Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 12 maart 2024 om 09:18:

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 12 maart 2024 om 09:11:

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 12 maart 2024 om 07:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 11 maart 2024 om 22:38:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 11 maart 2024 om 18:43:

Maar hij viel wel goed in, voor zijn doen :D



Dat is echt een schandalige uitspraak.
Hoe kapot wil je zo'n jongen maken?



Ik vond van 't Schip sowieso al veel te licht voor deze job.. maar je eigen spelers zo kapot maken, lijkt wel alsof van 't Schip in paniek is? Ik las ook dat er Ajax supporters zijn die Maduro als hoofdcoach willen.. begrijp me niet verkeerd, goeie jongen maar nu nog te licht in mijn ogen, maar als ze dat doen pak ik de popcorn er weer bij ;)



Van het Schip gaat natuurlijk gewoon het seizoen afmaken. Deze man gaat zeer kort na het overlijden van zijn vrouw hier aan de slag tot het eind van het seizoen. Die kun je dan niet voor het eind van het seizoen eruit knikkeren.



Nee nee ik bedoel ook niet dat ze Maduro per direct willen maar voor volgend seizoen.



Oh, laten we alsjeblieft hopen dat ze dat in Amsterdam een goed plan vinden en ook daadwerkelijk doen. Lijkt me niet een trainer waarvoor welke speler dan ook naar Amsterdam zal komen, zeker niet in combinatie met het ontbreken van Champions League voetbal. Laat ons bidden...

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

EHVDGXT schreef op 12 maart 2024 om 19:12:

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 12 maart 2024 om 09:18:

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 12 maart 2024 om 09:11:

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 12 maart 2024 om 07:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 11 maart 2024 om 22:38:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 11 maart 2024 om 18:43:

Maar hij viel wel goed in, voor zijn doen :D



Dat is echt een schandalige uitspraak.
Hoe kapot wil je zo'n jongen maken?



Ik vond van 't Schip sowieso al veel te licht voor deze job.. maar je eigen spelers zo kapot maken, lijkt wel alsof van 't Schip in paniek is? Ik las ook dat er Ajax supporters zijn die Maduro als hoofdcoach willen.. begrijp me niet verkeerd, goeie jongen maar nu nog te licht in mijn ogen, maar als ze dat doen pak ik de popcorn er weer bij ;)



Van het Schip gaat natuurlijk gewoon het seizoen afmaken. Deze man gaat zeer kort na het overlijden van zijn vrouw hier aan de slag tot het eind van het seizoen. Die kun je dan niet voor het eind van het seizoen eruit knikkeren.



Nee nee ik bedoel ook niet dat ze Maduro per direct willen maar voor volgend seizoen.



Oh, laten we alsjeblieft hopen dat ze dat in Amsterdam een goed plan vinden en ook daadwerkelijk doen. Lijkt me niet een trainer waarvoor welke speler dan ook naar Amsterdam zal komen, zeker niet in combinatie met het ontbreken van Champions League voetbal. Laat ons bidden...



Dat dacht ik dus ook, zet de popcorn alvast maar klaar dan 🤣🤣

 

+2/-0

Tuurlijk, de topspits van Villa valt uit. Villa valt me toch tegen, na alle voorbeschouwingen en van vele analisten had ik toch het idee gekregen dat dit een potentiële Champions league winnaar was met de beste coach ter wereld aan het roer. Zal het wel verkeerd gehoord hebben.

 

+1/-0

och, 2-0 en een rode voor Ajax.
Prima avond tot nu toe :)

 

+1/-0

Hun redder in nood Gaai (of hoe je het ook schrijft) in wel in de ploeg gekomen nu he

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 14 maart 2024 om 22:35:

Hun redder in nood Gaai (of hoe je het ook schrijft) in wel in de ploeg gekomen nu he




Het kan dus nog? :B

 

+1/-0

Paar weekies geleden stonden ze bij het ingaan van de blessuretijd 2-0 achter en wonnen ze nog bijna ook.

 

+1/-0

En nu 3, denk het niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hypo666crisy schreef op 14 maart 2024 om 22:40:

En nu 3, denk het niet.




Ok, ik ben bijna overtuigd. Misschien kan Villa nog een vierde maken dan ben ik wel zeker.

 

+1/-0

Dank U !

 

+1/-0

Tegen Sparta dan maar een 6-mans verdediging ?

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 14 maart 2024 om 22:35:

Hun redder in nood Gaai (of hoe je het ook schrijft) in wel in de ploeg gekomen nu he



Hij zal wel weer goed zijn ingevallen, voor zijn doen :B

 

+2/-0

Toch lekker als je denkt dat de gifbeker in Amsterdam nu wel leeg is, dat er toch nog wat in zit.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 14 maart 2024 om 23:03:

Tegen Sparta dan maar een 6-mans verdediging ?


Zoveel verdedigers hebben ze niet meer na het uitvallen van Kaplan, Rensch en Sutalo…

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

rafa schreef op 15 maart 2024 om 10:33:

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 14 maart 2024 om 23:03:

Tegen Sparta dan maar een 6-mans verdediging ?


Zoveel verdedigers hebben ze niet meer na het uitvallen van Kaplan, Rensch en Sutalo…



Dan gewoon wat middenvelders achterin. Naast het grootste verdedigende talent van Europa Hato moet dat toch gewoon kunnen.

 

+3/-0

Het leedvermaak heeft mijn week nog een heel klein beetje gered :)

 

+2/-0

Je zou kunnen stellen dat Sparta nu echt favoriet is voor deze wedstrijd. Maar goed, dat dachten we laatst tegen Utrecht ook en die wonnen de amsterdammers weer vrij simpel. Ben benieuwd, maar vrees dus dat het ze vandaag wel weer mee zal zitten.

 

+2/-0

Benieuwd hoeveel / hoelang Brobbey last gaat hebben van z’n hamstring..

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 17 maart 2024 om 20:52:

Benieuwd hoeveel / hoelang Brobbey last gaat hebben van z’n hamstring..



Die blessure zat er wel aan te komen, want hoe zij momenteel spelen is roofbouw plegen op het lichaam van Brobbey.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 17 maart 2024 om 20:52:

Benieuwd hoeveel / hoelang Brobbey last gaat hebben van z’n hamstring..


Zal wel ff duren, het is nogal een grote hamstring.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax