Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189

Ergens toch knap, dit is al de zoveelste wedstrijd van ze waarin ze de mindere zijn maar toch een punt (of zelfs vaak 3) aan de wedstrijd overhouden. Als wij een keer de mindere ploeg zijn verliezen we.

 

+1/-0

Hoe kom je erbij dan dat PSV de mindere was? Ja, het was heel erg zwak. Aantal kansen, het balbezit, het aantal passes en ook de expected goals waren ruim in het voordeel van PSV. Daarmee zeg ik dus absoluut niet dat het goed was en de opmerkingen van Bosz over de houding van de spelers begrijp ik ook, maar gezien alle statistieken was er maar één ploeg die recht had op de overwinning en dat was ook nu weer PSV.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Wat een bizar verhaal zeg! Dit bedenk je toch niet. Ajax heeft er weer een hoofdpijndossier bij.

 

+2/-0

Zit er toch nog een liter in die gifbeker?! Niet gedacht :P

 

+3/-0

Zo jammer dat ze niet nog lager op de ranglijst staan..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:



Toen ik de kop las keek ik eerst naar de datum waarop dit gepost was en toen ik zag dat het écht geen 1 april was dacht ik: WTF! Hoe dom kun je zijn?

Los daarvan staat het aandeel nu grofweg 5 - 10% lager dan in de laatste week van juli 2023, dus veel heeft zijn benoeming ook niet opgeleverd.

In positieve zin bekeken: 5 - 10% lager is gelet op het spel van Ajax sindsdien eigenlijk helemaal niet zo slecht. :B

 

+1/-0

haha, wat een verhaal!
Deze scriptschrijver zou in Hollywood Oscars binnenslepen, niet normaal.. haha, wat is dit genieten zeg.

 

+2/-0

Volgens het statement van Kroes ( zie link ) wist de RVC van Ajax dat hij die aandelen had gekocht en hebben hem toch aangesteld. Kunnen ook vertrekken lijkt mij? Net weer wat rust in die club en weer chaos 🤣🤣🤣

https://www.linkedin.com/pulse/statement-alex-kroes-hwa8e/link

 

+1/-0

Statement van Alex net gelezen.. zeer kwalijk..

RVC was voor zijn aanstelling al op de hoogte, heeft ze blijkbaar om hulp gevraagd en ipv daarvan gooien ze hem nu eigenlijk gewoon voor de bus..

Echt, wat een organisatie!

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 02 april 2024 om 09:51:

Volgens het statement van Kroes ( zie link ) wist de RVC van Ajax dat hij die aandelen had gekocht en hebben hem toch aangesteld. Kunnen ook vertrekken lijkt mij? Net weer wat rust in die club en weer chaos 🤣🤣🤣

https://www.linkedin.com/pulse/statement-alex-kroes-hwa8e/link



Je praat onzin, dat staat helemaal niet in het statement van Kroes. Er staat dat Ajax wist dat hij die aandelen in bezit had. Er staat niks over het moment waarop hij ze kocht en of hij dat met Ajax heeft gecommuniceerd.

Het gaat er uiteindelijk dus om dat hij een deel heeft gekocht toen de gesprekken al gaande waren en dat is 'niet slim'.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

TexelPSV schreef op 02 april 2024 om 10:35:

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 02 april 2024 om 09:51:

Volgens het statement van Kroes ( zie link ) wist de RVC van Ajax dat hij die aandelen had gekocht en hebben hem toch aangesteld. Kunnen ook vertrekken lijkt mij? Net weer wat rust in die club en weer chaos 🤣🤣🤣

https://www.linkedin.com/pulse/statement-alex-kroes-hwa8e/link



Je praat onzin, dat staat helemaal niet in het statement van Kroes. Er staat dat Ajax wist dat hij die aandelen in bezit had. Er staat niks over het moment waarop hij ze kocht en of hij dat met Ajax heeft gecommuniceerd.

Het gaat er uiteindelijk dus om dat hij een deel heeft gekocht toen de gesprekken al gaande waren en dat is 'niet slim'.



Ja hoor ik praat onzin.. 🤣🤣

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 02 april 2024 om 10:36:

open/sluit de onderstaande quote:

TexelPSV schreef op 02 april 2024 om 10:35:

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 02 april 2024 om 09:51:

Volgens het statement van Kroes ( zie link ) wist de RVC van Ajax dat hij die aandelen had gekocht en hebben hem toch aangesteld. Kunnen ook vertrekken lijkt mij? Net weer wat rust in die club en weer chaos 🤣🤣🤣

https://www.linkedin.com/pulse/statement-alex-kroes-hwa8e/link



Je praat onzin, dat staat helemaal niet in het statement van Kroes. Er staat dat Ajax wist dat hij die aandelen in bezit had. Er staat niks over het moment waarop hij ze kocht en of hij dat met Ajax heeft gecommuniceerd.

Het gaat er uiteindelijk dus om dat hij een deel heeft gekocht toen de gesprekken al gaande waren en dat is 'niet slim'.



Ja hoor ik praat onzin.. 🤣🤣



Ik kan ook best genieten van de chaos daar, maar dat statement van Kroes bevestigt alleen maar dat hij fout zat vanwege de info die hij daarin weglaat.

 

+2/-0

Als dit stuk uit Kroes zijn statement klopt, dan is het op zijn zachtst opmerkelijk dat Ajax niet eerder gehandeld heeft:

Van het feit dat ik dit aandelenpakket heb, heb ik nooit een geheim gemaakt. Sterker nog, ik heb in augustus vorig jaar Ajax erop gewezen dat ik dit pakket had en dat ik graag zou horen hoe hiermee om te gaan omdat ik mij de specifieke regels nog niet eigen had gemaakt. Die vraag is tot op heden niet beantwoord. En hoewel de RvC maanden de tijd heeft gehad (nog vóór mijn officiële benoeming (op 27 december 2023) en mijn feitelijke indiensttreding (op 15 maart 2024) om alsnog iets te vinden van het feit dat ik deze aandelen heb aangeschaft, ben ik hier niet op aangesproken en zijn er ook geen vragen gesteld.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 02 april 2024 om 10:51:

Als dit stuk uit Kroes zijn statement klopt, dan is het op zijn zachtst opmerkelijk dat Ajax niet eerder gehandeld heeft:

Van het feit dat ik dit aandelenpakket heb, heb ik nooit een geheim gemaakt. Sterker nog, ik heb in augustus vorig jaar Ajax erop gewezen dat ik dit pakket had en dat ik graag zou horen hoe hiermee om te gaan omdat ik mij de specifieke regels nog niet eigen had gemaakt. Die vraag is tot op heden niet beantwoord. En hoewel de RvC maanden de tijd heeft gehad (nog vóór mijn officiële benoeming (op 27 december 2023) en mijn feitelijke indiensttreding (op 15 maart 2024) om alsnog iets te vinden van het feit dat ik deze aandelen heb aangeschaft, ben ik hier niet op aangesproken en zijn er ook geen vragen gesteld.



Opnieuw wordt er binnen Ajax pas weer geacteerd als een situatie door de media opgepikt is.
Net als bij het verhaal Overmars.
Bestuur wist ervan, en deed niets tot het moment dat het naar buiten dreigde te komen..

Pak de popcorn er maar weer bij :)

 

+7/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 01 april 2024 om 16:23:

Hoe kom je erbij dan dat PSV de mindere was? Ja, het was heel erg zwak. Aantal kansen, het balbezit, het aantal passes en ook de expected goals waren ruim in het voordeel van PSV. Daarmee zeg ik dus absoluut niet dat het goed was en de opmerkingen van Bosz over de houding van de spelers begrijp ik ook, maar gezien alle statistieken was er maar één ploeg die recht had op de overwinning en dat was ook nu weer PSV.



Beetje late reactie, zag het net pas. Bedoelde het in algemene zin, we winnen zelden een wedstrijd waarin wij de mindere zijn. (niet dat die wedstrijden veel voorkomen, maar toch, met name Europees). Ik doelde niet op de pot tegen NEC, dat was idd wat onduidelijk. Zeker de eerste helft hadden we NEC al op een flinke achterstand kunnen zetten en zonder die pingel waren ze echt nooit teruggekomen. En als Luuk de zijne had gescoord hadden we nog een kwartier gehad voor de gelijkmaker.

Maar goed, was dus algemene opmerking, niet over NEC.

 

+2/-0

Komt trouwens wel goed uit nu, hopelijk richt de media zich nu vol op ajax ipv stoken bij ons.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

TexelPSV schreef op 02 april 2024 om 10:46:

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 02 april 2024 om 10:36:

open/sluit de onderstaande quote:

TexelPSV schreef op 02 april 2024 om 10:35:

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 02 april 2024 om 09:51:

Volgens het statement van Kroes ( zie link ) wist de RVC van Ajax dat hij die aandelen had gekocht en hebben hem toch aangesteld. Kunnen ook vertrekken lijkt mij? Net weer wat rust in die club en weer chaos 🤣🤣🤣

https://www.linkedin.com/pulse/statement-alex-kroes-hwa8e/link



Je praat onzin, dat staat helemaal niet in het statement van Kroes. Er staat dat Ajax wist dat hij die aandelen in bezit had. Er staat niks over het moment waarop hij ze kocht en of hij dat met Ajax heeft gecommuniceerd.

Het gaat er uiteindelijk dus om dat hij een deel heeft gekocht toen de gesprekken al gaande waren en dat is 'niet slim'.



Ja hoor ik praat onzin.. 🤣🤣



Ik kan ook best genieten van de chaos daar, maar dat statement van Kroes bevestigt alleen maar dat hij fout zat vanwege de info die hij daarin weglaat.



Dat ben ik wel met je eens

 

+1/-0

Komende zomer doorselecteren en aankopen zonder algemeen directeur, technisch directeur en trainer 🤣🤣

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax