Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 233 pagina's: 1 2 3 4 ... 219 220 221 222 223 224 225 226 227 ... 229 230 231 232 233

Zoals ik net lees gaan zij dus tussen de 11 en 13 miljoen betalen voor Itakura ...
Ik denk dat het nu dus wel duidelijk is waarom Earnie geen interesse meer had.
En dan hopelijk nog dat torenhoge salaris erbij, zoals sommige media eerder meldden ... allemaal goed voor de Kaspositie van onze vrienden ... ;)

+1/-0

Daarbij heeft hij in Amsterdam denk ik meer perspectief op een basisplaats dan bij ons. Yarek haal je niet voor de bank en Flamingo ga je na zijn sterke seizoen ook niet op de bank zetten.

En een back-up halen voor 1,7 miljoen netto salaris per jaar, dat is voor een Nederlandse club toch echt van de zotten...

+1/-0

Tis afwachten wat deze speler gaat brengen.
Maar zowel Ajax als Feyenoord hebben nu op de cv posities ervaren spelers staan.
Ik vind onze 2 cv te jong, allebei begin 20.
En in zowel Obispo als Nagalo heb ik geen vertrouwen als vervangers voor een langere periode bij blessures.
Ik hoop toch echt dat Psv nog een ervaren linker cv gaat halen en Yarek kan ook linksback.. Laat die jongen maar een jaartje wennen.

+2/-0

"Ajax komt goed weg en dankt de keeper", Ik krijg een dejavu naar vorig seizoen.🤔
Heb eigenlijk geen idee hoe zij ervoor staan met Itakura en die Gloukh?

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hendrikus schreef op 10 augustus 2025 om 19:10:

"Ajax komt goed weg en dankt de keeper", Ik krijg een dejavu naar vorig seizoen.🤔

Ik durf wel een wedje te leggen dat zij met deze selectie in de CL keer op keer afgeslacht zullen gaan worden. Maximaal een puntje of 6.

+1/-0

Ik vind dat een beetje pessimistisch. Het was gisteren natuurlijk niet best, ze missen op een aantal posities wel degelijk kwaliteit, maar als ze straks een beetje meer ingespeeld zijn met de nieuwe spelers erbij, dan wil ik het nog wel eens zien.

Met Jaros - Gaaei - Sutalo - Itakura - Wijndal - Taylor - Klaassen - Gloukh - Moro - Weghorst - Berghuis staat er toch een elftal wat, als ze de 'kampfgeist' van vorig seizoen laten zien, niet makkelijk te verslaan zal zijn.

Of ze echt potten kunnen breken in de CL, dat vind ik op dit moment ook hoogst twijfelachtig, maar er zullen toch zeker 4 wedstrijden zijn waarin ze gewoon een kans hebben op de overwinning.

+1/-0

BasArnhem schreef op 11 augustus 2025 om 17:34:

Ik vind dat een beetje pessimistisch. Het was gisteren natuurlijk niet best, ze missen op een aantal posities wel degelijk kwaliteit, maar als ze straks een beetje meer ingespeeld zijn met de nieuwe spelers erbij, dan wil ik het nog wel eens zien.

Met Jaros - Gaaei - Sutalo - Itakura - Wijndal - Taylor - Klaassen - Gloukh - Moro - Weghorst - Berghuis staat er toch een elftal wat, als ze de 'kampfgeist' van vorig seizoen laten zien, niet makkelijk te verslaan zal zijn.

Of ze echt potten kunnen breken in de CL, dat vind ik op dit moment ook hoogst twijfelachtig, maar er zullen toch zeker 4 wedstrijden zijn waarin ze gewoon een kans hebben op de overwinning.

Ajax zal in elk normaal jaar altijd meespelen om de titel. Verwacht dat ze ook dit jaar weer een van onze voornaamste concurrenten zullen zijn.
Vraag me wel af of Sjonnie de 'kampfgeist' erin weet te houden. Daarvoor moet je wel geloven in de trainer en in zijn plan.. sjonnie komt wat over als een lulletje vind ik.. betwijfel of hij dat kan brengen..

+2/-0

vaio schreef op 12 augustus 2025 om 13:42:

Ajax zal in elk normaal jaar altijd meespelen om de titel. Verwacht dat ze ook dit jaar weer een van onze voornaamste concurrenten zullen zijn.
Vraag me wel af of Sjonnie de 'kampfgeist' erin weet te houden. Daarvoor moet je wel geloven in de trainer en in zijn plan.. sjonnie komt wat over als een lulletje vind ik.. betwijfel of hij dat kan brengen..

Daarbij heeft Sjonnie nog nooit iets gepresteerd als trainer, en door een jaartje bij Slot mee te lopen, ben je nog niet automatisch een goede trainer.
Daarbij, zijn filosofie, om het zgn "Ajax DNA/spel" weer terug te brengen, gaat niet lukken met deze selectie ... dus eerst nog maar eens zien of hij de "winterstop" gaat halen.

+1/-0

Het was simpelweg een zeer zwakke vertoning. Als je 18 doelpogingen tegen krijgt en er zelf slechts 15 produceert, zegt dat al genoeg. Op elke positie beschikt Ajax over betere spelers dan Telstar; de selectie is kwalitatief duidelijk beter. Daar kan het probleem dus niet liggen, en een paar wissels zullen dat verschil dan ook niet wezenlijk veranderen.

Het is vooral zichtbaar dat de spelpatronen, strategie, visie, combinaties en keuzes niet van het niveau zijn om overtuigend te winnen van een ploeg die zevende eindigde in de Keuken Kampioen Divisie. Ja, individuele wijzigingen kunnen een klein effect hebben, maar zolang het niet lukt om er één hecht team van te maken, maakt het weinig uit wie er op het veld staat.

Waar Farioli met zijn strategie nog enige meerwaarde kon bieden aan het team, is dat maar de vraag bij Heitinga. Natuurlijk is Ajax altijd een concurrent, maar ik verwacht dat ze nog wel eens tegen een flater zullen oplopen met Heitinga aan het roer.

+2/-0

Zo, dat is het eerste puntenverlies.

+5/-0

En nu willen ze koste wat het kost die Alvarez terughalen … also dat de Messias is …. Hahaha
En hij kost maar 6 miljoen (salaris) voor 1 jaar …
Laat ze zo maar doorgaan … financieel zijn ze er niks mee opgeschoten, en als ze dit jaar geen 2e worden, hebben ze gewoon weer, of nog steeds een probleem.

+2/-0

Tis geen team. Maakt niet uit wie ze halen, Sjonnie maakt er toch geen team van.

+2/-0

Ze komen ook gewoon kwaliteit te kort. En Heitinga is geen toptrainer.

+1/-0

SouBavaria schreef op 11 augustus 2025 om 09:15:

Ik durf wel een wedje te leggen dat zij met deze selectie in de CL keer op keer afgeslacht zullen gaan worden. Maximaal een puntje of 6.

Dat werd vorig jaar ook gezegd van feyenoord, de ''kenners'' zagen nog wel kansen voor PSV, maar feyenoord, nee dat zou drama worden, zeker na de loting. Viel uiteindelijk toch ook wel mee.

+1/-0

Ligt misschien aan mij maar wat is die Weghorst irritant zeg, is meer bezig met zeuren en zuigen bij de scheids dan met zijn eigen spel. Mooi dat ze alweer puntenverlies hebben en ze zullen heus hier en daar nog wel wedstrijden winnen maar vooralsnog vind ik het onsamenhangend als team.

+1/-0

Zolang Heitinga trainer is zullen we van Ajax weinig last hebben.
Weghorst zoals altijd irritant,Moro vind ik niet beter als Drioeuch.
Itakura wel sterk, ziet het spel en goede ingrepen.
1.8 miljoen salaris netto en 10 miljoen transfersom, misschien is dat ook wel een reden dat Psv er vanaf zag.

+1/-0

PSVRijnwoude schreef op 17 augustus 2025 om 20:20:

SouBavaria schreef op 11 augustus 2025 om 09:15:

Dat werd vorig jaar ook gezegd van feyenoord, de ''kenners'' zagen nog wel kansen voor PSV, maar feyenoord, nee dat zou drama worden, zeker na de loting. Viel uiteindelijk toch ook wel mee.

Volstrekt onmogelijk dat zij met deze selectie bij de "eerste 24" in de CL komen. Ben ik echt zeker van!

+1/-0

20 miljoen kunnen krijgen voor een niet scorende spits.... het blijft onbegrijpelijk.

+1/-0

Lekker dat het eerste gaatje, net als vorig seizoen, alweer op speeldag 2 is ontstaan. Hopelijk kunnen wij een mooie serie neerzetten en is het gaatje na PSV-Ajax op 21 september al uitgegroeid tot een voorzichtige kloof.

Mooi ook dat niemand meer verbaasd is als Ajax puntverlies lijdt in Deventer. Ik heb het woord 'stunt' niet één keer voorbij horen komen. Dat geeft aan dat de status van Ajax toch behoorlijk aan het afbrokkelen is. Uiteindelijk denk ik dat, op basis van de samenvatting, Ajax misschien iets meer kansen op de overwinning heeft gehad, maar met die vrije trap van Edvardsen vlak voor tijd had het zomaar ook nog een nederlaag kunnen worden.

Daarnaast heeft Sjon Heitinga voor de camera echt de uitstraling van een halfdode kamerplant. Vooralsnog ziet het er niet rooskleurig voor ze uit. Maar ik juich nog niet te vroeg. Vorig jaar had ik ook nul verwachtingen bij ze, zelfs toen we begin 2025 op een kleine achterstand kwamen. Uiteindelijk hadden we een mirakel nodig om het kampioenschap nog te pakken.

Ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren op de transfermarkt. Alvarez lijkt een andere keus te maken. Zou Brobbey naar de suptop van Frankrijk willen vertrekken?

+1/-0

Haha ik lees net dat Daley Blind gespot is in Amsterdam. Zou het dan toch gaan gebeuren, ik kan niet wachten🤦‍♂️

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 233 pagina's: 1 2 3 4 ... 219 220 221 222 223 224 225 226 227 ... 229 230 231 232 233

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax