Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189

Ik geloof niet dat ze zondag gaan winnen. Utrecht wil hun goede reeks voortzetten, en die Jans weet naar mijn mening wel hoe hij ze aan moet pakken. Die gaan er flink opklappen, denk ik ...

 

+2/-0

Die toppers die daar optreden zouden niet misstaan in het huidige Ajax.😉

 

+2/-0

Las ik nu goed dat ze geld hebben moeten lenen om tekorten te dekken?

 

+2/-0

Yep, maar dat was al even bekend hoor.. tijdelijk cashflow issue

 

+1/-0

Dat tijdelijk kan ook gewoon een langdurig probleem worden bij niet halen CL, en niet kunnen verkopen van die Mislintat rommel … en nog wat andere mogelijke oorzaken (bv hun “sterkhouders” die er niet veel zin meer in hebben …) … 😉😀

 

+3/-0

Verwacht dat ze die “Mislintat rommel” ook gewoon minimaal tegen de aankoopprijzen verkopen. Ajax slaagt daar altijd in.

 

+1/-0

Vijf verdedigers en Henderson en dan nog 2 goals tegen krijgen van Fortuna ??? Fluitconcert viel mij nog mee, ze zijn echt snel tevreden inmiddels.

 

+4/-0

Heerlijk toch, 9 wedstrijden voor het einde en we zijn al niet meer in te halen door Ajaks. Wanneer zou dat voor het laatst gebeurd zijn?

 

+1/-0

Nog nooit zo vroeg voor het einde

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 11 maart 2024 om 12:36:

Nog nooit zo vroeg voor het einde


2006 wellicht?

 

+1/-0

Toen was het verschil 20 punten met nog 9 duels te gaan

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 10 maart 2024 om 19:09:

Vijf verdedigers en Henderson en dan nog 2 goals tegen krijgen van Fortuna ??? Fluitconcert viel mij nog mee, ze zijn echt snel tevreden inmiddels.



Zolang die Sutalo erin blijft staan, heeft iedere club een kans … 😉

Maar ik zou als fan ook moe worden van die Vh Schip … de ene wedstrijd slachtofferd hij die Gaaie in de 20e minuut, en nu moet die invallen in de 80e minuut bij een achterstand …🫣🤣

 

+2/-0

Maar hij viel wel goed in, voor zijn doen :D

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 11 maart 2024 om 18:43:

Maar hij viel wel goed in, voor zijn doen :D



Dat is echt een schandalige uitspraak.
Hoe kapot wil je zo'n jongen maken?

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 11 maart 2024 om 22:38:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 11 maart 2024 om 18:43:

Maar hij viel wel goed in, voor zijn doen :D



Dat is echt een schandalige uitspraak.
Hoe kapot wil je zo'n jongen maken?



Ik vond van 't Schip sowieso al veel te licht voor deze job.. maar je eigen spelers zo kapot maken, lijkt wel alsof van 't Schip in paniek is? Ik las ook dat er Ajax supporters zijn die Maduro als hoofdcoach willen.. begrijp me niet verkeerd, goeie jongen maar nu nog te licht in mijn ogen, maar als ze dat doen pak ik de popcorn er weer bij ;)

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 12 maart 2024 om 07:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 11 maart 2024 om 22:38:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 11 maart 2024 om 18:43:

Maar hij viel wel goed in, voor zijn doen :D



Dat is echt een schandalige uitspraak.
Hoe kapot wil je zo'n jongen maken?



Ik vond van 't Schip sowieso al veel te licht voor deze job.. maar je eigen spelers zo kapot maken, lijkt wel alsof van 't Schip in paniek is? Ik las ook dat er Ajax supporters zijn die Maduro als hoofdcoach willen.. begrijp me niet verkeerd, goeie jongen maar nu nog te licht in mijn ogen, maar als ze dat doen pak ik de popcorn er weer bij ;)



Van het Schip gaat natuurlijk gewoon het seizoen afmaken. Deze man gaat zeer kort na het overlijden van zijn vrouw hier aan de slag tot het eind van het seizoen. Die kun je dan niet voor het eind van het seizoen eruit knikkeren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 12 maart 2024 om 09:11:

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 12 maart 2024 om 07:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 11 maart 2024 om 22:38:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 11 maart 2024 om 18:43:

Maar hij viel wel goed in, voor zijn doen :D



Dat is echt een schandalige uitspraak.
Hoe kapot wil je zo'n jongen maken?



Ik vond van 't Schip sowieso al veel te licht voor deze job.. maar je eigen spelers zo kapot maken, lijkt wel alsof van 't Schip in paniek is? Ik las ook dat er Ajax supporters zijn die Maduro als hoofdcoach willen.. begrijp me niet verkeerd, goeie jongen maar nu nog te licht in mijn ogen, maar als ze dat doen pak ik de popcorn er weer bij ;)



Van het Schip gaat natuurlijk gewoon het seizoen afmaken. Deze man gaat zeer kort na het overlijden van zijn vrouw hier aan de slag tot het eind van het seizoen. Die kun je dan niet voor het eind van het seizoen eruit knikkeren.



Nee nee ik bedoel ook niet dat ze Maduro per direct willen maar voor volgend seizoen. Ik kan ook absoluut niet begrijpen waar van 't Schip doorheen gaat na het verlies van zijn vrouw en misschien heeft zijn vrouw bij leven wel tegen hem gezegd "moet je doen John" over Ajax maar ik ben bang dat zijn slechte coach zijn niet met het overlijden van zijn vrouw te maken heeft. Ik vind hem gewoon echt te licht.

 

+1/-0

Bij Ajax is over de gehele linie gewoon een enorm gebrek aan kwaliteit. De enige reden om Maduro voor de groep te willen, is dat hij "nog niet gefaald heeft" en over Ajax-DNA beschikt omdat hij uit de jeugd komt. Maar je kunt de beste coach van de wereld voor deze groep zetten, en dan word je nog steeds 5e van Nederland.

Het is allemaal lood om oud ijzer. Er wordt volop gezeikt op Sutalo en Gaaei, maar Rensch en Gooijer zijn geen haar beter dan die 2 jongens. De dertien-in-een-dozijn middenvelders hebben geen van allen het Ajax-niveau, en Henderson is niet de creatieve speler die voor Ajax de openingen gaat vinden. Dat is een middenvelder die geflankeerd door Ziyech en Frenkie de Jong een perfecte balansbewaker zou zijn geweest, maar niet iemand die in het huidige Ajax het verschil maakt tussen bijv. plek 5 en plek 2.

Iedereen geilt nu enorm op Brobbey, maar als je die kerel kansen ziet missen, moet je toch ook tot de conclusie komen dat deze jongen 3 klassen minder is dan wat er 5 jaar geleden bij Ajax in de aanval rond liep.

Voor Ajax wordt de komende zomer enorm belangrijk. Zijn ze in staat om, zonder CL-miljoenen, het niveau van de selectie op te krikken? Of wordt het volgende seizoen een herhaling van het huidige? Vanuit de jeugd hoeven we de komst van de nieuwe Messias in ieder geval niet te vrezen, dat lijkt ook allemaal niet van het niveau dat Ajax-1 normaliter nastreeft.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 12 maart 2024 om 09:54:

Bij Ajax is over de gehele linie gewoon een enorm gebrek aan kwaliteit. De enige reden om Maduro voor de groep te willen, is dat hij "nog niet gefaald heeft" en over Ajax-DNA beschikt omdat hij uit de jeugd komt. Maar je kunt de beste coach van de wereld voor deze groep zetten, en dan word je nog steeds 5e van Nederland.

Het is allemaal lood om oud ijzer. Er wordt volop gezeikt op Sutalo en Gaaei, maar Rensch en Gooijer zijn geen haar beter dan die 2 jongens. De dertien-in-een-dozijn middenvelders hebben geen van allen het Ajax-niveau, en Henderson is niet de creatieve speler die voor Ajax de openingen gaat vinden. Dat is een middenvelder die geflankeerd door Ziyech en Frenkie de Jong een perfecte balansbewaker zou zijn geweest, maar niet iemand die in het huidige Ajax het verschil maakt tussen bijv. plek 5 en plek 2.

Iedereen geilt nu enorm op Brobbey, maar als je die kerel kansen ziet missen, moet je toch ook tot de conclusie komen dat deze jongen 3 klassen minder is dan wat er 5 jaar geleden bij Ajax in de aanval rond liep.

Voor Ajax wordt de komende zomer enorm belangrijk. Zijn ze in staat om, zonder CL-miljoenen, het niveau van de selectie op te krikken? Of wordt het volgende seizoen een herhaling van het huidige? Vanuit de jeugd hoeven we de komst van de nieuwe Messias in ieder geval niet te vrezen, dat lijkt ook allemaal niet van het niveau dat Ajax-1 normaliter nastreeft.



💯 en ik denk dat ze er ook volgend seizoen nog niet boven op zijn.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax