Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 22/23

Deze normale topic is open en bestaat uit 24 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 20 21 22 23 24

Volgens VI wordt het dus die gast van Everton . Zou het daar dan bij blijven?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Psv_fan86 schreef op 16 juli 2022 om 16:59:

Volgens VI wordt het dus die gast van Everton . Zou het daar dan bij blijven?



Dat zou treurig zijn; vorig jaar was het al regelmatig "open huis" met als gevolg bergen tegendoelpunten.
Nu zou je dan Brantwaithe opstellen i.p.v. Boscagli en zou het ineens voldoende zijn.
Als de verdediging weer net zo zwak is als vorig seizoen hoef je jezelf geen illusies te maken, dan word je weer 2e en Europees ga je dan dezelfde route als dit jaar.

 

+1/-0

Vergeet niet dat de zwakste positie achterin, de keeper, versterkt is.

 

+1/-0

Er moet nog veel gebeuren bij psv.

Weet iemand waarom gakpo er vandaag niet bij was? Bezig met een transfer?

Er moeten nog wat spelers verkocht worden om het team ervaren krachten te geven zoals wijnaldum en eventueel depay.

Depay als vervanger van gakpo aub.

Wijnaldum als vervanger van guti en van ginkel aub.

Verkopen lukassen, max, guti, vertessen, vinicius.

Verhuren drommel, enkele jeugd spelers om ervaring op te laten doen.

Marcel en John er is nog veel werk aan de winkel want met deze selectie redt je het niet.

 

+1/-1

Wil je ook nog verder wat terughalen? Of is al het geld wat je voor Gakpo krijgt stoppen in Depay en voor Wijnaldum veel meer betalen dan wat Guti en Van Ginkel opleveren al voldoende. Met jouw plannen is Mauro de enige linksback en De Jong de enige spits in de selectie...


Gakpo heeft overigens een lichte blessure

 

+1/-0

Wellicht niet helemaal passen onder dit topic, maar ik maak me toch wel zorgen over de voorgenomen speelwijze tegen de grotere tegenstanders met maar 1 verdedigende middenvelder en onze backs die ook kwetsbaar zijn in verdedigend opzicht. Verder vind ik onze centrale verdedigers geen giganten. In de eredivisie lijkt het me dat je het gros van de wedstrijden met 1 verdedigende middenvelder kan spelen, maar tegen bijvoorbeeld Monaco of Ajax denk ik dat je in het mes loopt. Met Sangare/Guti kun je dit eventueel oplossen. Lijkt me goed om dat nog eens goed te heroverwegen in de grotere wedstrijden.

 

+1/-0

In de grote wedstrijden zullen we zien hoe goed RvN tactisch is. Als hij in staat is om zijn team in grote wedstrijden goed te laten presteren, dan maakt het mij niet uit of hij dat doet met een versterkt middenveld of dat het de veldbezetting / spelopvatting is van de spelers die in zijn voorkeurssysteem spelen.

Feit is natuurlijk dat Ruud als trainer nog nooit eerder een dergelijk team onder zijn hoede heeft gehad en dat hij zich ook nog nooit heeft hoeven wapenen tegen tegenstanders van het kaliber Ajax en Monaco. PSV heeft hem echter niet voor niets het vertrouwen gegeven.

Dat hij nu, in de voorbereiding, zijn favoriete systeem speelt met slechts 1 "verdedigende middenvelder", wil natuurlijk geenszins zeggen dat hij dat straks ook élke wedstrijd gaat doen. Van Nistelrooij is een slimme vent die echt wel weet dat je geen grote ruimtes moet weggeven tegen goede ploegen. Hopelijk krijgt hij het uitgelegd aan het team, waar een aantal spelers toch nog erg jong is of gewoon tekort komt voor het echte topniveau.

 

+1/-0

Het boeit niet of we met 'de punt naar voor' of 'de punt naar achteren' spelen qua verdedigende organisatie. Het ligt aan de individuele invulling per positie. Timmy Simons was geweldig als 6, terwijl naast Engelaar met 2 controleurs niet goed was. Simons was een meester in het dicht lopen van de gaatjes en was aan de bal altijd sober. Precies wat je daar nodig hebt.

Sangaré vind ik een geweldenaar, maar ik betwijfel of hij de discipline heeft om zo te spelen. Het zou me niks verbazen als Guti, die dit wel kan, zich weer in het elftal knokt en Sangaré een plekje naar voren schuift. Zal dan vermoedelijk ten koste gaan van Til.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 22 juli 2022 om 17:30:
Feit is natuurlijk dat Ruud als trainer nog nooit eerder een dergelijk team onder zijn hoede heeft gehad en dat hij zich ook nog nooit heeft hoeven wapenen tegen tegenstanders van het kaliber Ajax en Monaco. PSV heeft hem echter niet voor niets het vertrouwen gegeven.


Natuurlijk heeft Ruud geen ervaring als hoofdcoach op het hoogste niveau. Maar we moeten ook niet vergeten dat hij Fred Rutten aan zijn zijde heeft die dat wel heeft.

Het is toch afwachten. Schmidt werd met veel bombarie binnengehaald als de grote man. Een wonder dat PSV een trainer van dergelijk kaliber binnen kon halen. Maar presteerde ook onder de verwachting. Garanties heb je nooit.

 

+1/-0

Het is duidelijk geworden vandaag hoever is nog niet goed genoeg. Guus til viel erg tegen vandaag en madueke was ook weer dramatisch/ echo.

Verdedigend kan er nog wel iemand bij aub.

Verder graag nog een goede 2e spits indien luuk geblesseerd raakt.

Als gakpo nog gaat misschien een poging wagen bij depay.

Vinicius heeft bewezen niet goed genoeg te zijn en mag van mij terug naar benfica. (Zirikzee misschien huren)

Verhuren/verkopen:

- drommel
- lukassen
- wat jeugd spelers zoals sambo/oppergard.
- vertessen
- vinicius

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Psver1982 schreef op 23 juli 2022 om 20:18:

Het is duidelijk geworden vandaag hoever is nog niet goed genoeg. Guus til viel erg tegen vandaag en madueke was ook weer dramatisch/ echo.

Verdedigend kan er nog wel iemand bij aub.

Verder graag nog een goede 2e spits indien luuk geblesseerd raakt.

Als gakpo nog gaat misschien een poging wagen bij depay.

Vinicius heeft bewezen niet goed genoeg te zijn en mag van mij terug naar benfica. (Zirikzee misschien huren)

Verhuren/verkopen:

- drommel
- lukassen
- wat jeugd spelers zoals sambo/oppergard.
- vertessen
- vinicius



Je lijkt te vergeten dat je ook spelers op de bank nodig hebt, al je reserve verdedigers en 2e keeper verkopen/verhuren, goed plan!

 

+1/-0

Ik vond Noni al een stuk beter dan de wedstrijd ervoor. Hij passte iig weer wat beter. Voorin was Til niet zo zichtbaar en Xavi was ook niet overtuigend, maar wat me meer zorgen baart is Luuk. Hij loopt goed en krijgt de grote kansen, maar met 3 100% kansen moeten er twee of drie in liggen wil je ergens komen in de grote wedstrijden. Die kansen krijg je niet veel tegen Monaco of Benfica.

Achterin was Hoever een zwakke plek met ook de tegengoal als gevolg, maar die zou normaliter achter Teze, Mwene, Mauro niet de eerste keus zijn.

 

+1/-0

Als ik nu kijk naar onze selectie ben ik niet tevreden. Als je ambities hebt dan is dat niet af te zien aan de selectie. Als je zo alle competities in moet, dan wordt zelfs de 2e plaats in de competitie erg lastig. In de spits alleen Luuk en als vervanger Vertessen. Rechts back Mwene en Hoever. Links achterin Obispo en die Engelsman.
Als ik zie wat Ajax doet en nog niet tevreden is. Feyenoord die nu Timber haalt en een Mexicaanse spits in vorm.
Ik zet vraagtekens bij onze scouting. Huur constructies hebben niets met scouten te maken. Ook Braithwait is niet gescout. Til? Nee, Luuk, nee, Wie wel eigenlijk? We hebben toch goede connecties in Mexico en Brazilië?
Ik ben natuurlijk geen scout, maar hoop van harte dat ik er helemaal naast zit en we de CL halen en kampioen worden!

 

+3/-1

Zo is niemand gescout. Benitez niet, Hoever niet, Savinho niet, Land niet.
Op iedere pagina op deze site gaat er iemand los over de scouting terwijl niemand een idee heeft met welke spelers PSV daadwerkelijk bezig is of is geweest. Alsof alle andere clubs ook niet dezelfde lijstjes zetten. Omdat Feyenoord een Mexicaanse spits haalt hebben ze een goede scouting? Hou toch op. Guti was wel gescout en daar hebben we ook 4 jaar lang alleen maar klachten over gehoord dat onze scouting zo kut was.

 

+3/-1

Feyenoord heeft ook Timber, Dilrosun en Wieffer gescout. Doen ze goed - had nog nooit van die spelers gehoord.
Die Mexicaanse spits schiet er nu een paar in maar maakte vorig seizoen 7 goals in 31 wedstrijden en het seizoen daarvoor 4 goals in 27 westrijden. Het commentaar zou hier niet van de lucht zijn als PSV een dergelijke spits haalde.

 

+4/-1

Timber is wel een echte goede aankoop.
Die had ik heel graag bij PSV gezien, maar ik snap dat we daar momenteel geen vacature hebben.

 

+1/-0

Mijn mening, en nog gebaseerd op weinig wedstrijden.........als ik de huidige selectie vergelijk met die van vorig jaar zijn we er in de goal wel op vooruit gegaan maar de rest van het elftal? Achterin volgens mij nog steeds veel te zwak.
Voorin kickte iedereen op Luuk en toen hij was binnengehaald was volgens velen de titel al binnen maar tot dusverre blinkt hij (weer) uit in het verprutsen van scoringsmogelijkheden. Madueke vertoont ook geen vooruitgang dus als Gakpo nog wegloopt is het daar ook gewoon matig en moet je te elfder ure nog gauw een speler halen op een moment dat de krenten al wel uit de pap zijn gevist.

 

+3/-0

Als ik alle inkomende en uitgaande transfers naast elkaar zet (+ alle inkomsten uit doorverkoop clausules en opleidingsvergoedingen), dan kom ik tot de conclusie dat er meer geld is binnengekomen dan uitgegeven.

Wel lijkt het erop alsof we in de salarissfeer al weer heel veel gedaan (Luuk, Benitez) hebben en dat daar wellicht nu het probleem zit. Daar zijn ook wat grootverdieners weg (Zahavi en Götze onder andere), maar toch …

Is de wensenlijst van Ruud niet meer zo groot en ziet hij toekomst in onze talenten of zou er gewoon niet zo heel veel geld te spenderen zijn en is de situatie minder rooskleurig dan we denken ?

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 27 juli 2022 om 09:52:

Feyenoord heeft ook Timber, Dilrosun en Wieffer gescout. Doen ze goed - had nog nooit van die spelers gehoord.
Die Mexicaanse spits schiet er nu een paar in maar maakte vorig seizoen 7 goals in 31 wedstrijden en het seizoen daarvoor 4 goals in 27 westrijden. Het commentaar zou hier niet van de lucht zijn als PSV een dergelijke spits haalde.


Oh, dus Timber is wel gescout, maar Til niet? Dilrosun heeft gewoon al een interland gespeeld.

 

+1/-0

Ik gok dat je het sarcasme mist ;)

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 24 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 20 21 22 23 24

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 22/23