Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 181 182 183 184 185 186 187 188 189

Van Praag die in een interview aangeeft dat Ajax integer moet zijn.. gevolgd door een opmerking dat ze stiekem spraken met Alex vanwege de situatie AZ (was dat niet verboden vanwege het concurrentiebeding?).. nee Michael.. inderdaad.. heel integer.. 😂

 

+4/-0

Toevallig de enige bij de FIFA die schoon bleef. Hij nam geen geld aan maar stemde wel met de corruptie mee.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 02 april 2024 om 18:54:

Van Praag die in een interview aangeeft dat Ajax integer moet zijn.. gevolgd door een opmerking dat ze stiekem spraken met Alex vanwege de situatie AZ (was dat niet verboden vanwege het concurrentiebeding?).. nee Michael.. inderdaad.. heel integer.. 😂



Ja dat vind ik ook wel een opvallende opmerking. Niet bepaald integer van zowel Ajax als Alex. Vraag me af of dat nog een staartje krijgt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Goldensands schreef op 03 april 2024 om 00:42:

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 02 april 2024 om 18:54:

Van Praag die in een interview aangeeft dat Ajax integer moet zijn.. gevolgd door een opmerking dat ze stiekem spraken met Alex vanwege de situatie AZ (was dat niet verboden vanwege het concurrentiebeding?).. nee Michael.. inderdaad.. heel integer.. 😂



Ja dat vind ik ook wel een opvallende opmerking. Niet bepaald integer van zowel Ajax als Alex. Vraag me af of dat nog een staartje krijgt.



Nou, als je effe goed nadenkt, dan weet je daar het antwoord toch wel op? Dat krijgt geen staartje, daar wordt niet meer over gesproken alsof het nooit gebeurd is. :\[

 

+1/-0

Ze zochten een stok om Kroes er uit te werken en die vonden ze door de aandelen maar zou dit er achter zitten?


https://www.soccernews.nl/news/alex-kroes-blokkeerde-komst-ajax-clubman/link

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 03 april 2024 om 18:02:

Ze zochten een stok om Kroes er uit te werken en die vonden ze door de aandelen maar zou dit er achter zitten?


https://www.soccernews.nl/news/alex-kroes-blokkeerde-komst-ajax-clubman/link



Als blijkt dat de RvC al lang op de hoogte was van de situatie met de aandelen van Kroes en de Boer alsnog als trainer voor volgend seizoen wordt aangesteld, dan vermoed ik dat dit bericht inderdaad klopt en Kroes er doelbewust is uitgewerkt en de aandelen een welkome stok zijn geweest om dat voor elkaar te krijgen.

 

+1/-0

Az 3-0 achter en zaterdag naar ons. Zo kan ajax toch opeens heel dicht bij de vierde plek komen.

 

+1/-0

Laat ze eerst komende anderhalve week maar doorkomen met Eagles, Feyenoord en Twente achter elkaar

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 03 april 2024 om 20:22:

Laat ze eerst komende anderhalve week maar doorkomen met Eagles, Feyenoord en Twente achter elkaar



Klopt, das loodzwaar voor ze, maar hun laatste 4 wedstrijden stellen niets voor. Ok het is ajax, maar toch.

 

+1/-0

Ik hoop dat ze alles verliezen.. maar dan ook echt alles (ook de rechtszaak tegen Alex).

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

EHVDGXT schreef op 03 april 2024 om 19:19:

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 03 april 2024 om 18:02:

Ze zochten een stok om Kroes er uit te werken en die vonden ze door de aandelen maar zou dit er achter zitten?


https://www.soccernews.nl/news/alex-kroes-blokkeerde-komst-ajax-clubman/link



Als blijkt dat de RvC al lang op de hoogte was van de situatie met de aandelen van Kroes en de Boer alsnog als trainer voor volgend seizoen wordt aangesteld, dan vermoed ik dat dit bericht inderdaad klopt en Kroes er doelbewust is uitgewerkt en de aandelen een welkome stok zijn geweest om dat voor elkaar te krijgen.



Ik las al een paar keer dat Frank de Boer hoog op het lijstje staat, ik zou persoonlijk niet naar zo'n slangenkuil terug willen keren.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

EHVDGXT schreef op 03 april 2024 om 19:19:

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 03 april 2024 om 18:02:

Ze zochten een stok om Kroes er uit te werken en die vonden ze door de aandelen maar zou dit er achter zitten?


https://www.soccernews.nl/news/alex-kroes-blokkeerde-komst-ajax-clubman/link



Als blijkt dat de RvC al lang op de hoogte was van de situatie met de aandelen van Kroes en de Boer alsnog als trainer voor volgend seizoen wordt aangesteld, dan vermoed ik dat dit bericht inderdaad klopt en Kroes er doelbewust is uitgewerkt en de aandelen een welkome stok zijn geweest om dat voor elkaar te krijgen.




Van wat ik begrijp waren ze op de hoogte van het feit dat hij aandelen had, maar niet wanneer hij deze aan had gekocht. Je mag er ook wel vanuit gaan (vind ik), dat Kroes niet zo dom is om deze op het 'verkeerde' moment nog bij te kopen.

Nu ze erachter komen dat hij dit dus inderdaad heeft gedaan, kun je hem gewoonweg niet laten zitten.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 04 april 2024 om 10:53:

open/sluit de onderstaande quote:

EHVDGXT schreef op 03 april 2024 om 19:19:

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 03 april 2024 om 18:02:

Ze zochten een stok om Kroes er uit te werken en die vonden ze door de aandelen maar zou dit er achter zitten?


https://www.soccernews.nl/news/alex-kroes-blokkeerde-komst-ajax-clubman/link



Als blijkt dat de RvC al lang op de hoogte was van de situatie met de aandelen van Kroes en de Boer alsnog als trainer voor volgend seizoen wordt aangesteld, dan vermoed ik dat dit bericht inderdaad klopt en Kroes er doelbewust is uitgewerkt en de aandelen een welkome stok zijn geweest om dat voor elkaar te krijgen.




Van wat ik begrijp waren ze op de hoogte van het feit dat hij aandelen had, maar niet wanneer hij deze aan had gekocht. Je mag er ook wel vanuit gaan (vind ik), dat Kroes niet zo dom is om deze op het 'verkeerde' moment nog bij te kopen.

Nu ze erachter komen dat hij dit dus inderdaad heeft gedaan, kun je hem gewoonweg niet laten zitten.



Dat klopt, of ze waren al van plan de Boer terug te halen en schoven de aandelen bewust aan de kant om hem later alsnog de deur te kunnen wijzen als hij het met de RVC oneens was. Ik weet dat het vergezocht is maar bij die club verbaasd me niets meer..

 

+2/-0

Kroes overtrad ook regels AZ, Go Ahead en KNVB

https://www.vi.nl/nieuws/kroes-overtrad-ook-regels-go-ahead-az-en-knvblink

 

+1/-0

Misschien kan die godts nog opgenomen worden in onze Ek selectie..... Volgende hype op komst?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 04 april 2024 om 22:00:

Misschien kan die godts nog opgenomen worden in onze Ek selectie..... Volgende hype op komst?



Is een Belg als ik me niet vergis...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Obelix schreef op 04 april 2024 om 22:04:

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 04 april 2024 om 22:00:

Misschien kan die godts nog opgenomen worden in onze Ek selectie..... Volgende hype op komst?



Is een Belg als ik me niet vergis...



Mooi, die zijn makkelijk te naturaliseren :)

 

+1/-0

GA valt me toch een beetje tegen. tegen dit ajax moet je toch weer kunnen bereiken. Maar goed, tegen die Gaai is niets te doen natuurlijk, onhoudbaar. Hopelijk krijgt hij nu een basisplek tegen feyenoord.

 

+1/-0

Prima avondje zo. Hopen op een overwinning tegen AZ en dan zondag juichen voor Feyenoord.

Ook mooi dat ze bij een 0-1 stand 10 minuten blessuretijd hadden gekregen en omdat het 1-0 stond slechts 4 minuten en dat de Eagles dan in de 92e minuut scoren waardoor ze geen tijd meer hebben voor een winnende 🤣

 

+1/-0

Even lekker op de zaken vooruit lopen.

Ik vraag me iets af, ik begreep dat ajax bij de play-offs niet kan beschikken over de arena vanwege de toppers. Waar zouden ze dan moeten spelen? AZ ligt erg voor de hand, maar de relatie met Az is alles behalve goed. Den Haag en Utrecht liggen ook redelijk in de buurt, maar wil je de ajaxfans loslaten in die steden ? daar komt gegarandeerd heibel van. Bovendien kan utrecht ook nog in de playoffs komen. Rotterdam lijkt me om dezelfde reden ook niet geschikt. Almere is in de buurt maar te klein, dat geldt voor de meeste stadions denk ik.

Zou het gek zijn als ze dan uitkomen bij Arnhem, twente of misschien zelfs bij ons ?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 181 182 183 184 185 186 187 188 189

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax