgende vraag beantwoorden: Nee, ik zit niet (meer) in het stadion, dus dat zal mij persoonlijk niet raken.

Maar ik denk dat (bijna) iedereen het er wel over eens is, dat dat gezeik met dat vuurwerk maar eens afgelopen moet zijn (al gaat een straf van een leeg stadion daar waarschijnlijk ook niet bij helpen ... en moeten de daders gewoon persoonlijk harder aangepakt worden).

 

+1/-0

oeh wat een gezeik met vuurwerk. De doodstraf erop.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSV Oisterwijk schreef op 02 november 2023 om 16:20:

oeh wat een gezeik met vuurwerk. De doodstraf erop.



Nou precies, vak ontruimen en alle betrokkenen op de stoel....

En wat was het probleem nu ook al weer precies met het vuurwerk afgelopen zondag? :verlegen

 

+1/-0

Ik sta regelmatig in het vuurwerk, maar van mij hoeft het niet. Afgelopen zondag werd er bij mijn voeten een rode rookbom afgestoken door zo'n anonieme held die niets zei maar wel zichzelf direct uit de voeten maakte.
Er hoeft maar iets te gebeuren en de paniek gaat groot zijn, je ziet namelijk geen klap als je zo dicht erop staat. Dit soort vuurwerk voegt mijn inziens echt helemaal niks toe, behalve dat het de boetepot van de KNVB spekt.

 

+3/-0

Had Ajax niet wat meer in linksbacks kunnen investeren? Nu moeten ze iemand van de hekkensluiter van de KKD opstellen. Avilla en Sosa voor 20 miljoen is toch wat zuinig gedaan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSV Oisterwijk schreef op 02 november 2023 om 16:20:

oeh wat een gezeik met vuurwerk. De doodstraf erop.


Waarom gelijk zo radicaal ;)
Een stadionverbod is wat mij betreft ook wel voldoende.

 

+1/-0

Wondertrainer die VH Schip !

 

+1/-0

maar echt hè: al die neuzen hier op het werk hebben gelijk weer een grote mond.
Sommige dingen veranderen ook echt niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hypo666crisy schreef op 03 november 2023 om 11:08:

maar echt hè: al die neuzen hier op het werk hebben gelijk weer een grote mond.
Sommige dingen veranderen ook echt niet.


Komende zondag in eigen huis een nederlaag tegen Heerenveen en volgende week in eigen huis een oorwassing tegen Brighton. Dan zijn ze wel weer even stil.

 

+1/-0

Hopelijk wel weer ja!

 

+1/-0

Is er serieus iemand die denkt dat ze zondag in eigen huis van Heerenveen gaan verliezen? Even los van de Europese duels krijgen ze tot de winterstop gewoon een heel eenvoudig programma waarin ze ook onder Steijn weinig punten zouden laten liggen. Wellicht een keer een misstap in een van de uitwedstrijden, maar verder hebben ze natuurlijk veel meer kwaliteit op het veld staan dan alle ploegen buiten de top 4.

Aan het eind van het seizoen zullen ze ook 'gewoon' op de vijfde plek staan of wellicht de vierde als AZ of Twente helemaal zou instorten. Afhankelijk van wie de beker wint is het dan de vraag of ze dan met een vijfde plek direct Europa in gaan of dat ze aan het eind van het seizoen nog play-offs moeten spelen.

Voor ons overigens ook ideaal dat in het eerste weekend van februari al de wedstrijd in Amsterdam is. Ongetwijfeld zullen ze in januari weer flink gaan (willen) wijzigen in de selectie. Dat is vier dagen na het sluiten van de transferwindow nog alles behalve ingespeeld.

 

+1/-0

De mazzel is weer terug pfff. Had gewoon 2-2 moeten worden, maar nu boeken ze een ruime zege.

 

+3/-0

Ik vond het stuntelende ajax leuker om naar te kijken. Heerenveen is hun favoriete tegenstander, altijd winst.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Red Bastard schreef op 05 november 2023 om 20:52:

Ik vond het stuntelende ajax leuker om naar te kijken. Heerenveen is hun favoriete tegenstander, altijd winst.



Mooie dingen duren nooit lang :\(

 

+2/-0

Het is wel knap dat John van 't Schip zowel Ajax als Jong Ajax binnen 1 week uit het slop heeft getrokken!

 

+1/-0

Stiekem hoop je dan een beetje dat ze hem daar permanent neer zetten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 07 november 2023 om 09:35:

Stiekem hoop je dan een beetje dat ze hem daar permanent neer zetten.



Ik hoop het met je mee. Hij doet geen gekke dingen dus het zal nu wel enigszins gaan draaien daar, maar het is ook niet bepaald een geweldenaar. Prima voor Ajax dus. ;)

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 162 163 164 165 166 167 168 169 170 ... 185 186 187 188 189

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax