Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 171 172 173 174 175 176 177 178 179 ... 185 186 187 188 189

Ik denk dat er op zich niks mis is met dat jochie, maar wel met zijn management.
Wat is er nu mis met een verbeterd contract, en na dit seizoen waarschijnlijk volop kansen om te spelen (na het vertrek van enkele spelers)?!
Als hij dit seizoen wat minuutjes mag invallen/meespelen, en dan komend jaar in de basis, dan komt alles toch goed? Dus waarom zo moeilijk doen voor misschien een tonnetje of zo meer?
Blijkbaar kijken ze niet echt naar de lange termijn ...

 

+1/-0

Ajax kan ze in de basis ook een lange termijn visie geven die net zo goed is al bij PSV. Dus dan is een ton of 2 wel weer een aanzienlijk bedrag.
Ondanks dat voor mij PSV de beste en mooiste club ter wereld is, wil niet zeggen dat we de enige zijn die een 18 jarige perspectief kunnen geven en we de enige zijn die goed is voor zijn ontwikkeling.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSV Oisterwijk schreef op 17 januari 2024 om 13:50:

Ajax kan ze in de basis ook een lange termijn visie geven die net zo goed is al bij PSV. Dus dan is een ton of 2 wel weer een aanzienlijk bedrag.
Ondanks dat voor mij PSV de beste en mooiste club ter wereld is, wil niet zeggen dat we de enige zijn die een 18 jarige perspectief kunnen geven en we de enige zijn die goed is voor zijn ontwikkeling.


Sterker nog, ik denk dat die jonge gasten bij Ajax een grotere kans krijgt dan bij PSV (helaas). Kan het even niet onderbouwen, maar ik heb het onderbuikgevoel dat er daar meer jongens van 18, 19 ingezet worden dan bij ons. En daarbij vervolgens ook 3 maanden later opgeroepen worden voor Oranje... :kots

 

+1/-0

Ik weet niet of ze bij Ajaks meer perspectief zullen hebben … ze vinden daar dat ze een te jong elftal hebben, en zijn juist bezig met meer ervaring te halen … daarom denk ik dat bij ons de kansen groter zullen zijn, juist omdat er veel spelers zullen vertrekken. En als je je als speler dan nu al kunt bewijzen, heb je naar mijn mening een hele grote kans om in de basis te belanden volgend jaar.

En daarbij, bij ons speel je dit jaar al om de prijzen, dat is bij die andere club niet het geval, en je weet ook niet hoe lang dat daar nog gaat duren …. :B

 

+2/-0

PSV biedt hem op dit moment een selectie die in balans is, mogelijkheden om CL te spelen, en de mogelijkheid om in de luwte verder te ontwikkelen. Ga je nu naar Ajax, kom je als de grote verlosser binnen, lig je onder dezelfde loep als Mo deed..
Niks te winnen, alles te verliezen..
i

 

+2/-0

Eerlijk is eerlijk, knap als ze die Engelsman binnen weten te halen. Kost vast veel te veel, maar als de rest zich aan hem op kan trekken levert het ze ook aardig wat op. Had liever gezien dat hij niet kwam.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 18 januari 2024 om 11:39:

Eerlijk is eerlijk, knap als ze die Engelsman binnen weten te halen. Kost vast veel te veel, maar als de rest zich aan hem op kan trekken levert het ze ook aardig wat op. Had liever gezien dat hij niet kwam.



Ik zie niet meteen de redder in hem hoor en weet ook niet of de rest zin heeft zich aan hem op te trekken. Ik moet het nog zien en wat betreft hem binnen halen, hij wou uit dat land weg dus iedere club die voor hem kwam en hem kon betalen had hij ja tegen gezegd lijkt mij.

 

+3/-0

Van zandbak naar los zand, en een groot deel van je salaris inleveren?
Misschien maakt geld dan toch niet zo gelukkig, lees je mee Babadi?

 

+2/-0

Ik lees net dat hij waarschijnlijk helemaal geen salaris meer ontvangt van die club ....
Nou, je gaat niet in die zandbak een half jaar gratis voetballen, zeker niet als je eerst een afspraak had voor 800K per week!
Dus, dat zal naar mijn mening toch wel op een of andere manier moeten terugkomen, en ik denk dat Ajaks gewoon heel veel geld voor hem gaat betalen (tekengeld en/of salaris) ...

Ik denk dat ze daar in 020 flink met geld aan het smijten gaan, om alles zsm weer terug op de rails te krijgen ...

En stel dat die Henderson komende zomer niet opgeroepen gaat worden voor het nationale elftal ... zou hij daarna dan nog veel zin hebben om bij Ajaks te blijven??

wat een lekkere soap blijft het toch he?! ;)

 

+1/-0

Afgaande op wat een van die journalisten van The Athletic (doorgaans een van de meest betrouwbare sites) meldde gaat Henderson 4 miljoen pond per jaar verdienen bij Ajax (ruim 4,5 miljoen per jaar). Ongetwijfeld komen daar ook nog wel bonussen en tekengeld bij, maar daar is niets over bekend.

 

+1/-0

Ik vind het wel mooi dat een grote naam als Jordan Henderson gaat spelen in de Eredivisie. Voor hem ook een interessant buitenlands avontuur en toch dichtbij Engeland. Sowieso maakt hij Ajax beter.

 

+1/-0

Het was niet lang zoeken waarom ze goed bij elkaar passen.

Henderson: "It's been a tough year for Ajax. That's the same for me in the past six months. So, hopefully, we can help each other to move forward and be successful."

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 18 januari 2024 om 16:29:


Ik denk dat ze daar in 020 flink met geld aan het smijten gaan, om alles zsm weer terug op de rails te krijgen ...



Je gaat een speler halen van 33 die feitelijk al met pensioen was in de woestijn. Een speler die het laatste jaar bij Liverpool al geen hele wedstrijd meer kon spelen.

Die speler ga je de komende 2,5 jaar 15 miljoen betalen. Die speler laat alles vallen wat hij in die woestijn had kunnen verdienen. Dus er zal ook nog wel wat tekengeld bij komen kijken. En die moet je gaan redden?? Succes...

 

+1/-0

Ik snap er ook niet veel van …
Wat zou de belangrijkste reden voor die speler zijn om naar 020 te gaan? Want als hij afziet van dat salaris daar, dan kan hij ook gewoon terug naar UK … belastingdienst daar heeft niks te vorderen …
Ik denk dat hij op zoek was naar een club waar hij nog (flink) wat centjes kan verdienen, en toch gewoon rustig kan afbouwen … Misschien denkt hij ook dat hij in ED lekker op halve kracht kan mee draaien?!

Een ander punt is natuurlijk zijn plaats in de groep … ben benieuwd hoe dat zal gaan met bv een Bergwijn en Berghuis … als hij tegen Berghuis gaat roepen dat die z’n werk niet goed doet, dan zie ik dat niet lang goed gaan … wordt allemaal weer lekker smullen, denk ik. 😉

 

+1/-0

Blijkt zelfs een salarispost van 18 miljoen te zijn voor de komende 2,5 jaar. Goede indicatie voor Babadi wat ie daar kan verdienen...
;)

 

+1/-0

Smullen dat nieuws in Amsterdam :D :D :D


"Volgens het doorgaans zeer betrouwbare The Athletic gaat Jordan Henderson een enorm salaris ontvangen bij Ajax. De middenvelder zou per week 120.000 pond gaan ontvangen, omgerekend 140.000 euro. Op jaarbasis is dit dan ruim 7,2 miljoen euro."

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Passievrucht schreef op 19 januari 2024 om 13:50:

Smullen dat nieuws in Amsterdam :D :D :D


"Volgens het doorgaans zeer betrouwbare The Athletic gaat Jordan Henderson een enorm salaris ontvangen bij Ajax. De middenvelder zou per week 120.000 pond gaan ontvangen, omgerekend 140.000 euro. Op jaarbasis is dit dan ruim 7,2 miljoen euro."



Ik gok dat zijn tekenbonus hierin uitgesmeerd zal worden, maar blijft oliedom hoe ze het salarisplafond weer zo oprekken. Hebben ze niet geleerd van wat er gebeurde toen ze dit voor Tadic en Blind deden? Dat ging sportief gezien in het begin wel goed, maar toen ze vervolgens iedereen zulke hogere salarissen gingen betalen kwamen ze in de problemen. Dat heeft Mislintat inmiddels weer opgeruimd en vervolgens een hoop prul binnengehaald als vervanging van deze dure spelers.

 

+1/-0

Het is in ieder geval extreem veel geld. Als dat geen doorslaand succes is, dan is het een belachelijke deal.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 19 januari 2024 om 16:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Passievrucht schreef op 19 januari 2024 om 13:50:

Smullen dat nieuws in Amsterdam :D :D :D


"Volgens het doorgaans zeer betrouwbare The Athletic gaat Jordan Henderson een enorm salaris ontvangen bij Ajax. De middenvelder zou per week 120.000 pond gaan ontvangen, omgerekend 140.000 euro. Op jaarbasis is dit dan ruim 7,2 miljoen euro."



Ik gok dat zijn tekenbonus hierin uitgesmeerd zal worden, maar blijft oliedom hoe ze het salarisplafond weer zo oprekken. Hebben ze niet geleerd van wat er gebeurde toen ze dit voor Tadic en Blind deden? Dat ging sportief gezien in het begin wel goed, maar toen ze vervolgens iedereen zulke hogere salarissen gingen betalen kwamen ze in de problemen. Dat heeft Mislintat inmiddels weer opgeruimd en vervolgens een hoop prul binnengehaald als vervanging van deze dure spelers.



En dan waren Tadic en Blind nog een stuk jonger (rond de 26/27?) …

Wat denk je als die Henderson geblesseerd raakt, hij is natuurlijk niet meer de jongste en speelt op een plek die best belastend is …. of wat gebeurt er na deze zomer (na het EK) .. is hij dan nog steeds zo enthousiast etc.?

Maar … ze hebben hem natuurlijk in de 1e plaats voor de kleedkamer, en daar kan hij ten allen tijde actief blijven natuurlijk … wat zou hij daar eigenlijk doen?! 😝🤣😀

 

+1/-0

Ik denk toch ook dat anderen door hem beter uit de verf gaan komen, als hij vuil werk opknapt valt het niet zo op dat anderen dat niet doen. Als je daardoor bijvoorbeeld Taylor voor 15 miljoen meer kan verkopen heb je je geld er al bijna weer uit. We kunnen het onzinnig vinden maar hun spelers gaan van de zomer toch enorme bedragen opleveren, hoe onterecht ook. Geld zal nooit echt een blijvend probleem zijn bij hun.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 171 172 173 174 175 176 177 178 179 ... 185 186 187 188 189

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax