Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 164 165 166 167 168 169 170 171 172 ... 185 186 187 188 189

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 09 november 2023 om 17:53:
Hato, dat nieuwe linksbackie, binnenkort rijp voor oranje..



Nu al opgeroepen zelfs!

 

+1/-0

Hato geselecteerd voor Oranje. :D :D :D
Heeft Koeman echt zoveel medelijden met ze dat hij dit soort dingen gaat doen? Lijkt me dat de verdedigers van GA Eagles en Sparta die hoger staan en minder doelpunten geincasseerd hebben nog eerder in aanmerking zouden moeten komen.

 

+1/-0

Met alle linksbenige centrumverdedigers die geblesseerd zijn vind ik dit nou de enige van de drie waarvan het wel logisch is dat hij is opgeroepen. Bergwijn en vooral Brobbey zijn lachwekkend.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 10 november 2023 om 14:04:

Met alle linksbenige centrumverdedigers die geblesseerd zijn vind ik dit nou de enige van de drie waarvan het wel logisch is dat hij is opgeroepen. Bergwijn en vooral Brobbey zijn lachwekkend.



Ik vind dat hij totaal nog niks heeft laten zien, behalve dat hij aangetoond heeft nog veel te moeten leren. Ik had zelfs een Pascal Struijk logischer gevonden om te selecteren dan Hato.

 

+1/-0

Ach Koeman is sinds zijn her intreden als bondscoach al geen schim meer van wie hij was in zijn eerste termijn als bondscoach.

 

+1/-0

Het is knap dat Hato op zijn 17e al bijna een jaar een plek in Ajax-1 heeft afgedwongen en dat hij daar, in tegenstelling tot zowat al zijn collega's, niet wekelijks keihard door de mand valt. Ik denk dat Koeman zo'n jongen, die zeker een toekomstig international kan worden, gewoon eens een keer van dichtbij wil meemaken. Wat dat betreft kan ik, gezien de blessures van De Ligt en Van de Ven, prima begrijpen dat deze jongen er nu een keer bij is.

Ik vind eigenlijk dat onze Teze zich de afgelopen maanden ook prima manifesteert. Hij heeft echter de pech dat hij Dumfries voor zich heeft, en Koeman op dit moment ook de voorkeur geeft aan Frimpong, die ook heel goed presteert.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 10 november 2023 om 16:24:

Het is knap dat Hato op zijn 17e al bijna een jaar een plek in Ajax-1 heeft afgedwongen en dat hij daar, in tegenstelling tot zowat al zijn collega's, niet wekelijks keihard door de mand valt. Ik denk dat Koeman zo'n jongen, die zeker een toekomstig international kan worden, gewoon eens een keer van dichtbij wil meemaken...



Als Koeman iemand meeneemt om "een keer van dichtbij mee te maken" dan is het toch velen malen logischer om juist die spelers mee te nemen die het in het buitenland goed doen, maar structureel over het hoofd worden gezien?

De lat om bij Oranje te komen is voor spelers in sterkere buitenlandse competities velen malen hoger dan voor Ajax. Iedere snotneus met 4 goede potten wordt opgeroepen. Je kan mij echt niet wijs maken dat Schouten pas afgelopen maanden bij PSV heeft leren voetballen. Die kon dit al. We hebben maanden lang in Nederland zitten discussiëren wie er op het middenveld zou moeten spelen op zijn positie en dan wordt iemand als Schouten structureel over het hoofd gezien totdat het vrijwel onmogelijk is om nog om hem heen te gaan.

Wat doet de bondscoach het hele jaar door? Spelers in de gaten houden, zeker in het buitenland, is toch simpelweg één van je meest logische taken?

Wel blij dat Schouten mede om deze reden nu in ons mooie PSV speelt. Dat dan weer wel...

 

+5/-0

Lekker.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:




“Tot de winterstop alleen maar makkelijke wedstrijden” :D

Misschien kunnen ze nog Ff paar keer roepen op hun netwerk dat dickpic Marc terug moet komen, want zand erover en die vrouwen vroegen er waarschijnlijk zelf om..

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Henkie Henk schreef op 11 november 2023 om 11:23:

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 10 november 2023 om 16:24:

Het is knap dat Hato op zijn 17e al bijna een jaar een plek in Ajax-1 heeft afgedwongen en dat hij daar, in tegenstelling tot zowat al zijn collega's, niet wekelijks keihard door de mand valt. Ik denk dat Koeman zo'n jongen, die zeker een toekomstig international kan worden, gewoon eens een keer van dichtbij wil meemaken...



Als Koeman iemand meeneemt om "een keer van dichtbij mee te maken" dan is het toch velen malen logischer om juist die spelers mee te nemen die het in het buitenland goed doen, maar structureel over het hoofd worden gezien?

De lat om bij Oranje te komen is voor spelers in sterkere buitenlandse competities velen malen hoger dan voor Ajax. Iedere snotneus met 4 goede potten wordt opgeroepen. Je kan mij echt niet wijs maken dat Schouten pas afgelopen maanden bij PSV heeft leren voetballen. Die kon dit al. We hebben maanden lang in Nederland zitten discussiëren wie er op het middenveld zou moeten spelen op zijn positie en dan wordt iemand als Schouten structureel over het hoofd gezien totdat het vrijwel onmogelijk is om nog om hem heen te gaan.

Wat doet de bondscoach het hele jaar door? Spelers in de gaten houden, zeker in het buitenland, is toch simpelweg één van je meest logische taken?

Wel blij dat Schouten mede om deze reden nu in ons mooie PSV speelt. Dat dan weer wel...



Ik blijf het zeggen, Koeman is geen schim meer van wie hij was voor hij stopte als bondscoach om naar Barça te gaan.

 

+1/-0

"het lek is boven!"

hou toch op man :D

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hypo666crisy schreef op 12 november 2023 om 17:05:

"het lek is boven!"

hou toch op man :D



Als het water van boven komt.....

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hypo666crisy schreef op 12 november 2023 om 17:05:

"het lek is boven!"

hou toch op man :D



Ja met van 't Schip zou alles goed komen.. :D

 

+1/-0

Voorlopig nog een zinkend (vh) Schip.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 13 november 2023 om 12:07:

Voorlopig nog een zinkend (vh) Schip.



Deze is echt leuk :D :D

 

+1/-0

Fans beginnen nu al kritiek op vh Schip te leveren, en VI analyseert een 5-0-5 tactiek ... haha

 

+1/-0

En nu hebben Bergwijn en Brobbey zich vanmorgen afgemeld voor Oranje??
hahaha, wat een bs ...
Die vh Schip heeft natuurlijk aan Koeman gevraagd of ze bij de club mogen blijven om extra te trainen daar?!
Schandalig!

 

+1/-0

Mwah, ik zou er ook niet mee zitten als Schouten zich af zou melden.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 13 november 2023 om 20:24:

Mwah, ik zou er ook niet mee zitten als Schouten zich af zou melden.



Ik ook niet eerlijk gezegd;)

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 164 165 166 167 168 169 170 171 172 ... 185 186 187 188 189

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax