Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 168 169 170 171 172 173 174 175 176 ... 185 186 187 188 189

En het meest bizarre van het verhaal komt nog: het was volkomen terecht ook nog. Ik kwam echt niet meer bij toen ik hoorde dat ze terugkwamen tot 2-2 en alsnog verloren...

 

+2/-0

Aan de andere kant wel zonde dat we niet meer de enige club zijn met een perfecte score tegen Eredivisie clubs :B

 

+1/-0

Ongelofelijk wat er gisteren weer is gebeurd. Ze hadden nog geluk dat die speler geen 3-0 maakte. Maar dit scenario was natuurlijk nog mooier. Wat een seizoen. Iedere keer als je denkt dat het niet nog erger kan, wordt het nog erger.

 

+2/-0

Mijn persoonlijke hoogtepunt van de wedstrijd was toch wel Brobbey die na afloop een paar flinke vuisten wilde uitdelen aan de timmerman, de schilder en de student waar hij met zijn team zojuist van had verloren :D Kan je jezelf nog harder voor lul zetten?

Maar oprecht: na deze nieuwe deceptie kan ik me alleen maar afvragen: hoe lang gaat het duren voordat ze uit deze ellende komen? Het lijkt me dat hun spelers met de dag minder waard worden. Dit is niet zomaar iets wat binnen een seizoen weer overeind wordt getrokken.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Tylan schreef op 22 december 2023 om 11:21:

Mijn persoonlijke hoogtepunt van de wedstrijd was toch wel Brobbey die na afloop een paar flinke vuisten wilde uitdelen aan de timmerman, de schilder en de student waar hij met zijn team zojuist van had verloren :D Kan je jezelf nog harder voor lul zetten?

Maar oprecht: na deze nieuwe deceptie kan ik me alleen maar afvragen: hoe lang gaat het duren voordat ze uit deze ellende komen? Het lijkt me dat hun spelers met de dag minder waard worden. Dit is niet zomaar iets wat binnen een seizoen weer overeind wordt getrokken.



Daar komen ze niet uit zolang ze met die selectie blijven doorgaan ….
En dat weten ze zelf ook wel, maar kunnen ze niet hardop gaan roepen …
Ze zullen zeer actief worden op de winter-transfermarkt, maar dan is natuurlijk de grote vraag wat ze financieel kunnen doen. 😀

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Tylan schreef op 22 december 2023 om 11:21:

Mijn persoonlijke hoogtepunt van de wedstrijd was toch wel Brobbey die na afloop een paar flinke vuisten wilde uitdelen aan de timmerman, de schilder en de student waar hij met zijn team zojuist van had verloren :D Kan je jezelf nog harder voor lul zetten?

Maar oprecht: na deze nieuwe deceptie kan ik me alleen maar afvragen: hoe lang gaat het duren voordat ze uit deze ellende komen? Het lijkt me dat hun spelers met de dag minder waard worden. Dit is niet zomaar iets wat binnen een seizoen weer overeind wordt getrokken.



En dat was dan alleen nog maar Brobbey, wat denk je als die Berghuis had gespeeld?! Die was volgens mij echt helemaal over de schreef gegaan …

 

+2/-0

Zit te bladeren in de seizoensgids van het plaatselijke theater. Maar ik kan niks zo leuk gevonden krijgen als de reacties op ajax.supporters.nl...

 

+5/-0

Eigenlijk is dit een mooi klassiek Grieks drama....De Reus Ajax werd geveld door de dappere held Hercules! En hoog op de berg Olympus zagen de Goden dat het goed was...de trotse Godenzonen zijn diep gevallen...

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Tylan schreef op 22 december 2023 om 11:21:

Mijn persoonlijke hoogtepunt van de wedstrijd was toch wel Brobbey die na afloop een paar flinke vuisten wilde uitdelen aan de timmerman, de schilder en de student waar hij met zijn team zojuist van had verloren :D Kan je jezelf nog harder voor lul zetten?

Maar oprecht: na deze nieuwe deceptie kan ik me alleen maar afvragen: hoe lang gaat het duren voordat ze uit deze ellende komen? Het lijkt me dat hun spelers met de dag minder waard worden. Dit is niet zomaar iets wat binnen een seizoen weer overeind wordt getrokken.



Kan mij niet lang genoeg duren 🍻 🤣🤣🤣

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SkieteWillem schreef op 22 december 2023 om 15:41:

Eigenlijk is dit een mooi klassiek Grieks drama....De Reus Ajax werd geveld door de dappere held Hercules! En hoog op de berg Olympus zagen de Goden dat het goed was...de trotse Godenzonen zijn diep gevallen...



Deze is om in te lijsten 🤣🤣🤣

 

+1/-0

Het punt is gewoon dat Ajax super geduldig speelde maar elke keer als het de bal kwijt raakte was er geen rest verdediging en was een lange bal naar voren al gevaarlijk. Maar toen ze oppertunistisch gingen spelen kregen ze nog wel wat kansen omdat je dan het geluk op zoekt. Dat is tegen dit soort tegenstanders in mijn ogen altijd slimmer dan de bal rond laten gaan. Slinger er een bal in en hij kan altijd voor de voeten van iemand vallen, of een keeper die hem half weg bokst of een corner weg moet geven. Het was echt pure armoede.

Of je nu heel blij moet zijn dat Ajax uit de beker is geknikkerd weet ik niet. Als wij van Twente/Feyenoord winnen wel want dan ligt de route helemaal open maar als je nu toch ziet wat er nog bij de laatste 8 zit na de komende speelronde dan is het eigenlijk om je kapot te schamen als Eredivisie. Heerenveen eruit, Utrecht eruit, Twente/PSV eruit en tegelijk gaan er amateurs en rechterrijtje ED door. Het kan bv dit worden:

Feyenoord/PSV
AZ
Cambuur
ADO
Vitesse
NEC
Fortuna
Excelsior

Feyenoord/PSV of AZ moet die beker winnen anders hebben we als competitie wel een probleem. Maar wat je eigenlijk ook niet wilt is een finale Feyenoord-NEC in de Kuip, of AZ-Fortuna idem dito. De Eredivisie is failliet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 22 december 2023 om 16:42:

open/sluit de onderstaande quote:

SkieteWillem schreef op 22 december 2023 om 15:41:

Eigenlijk is dit een mooi klassiek Grieks drama....De Reus Ajax werd geveld door de dappere held Hercules! En hoog op de berg Olympus zagen de Goden dat het goed was...de trotse Godenzonen zijn diep gevallen...



Deze is om in te lijsten 🤣🤣🤣



U noemt hen Godenzonen, maar ons PSV heeft geen zonen in Abcoude

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 22 december 2023 om 19:08:

Het punt is gewoon dat Ajax super geduldig speelde maar elke keer als het de bal kwijt raakte was er geen rest verdediging en was een lange bal naar voren al gevaarlijk. Maar toen ze oppertunistisch gingen spelen kregen ze nog wel wat kansen omdat je dan het geluk op zoekt. Dat is tegen dit soort tegenstanders in mijn ogen altijd slimmer dan de bal rond laten gaan. Slinger er een bal in en hij kan altijd voor de voeten van iemand vallen, of een keeper die hem half weg bokst of een corner weg moet geven. Het was echt pure armoede.

Of je nu heel blij moet zijn dat Ajax uit de beker is geknikkerd weet ik niet. Als wij van Twente/Feyenoord winnen wel want dan ligt de route helemaal open maar als je nu toch ziet wat er nog bij de laatste 8 zit na de komende speelronde dan is het eigenlijk om je kapot te schamen als Eredivisie. Heerenveen eruit, Utrecht eruit, Twente/PSV eruit en tegelijk gaan er amateurs en rechterrijtje ED door. Het kan bv dit worden:

Feyenoord/PSV
AZ
Cambuur
ADO
Vitesse
NEC
Fortuna
Excelsior

Feyenoord/PSV of AZ moet die beker winnen anders hebben we als competitie wel een probleem. Maar wat je eigenlijk ook niet wilt is een finale Feyenoord-NEC in de Kuip, of AZ-Fortuna idem dito. De Eredivisie is failliet.



Dit is de bekervoetbal he, geen ED?! Het is juist mooi dat er dan nog mindere clubs in zitten ... eigenlijk had een Ajaks daar goed bijgehoord ... ;)

 

+1/-0

Als je bij hun op het forum leest, dan geven ze allemaal die assistent trainer de schuld ... en is het zielig voor John v/h Schip ...

Maar, naar mijn mening, heeft de hoofdtrainer toch nog steeds de touwtjes in handen voor deze wedstrijden, en hebben ze toch voor V/h Schip wegging, al wel samen een plan gemaakt voor deze wedstrijden?! Het zou me heel erg verbazen als de regie voor de laatste 2 wedstrijden volledig in handen is geweest van die assistent trainer ...

 

+2/-0

Alsof het tegen een derdeklasser iets uit zou moeten maken wie de trainer van dienst is. Zelfs met de jostiband aan het roer hadden ze dit nog met minimaal 5-0 moeten winnen.

 

+3/-0

De jostiband heeft dan ook een betere CV dan Valkanis.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Tylan schreef op 22 december 2023 om 11:21:

Mijn persoonlijke hoogtepunt van de wedstrijd was toch wel Brobbey die na afloop een paar flinke vuisten wilde uitdelen aan de timmerman, de schilder en de student waar hij met zijn team zojuist van had verloren :D Kan je jezelf nog harder voor lul zetten?

Maar oprecht: na deze nieuwe deceptie kan ik me alleen maar afvragen: hoe lang gaat het duren voordat ze uit deze ellende komen? Het lijkt me dat hun spelers met de dag minder waard worden. Dit is niet zomaar iets wat binnen een seizoen weer overeind wordt getrokken.



Had wel verwacht dat dit een staartje zou krijgen nog. En vervolgens de racismekaart wordt getrokken en alles de doofpot in gaat. Maar het blijft bij dat laatste.

 

+1/-0

Ik lees nergens over een trainingskamp van Ajaks ...
Hebben ze daar al geen geld meer voor, of vinden ze dat niet nodig (nu ze al 5e staan)?? ;)

Ooh toch, net gelezen dat ze ook naar Spanje gaan ...

Dit bericht is gewijzigd op 2 januari 2024, 19:03:29.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 02 januari 2024 om 13:22:


Hebben ze daar al geen geld meer voor



Ze hebben een lening afgesloten van 40 miljoen.

 

+1/-0

Kan iemand de onbenulletjes op het Ajax-forum uit de droom helpen? Metz kan die Mikohatseflatse niet betalen. Daarom willen ze m de rest van het seizoen huren. Ajax zet een koopotie in het huurcontract van 15 miljoen. En nu denken ze in Amsterdam dat ze in Metz na afloop van dit seizoen wel 15 miljoen overmaken??

Niemand die daar denkt, het zal Metz jeuken, al zet je 25 miljoen in dat huurcontract. Een doorverkooppercentage van 50%. Wij huren m tot het eind van het seizoen en daarna tot ziens??

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 168 169 170 171 172 173 174 175 176 ... 185 186 187 188 189

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax