Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 126 127 128 129 130 131 132 133 134 ... 179 180 181 182 183

Wel in die prestaties dus. Met de punten die je de afgelopen drie jaar hebt gehaald zit je aan het eind van volgend seizoen in de top32 of er net tegenaan als je ook komend seizoen vergelijkbaar presteert. Overwinteren in de Europa League of Conference League is daarvoor al voldoende. En heb je net zoals Feyenoord vorig seizoen een jaar waarin letterlijk alles meezit, ben je helemaal spekkoper.

 

+1/-0

Ik word hier zo moe van, Sparta vocht tegen ons of hun leven ervan afhing en nu lijken ze op een leuk schoolreisje te zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 19 februari 2023 om 18:09:

Ik word hier zo moe van, Sparta vocht tegen ons of hun leven ervan afhing en nu lijken ze op een leuk schoolreisje te zijn.



Dat doet er allemaal niet toe hè..
wij moeten gewoon onze potjes winnen.. zeker tegen de kleinere..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 19 februari 2023 om 18:54:

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 19 februari 2023 om 18:09:

Ik word hier zo moe van, Sparta vocht tegen ons of hun leven ervan afhing en nu lijken ze op een leuk schoolreisje te zijn.



Dat doet er allemaal niet toe hè..
wij moeten gewoon onze potjes winnen.. zeker tegen de kleinere..



Als sparta tegen ons zo had gevoetbald als ze nu voetbalden hadden wij ook wel gewonnen.

 

+2/-0

Kom.. we zijn PSV.. Sparta mag NOOIT een probleem zijn.. op elke positie zijn we 1 a 2 klassen beter..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 19 februari 2023 om 22:10:

Kom.. we zijn PSV.. Sparta mag NOOIT een probleem zijn.. op elke positie zijn we 1 a 2 klassen beter..



Eens, maar een kleine correctie: op elke positie zijn zouden we 1 a 2 klassen beter moeten zijn.....

 

+2/-0

3-1 voor berlijn momenteel, maar ajaks zet aan. Als er nu maar geen wonder van Berlijn komt na het wonder van Eindhoven dat toch geen wonder bleek te zijn. Dat kan ik er echt even moeilijk bijhebben.

 

+1/-0

Gedeelde smart...

 

+1/-0

En weer die opstootjes na de wedstrijd. Is niet voor het eerst bij Ajax dit seizoen. Gaat toch nog niet helemaal lekker daar 😂

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 24 februari 2023 om 06:29:

En weer die opstootjes na de wedstrijd. Is niet voor het eerst bij Ajax dit seizoen. Gaat toch nog niet helemaal lekker daar 😂


Ik snap het sentiment, maar eigenlijk ben ik er stiekem wel een beetje jaloers op. Dit zijn jongens die nog zo fanatiek zijn dat ze die opstootjes aangaan, er zit (te) veel pit in. Tadic is een klootzak maar wel eentje die tot het einde toe blijft sleuren. Ik zou willen dat we er bij PSV een paar met die mentaliteit hadden; Simons komt in de buurt, maar da's ook echt de enige.

 

+1/-0

Die opstootjes is in mijn ogen verkeerde agressie, daar zit vooral frustratie in en dat heeft weinig met winnaarsmentaliteit te maken. Zo'n jongen als Bergwijn presteert veel te weinig en gaat dan aan het einde van wedstrijden nog even lopen kloten.

Ik heb gisteren het eerste uur gezien van Ajax, en de 3-1 tussenstand was in mijn ogen niet terecht. Ze hadden veel pech met dat penaltymoment (na het geluk vorige week met de afgekeurde goal) en die blunder van Rulli kwam natuurlijk niet echt op een lekker moment. De rest van de eerste helft had Ajax niets te vrezen van de Duitsers, en die 2-0 tussenstand mag je eigenlijk wel het wonder van Berlijn noemen.

Van wat ik gehoord en gelezen heb, was het na de 3-1 eigenlijk wel gedaan. Je moet natuurlijk eerst 3-2 maken voordat het weer spannend wordt, maar toen de kansen op een gegeven moment uitbleven, was het wel duidelijk dat het er niet meer in zat.

We moeten Union, wat uitstekend presteert in de Bundesliga, natuurlijk niet onderschatten, maar het feit dat Ajax over 2 wedstrijden terecht door deze club wordt uitgeschakeld, is natuurlijk wel een enorm teken aan de wand dat ze veel en veel minder zijn geworden dan een paar seizoenen geleden. Ik ben benieuwd hoe het in de eredivisie gaat als ze daar binnenkort ook weer een beetje weerstand gaan krijgen.

 

+2/-0

Kijk, Marco doet wat hij hoort te doen tegen Ajax!

 

+1/-0

Maar helaas ook weer heel snel de 1-1 :\(

 

+1/-0

Manhoef scoort tegenwoordig elke week, dus die 2e komt nog.

 

+1/-0

Hoe kan het dat die goal van Klaassen wordt goedgekeurd, is toch gewoon duidelijk buitenspel?!

 

+1/-0

De VAR heeft hem goedgekeurd lees ik, blijkbaar dus niet?
Ik ben niet aan het kijken, ergens een screenshot van dat moment?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 26 februari 2023 om 15:32:

Hoe kan het dat die goal van Klaassen wordt goedgekeurd, is toch gewoon duidelijk buitenspel?!



Ze keuren hem alleen maar goed omdat isimat die bal nog kopt en het een nieuwe situatie wordt. Hij stond namelijk tot 2x toe een meter buitenspel..

Edit: ik zie dat ze in de laatste minuten Vitesse ook best een pingel hadden kunnen krijgen. Maar VAR Nijhuis vindt het natuurlijk niks…

 

+1/-0

Die club doet toch eigenaardige dingen met spelers. Nu ook weer die uitspraken van Wijndal. Staat eindelijk min of meer in de basis en beschouwt zichzelf als de beste linkerflank van Nederland en eigenlijk ook wel Europa. Je moet maar durven in zo n seizoen.

 

+1/-0

En dan wordt die Berghuis (waarschijnlijk; volgens hun forum) tot speler v/d maand uitgeroepen?? Hahahaha

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 02 maart 2023 om 20:16:

En dan wordt die Berghuis (waarschijnlijk; volgens hun forum) tot speler v/d maand uitgeroepen?? Hahahaha



Zou Hato deze interlandperiode al uitgenodigd worden of pas de volgende ?

 

+5/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 126 127 128 129 130 131 132 133 134 ... 179 180 181 182 183

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax