Uit: Dongen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.971
Reg.: 8 oktober 2005
Favoriete opstelling: geen
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Arnhem
Forumreacties: 1.489
Reg.: 18 juli 2017
Voor het Nederlands voetbal zou het mooi zijn als Feyenoord en in ieder geval Ajax de tussenronde overleven. Portugal heeft met Porto, en zeer waarschijnlijk Benfica en Sporting straks nog 3 clubs over bij de laatste 16 en Nederland zou dan enkel PSV over houden. Terwijl dit het jaar is dat je nog wat verder had kunnen uitlopen op de Portugezen.
Verder is het toch wel heel ernstig met Ajax gesteld als je ziet hoe een ploeg als Bodo Glimt eigenlijk de baas is in de Arena, terwijl ze zelf ook nog heel veel fouten maken. Ik denk dan eigenlijk ook dat het volgende week gewoon klaar is, zeker in de Noorse omstandigheden waar de Amsterdamse jongetjes niet aan gewend zijn.
Als je die Hlynsson over het veld ziet lopen, dan heb je toch het gevoel dat je op de zaterdagochtend naar de C-junioren zit te kijken. En dat is dan eigenlijk ook nog één van de lichtpuntjes van Ajax dit seizoen. Rensch kwam de afgelopen jaren duidelijk tekort, maar is nu één van hun beste verdedigers die daadwerkelijk gemist wordt als hij er niet is.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Uit: Drenthe
Forumreacties: 400
Reg.: 15 februari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
Blijf het vreemd vinden dat Brobbey vrije trappen / penalties mee krijgt. Bekijk die gozer nou eens goed, je hebt 3 man nodig om hem vast te houden. En steeds wordt hij door een handje uit balans gebracht??? Als hij erlangs wil hou je hem niet tegen hoor.
En waarom kreeg die jongen gister rood ? Normaal is toch penalty en geel? Dit was niet echt een doorgebroken speler die alleen op doel af kon rennen.
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
Natuurlijk was het wel een rode kaart. Hij wordt onderuit getrokken terwijl hij op doel probeert te schieten.
Het is alleen een gele kaart als de verdediger probeert de bal te spelen (krijg je weer dat gedoe met interpretatie van de scheidsrechter), maar daar is hier natuurlijk geen sprake van.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
open/sluit de onderstaande quote:Ricardo Izecson Santos schreef op 16 februari 2024 om 11:35:
Natuurlijk was het wel een rode kaart. Hij wordt onderuit getrokken terwijl hij op doel probeert te schieten.
Het is alleen een gele kaart als de verdediger probeert de bal te spelen (krijg je weer dat gedoe met interpretatie van de scheidsrechter), maar daar is hier natuurlijk geen sprake van.
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 943
Reg.: 19 februari 2006
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 16 februari 2024 om 11:32:
Blijf het vreemd vinden dat Brobbey vrije trappen / penalties mee krijgt. Bekijk die gozer nou eens goed, je hebt 3 man nodig om hem vast te houden. En steeds wordt hij door een handje uit balans gebracht??? Als hij erlangs wil hou je hem niet tegen hoor..
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
open/sluit de onderstaande quote:
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Ik sluit me in ieder geval volledig bij @vaio aan. Ook Brobbey krijgt echt heel weinig mee als je ziet hoeveel overtredingen er op hem worden begaan en dat geldt dus voor aanvallers in het algemeen. Gisteren was het in ieder geval een 100% penalty en volledig terechte rode kaart.
Koen073
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 416
Reg.: 23 september 2019
open/sluit de onderstaande quote:Ricardo Izecson Santos schreef op 16 februari 2024 om 14:57:
Ik sluit me in ieder geval volledig bij @vaio aan. Ook Brobbey krijgt echt heel weinig mee als je ziet hoeveel overtredingen er op hem worden begaan en dat geldt dus voor aanvallers in het algemeen. Gisteren was het in ieder geval een 100% penalty en volledig terechte rode kaart.
Kleine1
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Tilburg
Vak: -
Forumreacties: 375
Reg.: 27 oktober 2019
Ik kan nog niet begrijpen dat wij gelijk hebben gespeeld tegen hun …
Wat een belabberd voetbal en wat een zielig team zeg … met die Henderson voorop, wat een jankerd zeg … is dat nu het voorbeeld van een speler die PL heeft gespeeld? Ik denk niet dat hij zelf is vertrokken daar uit de woestijn, maar dat ze gewoon heel blij waren dat hij wilde vertrekken (zonder salaris).
En dan die Brobbey met z’n gejank ook al … ik zag net pas al die vorige reacties hier, maar let er eigenlijk wel eens iemand op hoe stiekem hij altijd z’n tegenstander weet was te houden? Dat is gewoon zijn specialiteit… vasthouden.
Hypo666crisy
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Noordwijk (ZH)
Forumreacties: 340
Reg.: 6 februari 2018
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Ook de manier waarop ze aan hun goals komen. Tegen die Noren al die keeper die bij de 2-2 als een halve zool uitkomt zijn doel leeg laat, vandaag de 1-0 via een vaag soort carambole en de 2-1 doordat Forbs tegen de bal valt en die rechtdoor schiet.
Enige wat wel redelijk is aan ajax is hun aanval, daarom snap ik niet goed dat de ploegen zich op het eind terugtrekken. Zo wordt voornamelijk de aanval van ajax in stelling gebracht.
Ik zie trouwens nog steeds de toegevoegde waarde / klasse van Henderson niet, maar ja. Hij oogt ook niet bepaald fit. maar zo snap ik ook niet dat de Engelse top loert op Hato. Misschien wordt het nog wel wat met hem hoor, maar wat hij de laatste weken laat zien.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Even iets anders, heeft Louis v Gaal eindelijk geleerd om een beetje uit de schijnwerpers te blijven en zo zijn ''werk'' te doen ?
Je ziet of hoort hem inmiddels amper. Of is hij weer zieker geworden ? Hoop het niet. Of wacht hij tot de resultaten beter worden voor hij weer op de voorgrond treedt?
Kleine1
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Tilburg
Forumreacties: 375
Reg.: 27 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:vaio schreef op 18 februari 2024 om 21:05:
Hato.. arme jongen.. ga er maar aan staan, zo jong en al dragende kracht moeten zijn in zo’n zwalkend elftal..
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Arnhem
Forumreacties: 1.489
Reg.: 18 juli 2017
Die Gooijer kan er ook helemaal niks van. Het feit dat Martha en Gooijer zoveel spelen, geeft toch wel aan dat de aankopen Sosa, Gaaei en Medic echt waardeloos zijn. En Avila is nu dan zwaar geblesseerd, maar die had ook echt niet gespeeld als hij wel fit was geweest.
Dit Ajax doet me denken aan PSV in het jaar 1998-1999, het jaar dat we een exotisch vreemdelingenlegioen vol met miskopen hadden binnengehaald en we dankzij ons gouden duo Nilis - Van Nistelrooij in speelronde 34 dankzij het mirakel van Utrecht alsnog de voorronde CL behaalden. Alleen waren al die aankopen van ons bij elkaar nog goedkoper dan Mikautadze.
Vak: Oost - YY
Forumreacties: 3.442
Reg.: 28 november 2001
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 18 februari 2024 om 22:53:
Even iets anders, heeft Louis v Gaal eindelijk geleerd om een beetje uit de schijnwerpers te blijven en zo zijn ''werk'' te doen ?
Je ziet of hoort hem inmiddels amper. Of is hij weer zieker geworden ? Hoop het niet. Of wacht hij tot de resultaten beter worden voor hij weer op de voorgrond treedt?
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
open/sluit de onderstaande quote:Petrovic schreef op 19 februari 2024 om 12:20:
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 18 februari 2024 om 22:53:
Louis heeft zijn expertisegebied uitgebreid naar tennis: https://www.ad.nl/tennis/louis-van-gaal-niet-onder-de-indruk-van-niveau-finale-abn-amro-open-ze-moeten-elkaar-meer-uitspelen~af7ad97f/link
Als zo'n Sinner nu eens een tijdje bij Louis in de leer gaat, dan kan het best nog eens iets worden met die jongen...
PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax