Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 182 183 184 185 186 187 188 189

Het zal wel het Olympisch stadion worden lijkt me. Als dat niet mogelijk is, zal het er ongetwijfeld op uitdraaien dat ze gewoon een uitwedstrijd gaan spelen, want er zal in heel Nederland geen burgemeester zijn in een stad van een andere BVO die Ajax zal willen ontvangen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 04 april 2024 om 23:18:

[...]
Zou het gek zijn als ze dan uitkomen bij Arnhem, twente of misschien zelfs bij ons ?


Bij ons??? :huh Dat je die optie überhaupt durft te opperen. Ze spelen nog eerder in Duitsland dan bij ons. Er zijn genoeg opties. Meest voordehandliggend lijkt me Heerenveen of Vitesse. En wat RIS al zegt; Olympisch Stadion, al weet ik niet of dat zomaar ingezet kan worden als stadion voor een betaald voetbal wedstrijd.

 

+1/-0

Arnhem zou denk ik de meest logische optie zijn. Ligt qua supporters niet bijzonder gevoelig, heeft aardig wat capaciteit en ook de eigenaar van het stadion kan het geld goed gebruiken.

 

+1/-0

Van Praag heeft nu ook al iets niet goed gedaan met de aandelen.
Maar goed, wat ik gewoon niet snap is dat je aandelen van een club koopt terwijl dit niet mag, werkzaam bent bij een andere club. Als je een directeur bent heb je een voorbeeldfunctie.

Dan kan Kroes wel zeggen dat het goede bedoelingen zijn en een blijk van vertrouwen is in de club. Maar het mag gewoon niet. Voelt deze man zich boven de wet en regelgeving verheven? Het antwoord is ja.
Gewoon keihard aanpakken door de KNVB. Wegwezen met zulke mensen. Hoe goed je ook verder bent in je werk, het is geen vrijbrief om de regels te overtreden!

 

+2/-0

Ook van Praag in de fout..

https://nos.nl/l/2515591link

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 05 april 2024 om 15:35:

Ook van Praag in de fout..

https://nos.nl/l/2515591link



Tja, iets met de pot en de ketel dus. Ben benieuwd of er nu net zulke harde woorden gebruikt gaan worden in de hoofdstad als van Praag zelf deze week over Kroes deed...

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 04 april 2024 om 23:28:

Het zal wel het Olympisch stadion worden lijkt me. Als dat niet mogelijk is, zal het er ongetwijfeld op uitdraaien dat ze gewoon een uitwedstrijd gaan spelen, want er zal in heel Nederland geen burgemeester zijn in een stad van een andere BVO die Ajax zal willen ontvangen



Was dat niet omgebouwd tot een schaatsbaan ? Geen idee of er uberhaupt nog een veld in ligt.

 

+1/-0

Ramaj out voor de rest van het seizoen.
Hoe diep is die gifbeker wel niet…

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 05 april 2024 om 17:09:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 04 april 2024 om 23:28:

Het zal wel het Olympisch stadion worden lijkt me. Als dat niet mogelijk is, zal het er ongetwijfeld op uitdraaien dat ze gewoon een uitwedstrijd gaan spelen, want er zal in heel Nederland geen burgemeester zijn in een stad van een andere BVO die Ajax zal willen ontvangen



Was dat niet omgebouwd tot een schaatsbaan ? Geen idee of er uberhaupt nog een veld in ligt.



Dat was toen een keer gebeurd voor een EK of WK inderdaad. Een paar weken later lag er weer 'gewoon' gras.

 

+1/-0

Hoop voor onze Amsterdamse vrienden dat ze in de rust ergens een paar ruggengraten en een zak vertrouwen vinden. Anders wordt het gewoon 8-0 ofzo…

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 07 april 2024 om 15:23:

Hoop voor onze Amsterdamse vrienden dat ze in de rust ergens een paar ruggengraten en een zak vertrouwen vinden. Anders wordt het gewoon 8-0 ofzo…


Ik hoop het echt niet, wordt feyenoord weer op een voetstuk gezet

 

+2/-0

Valt me op dat die Wieffer weer overal mee weg komt?

Pfff dat wij gelijk gespeeld hebben tegen dat zooitje ongeregeld zeg, Ajax dan he.

Dit bericht is gewijzigd op 7 april 2024, 15:55:30.

 

+2/-0

Dit is wel een gevalletje zijn zij nou zo goed of ajax zo slecht

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hendrikus schreef op 07 april 2024 om 15:49:

Valt me op dat die Wieffer weer overal mee weg komt?

Pfff dat wij gelijk gespeeld hebben tegen dat zooitje ongeregeld zeg, Ajax dan he.


Wieffer is enorm overschat. Vieze overtredingen en vaak te laat.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Red Bastard schreef op 07 april 2024 om 15:58:

Dit is wel een gevalletje zijn zij nou zo goed of ajax zo slecht



Beide denk ik. Ajax is schandalig zwak en Feyenoord kan net altijd iets extra’s geven in de wedstrijden tegen Ajax. Maar wat een afgang van onze vrienden uit 020. Hopen dat de malaise daar nog ff blijft duren :-)

 

+2/-0

Ze hebben toch maar mooi een (1) keer op doel geschoten.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

manolev schreef op 07 april 2024 om 16:05:

open/sluit de onderstaande quote:

Red Bastard schreef op 07 april 2024 om 15:58:

Dit is wel een gevalletje zijn zij nou zo goed of ajax zo slecht



Beide denk ik. Ajax is schandalig zwak en Feyenoord kan net altijd iets extra’s geven in de wedstrijden tegen Ajax. Maar wat een afgang van onze vrienden uit 020. Hopen dat de malaise daar nog ff blijft duren :-)



Nou ik denk dat die Amsterdammers blij moeten zijn dat ze vandaag niet tegen ons moesten aantreden.
Want ook Psv kan dan iets extras geven en die zouden er wel 10 maken.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

the alchemist schreef op 07 april 2024 om 16:32:

open/sluit de onderstaande quote:

manolev schreef op 07 april 2024 om 16:05:

open/sluit de onderstaande quote:

Red Bastard schreef op 07 april 2024 om 15:58:

Dit is wel een gevalletje zijn zij nou zo goed of ajax zo slecht



Beide denk ik. Ajax is schandalig zwak en Feyenoord kan net altijd iets extra’s geven in de wedstrijden tegen Ajax. Maar wat een afgang van onze vrienden uit 020. Hopen dat de malaise daar nog ff blijft duren :-)



Nou ik denk dat die Amsterdammers blij moeten zijn dat ze vandaag niet tegen ons moesten aantreden.
Want ook Psv kan dan iets extras geven en die zouden er wel 10 maken.


Ik vond feyenoord helemaal niet zo goed voetballen. Geen opbouw, geen vloeiende aanvallen geen herkenbaar spel, geen omsingeling van de tegenstander. Ze jagen op, nemen de bal over en gaan opportunistisch naar de goal. Ajax is zo slecht dat ze makkelijk scoren.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

open/sluit de onderstaande quote:



Ik vond feyenoord helemaal niet zo goed voetballen. Geen opbouw, geen vloeiende aanvallen geen herkenbaar spel, geen omsingeling van de tegenstander.



Oh laat van Basten het maar niet horen, ga je mond spoelen.😅

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Red Bastard schreef op 07 april 2024 om 16:36:

open/sluit de onderstaande quote:

the alchemist schreef op 07 april 2024 om 16:32:

open/sluit de onderstaande quote:

manolev schreef op 07 april 2024 om 16:05:

open/sluit de onderstaande quote:

Red Bastard schreef op 07 april 2024 om 15:58:

Dit is wel een gevalletje zijn zij nou zo goed of ajax zo slecht



Beide denk ik. Ajax is schandalig zwak en Feyenoord kan net altijd iets extra’s geven in de wedstrijden tegen Ajax. Maar wat een afgang van onze vrienden uit 020. Hopen dat de malaise daar nog ff blijft duren :-)



Nou ik denk dat die Amsterdammers blij moeten zijn dat ze vandaag niet tegen ons moesten aantreden.
Want ook Psv kan dan iets extras geven en die zouden er wel 10 maken.


Ik vond feyenoord helemaal niet zo goed voetballen. Geen opbouw, geen vloeiende aanvallen geen herkenbaar spel, geen omsingeling van de tegenstander. Ze jagen op, nemen de bal over en gaan opportunistisch naar de goal. Ajax is zo slecht dat ze makkelijk scoren.


Feyenoord was in de eerste helft natuurlijk wel geweldig en dan breekt er ook wat in het Amsterdamse kamp,alleen na de 5/6-0 verwacht je dan dat ze bloed ruiken en volle bak naar meer gaan.
Maar inderdaad vanaf dat moment werd het zeker niet beter qua wilskracht niet maar ook voetballend.
Maar goed het blijft historisch.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 182 183 184 185 186 187 188 189

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax