Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 170 171 172 173 174 175 176 177 178 ... 185 186 187 188 189

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 05 januari 2024 om 10:13:

Twente zie ik nog wel weg zakken. Die beginnen volgende week thuis tegen AZ en moeten dit seizoen nog uit naar PSV, Feyenoord, Ajax én AZ.



Nou, als Twente zo blijft spelen als gisteren, dan zie ik ze zelfs nog 2e worden …

 

+1/-0

Toch wel verrassend dat Henderson richting Ajax lijkt te trekken. Wat moet die gozer wel niet laten vallen aan salaris om in de Eredivisie te komen spelen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 14 januari 2024 om 15:41:

Toch wel verrassend dat Henderson richting Ajax lijkt te trekken. Wat moet die gozer wel niet laten vallen aan salaris om in de Eredivisie te komen spelen?



Goed man! De hoofdprijs betalen voor een Engelsman van 33...

 

+1/-0

We gaan het zien.

Wel weer ouderwets Lucky Ajax overigens.

Dit bericht is gewijzigd op 14 januari 2024, 17:36:33.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Almere vak V schreef op 14 januari 2024 om 16:03:

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 14 januari 2024 om 15:41:

Toch wel verrassend dat Henderson richting Ajax lijkt te trekken. Wat moet die gozer wel niet laten vallen aan salaris om in de Eredivisie te komen spelen?



Goed man! De hoofdprijs betalen voor een Engelsman van 33...



Laatste update is dat hij nu zelf 2,5 jaar wil. Zijn club heeft nog geen vraagprijs genoemd. Heeft die gast dan niets van het afgelopen anderhalf jaar gezien? Of ziet hij zichzelf als de grote verlosser voor 3 tot 5 miljoen netto per jaar?

 

+1/-0

Zal wel een huurconstructie worden van een 5 mln per jaar of zo …

En die Henderson wil zich in de kijker spelen voor EK, en die kijkt volgens mij niet eens verder dan dat. Kan goed na een half jaar weer genoeg voor hem zijn.

Maar hoe moet hij zich in de kijker spelen in zo’n team? Denken ze nu echt dat hij in z’n eentje een heel team aan het draaien krijgt? En trouwens, het grote probleem zich hem toch in die verdediging … dus ik zie niet hoe hij dat gebrek aan kwaliteit daar goed gaat maken …

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 15 januari 2024 om 08:04:

Zal wel een huurconstructie worden van een 5 mln per jaar of zo …

En die Henderson wil zich in de kijker spelen voor EK, en die kijkt volgens mij niet eens verder dan dat. Kan goed na een half jaar weer genoeg voor hem zijn.

Maar hoe moet hij zich in de kijker spelen in zo’n team? Denken ze nu echt dat hij in z’n eentje een heel team aan het draaien krijgt? En trouwens, het grote probleem zich hem toch in die verdediging … dus ik zie niet hoe hij dat gebrek aan kwaliteit daar goed gaat maken …


Eens. Alles rond deze transfer is fout. Ajax haalt een naam in de hoop het seizoen nog een beetje te redden en goodwill te kweken bij de achterban als het om transfers gaat, er zit
geen voetbalidee achter, de motieven van Henderson zijn financieel en het EK. Ze moeten dit niet doen.

 

+2/-1

Dat zal het niet zijn. Er zijn een hoop mensen op de achtergrond aan de slag bij Ajax, dus een afleidingsmanoeuvre is dit niet. Ik denk ook niet dat alle hoop gevestigd is op Henderson, maar men zal een aantal routiniers willen halen. Een beetje zoals men deed toen Blind en Tadic werden aangetrokken. Daarmee werd een behoorlijk opwaartse lijn ingezet.

 

+2/-0

Wij haalden ook een wat oudere Gotze en daarvoor Guardado en dat pakte ook prima uit. Ze laten namelijk ook anderen beter presteren / uit de verf komen. Dat hij zich in de kijker wil spelen snap ik, en dan is ajax helaas een goede keuze. Twee keer winnen en alle schijnwerpers staan weer op ajax en de superlatieven komen weer uit de kast. Reeel gezien kunnen ze de conference league ook gewoon winnen, zoveel bijzonders zit daar nu ook weer niet in. En dan zal je zien dat dat toernooi opeens heel hoog wordt aangeschreven. Zeker Europees. De prestaties van feyenoord in dat toernooi leverden ze ook veel belangstelling tegen hoge prijzen op.

Ik hoop echt dat deze gozer niet komt, ik zie ajax graag onder plek 4 eindigen. Ook voor ons van belang dat ze zo laag mogelijk europees voetbal halen, dat scheelt een hoop centen. Ik denk dat wij ook heel wat gaan kwijtraken aan het eind van het seizoen dus ook weer flink zullen moeten bouwen.

 

+2/-0

Nou, om weer goed te gaan presteren zullen ze toch met wat meer (goede) transfers op de proppen moeten komen … Dit team heeft echt onvoldoende kwaliteiten! Als je gisteren toch weer zag hoe die verdediging stond te blunderen … ze mogen blij zijn dat die keeper een engeltje op z’n schouders had.

En daarbij zal het een hele klus voor ze worden om dat financieel voor elkaar te krijgen. Ze hebben net nog een 40 miljoen of zo moeten lenen om de korte termijn verplichtingen te voldoen … dus naar mijn mening zal alles in deze transferperiode gehuurd moeten worden … of ze moeten weer “naar de bank”, of een andere tactiek verzinnen.

 

+1/-0

Wat dat betreft maakt dit seizoen weinig uit. Ze gaan Feyenoord en Twente niet voorbij dus CL is gevlogen. Laat ze dan maar lekker hun geld alvast weggeven voor Henderson. Beter dat dan dat ze in de zomer een echt plan maken.

Hato schijnt wel de beste voetballer ooit te zijn. Het zal wel. Ik zie het er niet in. Het enige lastige is dat ze straks wellicht weer zakken met geld krijgen door een club die scout op AN. Wel nog maar een jaartje contract.

 

+1/-0

Als Ten Hag er nog even zit, dan betaalt die weer 40 miljoen voor Brobbey en 50 voor Hato.

 

+2/-0

Gelukkig heeft Ten Hag al wat andere namen op het oog …. Maar inderdaad onbegrijpelijk dat iemand die weg is uit Nederland, nog zo de competitie kan vervalsen. Gelukkig heeft een of andere Duitser daar (onbewust) een stokje voor gestoken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 15 januari 2024 om 19:38:

[...]
Het enige lastige is dat ze straks wellicht weer zakken met geld krijgen door een club die scout op AN. Wel nog maar een jaartje contract.


Weet je wat het is. Wij zien op TV wekelijks wat voor waardeloos elftal ze hebben en dat de meeste er geen reet van kunnen. Daarnaast lezen wij wekelijks in de krant (of op de laptop ;)) hoe verrot hun organisatie is en over alle misstanden die hebben plaatsgevonden.

Maar in het buitenland werkt dat toch anders denk ik. Die typen op Google Ajax in en het eerste wat ze zien is 36 schalen en 4 grote bekers. Zo'n Henderson bijvoorbeeld, die weet niet eens dat Ajax op 1 november nog hekkensluiter was en dat ze in de beker zijn uitgeschakeld door amateurs. Die denkt alleen maar aan Cruijff, Van Basten en Bergkamp.

Het is toch de lange historie die denk ik vaak het verschil maakt als het gaat om interesse van spelers en transfersommen. Daar doen een paar waardeloze seizoenen weinig aan af.

 

+1/-0

Ik denk dat Henderson alleen aan zichzelf en zijn bankrekening denkt. Hij is zielsongelukkig in de zandbak maar heeft zijn 35 miljoen pond wel op het droge. Probleem is echter dat als hij binnen 5 jaar na vertrek weer terug is in Engeland HMRC graag de helft van zijn buitenlandse inkomsten wil. Dat is waar de schoen wringt, vandaar dat hij graag voor 1.5 jaar naar Ajax wil want dat is "in de buurt" en hij kan daarna sowieso terug naar de PL zonder £17000000 af te tikken. Al-Ettifaq moet alleen wel mee willen werken.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

janvs schreef op 16 januari 2024 om 12:00:

Ik denk dat Henderson alleen aan zichzelf en zijn bankrekening denkt. Hij is zielsongelukkig in de zandbak maar heeft zijn 35 miljoen pond wel op het droge. Probleem is echter dat als hij binnen 5 jaar na vertrek weer terug is in Engeland HMRC graag de helft van zijn buitenlandse inkomsten wil. Dat is waar de schoen wringt, vandaar dat hij graag voor 1.5 jaar naar Ajax wil want dat is "in de buurt" en hij kan daarna sowieso terug naar de PL zonder £17000000 af te tikken. Al-Ettifaq moet alleen wel mee willen werken.



Inderdaad, dat is het geval!

Ik hoop echter dat Ajaks hem haalt, tegen een leuke afkoopsom voor Al-Ettifaq, en een jaarsalaris voor die gast van een kleine 5 miljoen of zo ...
En dat denkt die gast hier even lekker te kunnen afbouwen, en zit Ajaks met de gebakken peren (financieel en sportief) ... ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 15 januari 2024 om 19:38:

Hato schijnt wel de beste voetballer ooit te zijn..



😂

Die rol zal Babadi wellicht over kunnen nemen. Is na Mootje misschien de volgende die z’n geluk in Adam wil gaan beproeven.. zou dat wel zeer betreuren overigens..

 

+1/-0

Ik niet. Ben helemaal klaar met het jochie. Veel plezier in Amsterdam.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 16 januari 2024 om 22:19:

Ik niet. Ben helemaal klaar met het jochie. Veel plezier in Amsterdam.


Ik moet zeggen, hij begint met zijn gedrag ook steeds beter bij Ajax te passen!

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 170 171 172 173 174 175 176 177 178 ... 185 186 187 188 189

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax