Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 246 pagina's: 1 2 3 4 ... 241 242 243 244 245 246

open/sluit de onderstaande quote:

Red Bastard schreef op 07 juli 2026 om 08:17:

27 mio voor Steur door Newcastle, hoe dan???

Wij kregen een paar seizoenen geleden ineens 10mln voor Dams, maar dit is wel next level. Geeft ze wel de mogelijkheid om het team flink te versterken…..

+1/-0

Totaal bizar. Maar zo gaat het iedere keer. Daarom zei ik ook dat Ajax Saibari voor 75 miljoen verkocht had.

+1/-0

Maar met al dat geld zijn ze nog niet zo vaak kampioen geworden de laatste tijd... :)

+2/-0

Dit MOET een grap zijn, hoe kan dit?

+1/-0

SouBavaria schreef op 07 juli 2026 om 14:14:

Dit MOET een grap zijn, hoe kan dit?

Nog steeds de status in het buitenland, die ze al jaren niet meer hebben.

+2/-0

Naam doet het nog goed, hoewel ik het een talentvolle speler vind. Wel een oliedomme beslissing natuurlijk om naar zo'n club te gaan. Behalve voor je portemonnee waarschijnlijk.

+1/-0

En Blind weer eens terug...

+2/-0

Als Steur een groot talent is komt hij overal wel boven drijven. Of het nu Ajax of Newcastle is. Ach wie weet speelt hij over 2 seizoenen dan wel bij PSV.
Mooi bedrag voor Ajax. Zij hebben nog altijd een grote naam en verkopen spelers vaak voor meer geld dan PSV en Feyenoord.

+2/-0

Hypo666crisy schreef op 07 juli 2026 om 21:49:

Die was aantal jaar geleden niet goed genoeg meer voor Ajax, maar wordt nu door sommigen als verlosser weer binnengehaald. Verlengstuk van de trainer etc. Waarschijnlijk kan het prima toch de onderste clubjes, maar tegen het linkerrijtje gaat hij regelmatig voorbij gelopen worden.

+3/-0

Koen073 schreef op 08 juli 2026 om 10:12:

Hypo666crisy schreef op 07 juli 2026 om 21:49:

Die was aantal jaar geleden niet goed genoeg meer voor Ajax, maar wordt nu door sommigen als verlosser weer binnengehaald. Verlengstuk van de trainer etc. Waarschijnlijk kan het prima toch de onderste clubjes, maar tegen het linkerrijtje gaat hij regelmatig voorbij gelopen worden.

Ik heb ook mijn bedenkingen.. in zijn vorige periode regelmatig uitgefloten door eigen publiek omdat hij het niet meer bij kon benen. Bij hoge druk met veel ruimte in de rug lijkt het me een risico (tenzij er een snelle man in het centrum staat om dat te compenseren).

+1/-0

Peejay schreef op 07 juli 2026 om 14:32:

Dat vraag ik me al een tijdje af. Hoe lang houdt zo'n naam (die in een ver verleden is opgebouwd) stand? Die andere clubs in Europa zien toch ook dat Ajax 5e is geworden en over 2 weken in de voorronde van de Conference League uitkomt? En dat het al 5 seizoenen geleden is dat ze voor het laatst kampioen zijn geworden? Of zitten die in hun gedachten nog 31 jaar terug?

+2/-0

shevchenko schreef op 10 juli 2026 om 11:15:

Dat vraag ik me al een tijdje af. Hoe lang houdt zo'n naam (die in een ver verleden is opgebouwd) stand? Die andere clubs in Europa zien toch ook dat Ajax 5e is geworden en over 2 weken in de voorronde van de Conference League uitkomt? En dat het al 5 seizoenen geleden is dat ze voor het laatst kampioen zijn geworden? Of zitten die in hun gedachten nog 31 jaar terug?

Die clubs zien dat inderdaad ook, maar waar wij 25mio voor een spelers een belachelijke hoeveelheid vinden om te betalen, is dat voor clubs uit de premier league gewoon wisselgeld.

+1/-0

Koen073 schreef op 11 juli 2026 om 22:09:

Die clubs zien dat inderdaad ook, maar waar wij 25mio voor een spelers een belachelijke hoeveelheid vinden om te betalen, is dat voor clubs uit de premier league gewoon wisselgeld.

Bij onze vrinden uit 020 is het kennelijk ook wisselgeld geworden. 25 miljoen voor een nieuwe spits.

+1/-0

Haroldinho schreef op 12 juli 2026 om 14:08:

Koen073 schreef op 11 juli 2026 om 22:09:

Bij onze vrinden uit 020 is het kennelijk ook wisselgeld geworden. 25 miljoen voor een nieuwe spits.

Ze moeten nog een akkoord zien te bereiken met de club. Ze zijn vooralsnog alleen rond met de speler. Het is te hopen voor ze dat hij snel gaat scoren, want het zijn wel bedragen die anders niet te verantwoorden zijn. Zeker niet voor Ajax op dit moment.

+1/-0

Ik hoop dat hij net zo presteert als Bergwijn... ????

Peresiç kwam transfervrij, het zegt allemaal zo weinig.

Maar onze vrienden daar zijn in iedergeval bezig. Moest wel, want met de huidige selectie was het lastig geweest.

+1/-0

Het is ze menens. 25 miljoen voor een spits is een behoorlijke smak geld.

+1/-0

James Sonny Crockett schreef op 12 juli 2026 om 18:44:

Het is ze menens. 25 miljoen voor een spits is een behoorlijke smak geld.

Inmiddels hebben ze kennelijk kassa-korting gehad. Of Jordi had nog wat Airmiles over. Fabrizio Romano heeft het over 'slechts' 17.5 miljoen.

+2/-0

Ik lees nu 17.5m, dat is "maar" 4.5m meer dan Mijnans en dan hebben ze een bankzitter ingeruild voor een veel scorende spits, dat is geen slechte deal.

Als we nog twijfels hebben over de intenties van Cruijf, die wilt kampioen worden en bouwt flink.

Als ze nu een goede 6 vinden, dan gaat het dit jaar spannend worden.

Met spelers als Pepi, Dest, Peresiç, Mauro en Veerman in het team maak ik me nog niet zo druk, maar het blijft spannend of 50% van hen er nog zijn halverwege Augustus.

+1/-0

Ik heb deze gozer nog nooit in actie gezien en ook nog niks het het "nieuwe" Ajax mee gekregen. Maar Cruijff lijkt wel daad bij woord te voegen. Ajax wil meteen kampioen worden.

+1/-0

Er word bij ajakkes denk ik nu hoog spel gespeeld…. Ik weet niet waar men de centjes vandaan tovert maar… 2 transfers…. 36 miljoen €….. dat is 18 gemiddeld…. Glad ijs, dat is het, gaat dit mis, dan wil ik het nog wel eens zien…. Wij geven gelukkig niet dat geld uit voor spelers, en dat is maar goed ook, bij ons is er rust, en verstandig beleid, bij ajakkes krijg ik het idee, wat ik hier ook boven las…. Een kat in het nauw….. volgend jaar is er ook nog maar een directe CL plek…. Ze willen daar denk ik vol voor gaan, met alle gevolgen van dien….vader cruijff maakte ajakkes groot….. zijn zoon geeft het het laatste tikje naar de afgrond? Tijd zal het leren….

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 246 pagina's: 1 2 3 4 ... 241 242 243 244 245 246

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax