Uit: Dongen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.971
Reg.: 8 oktober 2005
Favoriete opstelling: geen
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Vak: -
Forumreacties: 2.818
Reg.: 26 april 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Goldensands
Fan van PSV
Mister PSV
Vak: -
Forumreacties: 584
Reg.: 27 april 2000
open/sluit de onderstaande quote:vaio schreef op 02 april 2024 om 18:54:
Van Praag die in een interview aangeeft dat Ajax integer moet zijn.. gevolgd door een opmerking dat ze stiekem spraken met Alex vanwege de situatie AZ (was dat niet verboden vanwege het concurrentiebeding?).. nee Michael.. inderdaad.. heel integer.. 😂
Uit: Eindhoven Rockcity
Vak: Oost - V
Forumreacties: 2.059
Reg.: 30 augustus 2005
open/sluit de onderstaande quote:Goldensands schreef op 03 april 2024 om 00:42:
open/sluit de onderstaande quote:vaio schreef op 02 april 2024 om 18:54:
Van Praag die in een interview aangeeft dat Ajax integer moet zijn.. gevolgd door een opmerking dat ze stiekem spraken met Alex vanwege de situatie AZ (was dat niet verboden vanwege het concurrentiebeding?).. nee Michael.. inderdaad.. heel integer.. 😂
Ja dat vind ik ook wel een opvallende opmerking. Niet bepaald integer van zowel Ajax als Alex. Vraag me af of dat nog een staartje krijgt.
Ze zochten een stok om Kroes er uit te werken en die vonden ze door de aandelen maar zou dit er achter zitten?
https://www.soccernews.nl/news/alex-kroes-blokkeerde-komst-ajax-clubman/link
Uit: Eindhoven Rockcity
Vak: Oost - V
Forumreacties: 2.059
Reg.: 30 augustus 2005
open/sluit de onderstaande quote:XaviSimons schreef op 03 april 2024 om 18:02:
Ze zochten een stok om Kroes er uit te werken en die vonden ze door de aandelen maar zou dit er achter zitten?
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Uit: Drenthe
Forumreacties: 400
Reg.: 15 februari 2021
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
open/sluit de onderstaande quote:Ricardo Izecson Santos schreef op 03 april 2024 om 20:22:
Laat ze eerst komende anderhalve week maar doorkomen met Eagles, Feyenoord en Twente achter elkaar
Uit: Dongen
Forumreacties: 1.971
Reg.: 8 oktober 2005
open/sluit de onderstaande quote:EHVDGXT schreef op 03 april 2024 om 19:19:
Als blijkt dat de RvC al lang op de hoogte was van de situatie met de aandelen van Kroes en de Boer alsnog als trainer voor volgend seizoen wordt aangesteld, dan vermoed ik dat dit bericht inderdaad klopt en Kroes er doelbewust is uitgewerkt en de aandelen een welkome stok zijn geweest om dat voor elkaar te krijgen.
Koen073
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 416
Reg.: 23 september 2019
Als blijkt dat de RvC al lang op de hoogte was van de situatie met de aandelen van Kroes en de Boer alsnog als trainer voor volgend seizoen wordt aangesteld, dan vermoed ik dat dit bericht inderdaad klopt en Kroes er doelbewust is uitgewerkt en de aandelen een welkome stok zijn geweest om dat voor elkaar te krijgen.
open/sluit de onderstaande quote:Koen073 schreef op 04 april 2024 om 10:53:
Van wat ik begrijp waren ze op de hoogte van het feit dat hij aandelen had, maar niet wanneer hij deze aan had gekocht. Je mag er ook wel vanuit gaan (vind ik), dat Kroes niet zo dom is om deze op het 'verkeerde' moment nog bij te kopen.
Nu ze erachter komen dat hij dit dus inderdaad heeft gedaan, kun je hem gewoonweg niet laten zitten.
Kroes overtrad ook regels AZ, Go Ahead en KNVB
https://www.vi.nl/nieuws/kroes-overtrad-ook-regels-go-ahead-az-en-knvblink
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Obelix
Fan van PSV
Basisspeler PSV
Vak: Noord - T
Forumreacties: 65
Reg.: 23 mei 2022
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 04 april 2024 om 22:00:
Misschien kan die godts nog opgenomen worden in onze Ek selectie..... Volgende hype op komst?
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
open/sluit de onderstaande quote:Obelix schreef op 04 april 2024 om 22:04:
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 04 april 2024 om 22:00:
Misschien kan die godts nog opgenomen worden in onze Ek selectie..... Volgende hype op komst?
Is een Belg als ik me niet vergis...
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.651
Reg.: 13 april 2006
Prima avondje zo. Hopen op een overwinning tegen AZ en dan zondag juichen voor Feyenoord.
Ook mooi dat ze bij een 0-1 stand 10 minuten blessuretijd hadden gekregen en omdat het 1-0 stond slechts 4 minuten en dat de Eagles dan in de 92e minuut scoren waardoor ze geen tijd meer hebben voor een winnende 🤣
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Even lekker op de zaken vooruit lopen.
Ik vraag me iets af, ik begreep dat ajax bij de play-offs niet kan beschikken over de arena vanwege de toppers. Waar zouden ze dan moeten spelen? AZ ligt erg voor de hand, maar de relatie met Az is alles behalve goed. Den Haag en Utrecht liggen ook redelijk in de buurt, maar wil je de ajaxfans loslaten in die steden ? daar komt gegarandeerd heibel van. Bovendien kan utrecht ook nog in de playoffs komen. Rotterdam lijkt me om dezelfde reden ook niet geschikt. Almere is in de buurt maar te klein, dat geldt voor de meeste stadions denk ik.
Zou het gek zijn als ze dan uitkomen bij Arnhem, twente of misschien zelfs bij ons ?
PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax